Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

12 способів придумати назву компанії (бренду, торгової марки)

  1. 12 способів придумати назву компанії (бренду, торгової марки) Вам необхідно придумати назву для вашої...
  2. 2. Комбінування слів
  3. 3. Алітерація (ритм і рима)
  4. 4. Алюзія або натяк
  5. 5. Метод аналогії
  6. 6. Назва-акронім або скорочення
  7. 7. Метод вирізання або усічення
  8. 8. Метонімія
  9. 9. звуконаслідування
  10. 10. Використання оксюморона
  11. 11. Таємний сенс або назва-загадка
  12. 12. Непов'язані слова (з товаром)
  13. Найголовніше, щоб ваше назва була:
  14. 12 способів придумати назву компанії (бренду, торгової марки)
  15. 1. Назва по імені засновника компанії
  16. 2. Комбінування слів
  17. 3. Алітерація (ритм і рима)
  18. 4. Алюзія або натяк
  19. 5. Метод аналогії
  20. 6. Назва-акронім або скорочення
  21. 7. Метод вирізання або усічення
  22. 8. Метонімія
  23. 9. звуконаслідування
  24. 10. Використання оксюморона
  25. 11. Таємний сенс або назва-загадка
  26. 12. Непов'язані слова (з товаром)
  27. Найголовніше, щоб ваше назва була:
  28. 12 способів придумати назву компанії (бренду, торгової марки)
  29. 1. Назва по імені засновника компанії
  30. 2. Комбінування слів
  31. 3. Алітерація (ритм і рима)
  32. 4. Алюзія або натяк
  33. 5. Метод аналогії
  34. 6. Назва-акронім або скорочення
  35. 7. Метод вирізання або усічення
  36. 8. Метонімія
  37. 9. звуконаслідування
  38. 10. Використання оксюморона
  39. 11. Таємний сенс або назва-загадка
  40. 12. Непов'язані слова (з товаром)
  41. Найголовніше, щоб ваше назва була:
  42. 12 способів придумати назву компанії (бренду, торгової марки)
  43. 1. Назва по імені засновника компанії
  44. 2. Комбінування слів
  45. 3. Алітерація (ритм і рима)
  46. 4. Алюзія або натяк
  47. 5. Метод аналогії
  48. 6. Назва-акронім або скорочення
  49. 7. Метод вирізання або усічення
  50. 8. Метонімія
  51. 9. звуконаслідування
  52. 10. Використання оксюморона
  53. 11. Таємний сенс або назва-загадка
  54. 12. Непов'язані слова (з товаром)
  55. Найголовніше, щоб ваше назва була:

12 способів придумати назву компанії (бренду, торгової марки)

Наша сеть партнеров Banwar

Вам необхідно придумати назву для вашої фірми або товару? Ви ще не бралися за цю справу або вам не подобається жодна запропонована до цього ідея? Давайте разом розберемося в основних способах створення назви. Ми впевнені, що, прочитавши цю статтю, ви почерпнете для себе не тільки щось нове і цікаве, але і обов'язково знайдете свою ідею для нейминга! Крім того, в компанії KOLORO є багато фахівців в області нейминга і розробки дизайну. Ми обов'язково вам допоможемо!

Назва компанії, бренду або торгової марки - це дуже важлива складова успіху просування вашого бренду на ринку Назва компанії, бренду або торгової марки - це дуже важлива складова успіху просування вашого бренду на ринку. Ім'я компанії і назва бренду вплинуть на те, як вас сприймуть споживачі, запам'ятають вони вас, чи стане торгова марка впізнаваною.

створення нейминга для компанії або бренду на перший погляд здається непосильним завданням. На споживчих ринках незліченна безліч брендів і торгових марок, задіяно величезну кількість назв, комбінацій слів і абревіатур. Тому бренд-менеджерам здається, що щоб виділитися на ринку серед конкурентів необхідно придумати щось неймовірне і фантастичне. Насправді, все набагато простіше, так би мовити: «Все геніальне - просто!». Чим простіше і зрозуміліше для споживача буде ваше назва, тим краще воно буде сприйнято і швидше запам'ятатися, про це свідчить і досвід світових відомих брендів, візьмемо хоча б компанію Apple.

Існує безліч простих способів придумати унікальну назву для бренда.Ми відібрали 12 найбільш ефективних способів придумати назву компанії і проілюстрували їх прикладами з реального життя брендів.

Звідки взялося слово «Пепсі» іяк радіостанція Ехо Москви причетна до назви ВКонтакте - читайте в блозі KOLORO.

1. Назва по імені засновника компанії

Це один з найпоширеніших способів нейминга Це один з найпоширеніших способів нейминга. В основі назви лежить ім'я або прізвище засновника компанії. Можна навести безліч вдалих прикладів: Ford, McDonald's, Procter & Gamble, KiraPlastinina, Gillette і т.д. Тут головне, щоб назва не вийшло абсурдним за звучанням і не повторювало вже наявні назви брендів на ринку. Хоча дизайнеру Тому Форду не завадила знамените прізвище в просуванні власного бренду. Він лише доповнив назву ще й своїм ім'ям.

Генрі Форд назвав свою автомобільну компанію власним ім'ям

2. Комбінування слів

Використовуючи різні слова або їх окремі частини, можна складати скоєно нові слова і комбінації, які можуть ідеально підійдуть для назви торгової марки Використовуючи різні слова або їх окремі частини, можна складати скоєно нові слова і комбінації, які можуть ідеально підійдуть для назви торгової марки. Наприклад, назва всесвітньо відомого бренду спортивного одягу Adidas було отримано саме так. Засновника компанії звали Адольф Даслер, в колі друзів і знайомих його називали Аді (Аді Дас). Інші приклади: 4you, Pepsi, Лукойл, Бананас, Pampers.

При з'єднанні двох слів і створення неологізму часто виходять дивні, важкі для назви або слова з небажаним підтекстом. Тому завжди після розробки варіантів нейминга потрібно аналізувати їх на негативні асоціації і конотації. За час нашої роботи в KOLORO ми не раз стикалися з недоречними і дивними назвами. Одного разу ми не втрималися і написали про смішних назвах лікарських засобів . Читайте і будьте уважними! Якщо ж вам також необхідно розробити назву для лікарського препарату, аптеки або компанії, яка надає медичні послуги - читайте нашу статтю .

Якщо ж вам також необхідно розробити назву для лікарського препарату, аптеки або компанії, яка надає медичні послуги - читайте   нашу статтю

Колекція одягу і взуття для Adidas Originals by Rita Ora

3. Алітерація (ритм і рима)

Запам'ятати назва набагато простіше, якщо в ньому є рима, звучання, певний ритм або повторення слів Запам'ятати назва набагато простіше, якщо в ньому є рима, звучання, певний ритм або повторення слів. Наприклад: Coca-Cola, M & M's, Chupa-Chups, Shake'n'Bakeі т.д. Назва Motorola також є поєднанням співзвучних слів. За однією з версій це похідне від «motor» - автомобіль і «ola» - звук. Словосполучення вийшло простим і доступним для вимови, як на Заході, так і на Сході.

Зовнішній вигляд і слоган Moto Z Droid з Moto Mods

4. Алюзія або натяк

Спосіб генерації назви за допомогою модифікації всім відомого поняття, натяку на літературний або історичне джерело, проведення паралелей і аналогій. Наприклад, назва Леді X утворено від всім відомого Містера X, а ім'я музичного гурту Брати Грімм є прізвищем казкарів. Також в цю категорію потрапляє назву міжнародної мережі невеликих маркетів 7-Eleven. З першого погляду на назву покупець знав, що магазин працює з 7 до 11. До речі, це стало однією з причин популярності маркету, адже заснований він був в 1927 році. У той час подібний графік роботи магазину був рідкістю.

Вивіска і дизайн екстер'єру мережі невеликих магазінов7-Eleven

Про те, як придумати назву для магазину ми писали в нашій статті найманого для роздрібної мережі . Також ми публікували матеріал про особливості нейминга для м'ясного магазину . Він заснований на кейсі KOLORO - розробці нейминга для самобутнього українського бренду . Якщо вас цікавлять послуги нейминга для магазину - напишіть нам, і ми обговоримо всі деталі вашого проекту.

5. Метод аналогії

Підібравши правильну асоціацію, стереотип або шаблон, з яким буде пов'язано ім'я компанії або назва бренду, можна не тільки отримати високоякісний найманого, а й виграти на швидкої впізнаваності і запам'ятовування імені Підібравши правильну асоціацію, стереотип або шаблон, з яким буде пов'язано ім'я компанії або назва бренду, можна не тільки отримати високоякісний найманого, а й виграти на швидкої впізнаваності і запам'ятовування імені. Натхнення можна шукати в різних історичних або кіноперсонажами, серед назв рослин або тварин, найменувань планет і т.д. Наприклад, Red Bull, Puma, Jaguar, Велес, Онєгін, Три товстуни, Матриця і т.д. Назва шоколаду Bounty народилося з імені архіпелагу островів Bounty в Тихому океані, поблизу Нової Зеландії.

Bounty - райська насолода

6. Назва-акронім або скорочення

Цей спосіб особливо хороший, якщо немає можливості уникнути довгих назв Цей спосіб особливо хороший, якщо немає можливості уникнути довгих назв. В такому випадку краще всього використовувати абревіатури і скорочення слів. При цьому не порушується зв'язок споживача з брендом. Вдалими прикладами можуть служити: IKEA (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd), BMW (Bayerische Motoren Werke AG), ГУМ (Головний Універсальний Магазин), МТС (Мобільні Телефонні Системи) або NASA (National Aeronautics and Space Administration).

Назви-абревіатури часто зустрічаються у брендів, які працюють на міжнародних ринках. Українським виробникам може бути складно розробити ім'я для експорту. Полегшити цей етап допоможе наша стаття .

Полегшити цей етап допоможе   наша стаття

Логотип NASA

7. Метод вирізання або усічення

Цей метод отримання назви шляхом вирізання складів або окремих частин з ніх Цей метод отримання назви шляхом вирізання складів або окремих частин з ніх.Удачним прикладом назви, отриманого таким шляхом є СiscoSystems (відомий виробник мережевого устаткування). Ім'я отримано від назви міста San Francisco. Подібним чином створено і назва Intel. Ім'я IT-корпорації є скороченням від словосполучення Int egral El ectronics.

Логотип і продукція компанії Intel

8. Метонімія

Восьмий спосіб базується на використанні в назві компанії методів від часткового до загального Восьмий спосіб базується на використанні в назві компанії методів від часткового до загального. Наприклад, Burger King - не просто бургер, а король бургерів. Цей метод працює і в зворотній послідовності - від загального до конкретного (Імперія стилю або Планета суші). Назва Starbucks також створено із застосуванням метонімії. Улюбленим літературним твором засновників мережі був роман «Мобі Дік». Герой роману Старбек дуже любив каву. Таким чином, мережа кав'ярень отримала своє ім'я, яке прославилося на весь світ. Логотип компанії, русалка, також запозичений з цього роману. На пострадянському просторі трапився курйоз зі сприйняттям імені. Деякі люди всерйоз вважають, що назва якось пов'язано з доларами і зірками. Менш популярною мережу від цього не стала, навпаки, є прикладом трендового молодіжного закладу.

Екстер'єр і інтер'єр мережі Starbucks

Все про вибір імені для ресторану, бару чи кафе ми писали в нашому матеріалі . Там ви знайдете перелік типових помилок, поради про те, з чого почати вибір імені для ресторану і безліч прикладів. Також наш маркетолог аналізує назви популярних українських закладів і їх комунікативний посил.

9. звуконаслідування

звуконаслідування

Використання в назві торгової марки слів, які можуть передати необхідні якості товару або його якості. Прикладами можуть стати Schwepps - шипучий газований напій, Агуша - харчування для самих маленьких, Twitter - соціальна мережа (назва передає звук цвірінькання птахів).

Прикладами можуть стати Schwepps - шипучий газований напій, Агуша - харчування для самих маленьких, Twitter - соціальна мережа (назва передає звук цвірінькання птахів)

Schwepps - назва напою, яке передає його суть

10. Використання оксюморона

Рідко використовуваний спосіб створення нейминга. Полягає у використанні в назві жартівливій чи суперечливою фрази, наприклад, Маленький дорослий, True Lies або «Бирка» (рибка до пива). Ще один приклад - Lowe Alpine. Бренд виробляє спорядження для туризму та в назві використовує оксюморон, Lowe Alpine значить «Низькі Альпи». Так вони кажуть своїм споживачам, що разом з їхньою продукцією сходження буде простим, як прогулянка по парку.

Рекламне фото бренду Lowe Alpine

11. Таємний сенс або назва-загадка

Назва може містити в собі таємний сенс Назва може містити в собі таємний сенс. Назви брендів бувають незрозумілі споживачеві, поки заради інтересу люди не починають шукати значення цих слів. Наприклад, мало хто знає, що NIVEA з латинської мови перекладається як «білий», а назва компанії Daewoo з корейської мови перекладається як "великий Всесвіт". Такі назви, як мінімум, інтригують і викликають інтерес.

Автопром компаніїї Daewoo

12. Непов'язані слова (з товаром)

Зовсім необов'язково, щоб назва компанії прямо асоціювалося з її діяльністю Зовсім необов'язково, щоб назва компанії прямо асоціювалося з її діяльністю. Адже назвати фірму можна будь-яким, непов'язаним з основною діяльністю, словом. Часом навіть багаторазові мозкові штурми не дають результатів і найманого так і залишається невирішеним завданням.

Однак не варто витрачати багато часу і зусиль, щоб придумати назву бренду. Досить просто озирнутися на те, що нас оточує, на речі навколо: фрукти, книги, письмове приладдя, явища природи. Все це може послужити поштовхом до створення геніально простого, але ідеального назви. Наприклад, компанія Adobe була названа на честь річки, яка текла за будинком засновника компанії. А в основі назви японської компанії Fujifilm лежить ім'я гори (і вулкана за сумісництвом) Фудзі (Фудзіяма).

А в основі назви японської компанії Fujifilm лежить ім'я гори (і вулкана за сумісництвом) Фудзі (Фудзіяма)

Фотоапорат - продукція Fujifilm, з якою асоціюється бренд

Яким би ідеальним не була назва бренду, торгової марки або компанії, його можна легко зіпсувати якістю сервісу, іміджем або якістю продукції. Тому важливо стежити за дотриманням стандартів якості і швидко реагувати на кризи.

Найголовніше, щоб ваше назва була:

  • простим;
  • легко що їх вимовляють;
  • максимально зрозумілим для споживача;
  • запам'ятовується.

Щоб краще розібратися в темі, ви можете завантажити наше керівництво з неймінг «12 способів скласти прибуткове назву», яке в більшій мірі розкриє всі аспекти нейминга і допоможе вам правильно назвати свій продукт або ТМ.

Детальніше про те, як назвати компанію ми писали в нашій статті . Також в блозі KOLORO є матеріал про особливості розробки торгової марки для продуктів харчування. А за мотивами цього матеріалу ми написали статтю «12 способів придумати прибуткове назву», де розклали по поличках всі вимоги до продає назвою. У статті багато фактологічної і статистичної інформації.

Компанія KOLORO має великий досвід в розробці нейминга продукції, бренд-дизайну , Збору інформації (кабінетні дослідження). Ми допоможемо Вам придумати оригінальну назву компанії, назва бренду чи торгової марки, розробимо дизайн упаковки і етикетки товару, а також зареєструємо вашу торгову марку , Підберемо партнерів як на українському, так і на зарубіжному ринках, ізготововім тираж упаковки інше.

Ви можете ознайомитися з нашими послугами та портфоліо на даному сайті. Детальніше про те, як ми розробляємо назва для брендів і які етапи включає процес можна прочитати тут .

Замовити цікаву для вас послугу можна зв'язавшись з нами по телефону: +38 (099) 618-87-50, або написавши на пошту: [email protected].

12 способів придумати назву компанії (бренду, торгової марки)

Вам необхідно придумати назву для вашої фірми або товару? Ви ще не бралися за цю справу або вам не подобається жодна запропонована до цього ідея? Давайте разом розберемося в основних способах створення назви. Ми впевнені, що, прочитавши цю статтю, ви почерпнете для себе не тільки щось нове і цікаве, але і обов'язково знайдете свою ідею для нейминга! Крім того, в компанії KOLORO є багато фахівців в області нейминга і розробки дизайну. Ми обов'язково вам допоможемо!

Назва компанії, бренду або торгової марки - це дуже важлива складова успіху просування вашого бренду на ринку Назва компанії, бренду або торгової марки - це дуже важлива складова успіху просування вашого бренду на ринку. Ім'я компанії і назва бренду вплинуть на те, як вас сприймуть споживачі, запам'ятають вони вас, чи стане торгова марка впізнаваною.

створення нейминга для компанії або бренду на перший погляд здається непосильним завданням. На споживчих ринках незліченна безліч брендів і торгових марок, задіяно величезну кількість назв, комбінацій слів і абревіатур. Тому бренд-менеджерам здається, що щоб виділитися на ринку серед конкурентів необхідно придумати щось неймовірне і фантастичне. Насправді, все набагато простіше, так би мовити: «Все геніальне - просто!». Чим простіше і зрозуміліше для споживача буде ваше назва, тим краще воно буде сприйнято і швидше запам'ятатися, про це свідчить і досвід світових відомих брендів, візьмемо хоча б компанію Apple.

Існує безліч простих способів придумати унікальну назву для бренда.Ми відібрали 12 найбільш ефективних способів придумати назву компанії і проілюстрували їх прикладами з реального життя брендів.

Звідки взялося слово «Пепсі» іяк радіостанція Ехо Москви причетна до назви ВКонтакте - читайте в блозі KOLORO.

1. Назва по імені засновника компанії

Це один з найпоширеніших способів нейминга Це один з найпоширеніших способів нейминга. В основі назви лежить ім'я або прізвище засновника компанії. Можна навести безліч вдалих прикладів: Ford, McDonald's, Procter & Gamble, KiraPlastinina, Gillette і т.д. Тут головне, щоб назва не вийшло абсурдним за звучанням і не повторювало вже наявні назви брендів на ринку. Хоча дизайнеру Тому Форду не завадила знамените прізвище в просуванні власного бренду. Він лише доповнив назву ще й своїм ім'ям.

Генрі Форд назвав свою автомобільну компанію власним ім'ям

2. Комбінування слів

Використовуючи різні слова або їх окремі частини, можна складати скоєно нові слова і комбінації, які можуть ідеально підійдуть для назви торгової марки Використовуючи різні слова або їх окремі частини, можна складати скоєно нові слова і комбінації, які можуть ідеально підійдуть для назви торгової марки. Наприклад, назва всесвітньо відомого бренду спортивного одягу Adidas було отримано саме так. Засновника компанії звали Адольф Даслер, в колі друзів і знайомих його називали Аді (Аді Дас). Інші приклади: 4you, Pepsi, Лукойл, Бананас, Pampers.

При з'єднанні двох слів і створення неологізму часто виходять дивні, важкі для назви або слова з небажаним підтекстом. Тому завжди після розробки варіантів нейминга потрібно аналізувати їх на негативні асоціації і конотації. За час нашої роботи в KOLORO ми не раз стикалися з недоречними і дивними назвами. Одного разу ми не втрималися і написали про смішних назвах лікарських засобів . Читайте і будьте уважними! Якщо ж вам також необхідно розробити назву для лікарського препарату, аптеки або компанії, яка надає медичні послуги - читайте нашу статтю .

Якщо ж вам також необхідно розробити назву для лікарського препарату, аптеки або компанії, яка надає медичні послуги - читайте   нашу статтю

Колекція одягу і взуття для Adidas Originals by Rita Ora

3. Алітерація (ритм і рима)

Запам'ятати назва набагато простіше, якщо в ньому є рима, звучання, певний ритм або повторення слів Запам'ятати назва набагато простіше, якщо в ньому є рима, звучання, певний ритм або повторення слів. Наприклад: Coca-Cola, M & M's, Chupa-Chups, Shake'n'Bakeі т.д. Назва Motorola також є поєднанням співзвучних слів. За однією з версій це похідне від «motor» - автомобіль і «ola» - звук. Словосполучення вийшло простим і доступним для вимови, як на Заході, так і на Сході.

Зовнішній вигляд і слоган Moto Z Droid з Moto Mods

4. Алюзія або натяк

Спосіб генерації назви за допомогою модифікації всім відомого поняття, натяку на літературний або історичне джерело, проведення паралелей і аналогій. Наприклад, назва Леді X утворено від всім відомого Містера X, а ім'я музичного гурту Брати Грімм є прізвищем казкарів. Також в цю категорію потрапляє назву міжнародної мережі невеликих маркетів 7-Eleven. З першого погляду на назву покупець знав, що магазин працює з 7 до 11. До речі, це стало однією з причин популярності маркету, адже заснований він був в 1927 році. У той час подібний графік роботи магазину був рідкістю.

Вивіска і дизайн екстер'єру мережі невеликих магазінов7-Eleven

Про те, як придумати назву для магазину ми писали в нашій статті найманого для роздрібної мережі . Також ми публікували матеріал про особливості нейминга для м'ясного магазину . Він заснований на кейсі KOLORO - розробці нейминга для самобутнього українського бренду . Якщо вас цікавлять послуги нейминга для магазину - напишіть нам, і ми обговоримо всі деталі вашого проекту.

5. Метод аналогії

Підібравши правильну асоціацію, стереотип або шаблон, з яким буде пов'язано ім'я компанії або назва бренду, можна не тільки отримати високоякісний найманого, а й виграти на швидкої впізнаваності і запам'ятовування імені Підібравши правильну асоціацію, стереотип або шаблон, з яким буде пов'язано ім'я компанії або назва бренду, можна не тільки отримати високоякісний найманого, а й виграти на швидкої впізнаваності і запам'ятовування імені. Натхнення можна шукати в різних історичних або кіноперсонажами, серед назв рослин або тварин, найменувань планет і т.д. Наприклад, Red Bull, Puma, Jaguar, Велес, Онєгін, Три товстуни, Матриця і т.д. Назва шоколаду Bounty народилося з імені архіпелагу островів Bounty в Тихому океані, поблизу Нової Зеландії.

Bounty - райська насолода

6. Назва-акронім або скорочення

Цей спосіб особливо хороший, якщо немає можливості уникнути довгих назв Цей спосіб особливо хороший, якщо немає можливості уникнути довгих назв. В такому випадку краще всього використовувати абревіатури і скорочення слів. При цьому не порушується зв'язок споживача з брендом. Вдалими прикладами можуть служити: IKEA (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd), BMW (Bayerische Motoren Werke AG), ГУМ (Головний Універсальний Магазин), МТС (Мобільні Телефонні Системи) або NASA (National Aeronautics and Space Administration).

Назви-абревіатури часто зустрічаються у брендів, які працюють на міжнародних ринках. Українським виробникам може бути складно розробити ім'я для експорту. Полегшити цей етап допоможе наша стаття .

Полегшити цей етап допоможе   наша стаття

Логотип NASA

7. Метод вирізання або усічення

Цей метод отримання назви шляхом вирізання складів або окремих частин з ніх Цей метод отримання назви шляхом вирізання складів або окремих частин з ніх.Удачним прикладом назви, отриманого таким шляхом є СiscoSystems (відомий виробник мережевого устаткування). Ім'я отримано від назви міста San Francisco. Подібним чином створено і назва Intel. Ім'я IT-корпорації є скороченням від словосполучення Int egral El ectronics.

Логотип і продукція компанії Intel

8. Метонімія

Восьмий спосіб базується на використанні в назві компанії методів від часткового до загального Восьмий спосіб базується на використанні в назві компанії методів від часткового до загального. Наприклад, Burger King - не просто бургер, а король бургерів. Цей метод працює і в зворотній послідовності - від загального до конкретного (Імперія стилю або Планета суші). Назва Starbucks також створено із застосуванням метонімії. Улюбленим літературним твором засновників мережі був роман «Мобі Дік». Герой роману Старбек дуже любив каву. Таким чином, мережа кав'ярень отримала своє ім'я, яке прославилося на весь світ. Логотип компанії, русалка, також запозичений з цього роману. На пострадянському просторі трапився курйоз зі сприйняттям імені. Деякі люди всерйоз вважають, що назва якось пов'язано з доларами і зірками. Менш популярною мережу від цього не стала, навпаки, є прикладом трендового молодіжного закладу.

Екстер'єр і інтер'єр мережі Starbucks

Все про вибір імені для ресторану, бару чи кафе ми писали в нашому матеріалі . Там ви знайдете перелік типових помилок, поради про те, з чого почати вибір імені для ресторану і безліч прикладів. Також наш маркетолог аналізує назви популярних українських закладів і їх комунікативний посил.

9. звуконаслідування

звуконаслідування

Використання в назві торгової марки слів, які можуть передати необхідні якості товару або його якості. Прикладами можуть стати Schwepps - шипучий газований напій, Агуша - харчування для самих маленьких, Twitter - соціальна мережа (назва передає звук цвірінькання птахів).

Прикладами можуть стати Schwepps - шипучий газований напій, Агуша - харчування для самих маленьких, Twitter - соціальна мережа (назва передає звук цвірінькання птахів)

Schwepps - назва напою, яке передає його суть

10. Використання оксюморона

Рідко використовуваний спосіб створення нейминга. Полягає у використанні в назві жартівливій чи суперечливою фрази, наприклад, Маленький дорослий, True Lies або «Бирка» (рибка до пива). Ще один приклад - Lowe Alpine. Бренд виробляє спорядження для туризму та в назві використовує оксюморон, Lowe Alpine значить «Низькі Альпи». Так вони кажуть своїм споживачам, що разом з їхньою продукцією сходження буде простим, як прогулянка по парку.

Рекламне фото бренду Lowe Alpine

11. Таємний сенс або назва-загадка

Назва може містити в собі таємний сенс Назва може містити в собі таємний сенс. Назви брендів бувають незрозумілі споживачеві, поки заради інтересу люди не починають шукати значення цих слів. Наприклад, мало хто знає, що NIVEA з латинської мови перекладається як «білий», а назва компанії Daewoo з корейської мови перекладається як "великий Всесвіт". Такі назви, як мінімум, інтригують і викликають інтерес.

Автопром компаніїї Daewoo

12. Непов'язані слова (з товаром)

Зовсім необов'язково, щоб назва компанії прямо асоціювалося з її діяльністю Зовсім необов'язково, щоб назва компанії прямо асоціювалося з її діяльністю. Адже назвати фірму можна будь-яким, непов'язаним з основною діяльністю, словом. Часом навіть багаторазові мозкові штурми не дають результатів і найманого так і залишається невирішеним завданням.

Однак не варто витрачати багато часу і зусиль, щоб придумати назву бренду. Досить просто озирнутися на те, що нас оточує, на речі навколо: фрукти, книги, письмове приладдя, явища природи. Все це може послужити поштовхом до створення геніально простого, але ідеального назви. Наприклад, компанія Adobe була названа на честь річки, яка текла за будинком засновника компанії. А в основі назви японської компанії Fujifilm лежить ім'я гори (і вулкана за сумісництвом) Фудзі (Фудзіяма).

А в основі назви японської компанії Fujifilm лежить ім'я гори (і вулкана за сумісництвом) Фудзі (Фудзіяма)

Фотоапорат - продукція Fujifilm, з якою асоціюється бренд

Яким би ідеальним не була назва бренду, торгової марки або компанії, його можна легко зіпсувати якістю сервісу, іміджем або якістю продукції. Тому важливо стежити за дотриманням стандартів якості і швидко реагувати на кризи.

Найголовніше, щоб ваше назва була:

  • простим;
  • легко що їх вимовляють;
  • максимально зрозумілим для споживача;
  • запам'ятовується.

Щоб краще розібратися в темі, ви можете завантажити наше керівництво з неймінг «12 способів скласти прибуткове назву», яке в більшій мірі розкриє всі аспекти нейминга і допоможе вам правильно назвати свій продукт або ТМ.

Детальніше про те, як назвати компанію ми писали в нашій статті . Також в блозі KOLORO є матеріал про особливості розробки торгової марки для продуктів харчування. А за мотивами цього матеріалу ми написали статтю «12 способів придумати прибуткове назву», де розклали по поличках всі вимоги до продає назвою. У статті багато фактологічної і статистичної інформації.

Компанія KOLORO має великий досвід в розробці нейминга продукції, бренд-дизайну , Збору інформації (кабінетні дослідження). Ми допоможемо Вам придумати оригінальну назву компанії, назва бренду чи торгової марки, розробимо дизайн упаковки і етикетки товару, а також зареєструємо вашу торгову марку , Підберемо партнерів як на українському, так і на зарубіжному ринках, ізготововім тираж упаковки інше.

Ви можете ознайомитися з нашими послугами та портфоліо на даному сайті. Детальніше про те, як ми розробляємо назва для брендів і які етапи включає процес можна прочитати тут .

Замовити цікаву для вас послугу можна зв'язавшись з нами по телефону: +38 (099) 618-87-50, або написавши на пошту: [email protected].

12 способів придумати назву компанії (бренду, торгової марки)

Вам необхідно придумати назву для вашої фірми або товару? Ви ще не бралися за цю справу або вам не подобається жодна запропонована до цього ідея? Давайте разом розберемося в основних способах створення назви. Ми впевнені, що, прочитавши цю статтю, ви почерпнете для себе не тільки щось нове і цікаве, але і обов'язково знайдете свою ідею для нейминга! Крім того, в компанії KOLORO є багато фахівців в області нейминга і розробки дизайну. Ми обов'язково вам допоможемо!

Назва компанії, бренду або торгової марки - це дуже важлива складова успіху просування вашого бренду на ринку Назва компанії, бренду або торгової марки - це дуже важлива складова успіху просування вашого бренду на ринку. Ім'я компанії і назва бренду вплинуть на те, як вас сприймуть споживачі, запам'ятають вони вас, чи стане торгова марка впізнаваною.

створення нейминга для компанії або бренду на перший погляд здається непосильним завданням. На споживчих ринках незліченна безліч брендів і торгових марок, задіяно величезну кількість назв, комбінацій слів і абревіатур. Тому бренд-менеджерам здається, що щоб виділитися на ринку серед конкурентів необхідно придумати щось неймовірне і фантастичне. Насправді, все набагато простіше, так би мовити: «Все геніальне - просто!». Чим простіше і зрозуміліше для споживача буде ваше назва, тим краще воно буде сприйнято і швидше запам'ятатися, про це свідчить і досвід світових відомих брендів, візьмемо хоча б компанію Apple.

Існує безліч простих способів придумати унікальну назву для бренда.Ми відібрали 12 найбільш ефективних способів придумати назву компанії і проілюстрували їх прикладами з реального життя брендів.

Звідки взялося слово «Пепсі» іяк радіостанція Ехо Москви причетна до назви ВКонтакте - читайте в блозі KOLORO.

1. Назва по імені засновника компанії

Це один з найпоширеніших способів нейминга Це один з найпоширеніших способів нейминга. В основі назви лежить ім'я або прізвище засновника компанії. Можна навести безліч вдалих прикладів: Ford, McDonald's, Procter & Gamble, KiraPlastinina, Gillette і т.д. Тут головне, щоб назва не вийшло абсурдним за звучанням і не повторювало вже наявні назви брендів на ринку. Хоча дизайнеру Тому Форду не завадила знамените прізвище в просуванні власного бренду. Він лише доповнив назву ще й своїм ім'ям.

Генрі Форд назвав свою автомобільну компанію власним ім'ям

2. Комбінування слів

Використовуючи різні слова або їх окремі частини, можна складати скоєно нові слова і комбінації, які можуть ідеально підійдуть для назви торгової марки Використовуючи різні слова або їх окремі частини, можна складати скоєно нові слова і комбінації, які можуть ідеально підійдуть для назви торгової марки. Наприклад, назва всесвітньо відомого бренду спортивного одягу Adidas було отримано саме так. Засновника компанії звали Адольф Даслер, в колі друзів і знайомих його називали Аді (Аді Дас). Інші приклади: 4you, Pepsi, Лукойл, Бананас, Pampers.

При з'єднанні двох слів і створення неологізму часто виходять дивні, важкі для назви або слова з небажаним підтекстом. Тому завжди після розробки варіантів нейминга потрібно аналізувати їх на негативні асоціації і конотації. За час нашої роботи в KOLORO ми не раз стикалися з недоречними і дивними назвами. Одного разу ми не втрималися і написали про смішних назвах лікарських засобів . Читайте і будьте уважними! Якщо ж вам також необхідно розробити назву для лікарського препарату, аптеки або компанії, яка надає медичні послуги - читайте нашу статтю .

Якщо ж вам також необхідно розробити назву для лікарського препарату, аптеки або компанії, яка надає медичні послуги - читайте   нашу статтю

Колекція одягу і взуття для Adidas Originals by Rita Ora

3. Алітерація (ритм і рима)

Запам'ятати назва набагато простіше, якщо в ньому є рима, звучання, певний ритм або повторення слів Запам'ятати назва набагато простіше, якщо в ньому є рима, звучання, певний ритм або повторення слів. Наприклад: Coca-Cola, M & M's, Chupa-Chups, Shake'n'Bakeі т.д. Назва Motorola також є поєднанням співзвучних слів. За однією з версій це похідне від «motor» - автомобіль і «ola» - звук. Словосполучення вийшло простим і доступним для вимови, як на Заході, так і на Сході.

Зовнішній вигляд і слоган Moto Z Droid з Moto Mods

4. Алюзія або натяк

Спосіб генерації назви за допомогою модифікації всім відомого поняття, натяку на літературний або історичне джерело, проведення паралелей і аналогій. Наприклад, назва Леді X утворено від всім відомого Містера X, а ім'я музичного гурту Брати Грімм є прізвищем казкарів. Також в цю категорію потрапляє назву міжнародної мережі невеликих маркетів 7-Eleven. З першого погляду на назву покупець знав, що магазин працює з 7 до 11. До речі, це стало однією з причин популярності маркету, адже заснований він був в 1927 році. У той час подібний графік роботи магазину був рідкістю.

Вивіска і дизайн екстер'єру мережі невеликих магазінов7-Eleven

Про те, як придумати назву для магазину ми писали в нашій статті найманого для роздрібної мережі . Також ми публікували матеріал про особливості нейминга для м'ясного магазину . Він заснований на кейсі KOLORO - розробці нейминга для самобутнього українського бренду . Якщо вас цікавлять послуги нейминга для магазину - напишіть нам, і ми обговоримо всі деталі вашого проекту.

5. Метод аналогії

Підібравши правильну асоціацію, стереотип або шаблон, з яким буде пов'язано ім'я компанії або назва бренду, можна не тільки отримати високоякісний найманого, а й виграти на швидкої впізнаваності і запам'ятовування імені Підібравши правильну асоціацію, стереотип або шаблон, з яким буде пов'язано ім'я компанії або назва бренду, можна не тільки отримати високоякісний найманого, а й виграти на швидкої впізнаваності і запам'ятовування імені. Натхнення можна шукати в різних історичних або кіноперсонажами, серед назв рослин або тварин, найменувань планет і т.д. Наприклад, Red Bull, Puma, Jaguar, Велес, Онєгін, Три товстуни, Матриця і т.д. Назва шоколаду Bounty народилося з імені архіпелагу островів Bounty в Тихому океані, поблизу Нової Зеландії.

Bounty - райська насолода

6. Назва-акронім або скорочення

Цей спосіб особливо хороший, якщо немає можливості уникнути довгих назв Цей спосіб особливо хороший, якщо немає можливості уникнути довгих назв. В такому випадку краще всього використовувати абревіатури і скорочення слів. При цьому не порушується зв'язок споживача з брендом. Вдалими прикладами можуть служити: IKEA (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd), BMW (Bayerische Motoren Werke AG), ГУМ (Головний Універсальний Магазин), МТС (Мобільні Телефонні Системи) або NASA (National Aeronautics and Space Administration).

Назви-абревіатури часто зустрічаються у брендів, які працюють на міжнародних ринках. Українським виробникам може бути складно розробити ім'я для експорту. Полегшити цей етап допоможе наша стаття .

Полегшити цей етап допоможе   наша стаття

Логотип NASA

7. Метод вирізання або усічення

Цей метод отримання назви шляхом вирізання складів або окремих частин з ніх Цей метод отримання назви шляхом вирізання складів або окремих частин з ніх.Удачним прикладом назви, отриманого таким шляхом є СiscoSystems (відомий виробник мережевого устаткування). Ім'я отримано від назви міста San Francisco. Подібним чином створено і назва Intel. Ім'я IT-корпорації є скороченням від словосполучення Int egral El ectronics.

Логотип і продукція компанії Intel

8. Метонімія

Восьмий спосіб базується на використанні в назві компанії методів від часткового до загального Восьмий спосіб базується на використанні в назві компанії методів від часткового до загального. Наприклад, Burger King - не просто бургер, а король бургерів. Цей метод працює і в зворотній послідовності - від загального до конкретного (Імперія стилю або Планета суші). Назва Starbucks також створено із застосуванням метонімії. Улюбленим літературним твором засновників мережі був роман «Мобі Дік». Герой роману Старбек дуже любив каву. Таким чином, мережа кав'ярень отримала своє ім'я, яке прославилося на весь світ. Логотип компанії, русалка, також запозичений з цього роману. На пострадянському просторі трапився курйоз зі сприйняттям імені. Деякі люди всерйоз вважають, що назва якось пов'язано з доларами і зірками. Менш популярною мережу від цього не стала, навпаки, є прикладом трендового молодіжного закладу.

Екстер'єр і інтер'єр мережі Starbucks

Все про вибір імені для ресторану, бару чи кафе ми писали в нашому матеріалі . Там ви знайдете перелік типових помилок, поради про те, з чого почати вибір імені для ресторану і безліч прикладів. Також наш маркетолог аналізує назви популярних українських закладів і їх комунікативний посил.

9. звуконаслідування

звуконаслідування

Використання в назві торгової марки слів, які можуть передати необхідні якості товару або його якості. Прикладами можуть стати Schwepps - шипучий газований напій, Агуша - харчування для самих маленьких, Twitter - соціальна мережа (назва передає звук цвірінькання птахів).

Прикладами можуть стати Schwepps - шипучий газований напій, Агуша - харчування для самих маленьких, Twitter - соціальна мережа (назва передає звук цвірінькання птахів)

Schwepps - назва напою, яке передає його суть

10. Використання оксюморона

Рідко використовуваний спосіб створення нейминга. Полягає у використанні в назві жартівливій чи суперечливою фрази, наприклад, Маленький дорослий, True Lies або «Бирка» (рибка до пива). Ще один приклад - Lowe Alpine. Бренд виробляє спорядження для туризму та в назві використовує оксюморон, Lowe Alpine значить «Низькі Альпи». Так вони кажуть своїм споживачам, що разом з їхньою продукцією сходження буде простим, як прогулянка по парку.

Рекламне фото бренду Lowe Alpine

11. Таємний сенс або назва-загадка

Назва може містити в собі таємний сенс Назва може містити в собі таємний сенс. Назви брендів бувають незрозумілі споживачеві, поки заради інтересу люди не починають шукати значення цих слів. Наприклад, мало хто знає, що NIVEA з латинської мови перекладається як «білий», а назва компанії Daewoo з корейської мови перекладається як "великий Всесвіт". Такі назви, як мінімум, інтригують і викликають інтерес.

Автопром компаніїї Daewoo

12. Непов'язані слова (з товаром)

Зовсім необов'язково, щоб назва компанії прямо асоціювалося з її діяльністю Зовсім необов'язково, щоб назва компанії прямо асоціювалося з її діяльністю. Адже назвати фірму можна будь-яким, непов'язаним з основною діяльністю, словом. Часом навіть багаторазові мозкові штурми не дають результатів і найманого так і залишається невирішеним завданням.

Однак не варто витрачати багато часу і зусиль, щоб придумати назву бренду. Досить просто озирнутися на те, що нас оточує, на речі навколо: фрукти, книги, письмове приладдя, явища природи. Все це може послужити поштовхом до створення геніально простого, але ідеального назви. Наприклад, компанія Adobe була названа на честь річки, яка текла за будинком засновника компанії. А в основі назви японської компанії Fujifilm лежить ім'я гори (і вулкана за сумісництвом) Фудзі (Фудзіяма).

А в основі назви японської компанії Fujifilm лежить ім'я гори (і вулкана за сумісництвом) Фудзі (Фудзіяма)

Фотоапорат - продукція Fujifilm, з якою асоціюється бренд

Яким би ідеальним не була назва бренду, торгової марки або компанії, його можна легко зіпсувати якістю сервісу, іміджем або якістю продукції. Тому важливо стежити за дотриманням стандартів якості і швидко реагувати на кризи.

Найголовніше, щоб ваше назва була:

  • простим;
  • легко що їх вимовляють;
  • максимально зрозумілим для споживача;
  • запам'ятовується.

Щоб краще розібратися в темі, ви можете завантажити наше керівництво з неймінг «12 способів скласти прибуткове назву», яке в більшій мірі розкриє всі аспекти нейминга і допоможе вам правильно назвати свій продукт або ТМ.

Детальніше про те, як назвати компанію ми писали в нашій статті . Також в блозі KOLORO є матеріал про особливості розробки торгової марки для продуктів харчування. А за мотивами цього матеріалу ми написали статтю «12 способів придумати прибуткове назву», де розклали по поличках всі вимоги до продає назвою. У статті багато фактологічної і статистичної інформації.

Компанія KOLORO має великий досвід в розробці нейминга продукції, бренд-дизайну , Збору інформації (кабінетні дослідження). Ми допоможемо Вам придумати оригінальну назву компанії, назва бренду чи торгової марки, розробимо дизайн упаковки і етикетки товару, а також зареєструємо вашу торгову марку , Підберемо партнерів як на українському, так і на зарубіжному ринках, ізготововім тираж упаковки інше.

Ви можете ознайомитися з нашими послугами та портфоліо на даному сайті. Детальніше про те, як ми розробляємо назва для брендів і які етапи включає процес можна прочитати тут .

Замовити цікаву для вас послугу можна зв'язавшись з нами по телефону: +38 (099) 618-87-50, або написавши на пошту: [email protected].

12 способів придумати назву компанії (бренду, торгової марки)

Вам необхідно придумати назву для вашої фірми або товару? Ви ще не бралися за цю справу або вам не подобається жодна запропонована до цього ідея? Давайте разом розберемося в основних способах створення назви. Ми впевнені, що, прочитавши цю статтю, ви почерпнете для себе не тільки щось нове і цікаве, але і обов'язково знайдете свою ідею для нейминга! Крім того, в компанії KOLORO є багато фахівців в області нейминга і розробки дизайну. Ми обов'язково вам допоможемо!

Назва компанії, бренду або торгової марки - це дуже важлива складова успіху просування вашого бренду на ринку Назва компанії, бренду або торгової марки - це дуже важлива складова успіху просування вашого бренду на ринку. Ім'я компанії і назва бренду вплинуть на те, як вас сприймуть споживачі, запам'ятають вони вас, чи стане торгова марка впізнаваною.

створення нейминга для компанії або бренду на перший погляд здається непосильним завданням. На споживчих ринках незліченна безліч брендів і торгових марок, задіяно величезну кількість назв, комбінацій слів і абревіатур. Тому бренд-менеджерам здається, що щоб виділитися на ринку серед конкурентів необхідно придумати щось неймовірне і фантастичне. Насправді, все набагато простіше, так би мовити: «Все геніальне - просто!». Чим простіше і зрозуміліше для споживача буде ваше назва, тим краще воно буде сприйнято і швидше запам'ятатися, про це свідчить і досвід світових відомих брендів, візьмемо хоча б компанію Apple.

Існує безліч простих способів придумати унікальну назву для бренда.Ми відібрали 12 найбільш ефективних способів придумати назву компанії і проілюстрували їх прикладами з реального життя брендів.

Звідки взялося слово «Пепсі» іяк радіостанція Ехо Москви причетна до назви ВКонтакте - читайте в блозі KOLORO.

1. Назва по імені засновника компанії

Це один з найпоширеніших способів нейминга Це один з найпоширеніших способів нейминга. В основі назви лежить ім'я або прізвище засновника компанії. Можна навести безліч вдалих прикладів: Ford, McDonald's, Procter & Gamble, KiraPlastinina, Gillette і т.д. Тут головне, щоб назва не вийшло абсурдним за звучанням і не повторювало вже наявні назви брендів на ринку. Хоча дизайнеру Тому Форду не завадила знамените прізвище в просуванні власного бренду. Він лише доповнив назву ще й своїм ім'ям.

Генрі Форд назвав свою автомобільну компанію власним ім'ям

2. Комбінування слів

Використовуючи різні слова або їх окремі частини, можна складати скоєно нові слова і комбінації, які можуть ідеально підійдуть для назви торгової марки Використовуючи різні слова або їх окремі частини, можна складати скоєно нові слова і комбінації, які можуть ідеально підійдуть для назви торгової марки. Наприклад, назва всесвітньо відомого бренду спортивного одягу Adidas було отримано саме так. Засновника компанії звали Адольф Даслер, в колі друзів і знайомих його називали Аді (Аді Дас). Інші приклади: 4you, Pepsi, Лукойл, Бананас, Pampers.

При з'єднанні двох слів і створення неологізму часто виходять дивні, важкі для назви або слова з небажаним підтекстом. Тому завжди після розробки варіантів нейминга потрібно аналізувати їх на негативні асоціації і конотації. За час нашої роботи в KOLORO ми не раз стикалися з недоречними і дивними назвами. Одного разу ми не втрималися і написали про смішних назвах лікарських засобів . Читайте і будьте уважними! Якщо ж вам також необхідно розробити назву для лікарського препарату, аптеки або компанії, яка надає медичні послуги - читайте нашу статтю .

Якщо ж вам також необхідно розробити назву для лікарського препарату, аптеки або компанії, яка надає медичні послуги - читайте   нашу статтю

Колекція одягу і взуття для Adidas Originals by Rita Ora

3. Алітерація (ритм і рима)

Запам'ятати назва набагато простіше, якщо в ньому є рима, звучання, певний ритм або повторення слів Запам'ятати назва набагато простіше, якщо в ньому є рима, звучання, певний ритм або повторення слів. Наприклад: Coca-Cola, M & M's, Chupa-Chups, Shake'n'Bakeі т.д. Назва Motorola також є поєднанням співзвучних слів. За однією з версій це похідне від «motor» - автомобіль і «ola» - звук. Словосполучення вийшло простим і доступним для вимови, як на Заході, так і на Сході.

Зовнішній вигляд і слоган Moto Z Droid з Moto Mods

4. Алюзія або натяк

Спосіб генерації назви за допомогою модифікації всім відомого поняття, натяку на літературний або історичне джерело, проведення паралелей і аналогій. Наприклад, назва Леді X утворено від всім відомого Містера X, а ім'я музичного гурту Брати Грімм є прізвищем казкарів. Також в цю категорію потрапляє назву міжнародної мережі невеликих маркетів 7-Eleven. З першого погляду на назву покупець знав, що магазин працює з 7 до 11. До речі, це стало однією з причин популярності маркету, адже заснований він був в 1927 році. У той час подібний графік роботи магазину був рідкістю.

Вивіска і дизайн екстер'єру мережі невеликих магазінов7-Eleven

Про те, як придумати назву для магазину ми писали в нашій статті найманого для роздрібної мережі . Також ми публікували матеріал про особливості нейминга для м'ясного магазину . Він заснований на кейсі KOLORO - розробці нейминга для самобутнього українського бренду . Якщо вас цікавлять послуги нейминга для магазину - напишіть нам, і ми обговоримо всі деталі вашого проекту.

5. Метод аналогії

Підібравши правильну асоціацію, стереотип або шаблон, з яким буде пов'язано ім'я компанії або назва бренду, можна не тільки отримати високоякісний найманого, а й виграти на швидкої впізнаваності і запам'ятовування імені Підібравши правильну асоціацію, стереотип або шаблон, з яким буде пов'язано ім'я компанії або назва бренду, можна не тільки отримати високоякісний найманого, а й виграти на швидкої впізнаваності і запам'ятовування імені. Натхнення можна шукати в різних історичних або кіноперсонажами, серед назв рослин або тварин, найменувань планет і т.д. Наприклад, Red Bull, Puma, Jaguar, Велес, Онєгін, Три товстуни, Матриця і т.д. Назва шоколаду Bounty народилося з імені архіпелагу островів Bounty в Тихому океані, поблизу Нової Зеландії.

Bounty - райська насолода

6. Назва-акронім або скорочення

Цей спосіб особливо хороший, якщо немає можливості уникнути довгих назв Цей спосіб особливо хороший, якщо немає можливості уникнути довгих назв. В такому випадку краще всього використовувати абревіатури і скорочення слів. При цьому не порушується зв'язок споживача з брендом. Вдалими прикладами можуть служити: IKEA (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd), BMW (Bayerische Motoren Werke AG), ГУМ (Головний Універсальний Магазин), МТС (Мобільні Телефонні Системи) або NASA (National Aeronautics and Space Administration).

Назви-абревіатури часто зустрічаються у брендів, які працюють на міжнародних ринках. Українським виробникам може бути складно розробити ім'я для експорту. Полегшити цей етап допоможе наша стаття .

Полегшити цей етап допоможе   наша стаття

Логотип NASA

7. Метод вирізання або усічення

Цей метод отримання назви шляхом вирізання складів або окремих частин з ніх Цей метод отримання назви шляхом вирізання складів або окремих частин з ніх.Удачним прикладом назви, отриманого таким шляхом є СiscoSystems (відомий виробник мережевого устаткування). Ім'я отримано від назви міста San Francisco. Подібним чином створено і назва Intel. Ім'я IT-корпорації є скороченням від словосполучення Int egral El ectronics.

Логотип і продукція компанії Intel

8. Метонімія

Восьмий спосіб базується на використанні в назві компанії методів від часткового до загального Восьмий спосіб базується на використанні в назві компанії методів від часткового до загального. Наприклад, Burger King - не просто бургер, а король бургерів. Цей метод працює і в зворотній послідовності - від загального до конкретного (Імперія стилю або Планета суші). Назва Starbucks також створено із застосуванням метонімії. Улюбленим літературним твором засновників мережі був роман «Мобі Дік». Герой роману Старбек дуже любив каву. Таким чином, мережа кав'ярень отримала своє ім'я, яке прославилося на весь світ. Логотип компанії, русалка, також запозичений з цього роману. На пострадянському просторі трапився курйоз зі сприйняттям імені. Деякі люди всерйоз вважають, що назва якось пов'язано з доларами і зірками. Менш популярною мережу від цього не стала, навпаки, є прикладом трендового молодіжного закладу.

Екстер'єр і інтер'єр мережі Starbucks

Все про вибір імені для ресторану, бару чи кафе ми писали в нашому матеріалі . Там ви знайдете перелік типових помилок, поради про те, з чого почати вибір імені для ресторану і безліч прикладів. Також наш маркетолог аналізує назви популярних українських закладів і їх комунікативний посил.

9. звуконаслідування

звуконаслідування

Використання в назві торгової марки слів, які можуть передати необхідні якості товару або його якості. Прикладами можуть стати Schwepps - шипучий газований напій, Агуша - харчування для самих маленьких, Twitter - соціальна мережа (назва передає звук цвірінькання птахів).

Прикладами можуть стати Schwepps - шипучий газований напій, Агуша - харчування для самих маленьких, Twitter - соціальна мережа (назва передає звук цвірінькання птахів)

Schwepps - назва напою, яке передає його суть

10. Використання оксюморона

Рідко використовуваний спосіб створення нейминга. Полягає у використанні в назві жартівливій чи суперечливою фрази, наприклад, Маленький дорослий, True Lies або «Бирка» (рибка до пива). Ще один приклад - Lowe Alpine. Бренд виробляє спорядження для туризму та в назві використовує оксюморон, Lowe Alpine значить «Низькі Альпи». Так вони кажуть своїм споживачам, що разом з їхньою продукцією сходження буде простим, як прогулянка по парку.

Рекламне фото бренду Lowe Alpine

11. Таємний сенс або назва-загадка

Назва може містити в собі таємний сенс Назва може містити в собі таємний сенс. Назви брендів бувають незрозумілі споживачеві, поки заради інтересу люди не починають шукати значення цих слів. Наприклад, мало хто знає, що NIVEA з латинської мови перекладається як «білий», а назва компанії Daewoo з корейської мови перекладається як "великий Всесвіт". Такі назви, як мінімум, інтригують і викликають інтерес.

Автопром компаніїї Daewoo

12. Непов'язані слова (з товаром)

Зовсім необов'язково, щоб назва компанії прямо асоціювалося з її діяльністю Зовсім необов'язково, щоб назва компанії прямо асоціювалося з її діяльністю. Адже назвати фірму можна будь-яким, непов'язаним з основною діяльністю, словом. Часом навіть багаторазові мозкові штурми не дають результатів і найманого так і залишається невирішеним завданням.

Однак не варто витрачати багато часу і зусиль, щоб придумати назву бренду. Досить просто озирнутися на те, що нас оточує, на речі навколо: фрукти, книги, письмове приладдя, явища природи. Все це може послужити поштовхом до створення геніально простого, але ідеального назви. Наприклад, компанія Adobe була названа на честь річки, яка текла за будинком засновника компанії. А в основі назви японської компанії Fujifilm лежить ім'я гори (і вулкана за сумісництвом) Фудзі (Фудзіяма).

А в основі назви японської компанії Fujifilm лежить ім'я гори (і вулкана за сумісництвом) Фудзі (Фудзіяма)

Фотоапорат - продукція Fujifilm, з якою асоціюється бренд

Яким би ідеальним не була назва бренду, торгової марки або компанії, його можна легко зіпсувати якістю сервісу, іміджем або якістю продукції. Тому важливо стежити за дотриманням стандартів якості і швидко реагувати на кризи.

Найголовніше, щоб ваше назва була:

  • простим;
  • легко що їх вимовляють;
  • максимально зрозумілим для споживача;
  • запам'ятовується.

Щоб краще розібратися в темі, ви можете завантажити наше керівництво з неймінг «12 способів скласти прибуткове назву», яке в більшій мірі розкриє всі аспекти нейминга і допоможе вам правильно назвати свій продукт або ТМ.

Детальніше про те, як назвати компанію ми писали в нашій статті . Також в блозі KOLORO є матеріал про особливості розробки торгової марки для продуктів харчування. А за мотивами цього матеріалу ми написали статтю «12 способів придумати прибуткове назву», де розклали по поличках всі вимоги до продає назвою. У статті багато фактологічної і статистичної інформації.

Компанія KOLORO має великий досвід в розробці нейминга продукції, бренд-дизайну , Збору інформації (кабінетні дослідження). Ми допоможемо Вам придумати оригінальну назву компанії, назва бренду чи торгової марки, розробимо дизайн упаковки і етикетки товару, а також зареєструємо вашу торгову марку , Підберемо партнерів як на українському, так і на зарубіжному ринках, ізготововім тираж упаковки інше.

Ви можете ознайомитися з нашими послугами та портфоліо на даному сайті. Детальніше про те, як ми розробляємо назва для брендів і які етапи включає процес можна прочитати тут .

Замовити цікаву для вас послугу можна зв'язавшись з нами по телефону: +38 (099) 618-87-50, або написавши на пошту: [email protected].

Ви ще не бралися за цю справу або вам не подобається жодна запропонована до цього ідея?
Ви ще не бралися за цю справу або вам не подобається жодна запропонована до цього ідея?
Ви ще не бралися за цю справу або вам не подобається жодна запропонована до цього ідея?
Ви ще не бралися за цю справу або вам не подобається жодна запропонована до цього ідея?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов