Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

722.9 Мерседес, довідкові дані Опис Типові хвороби Ціни

Наша сеть партнеров Banwar

7-ступінчаста АКПП 9-ї серії Mercedes 722 7-ступінчаста АКПП 9-ї серії Mercedes 722.9 від 2004 року (7G-tronic або W7 ...) - це витвір мистецтва від Мерседес Бенц для автомобілів С-класу. Встановлювалася на всі задньопривідні авто від С180 до С350. Є кілька варіантів сімейства по крутний момент, від W7X550 (550 Нм) до W7A700 (700 Нм). Є інші варіанти по пріводу- заднього і повного.

Сконструйована на конструктивній основі АКПП 6-й серії і багато деталей взаємозамінні.

Теоретично ідеальним вважається 6-швидкостей для ступінчастою АКПП. Де передавальні числа зближені і розведені настільки, щоб комфортно штовхатися в міських пробках, і щоб економити паливо при тривалих поедка по безлімітного трасі. І при цьому щоб перемикання швидкостей виконувалися плавно, але без зайвої метушні, коли водій пригальмовує перед розгоном.

Але в 722.9 крім потрібної понижувальної 6-й швидкості додана одна додаткова (7-я) знижує передача для суперекономний їзди по порожньому і безлімітного німецькому автобану і ще одна зайва задня швидкість. Просто щоб була.

Традиційно в 9-ї серії інженери Мерседеса заклали кероване прослизання фрикційних гідротрансформатора, яке підключається вже з першої швидкості з найменших оборотів. Тобто гідротрансформатор може працювати не як "вентилятор масла", якому допомагає фрикціон блокування, а як повноцінне фрикційне "зчеплення", якому допомагає "вентилятор масла". Для цього треба тільки трохи сильніше натиснути на педаль газу.

А ця особливість призводить до швидкого забруднення олії фрікціонами бублика і досить ранній необхідності заміни масла і капремонту ВМД - 194001. Сильно не чекаючи заповітних 150-200 ткм якщо водій часто змагається на спортивному режимі з тими, хто "тупить" попереду або на сусідній смузі.

Ця ідеальна по конструкції коробка майбутнього, над якою працювали крім конструкторів Мерседес ще програмісти з електронники Сіменс, має типові "електричні" проблеми. До сих пір ця коробка страждає від дитячої хвороби електрики - виходу з ладу електронної плати. Причиною раннього виходу з ладу електрики зазвичай називають численні перегріви олії. Але при правильній експлуатації і своєчасному обслуговуванні ця коробка врядли має обмеження по терміну служби.

Заміна масла і фільтра

Фільтр пластиковий одноразовий з фетровому мембраною 722 Фільтр пластиковий одноразовий з фетровому мембраною 722.9 - # 194010. В замовленнях зустрічається часто, рідкісний майстер економить на обслуговуванні цієї унікальної коробки.

Рівень масла тут - дуже важливий, тому конструкція дозволяє його легко підтримувати і перевіряти. Якщо масло не виливається з контрольної пробки при перевірці (t °> + 45º, положення - D, заведений двигун), то слід долити ATF.

Фільтри стали зовсім недорогими і рекомендовано змінювати його з кожною заміною масла. Масло застосовується синтетичне, типу Fuchs ATF 4134. Часта заміна масла помітно продовжує ресурс коробки. Їжачки металу на магнітах піддону - сигнал, що пора думати про перебиранні коробки. Фільтри стали зовсім недорогими і рекомендовано змінювати його з кожною заміною масла

Пізніше (2010) конструктори, борючись з типовими хворобами, зажадали більш досконалого синтетичного масла (синтетика ATF134 типу Fuchs TITAN ATF 7134 FE), яке дозволяє розганятися взимку без достатнього прогріву коробки і не губити так швидко фрікціони вібраціями.

Буксирування автомобілів з цією коробкою: за правилами східчастих АКПП: "50х50" - в положенні селектора - N, не швидше 50 км \ год, не далі, ніж на 50 км. Влітку максимальна відстань варто скоротити вдвічі, взимку - можна і збільшити. Але буде надійніше - скористатися евакуатором або взагалі не доводити справу до цієї необхідності.

Підібрати ремкомплекти - натисни клавішу зліва.

Для повної перебирання 722.9 зазвичай крім фільтра замовляють комплект прокладок і сальників, комплект фрикційних, поршнів (рідше), сепараторну пластину насоса, якщо її немає в ремкомплект. Після розтину і чищення гидроблока часто замовляють соленоїди, датчики (446A) або всю електроплату управління, кришку насоса. (нижче). Обов'язково ремонтують гідротрансформатор з заміною витратних матеріалів (194001).

Обов'язково ремонтують гідротрансформатор з заміною витратних матеріалів (194001)

Для перебирання 9-ї серії МБ сервіси в перші роки вважали за краще надійні і дорогі німецькі Овероли . Добре знайомі з цією коробкою майстра майже завжди замовляють цілком якісні Ремкомплекти прокладок і сальників "неоригінал" - № 194002, (Precision або АТОК). Найчастіше з прокладкою насоса (194544) в комплекті.

Сепараторна пластина різна для заднього і повного приводу. Сепараторна пластина різна для заднього і повного приводу

Головним расходников для заміни в цій коробці вважаються швидкозношувані і вкрай важливі для точних перемикань тефлонові кільця.

Головним расходников для заміни в цій коробці вважаються швидкозношувані і вкрай важливі для точних перемикань тефлонові кільця

Фрікціони в цій коробці двох типів -   односторонні   і двосторонні Фрікціони в цій коробці двох типів - односторонні і двосторонні.

Заміни зустрічаються найчастіше самі навантажені фрікціони пакета К2 - № 194100 Заміни зустрічаються найчастіше самі навантажені фрікціони пакета К2 - № 194100.

Так само часто горять фрікціони К1 - # 194106 - 194126, (нижче) і фрікціони К3 - 194102 - 194122, але при горілого масла майстри замовляють повний комплект фрикційних дисків.

Комплекти односторонніх і двосторонніх фрикционов 722.9 - № 194003 замовляють від неоригінальних виробників, чиї фрікціони вже давно вийшли на рівень оригіналу. Але досить часто замовляють і оригінальні фрікціони. Співвідношення ціна \ якість у них рівноцінне.

У таких випадках деякі обережні власники замовляють Кельні : Повний Ремкомплект - 194007.

У таких випадках деякі обережні власники замовляють   Кельні   : Повний Ремкомплект - 194007

При перебиранні перевіряють в першу чергу пакети зчеплення - К1 і К2 При перебиранні перевіряють в першу чергу пакети зчеплення - К1 і К2. (Праворуч) Саме там згорають односторонні фрікціони.

К1 - має фрікціони з внутрішніми зубами [30Tx1,85x148] № 194106 К1 - має фрікціони з внутрішніми зубами [30Tx1,85x148] № 194106

- односторонній фрикціон з зовнішнім зубом [36Tx1,9x127] - № 194126

Часто з фрікціонами доводиться міняти в згорілому пакеті і поршень К1 - 194965.

До них підтягуються по частоті замін фрікціони пакета К3.

До них підтягуються по частоті замін фрікціони пакета К3

До всіх вищеперелічених комплектів для типової перебирання перегрітої коробки майже завжди замовляють Комплект популярних в заміні поршнів - 194008.

Гума поршнів дубєєт від перегріву.

Перша дитяча хвороба 9-ї серії вже повторює стару історію з сторонніми постачальниками - вихід з ладу електронної плати коннектора - згорають датчики Y3 / 8n1 (оборотів турбіни - VGS) - 194446A Перша дитяча хвороба 9-ї серії вже повторює стару історію з сторонніми постачальниками - вихід з ладу електронної плати коннектора - згорають датчики Y3 / 8n1 (оборотів турбіни - VGS) - 194446A.

Зазвичай ця плата замінюється - № 194446. (Потрібно прописка плати).

Рідше замовляють два напружено працюють соленоїда - EPC і LockUp (TCC) соленоїди. Магніти максимально уніфіковані і на платі використовуються 8 соленоїдів двох типів: - з синьою капелюшком # 194422 (TCC, K1, B2, B3) і - з чорної # 194421 (EPC, K2, K3, B1). Рідше замовляють два напружено працюють соленоїда - EPC і LockUp (TCC) соленоїди

Ресурс соленоїдів сильно залежить від брудного масла і герметичності пакетів. З локальним ремонтом завжди змінюють прокладку піддону - 194300.

- Насос - Насос. Кришка з підшипником № 194510,

- сепараторні пластина - 194544, (окремо розроблена для серії 722.96, 2WD і 4WD), входить до деяких Ремкомплекти прокладок і сальників - 194002AA.

