Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як перевірити електричну систему автомобіля за допомогою мультиметра

  1. Як вибрати мультиметр?
  2. Мультиметри
  3. Як використовувати мультиметр
  4. читання показань
  5. Перевірка акумулятора
  6. Перевірка приладів
  7. Перевірка стабілізатора
  8. Перевірка датчика рівня палива
  9. Перевірка запалювання
  10. Перевірка проводів високої напруги
  11. Перевірка системи зарядки
  12. Лічильник зарядки і розрядки акумулятора
  13. Вимірювання сили струму

Наша сеть партнеров Banwar

Сучасні автомобілі обладнані різними електроприладами, які часто ламаються і потребують перевірки.

Як вибрати мультиметр?

Як вибрати мультиметр

В даний час на ринку представлений широкий асортимент мультиметров - від простих вимірників витримки переривника і тахометрів до багатофункціональних пристроїв з десятьма різними шкалами або цифровими табло. На малюнку представлені: A Sparktune: вимірювач витримки, вольтметр, амперметр. B Autoranger: вимірювач витримки, вольтметр, омметр, амперметр, тахометр. B Testune: вимірювач витримки, вольтметр, омметр, амперметр, тахометр. D Hawk: вимірювач витримки, тахометр. E Avometer 2003: Додати вольтметр, амперметр, омметр. F CAB-100: тестер для акумулятора.

Одним із способів перевірки стану електричних ланцюгів є підключення простої контрольної лампи на ділянці між струмопровідних проводів і заземленням. Проте, цей спосіб дозволяє встановити лише факт подачі струму до певної точки ділянки.

Для більш точної перевірки використовуються вимірювальні прилади, що визначають напругу, яка подається на компонент електросистеми, і опір цього компонента або ланцюга в цілому.

Мультиметри

У магазинах, що торгують автомобільними приладдям, можна придбати вимірювальні прилади, призначені спеціально для автомобілів. Найбільш корисними приладами вважаються мультиметри, які, згідно з назвою, вимірюють різні характеристики електросистеми.

В автомобілях використовується постійний струм, і за допомогою мультиметра можна виміряти його силу, а також напруга і опір в зазначеній точці. Деякі мультиметри також знімають показання про швидкість двигуна і часу витримки контактів.

Перед кожним вимірюванням необхідно обнулити попередні свідчення, особливо якщо ви плануєте працювати з малими величинами (наприклад, опором).

Не використовуйте для перевірки компонентів елетросістеми вимірювальні прилади з рухомими стрілками. В іншому випадку ви можете надмірно навантажити і пошкодити їх. За допомогою цифрових вимірювальні прилади.

Як використовувати мультиметр

Перевірте опір дроти високої напруги, переключивши мультиметр в режим омметра і знявши показання на обох кінцях дроти.

Мультиметр можна використовувати для вимірювання напруги, сили струму і опору. Деякі подібні прилади також вимірюють витримку контактів і швидкість двигуна. Для отримання достовірних результатів необхідно правильно підключити датчики.

Для вимірювання напруги на акумуляторі слід підключати датчик між штирями. Для вимірювання опору дроти високої напруги слід підключати датчики до обох кінців дроту.

Переведіть мультиметр в режим амперметра і підключіть його до шунт, щоб виміряти силу струму, виробленого генератором.

Переведіть мультиметр в режим амперметра і підключіть його до шунт, щоб виміряти силу струму, виробленого генератором

Для вимірювання напруги необхідно переключити мультиметр в режим вольтметра і підключити один датчик до ланцюга, а другий заземлити.

Для вимірювання напруги необхідно переключити мультиметр в режим вольтметра і підключити один датчик до ланцюга, а другий заземлити

Для вимірювання сили струму, виробленого генератором або динамо-машиною, підключіть мультиметр через шунт. Виміряйте напругу котушки або іншого елемента ланцюга, з'єднавши один датчик з ним, а другий - із заземленням.

читання показань

Для вимірювання напруги необхідно переключити мультиметр в режим вольтметра і підключити один датчик до ланцюга, а другий заземлити.

При використанні мультиметра необхідно правильно поєднувати його контакти з компонентами системи. Спосіб з'єднання залежить від полярності автомобіля. В автомобілі з негативним заземленням необхідно підключати до кузова контакт з міткою (-), а в автомобілі з позитивним заземленням - контакт з міткою (+). Для перевірки полярності зверніться до інструкції з експлуатації.

Переконайтеся в щільності кріплення контактів, при необхідності очистіть їх від іржі і фарби, щоб свідчення були точними. Для зачистки непогано підходить наждачний папір.

Працюючи в руховому відсіку, прикріпіть датчик до затиску заземлення на акумуляторі

Перевірка акумулятора

Перед перевіркою інших компонентів рекомендується перевірити сам акумулятор і переконатися в його працездатності.

Задайте мультиметру відповідні налаштування і підключіть його до клем акумулятора. Результат вимірювань повинен бути приблизно дорівнює 11-12В (при низькому і високому рівні заряду відповідно).

Якщо за даними мультиметра напруга дорівнює 10В і менш, можна припускати наявність пошкоджень в одній з комірок акумулятора. Підключіть контакт заземлення до кузова автомобіля і зніміть показання повторно. Вони не повинні відрізнятися від результатів попереднього вимірювання. Якщо це не так, перевірте міцність кріплення контактів.

З'єднайте один датчик мультиметра з заземленням, а другий - з соленоїдом стартера. Зніміть показання ще раз. При низьких значеннях перевірте з'єднання між клемою акумулятора і соленоидом стартера.

Якщо при вимірі свідчення на контактах занадто низькі, перед перевіркою інших складових ланцюга необхідно їх закріпити. Очистіть проблемні місця від бруду та іржі і зробіть повторний замір. Коли результати всіх вимірів будуть приблизно рівні, їх можна буде використовувати для звірки при огляді інших складових ланцюга.

Перевірка приладів

Перевірка тахометра

Перевірка тахометра

Для перевірки нового тахометра необхідно підключити мультиметр до клеми на задній стороні приладу і заземлення. При подачі на прилад струму мультиметр зафіксує свідчення. Цей прийом можна використовувати для будь-якого приладу.

Багато прилади працюють на струмі, який проходить через стабілізатор напруги. Якщо відразу кілька приладів відображають невірні показання, можливо, стабілізатор несправний. Для перевірки необхідно підключити до вихідного роз'єму мультиметр і включити запалювання.

Перевірка стабілізатора

Перевірка стабілізатора

У сучасних автомобілях деякі прилади отримують живлення від стабілізатора напруги. Якщо стабілізатор ламається, показання приладів спотворюються. Перед перевіркою кожного приладу необхідно перевірити сам стабілізатор, підключивши мультиметр до його вихідного роз'єму і заземлення.

Мультиметр повинен показувати приблизно 10В, невеликі відхилення обумовлені дією реостата. Сильне відхилення свідчить про те, що мультиметр необхідно замінити.

Перевірка датчика рівня палива

Перевірка датчика рівня палива

Вимкніть проводку від клеми датчика і підключіть мультиметр між неробочий клемою і точкою заземлення. Показання можуть бути різними, в залежності від положення поплавця. Якщо показання зняти не вдається, необхідно відремонтувати або замінити датчик.

У датчику паливного бака є резистор змінного опору, справність якого можна перевірити за допомогою мультиметра.

Вимкніть проводку від датчика і підключіть мультиметр між неробочий клемою і точкою заземлення. Якщо датчик справний, мультиметр повинен показувати певне значення. Для проведення повної перевірки необхідно зняти показання з повним, напівпорожнім і порожнім баком.

Показання повинні представляти собою логічну послідовність з приблизно рівними проміжками. Якщо значення рівні, швидше за все, в датчику сталося коротке замикання, і він дає невірні показання.

Перевірка запалювання

При перевірці ланцюга низької напруги необхідно замкнути її, закривши контакти переривника.

Якщо в котушці використовується додатковий резистор, під його дією напруга на вхідної клеми буде нижче (близько 6-8В). Для перевірки напруги запалювання підключіть мультиметр до котушки і заземлення. Ненадовго включите стартер, і вимкніть його, щоб обійти додатковий резистор. Мультиметр повинен показати близько 12В. Вимкніть мультиметр від котушки.

Якщо значення не зміниться, несправність криється в самій ланцюга низької напруги або клемах соленоїда.

Перевірте ці компоненти, вимірявши перепади напруги на них. Підключіть датчик між клемами на котушці і до заземлення.

Заблокуйте контакти і переведіть мультиметр в режим низької напруги. Він повинен показати 0-0,5В. Якщо показання перевищує 0,5 В, клеми на котушці працюють неправильно.

Переведіть мультиметр в режим високої напруги і розімкніть контакти. Показання на вході і виході повинні збігатися.

Нульове напруга може свідчити про поломку розподільника. Для того, щоб в цьому переконатися, необхідно відключити розподільник. Якщо після відключення розподільника напруга не з'явилося, швидше за все, несправність криється в самій котушці.

Перевірка проводів високої напруги

Для перевірки проводів високої напруги необхідно переключити муультіметр в режим омметра. Якщо автомобіль працює з перебоями в запалюванні, можна припускати несправність одного з таких проводів.

Визначте тип проводів. Провід з вуглецевого сплаву мають опір в межах 10000-25000 Ом. Обміднені дроти володіють малим опором, однак оснащуються радіоподавляющімі заглушками з опором в 10000 Ом.

Вимкніть дроти від свічок запалювання, зніміть розподільні кришки і виміряйте опір сердечника на обох кінцях. Переконайтеся в правильності показань.

Для перевірки ізоляції виміряйте опір сердечника і навколишнього його пластика. Якщо провід в хорошому стані, показання повинні бути однаковими.

Перевірка системи зарядки

Запустіть двигун, зачекайте, поки він розігріється до нормальної температури, а потім вимкніть його.

Переведіть мультиметр в потрібний режим (0-20В) і з'єднайте його з клемами акумулятора. Запустіть двигун і зніміть свідчення, а потім поступово збільште швидкість до 2000 оборотів в хвилину, звертаючи увагу на табло мультиметра.

Якщо система працює правильно, спочатку напруга буде зростати в міру збільшення швидкості двигуна, а потім зупиниться.

Максимальний показ становить 13,5-14,5В (в залежності від моделі автомобіля). Якщо напруга не росте, можна припускати наявність несправності в системі зарядки.

Лічильник зарядки і розрядки акумулятора

Існують особливі мультиметри, які знімають показання з акумулятора при високому навантаженні (наприклад, при запуску). Такий мультиметр є вольтметр з двома зубцями, з'єднаними потужним резистором.

При зіткненні зубців з клемами акумулятора мультиметр знімає показання. Якщо акумулятор справний, мультиметр покаже приблизно 9В.

Для такої перевірки можна використовувати звичайний мультиметр. Вимкніть систему запалювання, знеструмивши котушку. Підключіть мультиметр до клем акумулятора, попросіть помічника на кілька секунд включити стартер і зніміть в цей час показання. Як і в попередньому випадку, референтное значення становить 9В.

Вимірювання сили струму

Вимірювання сили струму, виробленого генератором або динамо-машиною, часто викликає певні труднощі, тому що ця величина дуже велика для більшості вимірювальних приладів.

Для цього використовується додатковий елемент, іменований шунтом. Шунт являє собою резистор з певним опором. Мультиметр підключається до електросистеми через шунт, визначає перепади тиску і вираховує силу струму. У деяких випадках шунт поставляється в комплекті з мультиметром. Якщо це не так, прочитайте інструкцію з експлуатації автомобіля, щоб підібрати потрібний шунт.

Як вибрати мультиметр?
Як вибрати мультиметр?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов