Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

5 найвідоміших гоночних машин з авіаційними двигунами

  1. «Звір Турина»
  2. «Мефістофель»
  3. «Сині птахи» батька і сина Кемпбелл
  4. «Дух Америки»
  5. ThrustSSC - надзвуковий болід

Наша сеть партнеров Banwar

Людина прагне розігнати машину якомога швидше з того моменту, як перший автомобіль Карла Бенца з'явився на світло, - не минуло й року, як німець побудував свій візок, а у Франції вже почали проводити перші змагання на швидкість.

До 1898 автомобілі досягали вже 60 з невеликим км / год, а в 1904-м сам Генрі Форд розігнався на 999 Racer до 147 км / ч. Правда, Автомобільний клуб Франції той рекорд не визнав. У 1909 році всі крапки над «i», здавалося, розставив «Блискучий Бенц», на якому Віктор Емері розвинув в Бруклендсе неймовірні на ті часи 202 км / год, але ентузіасти не здалися. Якийсь Деріл Мерфі пообіцяв побити рекорд на гігантському «Звірі Турина» - автомобілі з 28,4-літровим Tipo S76, мотором, який «ФІАТ» будував для авіаційних цілей ...

«Чемпіонат» згадує п'ять найяскравіших автомобілів з моторами з іншої стихії.

Епоха Караччиоло. Історія автора Непобитим рекорду швидкості

У цей день 115 років тому народився Рудольф Караччіола - один з найбільших гонщиків 1930-х років. Згадуємо історію великого Карача.

«Звір Турина»

На початку 1910-х років багато автовиробників експериментували з авіаційною промисловістю, і одним з них став «ФІАТ». Італійці першими вирішили додатково випробувати продукцію на автомобілі - це було б чудовою рекламою і приводом привернути увагу. Так на світ з'явився S76, відомий пізніше як «ФІАТ» 300 HP Record, або «Звір Турина».

На машину встановили один з двох зібраних 28,4-літрових агрегатів - кожен розвивав по 290 к.с. при 1 900 об / хв. Метою було побити рекорд «Блискучого Бенца», у якого на борту було лише 200 к.с.

Рекорду, правда, не відбулося - в Бруклендсе «Звір Турина» не досяг навіть 140 км / ч. Після цього машина в ході Першої світової війни зникла в Європі, але недавно її виявили і відреставрували. У 2015-му відновлений S76 став головною зіркою Фестивалю швидкості в Гудвуді, а про роботи з відновлення машини знятий документальний фільм.

«Мефістофель»

Із закінченням Першої світової війни в Європі виявилося занадто багато непотрібних авіадвигунів, і через 13 років в «Фиате» згадали про свою старої ідеї. Для роботи над новим проектом італійці запросили Ернеста Елдріджа - 26-річного гонщика та інженера, який виграв кілька змагань на власноруч зібраних машинах з авіаційними двигунами.

Елдрідж отримав в розпорядження 21,7-літровий двигун А.12 потужністю 316 к.с. Цей мотор навіть за часів війни здавався громіздким, але в бою зарекомендував себе ефективним і надійним, а тому застосовувався не тільки на італійських, а й на британських і французьких бомбардувальниках.
Елдрідж встановив двигун на стареньке шасі SB4, якому було вже 15 років, але конструкція витримала - двотонний «Мефістофель», як прозвали автомобіль за несамовитий гуркіт, на дорозі загального користування в Арпажон розігнався до 234,98 км / ч. За кермом в той день сидів сам творець машини Ернест Елдрідж.

5 незвичайних місць, в яких їздив болід Формули-1

Після поїздки Макса Ферстаппена по горах Австрії згадуємо п'ять самих незвичайних місць, де проходили демонстраційні заїзди Формули-1.

«Сині птахи» батька і сина Кемпбелл

Всього через кілька місяців рекорд «Мефістофеля» перекрив Sunbeam 350HP - Малькольм Кемпбелл, екс-пілот британських Королівських ВПС, розігнався до 235 з невеликим км / год, а ще через півроку поставив новий рекорд - 242,8 км / ч. Кемпбелл до того моменту вже мав на рахунку кілька перемог в регіональних змаганнях, але тепер по-справжньому загорівся ідеєю заїздів на швидкість і вмовив Sunbeam продати машину йому.

У власному гаражі спільно з Амхерст Вілльерс і Лео Віллою Кемпбелл приступив до роботи: він вирішив замінити двигун на більш потужний «Напьєр Ліон», який видавав 500 к.с. Новинка отримала назву «Синій птах» - на честь п'єси Моріса Метерлінка про пошук щастя і спробі пізнання світу. Щастя «Птах» Кемпбеллу напевно принесла багато - в лютому 1927 року його ставить на ній новий рекорд швидкості: 281,44 км / ч.

Однак це досягнення незабаром перевершив Генрі Сегрейв на новому Sunbeam, і роботи над «Синім птахом» продовжилися. Машина отримала більш обтічний кузов, вдосконалені радіатори і новий двигун - ще більшого розміру. Саме друга версія автомобіля дозволила Кемпбеллу перетнути магічну смугу в 200 миль / год: 18 февраля 1928 року на пляжі Дайтона-Біч він досяг швидкості 333 км / ч.

Сегрейв відповів Кемпбеллу «Золотий стрілою» - «ракетоподібні» машиною з 925-сильним аеродвігателем. Подивитися на цю машину в справі в Дайтоні зібралися 120 000 чоловік. Новим зброєю Кемпбелла став «Напьєр Ліон» VIID W12 - 1450 к.с. 24 лютого 1932 року цю машина досягла швидкості 408,7 км / год, за що Малькольм Кемпбелл був нагороджений титулом лицаря.

Потім, діставши військові турбодвигуни «Роллс-Ройс», Кемпбелл зміг розігнати свою «Синього птаха» до 484,5 км / год, ставши першою людиною, що досягли позначки в 300 миль / год.

Це був останній рекорд, встановлений сером Малькольмом, однак по стопах батька пішов його син. «Синій птах» CN7 з мотором Proteus 705 потужністю 4500 к.с., який створювався для потреб важкої авіації, досягла в руках Дональда Кемпбелла швидкості 644,9 км / ч. І хоча Міжнародна автомобільна федерація визнала це абсолютним рекордом, машини з реактивними двигунами вже їздили швидше ...

Час вперед! Який може стати Формула-1

Новий McLaren MP4-X, а також Ferrari F1 Concept і Red Bull X2010 - демонстрація того, як майбутнє Формули-1 бачать команди чемпіонату.

«Дух Америки»

Людина прагне розігнати машину якомога швидше з того моменту, як перший автомобіль Карла Бенца з'явився на світло, - не минуло й року, як німець побудував свій візок, а у Франції вже почали проводити перші змагання на швидкість

Фото: Ruters

Тією людиною, яка першим встановив реактивний двигун на автомобіль, став американський гонщик Крейг Брідлав. За всіма канонами сучасної аеродинаміки і авіабудування він побудував машину у формі витягнутого фюзеляжу, встановивши шасі на три колеса. Комплектувалася конструкція мотором «Дженерал Електрик» J47, встановлювалися на винищувачі F-86 Sabre, які воювали з радянськими «МИГ-15» в Кореї.

Автомобіль отримав назву «Дух Америки», і 5 серпня 1963 року Брідлав промчав на ній зі швидкістю 655,7 км / год - за рік до того, як Дональд Кемпбелл досягне своїх 644 кмч /. але ФІА рекорд «Духа Америки» не визнала. По-перше, у машини було всього три колеса, а по-друге, реактивні двигуни суперечили вимогу федерації приводити машину в рух за допомогою коліс. І хоча мотоциклетна федерація погодилася з рекордом, Брідлав продовжив пошуки.

Через два роки на Spirit of America - Sonic 1 Брідлав розігнався до 893,9 км / год, а через два тижні задер планку ще вище - до 955,9 км / год. Рекорд протримався близько п'яти років, поки не з'явилися нові, досконаліші проекти з використанням реактивної тяги, але першопрохідцем в цій області назавжди залишився Крейг Брідлав.

ThrustSSC - надзвуковий болід

На сьогоднішній день рекорд швидкості на Землі ось уже майже 19 років утримує надзвукова машина ThrustSSC. Останні три букви в назві означають supersonic car - «надзвуковий автомобіль». Цей гігант, що досягає в довжину 16,5 метра, важить десять з половиною тонн, а сумарна потужність пари «Роллс-Ройс Спей» становила 110 тисяч к.с. Два таких двигуна, одного з яких бомбардувальнику F-4 «Фантом» було цілком достатньо, зжирали по 18 літрів палива в секунду, або близько 5500 літрів на сто кілометрів.

Контрольні заїзди пройшли 15 жовтня 1997, хоча за три тижні до цього ThrustSSC досягла в пустелі Блек Рок 1 149 км / ч. Підсумковий результат перевершив всі очікування - Енді Грін, пілот-винищувач Королівських ВПС, розвинув 1223,6 км / год і подолав швидкість звуку - першим на Землі!

В даний момент розвиваються два паралельні проекти, мета яких перевершити рекорд ThrustSSC. Так, група канадських та американських інженерів працює над North American Eagle Project. Кузов цієї машини виконаний на основі фюзеляжу надзвукового винищувача Lockheed Starfighter. Передбачається, що ця машина пройде позначку в 800 миль / год (близько 1300 км / ч), але поки вона не видає більше 400.

Куди більш амбіційними виглядає британський Bloodhound SSC, за кермо якого повинен сісти той самий Енді Грін, нинішній володар рекорду швидкості. Творці розраховують, що Bloodhound SSC розженеться до тисячі миль.

Фото: Ruters

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов