Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Honda cbr125r видео

Очень неплохой Японский мотоцикл, хорошо и качественно собран. Красивый и дерзкий дизайн как раз очень хорошо показан на Honda cbr125r видео. Мотоцикл имеет среднюю мощность и неубиваемый двигатель,

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Аерограф своїми руками в домашніх умовах: як зробити простий

  1. Аерограф-пилосос
  2. Як виготовити «армійський» аерограф?
  3. Удосконалена конструкція
  4. Корисні поради

Зробивши аерограф своїми руками, ви зможете легко розпорошити фарбу на поверхні і значно заощадити її, ніж при використанні кисті або валика. А якість фарбування при цьому буде значно вище, так як не з'являться патьоки і не залишиться нефарбованих місць. Такий результат можливий при фарбуванні краскопультом або аерографом. Зробивши аерограф своїми руками, ви зможете легко розпорошити фарбу на поверхні і значно заощадити її, ніж при використанні кисті або валика

Схема пристрою пневматичного фарбопульта.

Пневматичний краскопульт промислового виробництва хороший в усіх відношеннях. Але і у нього є кілька недоліків:

  • висока ціна;
  • складний процес технічного обслуговування (після кожної роботи необхідно промивати розчинником все підводять трубки і жиклери);
  • неможливо домогтися тонких ліній при виконанні графіті.

Аерограф-пилосос

У недавньому минулому простий аерограф був доповненням до побутового пилососа. Це була пластмасова кришка, в яку було вмонтовано жиклер з пластикової трубкою. Перпендикулярно жиклера знаходився ще один жиклер більшого діаметра. А до нього підводився шланг від пилососа. Пилосос включався в реверсний режим, шланг підключався зі зворотного боку пилососа. Оператору досить було залити в скляну банку фарбувальну рідину (побілку або розчин вапна), закріпити на цю посудину кришку і направити жиклер в місце майбутньої фарбування. Так починався процес побілки.

Так починався процес побілки

Схема фарбопульта з пилососа.

Пальцем закривалася дірка на кришці, і потік повітря створював над жиклером зону розрідженого тиску. Рідина за рахунок надлишкового тиску піднімалася по патрубку і потоком повітря розпорошуватися по поверхні. Такий аерограф був практично в кожній родині і використовувався для побілки стель, фасадів будівель.

На даний момент аерограф на базі пилососа практично забутий, оскільки люди перестали застосовувати побілку. А ось технологія виготовлення найпростішого аерографа залишилася. Та й конструкція такого пристрою проста, тому при бажанні можна повернутися в минуле і відновити аерограф своїми руками або зробити його з підручних матеріалів.

Як виготовити «армійський» аерограф?

Якщо вам необхідно виконати фарбування більш дрібних виробів, то можна виготовити аерограф «армійського» зразка. В радянській армії солдати захоплювалися виготовленням дембельських альбомів, і кожен лист для фотографій готувався як справжній шедевр. Використовувався для цих цілей саморобний аерограф, або «кропілка». Для виготовлення такого пристрою будуть потрібні:

  • стрижень від кулькової ручки (без пасти);
  • голка від медичного шприца;
  • дві пластини, спаяні під прямим кутом;
  • изолента або скотч;
  • розчинник;
  • шматок (до 40 см) м'якого гнучкого шланга невеликого діаметра (він повинен щільно охоплювати головку голки).

Схема саморобного міні-фарбопульта.

Спочатку з стрижня витягаємо головку, голкою видаляємо з неї кульку і промиваємо її розчинником. Головку повертаємо в стрижень. Кінець медичної голки обрізаємо строго перпендикулярно її центральної осі і місце зрізу зачищаємо наждачним папером. Це дуже важливо, тому що потрібно видалити всі фаски і дрібні щербини на металі, щоб забезпечити ламінарний рух повітряного потоку.

До голівці голки прикріплюємо шматок шланга. Для кріплення використовуємо будь-які матеріали, що не пошкоджують шланг. Краще обійтися без клею і герметика. Досить просто стиснути з'єднання муфтою з м'якого дроту. А тепер найскладніше: голку і головку стрижня маємо на куточку так, щоб відстань між ними було близько 2 мм, при цьому зріз голки повинен знаходитися строго над закінченням головки. Буде простіше, якщо жорстко зафіксувати на куточку спочатку голку, а вже потім під неї підігнати головку стрижня. Закріпити обидві деталі на куточку можна за допомогою ізоляційної стрічки.

Спочатку туго закріплювати деталі немає сенсу. Має бути ще випробувати конструкцію в реальній роботі. Кінець стержня опускаємо в фарбу і через гнучку трубку починаємо дути. Фарба повинна розбризкується дуже дрібними краплями. Їх практично не видно, просто на поверхні буде з'являтися забарвлене пляма.

З першої спроби домогтися позитивного результату виходить не завжди. Буде потрібно певна регулювання: змінюється відстань між головкою стержня і голкою, висота стержня. Тут працює метод проб і помилок. Домігшись позитивного результату (відрегулювати аерограф), закріплюємо остаточно всі деталі. Приступати до роботи з аерографом відразу не варто. Спочатку необхідно деякий час потренуватися. Це потрібно для того, щоб почати відчувати як силу подачі повітря, так і відстань до поверхні, що фарбується.

Удосконалена конструкція

Працювати з такою конструкцією аерографа просто, але в якості витратного матеріалу підійдуть тільки фарби з певною в'язкістю. Ідеально розпорошується по поверхні тільки туш. Для інших фарб потрібно більш вдосконалений аерограф.

Так, замість стрижня можна використовувати латунну трубку, у верхній частині якої повинен знаходитися жиклер. Голку від шприца можна взяти теж більшого діаметру і помістити її в пластиковий корпус. Прекрасно підійде, наприклад, корпус від фломастера. У ньому треба зробити отвір, яке можна буде перекривати пальцем. Ну а до пластикового корпусу можна під'єднати гнучкий шланг від компресора. Латунну трубку пропустити в ємність з фарбою через пророблений в кришці отвір. Ущільнити трубку в отворі можна за рахунок герметика або ФУМ-стрічки. Така конструкція аерографа значно потужніше, отже, потік повітря зможе піднімати і розпорошувати і більш в'язкі фарби. Працює все дуже просто: включаємо компресор і направляємо кінець голки на поверхню. Перекриваємо отвір в пластиковому корпусі, і аерограф починає працювати. Тренування потрібно і в цьому випадку. Досвід теж відіграє важливу роль.

Корисні поради

При роботі з аерографом не забувайте, що фарба повинна мати однакову консистенцію по всьому об'єму ємності.

Ретельно перемішувати фарбу необхідно як перед роботою, так і після кожної перерви.

Після закінчення роботи не забувайте прочистити всі елементи. Можна просто замість фарби розпорошити будь розчинник. Але ця процедура дуже небезпечна як для навколишнього середовища, так і для здоров'я оператора.

Як виготовити «армійський» аерограф?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов