Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

10 помилок при покупці бензогенератора

Наша сеть партнеров Banwar

10 помилок при покупці бензогенератора

10 помилок при покупці бензогенератора. Їх всього десять. Ні більше, ні менше. Дочитайте до кінця і ймовірність викинути гроші на вітер буде прагнути до нуля. Без води, без реклами, цю статтю можуть передрукувати всі наші конкуренти - нічого не зміниться. Це звід аксіом - ніхто не зможе це оскаржити. Речі дуже прості і зрозумілі, але при цьому чомусь гарантійні сервісні центри завалені зламаною технікою, за яку було віддано чималі гроші. Розумні вчаться на чужих помилках, а дурні не вчаться і на своїх.

Розумні вчаться на чужих помилках, а дурні не вчаться і на своїх

Що ріднить покупців всіх цих генераторів? Вони не читали цю статтю.
Почнемо з загальних помилок, поступово перейдемо до приватних.


Помилка №1. Вірити консультантам в магазинах.


Хто такий консультант? Перш за все це продавець. Завдання продавця - продати. Правильний продавець ніколи не буде сперечатися з покупцем, яку б дурість клієнт не намагався зробити. Завдання продавця - "отзеркалить" поведінку клієнта, піддакувати, погоджуватися з ним. Наприклад, клієнт хоче купити "німецький" генератор за 20 тисяч рублів. Хто буде сперечатися з ним? Є такі (Fubag). 20 тисяч дорого? Є за 15 (HUTER). 15 дорого? Є за 13 (Moller). За 13 теж дорого? Є за 10, але не німецький, а американський (Colt). З якою б божевільною ідеєю покупець не прийшов в магазин, йому завжди запропонують те, що він хоче купити.
У чому помилка покупця, який вірить продавця-консультанта? Віра може бути виправдана тільки там, де немає фактів. В релігії, наприклад. Але в техніці факти є. Світ давно глобальний. Вам кажуть - це німецька фірма, але виробляють це в Китаї, тому дешево? Перевірте. Знайдіть німецький магазин, американський магазин, японський магазин, де продається продукція цих брендів. Всі великі мережі світу (Wallmart, HOME DEPOT, Amazone) мають свої сайти. Коли ви почнете перевіряти те, що вам намагалися продати в магазині як "германію", "Японію" або "америку", з'ясується простий і малоприємний факт: в цих країнах ніхто не знає цих брендів, тому що їх не існує. При цьому сам факт реєстрації торгової марки в Європі ще нічого не означає. Іноді неіснуючі бренди реєструють, щоб захистити марку в Росії від конкурентів з Росії. У будь-якому випадку, якщо марка відома тільки в Росії - це російська, а не німецька марка. Те ж стосується японців і американців.
Висновок: слухаємо продавця і робимо висновки. Якщо вас намагаються "зеркаліть", то обов'язково "втюхають" якусь гидоту. Якщо продавець намагається сперечатися з вами і доводити щось, можливо, в його словах є раціональне зерно.


Помилка №2. Не вірити консультантам в магазинах.


Це зворотне наслідок все тієї ж першої помилки. Невіра це зворотна сторона віри. У продавця-консультанти на руках повинні бути факти. Якщо це продавець інтернет-магазину, значить повинні бути посилання. У будь-якому випадку аргументація продавця повинна апелювати ні до почуттів (як ніби продають жінкам) - "ось подивіться, який дизайн, це остання розробка німецької комапнії", а конкретно і по поличках - якщо "краще", то чому. Якщо "гірше", то на якій підставі.
Висновок: слухаємо продавця, якщо у нього є факти на руках. Якщо вам починають рассказаивать старі байки про "германію", показувати на дизайн передньої панелі і про те, які там розеточкі вимикачі - не витрачати час. Див. Пункт перший.


Помилка №3. Купувати бензогенератори в звичайних оффлайн-магазинах.


Слухайте, ну 21 століття на дворі! Які такі магазини? Масова дистрибуція потрібна FMCG товарів (товарів повсякденного попиту), таким як кока-кола або шоколад. Але бензогенератори - це важкий у всіх відносинах товар, що вимагає сервісного післяпродажного обслуговування. 95% магазинів навіть сервісів своїх не має. У разі поломки бензогенератора вони відправлять вас в сервіс виробника. Який висновок з цього можна зробити: по-перше вони не знають реальну статистику поломок. Адже сломаннний бензогенератор відправляється прямо в сервіс повз магазин. Отже і консультанти магазину вважатимуть, що генератор високої якості, навіть якщо зламається кожен другий проданий. Звідки вони дізнаються про поломку?
Ну і найголовніше - звичайні магазини тримають в наявності 2-3 торгові марки, 5-6 моделей, тоді як марок десятки, а моделей сотні. Якщо в магазин привезли бензогенератор для продажу, то від нього і будуть позбавлятися в першу чергу і мотивувати своїх продавців продавати саме його, щоб не займав місце і не заморожував гроші.
При цьому інтернет-магазини, як невеликі, так і великі, працюють зовсім за іншою схемою. Вони тримають зв'язок зі складами постачальників і якщо надходить замовлення на бензогенератор, його везуть прямо зі складу постачальника минаючи склад інтернет-магазину. При цьому склади і офіси є у більшості інтернет-магазинів, але на свій склад везуть тільки те, що продається щодня і за чим немає сенсу відправляти експедитора, а простіше тримати все це у себе. Інтернет-магазин економить на логістиці важкого товару 10-20%. У відповідь звичайні магазини (особливо це люблять будівельні гіпермаркети) влаштовують псевдоакціі, коли під виглядом акції продають дешеві неякісні генератори з пластиковими шестернями і алюмінієвими обмотками.

У відповідь звичайні магазини (особливо це люблять будівельні гіпермаркети) влаштовують псевдоакціі, коли під виглядом акції продають дешеві неякісні генератори з пластиковими шестернями і алюмінієвими обмотками

Висновок: звичайний магазин добре підходить для продажу товарів повсякденного попиту, а для продажу складної техніки потрібні консультанти та економія на перевезеннях-переміщеннях, які надмірно здорожують товар.


Помилка №4. Вибирати бензогенератор по країні походження.


Є товар, для якого поняття "країна походження" в 21 столітті ще не застаріло. Горілка, ікра, шпроти, російський сир ... Скажіть мені, а Iphone компанії Apple якої країни походження? Збирається в Китаї, в місті Шенчжень, провінція Гуанджоу. Китайський? Ні. Збирається ж тільки. А комплектуючі які? А ті ж китайські, але є і корейські (виробництва Самсунг). Але компанія взагалі-то американська і софт весь американський. У силовій техніці такий же збірною солянкою є зварювальні інвертори (взагалі вся електроніка, не тільки зварювання і телефони). З бензогенераторов все набагато простіше - 95% всіх бензогенераторов на планеті виробляються в Китаї майже виключно з китайських комплектуючих за китайськими технологіями. Коли ви бачите в описі бензогенератора слова "тип Хонда", це означає, що це китайська копія Хонди. Буває дуже якісна копія, буває дуже неякісна. За різними оцінками в Китаї 5000 виробництв бензогенераторной і дизельгенераторних техніки. На будь-який смак, колір і гаманець.
А як же "німецькі" фірми, які "розміщують замовлення в Китаї" і "контролюється виробництво" "за німецькими технологіями"? У більшості випадків це розлучення покупця на гроші і дрібне шахрайство. Продати китайський генератор з німецьким словом на коробці набагато простіше, ніж з ієрогліфами. Щоб підкреслити "німецькість" в хід йдуть німецькі літери О, U з двома точками, щоб уже всім було зрозуміло, який "породистий" генератор пропонується купити.
Цікаво те, що ні в Німеччині, ні в США, ні навіть в Нігерії такого немає. Якось навіть образливо за співвітчизників, через те, що вони часом наївні нігерійців. Весь світ купує бензогенератори по брендам, а не по країні походження. І тільки ми все намагаємося купити "Merсedes" за 13 тисяч рублів.
Висновки: на країну походження і тим більше на "батьківщину бренду" взагалі не дивитися. Має сенс тільки сам бренд. Тому що бренд - це стабільна якість, не обов'язково висока, але обов'язково стабільний. Існують і німецькі і американські і китайські бренди, але вони мають глобальну природу, тобто продаються в усьому світі. Німецький бренд "Einhell" існує, а німецького бренду "HUTER" немає. Японський бренд "ELEMAX" існує, а японських генераторів "MITSUI" немає. В кінці статті я дам підказку, як швидко і просто перевіряти походження брендів.


Помилка №5. Вибирати бензогенератор за характеристиками в інтернеті або на сайті виробника.


Нам не раз ставили таке питання. Чому ми на сайті в пошуку по товару тримаємо тільки один фільтр: за ціною. Це ж незручно. Як зручний, мовляв, "Яндекс-маркет", в якому можна вибрати бензогенератор по вазі, по потужності, за кількістю розеток, по країні походження і так далі. Тут відповідь проста: ми не хочемо займатися явним обманом. Яндекс якщо хоче, може займатися чим завгодно. Наприклад, Яндекс рекламує фірми, які займаються написанням фальшивих відгуків про товар на яндекс-маркет. Це їхня справа. Але ми не будемо. Ціна - це єдина характеристика, яка точно відома нам про більшість генераторів. Тому що такі характеристики як вага, потужність і витрата бензину - це, в основному брехня, істині не відповідає більшість моделей. Багато торгові організації замовляють генератори на китайських заводах під своєю торговою маркою, але не тримаються одного заводу, а замовляють на різних, тому що так зручніше - що то дешевше в одного, що то в іншого, іноді змінюють завод, так як знайшли більш вигідну пропозицію за ціною. У підсумку ми маємо повну мішанину з генераторів з різних заводів, але під одним брендом. Вага різний, потужність різна, якість різна, а торгова марка одна. Торгових марок, які змінюють китайські заводи, зараз на ринку більшість, в основному це марки незареєстровані або зареєстровані в Росії. Якість зазвичай коливається від прийнятного до дуже низького, тому що в суті своїй це звичайний китайський "ноунейм", на який приліпили наклейку з німецьким словом.
Висновки: на характеристики дивитися умовно. Якщо обіцяють 3 квт генератор, то зрозуміло, що це не шість кіловат, але не факт, що там навіть 2 є. Коротше, зрозуміло, що нічого не зрозуміло. Але ось ціна дещо нехай но. Хоча роздрібна ціна дуже сильно залежить від жадібності продавця, це єдина характеристика, яка відома точно.


Помилка №6. Вибирати бензогенератор за відгуками в інтернеті.


Відгуки в інтернеті в більшості своїй написані на замовлення за гроші. Не скрізь, не про все. Ми зараз тільки про інструмент і бензогенератори. У бензогенератора тільки одна функція - давати електрику. Дає електрику - відгук п'ять зірок. Не дає - відгук одна зірка. А частіше спочатку п'ять зірок, а потім, на наступний день після закінчення терміну гарантії - одна зірка. Майже ніхто не пише відгуки про генератори, ні хороші, ні погані. Особливо хороші, тому що писати нічого. Один з 200-300 клієнтів, за моїм спостереженням, якщо попросити. Так я і сам не пишу відгуки. Я заплатив гроші - отримав товар, він повинен працювати. Навіщо мені писати захоплений відгук. Є люди, які пишуть. Це такий тип людей, які люблять писати. Більшість не пише. В Яндексі це теж розуміють, тому вони просувають фірми, які пишуть замовні відгуки на яндекс-маркет. Як це робиться:

Як це робиться:


Висновки. Відгук на яндекс-маркет коштує 200 рублів. Це все, що потрібно знати про відгуки в інтернеті. Ну і те, що при обсягах дають знижки.


Помилка №7. Вибирати бензогенератор за ціною.

Ціна це точна і конкретна характеристика товару, за умови якщо знати ціну, по якій виробник продає товар (в даному випадку бензогенератори) торгової організації, яка володіє торговою маркою. Простіше кажучи, крупнооптова ціна від декількох контейнерів. Нічого кращого ні про якість ні про потужність не скаже, як крупнооптова ціна. Тобто між цими ділками секретів немає. Хтось купує якість і платить високу ціну, хтось купує товар, який повинен відпрацювати свій гарантійний термін і піти на смітник. Залежно від положення на ринку. Але ви, споживачі, цю ціну не знаєте. Ви знаєте роздрібну ціну, від 1 штуки. А роздрібна ціна може бути з націнкою 20%, а може бути 200%, все залежить від маркетингу продавця, від його жадібності, від його витрат та інше. Дуже часто буває таке, що на погані генератори з низькою якістю і низькою відпускною ціною наценівают 200% і продають їх з красивою легендою, по високу роздрібну ціну, а клієнт думає: "Ціна то не низька, напевно якість непогана". Буває і навпаки, високоякісні бензогенератори продають з низькою націнкою, щоб зробити роздрібну ціну прийнятною. В результаті бензогенератори і дешеві і дорогі продаються за однією ціною.
Висновок. Потрібна інсайдерська інформація, про яку в статті ніхто не напише. Тут без консультанта не розібратися. Див. Пункт 2.


Помилка №8. Вибирати бензогенератор "як у сусіда / знайомого".

Коли відгуки фальшиві, а консультанти дурні або обманщики, залишається ніби як покластися на досвід живої людини, який до того ж твій знайомий і незацікавлений обманювати. Якщо він має генератор багато років і задоволений ним, то це саме те, що ми і шукали.
Але і тут є цілих два підводних каменя.
Погані генератори це не ті генератори, які ламаються на наступний день після покупки, а ті, які ламаються на наступний день після закінчення гарантійного терміну. Здоровий глузд підказує, що якщо за рік не зламалося, то шлюбу немає і працювати буде далі. Але бензогенератори не такі прості. На відміну від електроніки (зварювальний інвертор, ноутбук, телефон) бензогенератор є в основному ДВС (двигун внутрішнього згоряння) з труться деталями в поєднанні з деградуючим при використанні металом обмоток альтернатора (самого генератора). Ось фото двох распредвалов з двох китайських генераторів.
Коли відгуки фальшиві, а консультанти дурні або обманщики, залишається ніби як покластися на досвід живої людини, який до того ж твій знайомий і незацікавлений обманювати
Шток - це вісь із шестірнею, на якій є кулачки, які тиснуть на клапана газорозподілу. Він працює в парі з коленвалом і обертається в два рази повільніше, ніж колінвал. Якщо той робить 50 обертів на секунду, то распредвал робить 25 обертів на секунду. Іншими словами, кулачок распредвала штовхає залізну деталь 25 разів в секунду.
Десь у 2008 році наші співробітники продали бракований дизельгенератор компанії Лукойл, яка експлуатувала його на кораблі. У дизелі був бракований распредвал. У підсумку мені довелося заплатити за кран, який зняв дизель з корабля, а потім повернув його назад, а також за виготовлення нового распредвала ми заплатили близько 800 доларів. Шлюб був в тому, що залізний распредвал був з сирого, що не загартованого заліза і сточують звичайним напилком. Обороти дизеля, до речі, в два рази менше, ніж обороти бензогенератора, але вистачило його менше ніж на місяць.
Питання: на скільки вистачить пластикового распредвала з пластиковим кулачком? Ось фото зламаний генератор HUTER (поломка інша, генератор новий, тому распредвал ще живий).

Тепер уявімо, що ваш сусід купив генератор рік тому і він справно працював у нього цей рік в малоинтенсивной експлуатації. Ваш сусід буде знати про цю міну уповільненої дії? Адже распредвал це не єдина важлива деталь. Так якщо чесно, там взагалі немає неважливих деталей. Якщо весь генератор зібрати з другого сорту, то як довго сусід буде радіти покупці?
Якщо ваш знайомий користується інструментом, неважливо, бензогенератор це або снігоприбирач, і той поки не зламався, то все ще попереду. Низька якість вилізе рано чи пізно, тут як пощастить, але "пощастить" всім.
А ось з другим підводним каменем ще складніше.
Проблема в наступному. Торгові марки змінюють заводи через "кризи", тобто необхідності робити більш дешеві бензинові генератори. А заводи змінюють технології. Тому на нестабільних брендах і якість нестабільне. Ось приклад: довгий час (з самого початку) класичні (Не інверторні) бензогенератори "німецького" бренду FUBAG (насправді російського) проводилися на великому відомому заводі. Якість було стабільно високу, передбачуване і однакове від партії до партії. Останнім часом FUBAG поміняв завод на більш дешевий, який незрозуміло як себе проявить при інтенсивній експлуатації. На цьому заводі виробляються також генератори під маркою AURORA. Є ще більш яскраві приклади, як згаданий вище псевдонемецкій бренд HUTER. У нас бувало одночасно у продажу в "силовиків" два генератора HUTER DY8000LX різних заводів, один з цельнорезіновое колесами, інший з надувними. Один був за якістю краще, другий гірше. Один бренд, одна модель, а ми змушені вибирати генератори як кавуни на базарі, за зовнішніми ознаками.
Висновок: досвід сусіда і навіть свій власний досвід в бензогенераторов нічого не означає, тому що все змінюється, якість іноді погіршується іноді поліпшується. Зрозуміло тільки те, що нічого не зрозуміло.


Помилка №9. Купувати інверторні генератори.


Я Нічого не маю проти інверторніх генераторів, просто може хтось поясніті мені в чому їх Зміст? Я працюю в сфері сілової техніки та інструменту з 2008 року и так и не зрозумів, навіщо смороду потрібні, кроме Звичайно, полювання, ріболовлі та других походів в ліс за грибами, де потрібен легкий вага и мобільність. Тому інверторні генератори найчастіше роблять у виде пластикових валіз. У таких генераторів є явна перевага в мобільності, неявне в точності частоти и напруги (горезвісної "сінусоїді", про що далі піде мова) и повний програш в ціні и надійності. Кращі інверторні генератори по надійності НЕ дотягують до НЕ Надто хороших класичний. Так у чому їх секрет?
Все знову ж упирається в продавців-консультантів з пункту 1. У якісь роки, може 2007-2008 або трохи пізніше народ зіткнувся з такою проблемою, що новомодні німецькі та італійські газові котли не працюють зі звичайними генераторами. А треба сказати, що класичні генератори раніше були дуже часто бесщеточние, і зараз вони все бесщеточние до 1 квт включно, а на безщіткових генераторах напруга регулюється оборотами. А оскільки обороти постійно плавають від навантаження або від інших проблем (бензин, свічка, нагар), то і напруга постійно коливалося. Котли виходили з ладу або навіть взагалі відмовлялися працювати з такими генераторами.
Насправді, це проблема вирішена ще в 2009 році або раніше, але електрики деякі, як і 99% продавців-консультантів про це не знають. Генератори зараз йдуть (вище 1 квт) щіткові з AVR, тобто з автоматичною стабілізацією напруги. А оборотами регулюється частота. Тобто 3000 оборотів в хвилину це 3000 розділити на 60 секунд дорівнюватиме 50 герц. 3600 оборотів в хвилину дадуть 60 герц в мережі. Деякі котли працюватимуть при частоті 51 герц, а при частоті 52 вже працювати не будуть. Але тут допомагає регулювання частоти. Тому дуже зручні бензогенератори з вбудованим вимірником частоти - їх можна відрегулювати під котел і він буде працювати. А напруга там і так стабільний. Є й друга причина по якій котли не працюють. На генераторах немає фази і нуля, є як би дві фази (пробник горить і там і там). З'єднання однієї з фаз генератора з нулем в будинку дасть фазу і нуль на виході генератора, після чого 100% газових котлів починають працювати. І ніяка "синусоїда" тут ні до чого. Багато безграмотні продавці часто неспеціально обманюють покупців бензогенераторов, тому що не розбираються в питанні і не мають досвіду.
Висновок: інверторні генератори на риболовлю. У будинок на резерв і на будівництво на роботу тільки класичні генератори з частотою обертів 3000 оборотів в хвилину.


Помилка №10. Ігнорувати головні критерії вибору бензогенератора: вага і бренд.


Я постійно стикаюся з тим, що 9 чоловік з 10 ігнорують головне, на що треба звертати увагу, при цьому забиваючи собі голову несуттєвою інформацією. Найчастіше начитаються відгуків і форумів і дзвонять з опухлої від питань головою.
"А скільки у нього розеток?" - "Одна". "Ні, мені потрібен інший, щоб було дві". - "Трійник 50 рублів коштує" - "Ні, мені треба дві розетки". "Друга розетка на генераторі в паралелі з першою, це і є трійник" - "немає мені потрібно дві ..."
"У нього є електростартер? -" Є, але на 5000 рублів дорожче "." Ні, мені треба за цією ж ціною, але з електростартером "-" Ви його заводити раз на місяць будете, вони легко заводяться, навіщо вам взагалі електростартер " .
І так далі. Аж до кольору.
При цьому у бензогенератора є всього два критерії, які точно допоможуть відокремити китайський ноунейм низької якості від хороших і сучасних виробів, які опрацюють довгі роки.
Перший критерій це вага. Чим важче генератор, тим він потужніший (з поправкою на тип генератора, інверторні порівнюються з інверторними, класичні з класичними). Вага побічно підтверджує якість, але прямо підтверджує такий важливий критерій як потужність. Якщо ви вибираєте трехкіловаттний генератор з 5 моделей - один важить 35 кг, другий 38, третій 41, четвертий 43, п'ятий 44 - найпотужніший буде той, хто важить 44 кг. Це аксіома. При цьому якість може бути краще і у того, які важить 43, але точно не у тих, хто важить 35 і 38 кг.
Все дуже просто. Вага бензогенератора визначається вагою ДВС і вагою самого генератора. ДВС з пластиковим розподілвалом буде легше того, який з металевим. Товщина картера також має значення як і якість металу. У генераторі також можуть бути обмотки з легкого алюмінію і важкої міді. Алюмінієві генератори видають себе саме вагою, ви не побачите це візуально, так як обмотки покриті лаком. Також мідь може бути різної ваги через різницю в перерізі дроту. Чим перетин більше, тим генератор могутніше. Тому неважливо, що написано в паспорті про потужність, важливо скільки бензогенератор важить.
Подивіться на проблему очима директора заводу бензогенераторов. Я вище наводив приклад великого китайського заводу, який виробляє 200 брендів на замовлення. У нього генератор важить 43 кг. Можна було зробити 38 і сикономіть 5 кг з генератора. В середньому цей завод виробляє 350 тисяч бензогенераторов в рік або 1000 штук в день. Економія склала б 5 тонн металу в день. За умови, що це б не позначилося на якості. Іншими словами: якби це було можливо, ніхто не робив би бензогенераторов вагою 43 кг, якщо можна зробити 38 без втрати якості.


Другий і найважливіший критерій вибору бензогенератора це бренд, тобто торгова марка, яка домоглася успіху в глобальній конкуренції. Ринок бензогенераторов глобальний, як і ринок автомобілів. Те, що продається в США, продається і у нас і навпаки. Виняток - локальні бренди (в авто - ВАЗ, УАЗ). Але локальні бренди - це бренди місцевого виробництва. Бензогенератори не виробляються кустарним способом. Там багато деталей, які роблять в умовах заводу. А завод це велике серійне виробництво. Конвеєр. Конвеєр в свою чергу, це великі обсяги виробництва і продажів, по іншому ніяк. Іншими словами, дрібносерійні бензогенератори або не існують, або не дозволяють тримати високу якість.
З усього цього висновок тільки один - найвища якість і найкраще співвідношення ціни і якості дають світові бренди, тобто торгові марки, які продаються у великих світових мережах, у багатьох країнах, в Америці, Європі, Африці і в Азії. Ринок Росії це взагалі не показник. Я хочу бути правильно зрозумілий, я не принижував роль Росії в світі, я лише кажу, що наша частка споживчого попиту по бензогенераторов менше ринку Нігерії (в якій нафти багато, а електромережі не розвинені). Якщо підсумувати світовий ринок, наша частка попиту незначна, тому що там продається в наших магазинах - це взагалі не важливо. Якщо цих брендів більше ніде немає - це взагалі не бренди. Це фейк, торгові марки, які маскуються під бренди, але такими не є. Вони навіть не є виробниками. Багато з них виробляються на одному китайському заводі, на них лише клеять різні наклейки.
Як обчислити світовий бренд і як обчислити фейковую торгову марку?
Все просто. Є сайти світових ритейлери. Наприклад, Уолмарт. Це найбільша компанія світу, найбільша торговельна мережа світу. По обороту вона в 10 разів більше "Ощадбанку", в 25 разів більше "Магніту". сайт https://www.walmart.com/
Далі найбільша в світі мережа товарів для дому HOME DEPOT. https://www.homedepot.ca/en/home.html
І найбільший інтернет-магазин світу Амазон https://www.amazon.com/
Закінчення com - США, закінчення ca - Канада.
У всіх є пошуковий рядок, в яку ви можете забити назву цікавить бренду зі словом generator, щоб звузити пошук, наприклад honda generator, firman generator, hyundai generator
Якщо ви не знайшли, то що шукали, наприклад, цікавить вас бренд не продається ні в США, ні в Канаді, то я вас розчарую, бренд, який вас цікавить, швидше за все пустушка, фейк. США і Канада - головні ринки світу і якщо його там немає, значить немає ніде. Можна перевірити ще магазини Німеччини і Японії, але це вже навряд чи що дасть.
Найпростіше як перевірити реєстрацію бренду - переглянути його дані в міжнародній глобальній базі брендів http://www.wipo.int/branddb/en/
В поле текст забиваєте назва бренду, клас 9 (генератори та інше), після чого вийде картка реєстрації - країна, фірма, адреса, імена власників.
Після того, як ви побачите справжніх господарів торгових марок, 90% питань відпадуть самі собою.

Це все. Виключіть ці 10 помилок і ймовірність познайомитися з сервісним центром знизиться в 10 разів.

Нові статті тут: Бренди-підробки: як обманюють покупців , Шість статей про бензогенератори


Про автора: Дмитро Атеев, фахівець торгово-сервісній організації "Силовик", 44 роки. В інструменті и силовий техніці з 2008 року, з 2012 року в інтернет-магазині "Силовик".

"Силовик" - спеціалізований інтернет-магазин силовий (енергетичної) техніки з офісом в Москві і доставкою по території РФ.

Коментарі для сайту Cackl e

Що ріднить покупців всіх цих генераторів?
Хто такий консультант?
Хто буде сперечатися з ним?
Исяч дорого?
Дорого?
У чому помилка покупця, який вірить продавця-консультанта?
Вам кажуть - це німецька фірма, але виробляють це в Китаї, тому дешево?
Які такі магазини?
Звідки вони дізнаються про поломку?
Скажіть мені, а Iphone компанії Apple якої країни походження?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов