Наша сеть партнеров Banwar
Як відомо, історія не терпить умовного способу. Тому немає сенсу міркувати, як розвивався б російський автопром, якби деякі з сміливих проектів вітчизняного виробника не опинилися б пострілами вхолосту. А амбіцій у тольяттинских інженерів вистачало позаочі.
Портал «АвтоВзгляд» вже писав про мертвонароджених проектах автоваза , І в продовження цієї теми ми відзначимо ті концепти, про яких ще не згадували.
З настанням XXI століття у тольяттинцев були грандіозні плани щодо співпраці з канадською компанією Magna International. Спільними зусиллями вдалося створити глобальну платформу, виготовити кілька різних прототипів, призначити терміни запуску серійних моделей у виробництво і навіть були оголошені їх ціни , Проте всьому цьому не судилося збутися ...
«Неокласика» ВАЗ 2115
Втім, на самому початку 2000-х тольяттинці ще намагалися продовжити життя класичному сімейства «Жигулів» і створили ВАЗ 2115. Як прототип автомобіль був представлений в 2002 році на Московському автосалоні. АВТОВАЗ спочатку вирішив не винаходити принципово нову модель, а обійтися «малою кров'ю». На платформу старих задньопривідних «Жигулів» поставили абсолютно новий кузов, а під капот встановили 1,7-літровий мотор від Chevrolet Niva , Який працював з п'ятиступінчастою "механікою". Машину скроїли з вузлів і деталей від класичних і від нових вазовских моделей. Планувалося випускати «неокласиків» в кузові седан і універсал, і тольяттинці розраховували, що вона стане гідною заміною для вікопомних «четвірок», «п'ятірок», «шісток» і «сімок». Однак виробник так і не втілив цей проект в життя в зв'язку з його нерентабельністю.
LADA Siluet (ВАЗ 2116)
Це один з перших проектів, в основу якого лягла зовсім нова передньопривідна платформа, розроблена спільно з Magna International. Перший прототип моделі класу С +, який повинен був вийти в серію під індексом ВАЗ-2116, представили в 2006 році на Московському автосалоні. В якості силових агрегатів розглядалися бензинові мотори 1,8 л (128 л. С.) І 1,6 (102 л. С.). Згодом планувалося навіть додати в силову лінійку турбодизель.
У сімейство LADA Siluet, крім седана ВАЗ-2116 повинні були увійти універсал з заводським індексом ВАЗ-2117 і хетчбек ВАЗ-2118. серійний запуск моделі намічався на 2009 рік, але на той час утворився альянс Renault-АВТОВАЗ, і за наполяганням французьких представників роботи по ВАЗ-2116 були зупинені. А в 2014 році виробник повністю відмовився від розвитку цього проекту.
LADA C-Cross
На тій же платформі тольяттинці побудували свій перший кросовер під назвою C-Cross, концепт якого вони представили на Московському автосалоні в 2008 році. Серійну модель довгою 4400 мм передбачалося оснащувати бензиновими моторами об'ємом 1,6, 1,8 і 2,0 л і випускати з переднім і повним приводом. LADA C-Cross повинна була стати на конвеєр в 2011 - 2012 роках, і навіть була оголошена її вартість - від 400 000 до 450 000 рублей.
Однак в остаточному підсумку проекту так і не судилося вступити в продаж все з тієї ж причини. французькі представники наполягли на тому, щоб кросовер встав на їх платформу B0, в результаті чого в 2016 році вийшла LADA XRAY . Хоча багато напрацювань, використані в цій моделі, були запозичені у C-Cross.
LADA C Concept
Ще один мертвонароджений проект на платформі, створеної спільно з канадськими фахівцями - LADA C Concept. прототип був представлений представлений на Женевському автосалоні в 2007 році. Спортивний трьохдверний хетчбек з 2,0-літровим бензиновим двигуном отримав ефектний дизайн, створений тольяттинским художниками, причому оригінальний стиль не мав нічого спільного з попередніми моделями марки і вигідно відрізнявся від усього того, що було зроблено згодом.
Крім того, в якості експерименту на машину встановили нову емблему, яка також пішла в історію. При розробці прототипу використовувався ряд технічних рішень від німецьких виробників . Автомобіль повинен був надійти в продаж в 2009 році за ціною 450 000 рублей.
LADA Revolution III
Концептуальне спортивне купе LADA Revolution III було представлено на Паризькому автосалоні в 2008 році, а через рік у Франкфурті АВТОВАЗ показав макет цивільної версії суперкара. Автомобіль, оснащений 2,0-літровим бензиновим двигуном з турбонаддувом потужністю 245 л. с. розганявся до 100 км / год за 5,9 секунд. В якості трансмісії пропонувалася шестиступінчаста коробка передач. Двомісний спорткар важив трохи більше тонни при довжині в 4200 мм і шириною 1800 мм. Незважаючи на надії виробника, LADA Revolution III залишився прототипом, а цивільна версія так і не була запущена в виробництво .
136744
136744