- Поспішиш - СЕБЕ розоритися
- нерозбірливість ЗВ'ЯЗКУ
- ПОМОГ НА СВОЮ ГОЛОВУ
- ВРЕДНАЯ ЕКОНОМІЯ
- ХИТРИЙ СУСІД
Наша сеть партнеров Banwar
Багато водіїв вважають за краще всім іншим рішенням проблеми розрядженого акумулятора «прикурювання» - тобто запуск двигуна за допомогою машини-донора. Це швидко, бюджетно, хоча і не безпечно при порушенні певних правил. Найпоширеніші помилки, які допускають автовласники, які вдаються до допомоги сусідів - в матеріалі порталу «АвтоВзгляд».
Процедуру «прикурювання» автомобіля не можна назвати шибко складної і вже тим більше шкідливою для систем і агрегатів машини-реципієнта і донора. Якщо хоча б один з двох водіїв має елементарними знаннями в області електрики, то процес проходить швидко і успішно. Але, на жаль, майстрів в рядах автовласників стає все менше - частіше зустрічаються профани, що черпають сумнівні відомості з соціальних мереж.
Поспішиш - СЕБЕ розоритися
Дилетанти допускають безліч грубих помилок, які призводять до дуже сумних наслідків. Яких саме? Наприклад, вони «зв'язують» реципієнта (машину, у якій розрядився акумулятор ) З толком непрогрітим донором. Хто знає їм, що перш, ніж приступати до «прикурювання», останньому обов'язково потрібно дати попрацювати 5-7 хвилин при 1500 об / хв, щоб пробудити і при необхідності підживити свою батарею.
Фото: www.batershopp.com.br
нерозбірливість ЗВ'ЯЗКУ
Крім того, «диванні» експерти переконані, що тип транспортного засобу при «прикурювання» не має ніякого значення. Але ми то з вами знаємо: в ідеалі акумулятори техніки, яка бере участь в процесі, повинні мати аналогічний рівень ємності . Хоча допускається і той варіант, коли реципієнт «менше» донора. Простіше кажучи, «заряджати» легковик від вантажівки можна, а позашляховик від «мертвого» мотоцикла - немає.
ПОМОГ НА СВОЮ ГОЛОВУ
Нерідко можна спостерігати картину, як власник машини-донора, накинувши проводу, тут же сідає за кермо свого авто, запускає мотор і починає газувати. Це теж груба помилка - запалювання автомобіля-помічника включати не слід, адже в іншому випадку його генератор і блок-контролер електроживлення піддаються найсильнішої навантаженні від стартера реципієнта. Чим це загрожує? Якщо дуже коротко, то величезними витратами на ремонт!
Фото: www.subaruclubtr.com
ВРЕДНАЯ ЕКОНОМІЯ
Мало хто з водіїв приділяє належну увагу необхідного реквізиту - тобто проводам для «прикурювання». Куплять собі дешевий виріб за пару сотень карбованців, а потім дивуються, чому ж від донора не йде «харчування» або звідки взявся дим . Вибираючи собі «крокодили», пам'ятайте: для проводів важливо велике перетин проводить жили і її матеріал. Розглядайте лише ті варіанти, за які просять не менше 1000 рублів.
ХИТРИЙ СУСІД
Щоб убезпечити себе від подальшої головного болю, не соромтеся відмовляти в допомозі сусіда, який вже п'ять років не може оновити «втомлений» акумулятор. «Прикурювати» машину з несправною батареєю - гріється, що видає сильний запах , Що випускає назовні електроліт - небезпечно. Уважно стежте і за станом своєї АКБ - при «зарядці» від старого устрою проблем буде не менше.
15277
15277
Яких саме?Чим це загрожує?