- Кільце ущільнювача 194311А

- Кільце ущільнювача 194311А

Інша "дитяча хвороба" 9-ї серії - вібраціями від агресивного водіння розбиває Дзвін корпусу (№ 194750 - ОЕМ№ R211-271-07-01).

Інша дитяча хвороба 9-ї серії - вібраціями від агресивного водіння розбиває Дзвін корпусу (№ 194750 - ОЕМ№ R211-271-07-01)

Гідропліта тут працює при температурі до 130º і дуже примхлива до перегрітого і брудному маслу і стружці, можуть горіти датчики, ламатися дрібні пружинки, забиватися соленоїди. Майстри скаржаться, що саме через нештатну роботу Гідропліти недоотримують потрібного тиску масла вузли, горять фрікціони і по ланцюжку трапляються всі інші проблеми.

Так як конструктори передбачили ремонт гідроблоків без демонтажу АКПП, то ця проблема, вчасно помічена, вирішується відносно малою кров'ю за допомогою перебирання \ чистки і, прости господи, заміною запобіжника друкованої плати.

Так як конструктори передбачили ремонт гідроблоків без демонтажу АКПП, то ця проблема, вчасно помічена, вирішується відносно малою кров'ю за допомогою перебирання \ чистки і, прости господи, заміною запобіжника друкованої плати

Якщо літньою спекою ваш кінь раптом відмовить вам - пора їхати на діагностику і замовляти прокладку піддону (194300),

- масло з фільтром (194010) та проводити заміну масла зі зняттям піддона і діагностикою.

Масло (тип А001 989 68 03) тут застосовується двох поколінь, що відрізняються за кольором: зелене до 2010 року і синє - після.

Масло (тип А001 989 68 03) тут застосовується двох поколінь, що відрізняються за кольором: зелене до 2010 року і синє - після

Проблема примхливої електроніки дуже сильно зіпсувала імідж Mercedes як надійного виробника. Заміна Плати й гидроблока перших випусків 722.9 стала епідемією, так як в деяких моделях заміна однієї плати часто приводила до швидкого повторення цієї проблеми. Мерседес звинувачує у всьому "Сіменс". Сіменс стверджує, що виною всьому недостатнє охолодження масла ATF або нога водія, занадто необмежено нагружающая залізо трансмісії акселератором.

Конструктора навіть передбачили відключення прослизання муфти блокування трансформатора, якщо температура масла підвищується понад + 140 °. Майте на увазі, в цьому режимі машина розганяється не так активно, але ще їде. І така температура також згубна для автомата як для людини температура тіла в 40ºС. Жити ще можна, але працювати - вже немає.

Проблеми знаходили і в багатофункціональні перемикачі (Модуль сервоприводу), Control module, ISM / MLPS - 194410 Проблеми знаходили і в багатофункціональні перемикачі (Модуль сервоприводу), Control module, ISM / MLPS - 194410.

І хоча залізо цієї АКПП дуже надійно, але через несправну роботи електроніки проблеми роботи масляного насоса призводять до ланцюжку проблем з Заднім планетарним поруч (194584 A), з втулками. Багато власників встигають їх запобігти, своєчасно поставивши машину в ремонт АКПП.

Власникам цієї сучасної і дуже комфортною АКПП слід взяти за правило не перегрівати АКПП і в кожен приїзд на обслуговування машини перевіряти масло АКПП на колір , Наявність бруду і стружки в піддоні. Так, і міняти масло з фільтром кожні 60 ткм. Раз на два роки такі витрати на обслуговування АКПП - невелика плата за впевненість у своєму коні.

Раз на два роки такі витрати на обслуговування АКПП - невелика плата за впевненість у своєму коні

За нашою статистикою в ремонтах гидротрансформаторов ця трансмісія швидко наздоганяє лідера сімейства - 722.6 .

Ще одна робота, яка повинна стати регламентної, як зміна масла ДВС - ремонт гідротрансформатора - 194001. Якщо змінений масло починає забруднюватися занадто швидко і машина вже відкатала заповітні 100 ткм, то значить ваша манера їзди разом з особливостями цього авто вимагають частої зміни бистрогорящего фрикционов гідротрансформатора (зліва). Тим більше, що виробники неоригінал вже випустили вдосконалені сталеві диски з "вусиками" (Sonnax), які усувають вібрації і тремтіння, які проявляються при розгонах на холодному маслі.

Вартість і наявність необхідних Вам позицій можна перевірити в інтернет-магазині, натиснувши для пошуку деталі номер на помаранчевому тлі.

На яких авто встановлювалося це сімейство АКПП:

АвтоМодельКраїна збірки ДвигунМодель

MERCEDES C CLASS 03- .. EGY DEU VNM 7 SP R / AWD V6 2.5L 3.0L 3.5L W7X550 MERCEDES CL 03- .. DEU 7 SP R / AWD V8 5.0L 5.5L 6.3L W7A700 MERCEDES CLC 08-. . BRA 7 SP RWD V6 2.5L 3.5L W7A700 MERCEDES CLK 04-09 DEU 7 SP RWD V6 2.5L 3.0L 3.5L V8 5.0L 5.5L 6.3L W7A700 MERCEDES CLS 04- .. DEU 7 SP R / AWD V6 3.0L 3.5L V8 4.6L 5.0L 5.4L 5.5L 6.3L W7A700 MERCEDES CLS 10 .. DEU 7 SP RWD V8 6.3L W7B700 MERCEDES E CLASS 02- .. CHN EGY DEU IND IRN MYS THA VNM 7 SP R / AWD L4 2.2 L V6 2.5L 2.6L 3.0L 3.5L V8 4.0L 5.0L W7A700 MERCEDES E CLASS 09- .. DEU 7 SP RWD V8 5.5L 6.3L W7B700 MERCEDES E CLASS 09- .. DEU 7 SP R / AWD V6 3.0L 3.5 L V8 5.5L W7X550 MERCEDES G WAGON 06- .. AUT 7 SP AWD V6 3.0L V8 4.0L 4.6L 5.5L W7A700 MERCEDES GL CLASS 06- .. USA 7 SP AWD V6 3.0L V8 4.0L 4.6L 5.5L W7A700 MERCEDES GLK 08- .. DEU 7 SP R / AWD L4 2.2L V6 3.0L 3.5L W7X550 MERCEDES GLK 09- .. DEU 7 SP R / AWD V6 3.0L W7A700 MERCEDES ML CLASS 05- .. USA 7 SP R / AWD V6 3.0L 3.5L V8 4.0L 4.6L 5.0L 5.5L 6.3L W7A700 MERCED ES R CLASS 05- .. USA 7 SP R / AWD V6 3.0L 3.5L V8 4.6L 5.0L 5.5L W7A700 MERCEDES S CLASS 05- .. EGY DEU IND IDN MYS THA 7 SP R / AWD L4 2.2L V6 3.0L 3.5L V8 4.0L 4.3L 4.6L 5.5L W7A700 MERCEDES S CLASS 06- .. DEU 7 SP R / AWD V6 3.0L 3.5L V8 4.6L 5.5L W7X550 MERCEDES SL 05- .. DEU 7 SP R / AWD V6 3.0 L 3.5L V8 5.0L 5.5L W7A700 MERCEDES SL 07- .. DEU 7 SP R / AWD V8 6.3L W7B700 MERCEDES SLK 05- .. DEU 7 SP R / AWD L4 1.8L 2.2L V6 3.0L 3.5L V8 5.4L 5.5L W7A700 SSANGYONG CHAIRMAN 08- .. PRK 7 SP R / AWD V6 3.2L 3.6L V8 5.0L W7A700

Приблизний асортимент запчастин для ремонту цієї АКПП

Актуальну ціну і наявність - можна дізнатися, натиснувши номер деталі.

Повне найменування Код, дізнатися наявність \ ціну Діагностика та ремонт гідротрансформатора АКПП 722.9 194001 Комплект Прокладок і Сальников без поршнів, 722.9, 2004 Up, (Ремкомплект \ Оверол кит \ Overhaul Kit) 194002A Комплект Прокладок і Сальников без поршнів, з пластиною насоса, 722.9 (7 Speed, RWD), 2005-10, (Ремкомплект \ Оверол кит \ Overhaul Kit) 194002AA Комплект односторонніх і двосторонніх фрикційних дисків на всі пакети зчеплення, 722.9 2004 up 194003 Комплект сталевих дисків, 722.9 2004 Up 194004 Кельні 722.9 (Комплект фрикційних і сталевих дисків, прокладок і сальників) Master kit, складається з комплек тов 194002AA-PR + 194003-EM + 194004 194007AA Комплект обрезиненних поршнів, Piston Kit, 722.9, (3шт), 2005-up, 194008 Фільтр, 722.9 MB 2004 Up () 194010 Сальник роздавальної коробки, Seal 722.6 / 9 Tranfer Case ( 60X50X8,8) 194078 Фрикційний Диск 722.9 K2 з внутрішнім зубом [36Tx2,06x166] 194100BI Фрикційний Диск 722.6 / 722.9 зчеплення "K3" - односторонній з внутрішнім зубом (24Tx2.08x114) 2004 up 194102BI Фрикційний Диск 722.9 K1 внутрішні зуби [30Tx1, 85x148] 194106BI Фрикційний диск, з зовнішніми зубами односторонній, Friction plate 722.9 B1 / B3 External Spline [18Tx2x170.6х198.5] 194114BE Фрикційний диск, з внутрішніми зубами односторонній, Friction plate 722.9 B1 / B3 Internal Spline [36Tx2x168.3х190.2] 194114BI Фр ікціонний Диск 722.9 K2 односторонній c зовнішніми зубами [30Tx2,06x153] 194120BE Фрикційний Диск 722.6 / 722.9 зчеплення "K3" - односторонній з Зовнішнім зубом (24Tx2.11x88) 2004 up 194122BE Фрикційний Диск, (K1 Clutch) 722.9 односторонній з зовнішнім зубом [ 36Tx1,9x127] 2004 Up 194126BE Підшипник, 722.9 PUMP 194211 Підшипник барабана К1, Bearing W / Races, 722.9 K1 Clutch Drum To Front Planet Ring Gear (Розмір 83.4х68х5.7мм) 2004 Up 194234 Прокладка піддону, 722.9 MB (входить в склад ремкомплекта прокладок і сальників) 194300 Ущільнення насоса, O-Ring, 722.9 Pump Body To Bell 194311A Соленоид регулятор тиску, 722.9, Solenoid EPC / K2 / K3 / B1 (black) ковпачок чорного кольору 2002 Up 194421 солоно д регулятор тиску, 722.9, Solenoid TCC / K1 / B2 / B3 (blue) синій / блакитний ковпачок 2002 Up 194422 Комплект 2-х датчиків обертів Y3 / 8n1 і Y3 / 8n2, 722.9 для ремонту електронної плати гідравлічного блоку управління (Turbine rpm sensor Y3 / 8n1 + Internal rpm sensor Y3 / 8n2) 2004 up потрібно спец.інст 194446A Електронна плата гідравлічного блоку управління (Вісь), 722.9 Plate-Connector, Electronic Control Module (потрібно прошивка під вин код машини) 194446 Кришка масляного насоса з шестернями (варіант з підшипників), 722.6 / 9 Cover oil pump w / gears 1996 up 194510 Пластина сепараторні Насос (4WD), Plate Adapter, 722.9, Oil Pump 194544B Пластина сепараторні Нас оса (2WD), Plate Adapter, 722.9, Oil Pump 194544 Барабан з вхідним валом зчеплення К2, Drum 722.9 4.0L / 5.0L (10) 2004 Up 194550A Барабан в зборі зчеплення K1, 722.9 2004 Up 194555A Планетарний ряд центральний (Center Planet), 722.9, MERCEDES, SSANGYONG, 2002 up (дивіться фото, буває 2-а варіанти) 194580 Планетарний ряд передній (Front Planet), 722.9, MERCEDES, SSANGYONG, 2009 up, (A221-270-8604) 194582B Планетарний ряд задній (Rear Planet), 722.9, 4 сателіта по 33 зуба, MERCEDES, SSANGYONG 194584 Дзвін, Bell Housing, 722.9 (Number on body R211-271-07-01) W / houle down side 194750BA Піддон, Oil Pan, 722.9 194765 супорт, Support, 722.9, BR Piston 194954 Поршень прогумований, Piston, 722.9 K1 -SUPP Molded [18,5мм товщина х 134мм зовнішній діаметр х 101,5мм нутренній діаметр] 194965 Поршень, Piston, 722.9 B1 Support Molded [27мм товщина х 176,2мм зовнішній діаметр х 145,3мм внутрішній діаметр х 20 виступів] 194967 Поршень, Piston, 722.9 B3 Support Molded [21,5мм товщина х 190,5мм зовнішній діаметр х 166,7мм внутрішній діаметр х 20 виступів] 194969

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов