Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як чистити дросельну заслінку? - Колеса.ру

  1. Як чистити дросельну заслінку? Як би не намагалися менеджери автосалонів і банків, але основна частина...
  2. Головне - акуратність!
  3. Мажемо і не поспішаємо
  4. Як чистити дросельну заслінку?
  5. Дайте подихати!
  6. Головне - акуратність!
  7. Мажемо і не поспішаємо
  8. Як чистити дросельну заслінку?
  9. Дайте подихати!
  10. Головне - акуратність!
  11. Мажемо і не поспішаємо

Як чистити дросельну заслінку?

Наша сеть партнеров Banwar

Як би не намагалися менеджери автосалонів і банків, але основна частина куплених в Росії автомобілів потрапила в руки нових господарів із вторинного ринку. І далеко не всі ці кошти пересування ремонтуються у дилера, багато власників вважають за краще обслуговувати їх своїми силами. І що тільки вони не роблять, коли їх придбання перестає їхати як годиться, на холостих обертах працює, як старий трактор, і жере бензину більше, ніж верблюд води після переходи через Сахару ... Але ж іноді досить просто почистити дросельну заслінку, і автомобіль знову поїде як новий. Або майже як новий.

Дайте подихати!

Ч то таке дросельна заслінка? Це механізм системи впуску, який відповідає за подачу повітря для формування паливо-повітряної суміші. Більшість бюджетних автомобілів обладнані елементарної заслінкою з механічним приводом. Ми не будемо говорити про електронні заслінках, розбиратися в тонкощах роботи яких досить складно, а своїми руками оні можна тільки доламати остаточно. Мова йде про елементарне пристрої, який частіше можна побачити, знявши корпус повітряного фільтра.

Втім, іноді фільтр стоїть збоку, тоді дросельну заслінку доведеться шукати десь між ним і впускним колектором. Але вже якщо і там ви її чи не так, то або ваша машина карбюраторна, або далі читати просто не варто, а краще зібратися і поїхати в автосервіс. Тим більше якщо симптоми, які вказують на необхідність чистки, присутні.

Найхарактерніші з них - це нестабільна робота на холостих обертах і періодичне «підвисання» оборотів після відпускання педалі газу. Не варто забувати, що не завжди причина «розгулу» холостих обертів криється в дросельної заслінки, справа може бути і в інших елементах паливної системи або запалювання. І все ж чистота дросельної заслінки грає досить помітну роль в роботі силового агрегату.

Як впливає стан дросельної заслінки на холостий хід? Справа в тому, що на заслінки зазвичай стоять два пристрої - датчик положення дросельної заслінки (ДПДЗ) і регулятор холостого ходу (РХХ), який часто теж називають датчиком. Ці механізми дозволяють не тільки «дати газу» при натисканні на відповідну педаль, але і допомагають підтримувати оптимальні обороти вала в залежності, наприклад, від навантаження на бортову мережу. Кажу саме «допомагають», тому що якщо викрутити, скажімо, датчик Гура, то при повороті рульового колеса холості оберти все одно будуть стрибати, навіть за умови бездоганної роботи дросельної заслінки і регулятора холостого ходу. Електроніка, нікуди від неї не подітися.

Чому заслінку доводиться періодично чистити?

Справа в тому, що повітря, що надходить в неї, далеко не лабораторної стерильності. Є в ньому і тверді суспензії, і пил - все, що не втримав повітряний фільтр (який ми завжди міняємо вчасно, чи не так?) Всю цю пил розрідження у впускному колекторі тягне всередину мотора, але не все туди потрапляє, частина цієї гидоти осідає на корпусі дроселя і безпосередньо на його заслінки. Допомагає цьому масляна суспензія, яка залишається на стінках механізму.

Звідки вона там? Справа в тому, що в дросель йде патрубок, що виходить з кришки клапанної коробки. А як раз там невелика концентрація масляного туману є завжди. Якщо мотор вже «втомився», та до того ж - добре (наприклад, зношені поршневі кільця), то частинок масла буде завжди більше, а значить, і забруднення дросельної заслінки відбуватиметься активніше. У запущених випадках заслінка так обросте нальотом пилу, що осіли на масляній плівці, що механізм може періодично «залипати». І частіше причина несправності буде якраз в регуляторі холостого ходу, який встановлений на корпусі дросельної заслінки. І ось тут чистка пристрою стане вже майже неминучою.

І ось тут чистка пристрою стане вже майже неминучою

Всі ми прекрасно розуміємо, що в деяких сервісах є не надто порядні люди (не у всіх, звичайно), яким і працювати якось не дуже хочеться. І тоді заслінку примудряються помити взагалі без її зняття. Або - що буває частіше - не чіпають регулятор холостого ходу, чому робота по факту виходить виконаної, а проблема залишається. Тому ми покажемо, як це зробити правильно, і нехай це буде трохи довше, трохи складніше, зате забезпечить хороший результат.

Для роботи нам потрібно мінімальний набір інструментів і матеріалів (викрутка, пара гайкових ключів, пензлик і звичайний очисник, який можна купити в будь-якому магазині), а також головки-зірочки. Останнє потрібно тільки тому, що для прикладу ми взяли двигун K7M, відомий шанувальникам чудесних автомобілів Рено Логан . Це мотор простий, його конструкція не містить будь-яких оригінальних рішень, тому дивлячись на те, як ми чистимо заслінку цього агрегату, можна навчитися робити це на будь-якому іншому бюджетному моторі. Отже, починаємо розбирання.

Головне - акуратність!

Поки я кліпав очима і затвором фотоапарата, майстер автосервісу «Логан-Шоп» Олексій Телеш вже зняв повітряний патрубок. Думаю, з цим впорається кожен. Потім відкручуємо корпус повітряного фільтра. Знімаємо його в зборі, сам елемент діставати не потрібно (якщо тільки ви не вирішили його заодно поміняти). Заодно перевіряємо стан гумових ущільнювачів, через які корпус кріпиться до мотору. Згодом вони всихають, а так як різьба на болтах нарізана не до головки, то навіть богатирська сила і банальна дурість не дозволять ці ущільнювачі піджати гайковим ключем. Сам по собі люфт не такий страшний, але хороша затягування гарантує виключення підсмоктування повітря в дросельну заслінку крім повітряного фільтра, та й брязкіт корпусу фільтра теж не найприємніша річ на світлі. Після викручування болтів трохи піднімаємо корпус і від'єднуємо патрубок знизу, потім прибираємо корпус фільтра в сторону. Прямо перед нами з'являється дросельна заслінка.

Звертаємо увагу: між корпусом фільтра і заслінкою є гумове кільце ущільнювача. Якщо воно залишилося на заслінці, ми його знімаємо і надягаємо на фільтр - так буде легше зібрати все назад.

Так як мотор стоїть зовсім на Роллс-Ройс , То на заслінці ми бачимо механічну тягу, яка з'єднує через сектор-гойдалку саму заслінку з тросом газу. Її треба зняти. Ніякої сили і фанатизму: трохи її піддягаємо і відводимо убік, після чого вона сама злітає з наконечника. Тепер від'єднуємо датчик положення заслінки і регулятор холостого ходу. Тут все просто: отжимаем роз'єми і знімаємо їх з датчиків. Якщо не відразу виходить, шукаємо, в який бік треба натиснути і потягнути, зайва сила тут теж ні до чого.

Взагалі, вся сьогоднішня робота більш вимагає акуратності, ніж фізичної підготовки. Тепер схиляємо голови і дивимося на підставу дросельної заслінки. І бачимо там фіксуючу скобу, яку відразу ж знімаємо. Тепер можна витягнути саму заслінку. Ми вже молодці, але тільки наполовину.

Перш ніж мити вузол, не забуваємо закрити отвір у впускному колекторі, можна звичайною чистою ганчіркою або серветкою: пил, яка туди потрапить, користі мотору не принесе.

Тепер прийшов час трохи поколупати дросельну заслінку. З неї треба зняти регулятор холостого ходу. Для цього відкручуємо два гвинти і витягуємо його з корпусу заслінки. І жахається: тунель під нього весь в нальоті! Але ми як раз і забруднили свої ручки для того, щоб від цього неподобства позбутися.

Мити можна чим завгодно, хоч звичайною пензликом і очищувачем для карбюратора. Тільки не забуваємо, що під регулятором холостого ходу теж є гумове колечко, яке не треба ні втрачати, ні замочувати в бензині або розчиннику, щоб не зруйнувати.

Технічні маніяки і перфекціоністи чистять заслінку до дзеркального блиску. Будь ласка, цього ніхто не заборонить. Але ми занадто фанатично діяти не будемо, та й сенсу в цьому немає: зовні вона все одно буде в пилу. Наше першочергове завдання - очистити її зсередини. Добиваємося того, щоб не було сліду в місці зіткнення заслінки і її корпусу, як тільки ця кромка йде, роботу вважаємо закінченою.

Після чистки всю заслінку слід просушити. Можна просто залишити її полежати, але ми користуємося стисненим повітрям: так швидше. Але якщо не поспішати, то, поки сохне заслінка, можна зайнятися регулятором холостого ходу. Тут нас в першу чергу турбує шток: він повинен бути абсолютно чистим.

До речі, при промиванні заслінки не забуваємо гарненько вичистити криницю під регулятор, якщо там залишиться наліт, ефективність роботи виявиться дуже низькою.

Після всіх виконаних операцій роботу вважаємо закінченою. Точніше, її брудну частину. Пора братися за більш приємну, чисту її складову - за збірку.

Пора братися за більш приємну, чисту її складову - за збірку

Мажемо і не поспішаємо

Якщо вийшло вузол розібрати, то і збірка не складе особливих труднощів. Ставимо на місце регулятор холостого ходу і повертаємо заслінку туди, звідки витягли (вона повинна потрапити в паз, якщо вона туди не потрапила, а силою бог не скривдив, то є шанс сходити в магазин за новою заслінкою), закручуємо кріпить її скобу. Перед установкою тяги бажано змастити наконечники будь змазкою, хоча б литолом. Ставимо тягу і перевіряємо рукою її хід: Нічого не повинно заважати йому, не повинно бути «закушування» або ривків. Надягаємо патрубок вентиляції (знизу корпусу повітряного фільтра, той, який знімали на початку роботи), закручуємо болти корпусу. Останнім надягаємо повітряний патрубок.

Прийшов час запуску двигуна. У рідкісних випадках після першого старту можуть трохи піднятися обертів. Якщо таке трапилося - глушимо двигун і запускаємо його знову. Через кілька спроб все повинно прийти в норму.

А ось якщо ви не просто чистили заслінку, а міняли регулятор холостого ходу, то такий цирк з оборотами майже неминучий: регулятор не відразу входить в робоче положення. За своєю суттю це крокової електромотор з клапаном, і при кожному запуску відбувається його адаптація. Це цілком штатна ситуація і боятися її не треба.

Після складання і перевірки залишається сказати: «Хто молодець? Я молодець! »І порадіти, що вдалося заощадити енну суму грошей.

До речі, сума ця може бути різна. У Петербурзі конкретно наша робота обійдеться в середньому в 700-750 рублів. В інших регіонах ціни цілком можуть бути і вище, і нижче.

Але обов'язково треба пам'ятати, що в деяких сервісах цю роботу виконують інакше: знімають корпус повітряного фільтра, витирають ганчіркою верхню частину заслінки і ставлять фільтр назад. На вигляд начебто чисто, а по факту - немає. Толку від такої процедури теж не буває, а ось бруд у впускний колектор, трапляється, і потрапляє.

Не варто шукати тих, хто береться за цю роботу дуже дешево - швидше за все, зроблять погано, хоча і своїми силами цілком реально впоратися хвилин за 30-40. Втім, це відноситься і до багатьох інших процедур, про які ми ще обов'язково розповімо.

Нарешті, останнє запитання: як часто потрібно чистити заслінку? Тут все індивідуально: якщо замість крові тече бензин, і бажання «валити» є навіть незважаючи на 1,5-літровий моторчик з 80 «конячками», то чистити доведеться частіше (тисяч за 40-50 можна забруднити її повністю: більше оборотів - більше масляної пилу). Якщо не бешкетувати на дорозі, то варто подивитися на заслінку тисячам до ста пробігу. Але якщо мотор знаходиться не в кращому технічному стані, заслінка буде брудною до тих пір, поки не займетеся ремонтом ЦПГ.

За допомогу в підготовці матеріалу дякуємо мережу спеціалізованих магазинів і автосервісів «Логан-Шоп» (СПб, вул. Шкільна, 73/2, тел: 928-32-20)

Опитування

Вам доводилося чистити дросельну заслінку?

Як чистити дросельну заслінку?

Як би не намагалися менеджери автосалонів і банків, але основна частина куплених в Росії автомобілів потрапила в руки нових господарів із вторинного ринку. І далеко не всі ці кошти пересування ремонтуються у дилера, багато власників вважають за краще обслуговувати їх своїми силами. І що тільки вони не роблять, коли їх придбання перестає їхати як годиться, на холостих обертах працює, як старий трактор, і жере бензину більше, ніж верблюд води після переходи через Сахару ... Але ж іноді досить просто почистити дросельну заслінку, і автомобіль знову поїде як новий. Або майже як новий.

Дайте подихати!

Ч то таке дросельна заслінка? Це механізм системи впуску, який відповідає за подачу повітря для формування паливо-повітряної суміші. Більшість бюджетних автомобілів обладнані елементарної заслінкою з механічним приводом. Ми не будемо говорити про електронні заслінках, розбиратися в тонкощах роботи яких досить складно, а своїми руками оні можна тільки доламати остаточно. Мова йде про елементарне пристрої, який частіше можна побачити, знявши корпус повітряного фільтра.

Втім, іноді фільтр стоїть збоку, тоді дросельну заслінку доведеться шукати десь між ним і впускним колектором. Але вже якщо і там ви її чи не так, то або ваша машина карбюраторна, або далі читати просто не варто, а краще зібратися і поїхати в автосервіс. Тим більше якщо симптоми, які вказують на необхідність чистки, присутні.

Найхарактерніші з них - це нестабільна робота на холостих обертах і періодичне «підвисання» оборотів після відпускання педалі газу. Не варто забувати, що не завжди причина «розгулу» холостих обертів криється в дросельної заслінки, справа може бути і в інших елементах паливної системи або запалювання. І все ж чистота дросельної заслінки грає досить помітну роль в роботі силового агрегату.

Як впливає стан дросельної заслінки на холостий хід? Справа в тому, що на заслінки зазвичай стоять два пристрої - датчик положення дросельної заслінки (ДПДЗ) і регулятор холостого ходу (РХХ), який часто теж називають датчиком. Ці механізми дозволяють не тільки «дати газу» при натисканні на відповідну педаль, але і допомагають підтримувати оптимальні обороти вала в залежності, наприклад, від навантаження на бортову мережу. Кажу саме «допомагають», тому що якщо викрутити, скажімо, датчик Гура, то при повороті рульового колеса холості оберти все одно будуть стрибати, навіть за умови бездоганної роботи дросельної заслінки і регулятора холостого ходу. Електроніка, нікуди від неї не подітися.

Чому заслінку доводиться періодично чистити?

Справа в тому, що повітря, що надходить в неї, далеко не лабораторної стерильності. Є в ньому і тверді суспензії, і пил - все, що не втримав повітряний фільтр (який ми завжди міняємо вчасно, чи не так?) Всю цю пил розрідження у впускному колекторі тягне всередину мотора, але не все туди потрапляє, частина цієї гидоти осідає на корпусі дроселя і безпосередньо на його заслінки. Допомагає цьому масляна суспензія, яка залишається на стінках механізму.

Звідки вона там? Справа в тому, що в дросель йде патрубок, що виходить з кришки клапанної коробки. А як раз там невелика концентрація масляного туману є завжди. Якщо мотор вже «втомився», та до того ж - добре (наприклад, зношені поршневі кільця), то частинок масла буде завжди більше, а значить, і забруднення дросельної заслінки відбуватиметься активніше. У запущених випадках заслінка так обросте нальотом пилу, що осіли на масляній плівці, що механізм може періодично «залипати». І частіше причина несправності буде якраз в регуляторі холостого ходу, який встановлений на корпусі дросельної заслінки. І ось тут чистка пристрою стане вже майже неминучою.

І ось тут чистка пристрою стане вже майже неминучою

Всі ми прекрасно розуміємо, що в деяких сервісах є не надто порядні люди (не у всіх, звичайно), яким і працювати якось не дуже хочеться. І тоді заслінку примудряються помити взагалі без її зняття. Або - що буває частіше - не чіпають регулятор холостого ходу, чому робота по факту виходить виконаної, а проблема залишається. Тому ми покажемо, як це зробити правильно, і нехай це буде трохи довше, трохи складніше, зате забезпечить хороший результат.

Для роботи нам потрібно мінімальний набір інструментів і матеріалів (викрутка, пара гайкових ключів, пензлик і звичайний очисник, який можна купити в будь-якому магазині), а також головки-зірочки. Останнє потрібно тільки тому, що для прикладу ми взяли двигун K7M, відомий шанувальникам чудесних автомобілів Рено Логан . Це мотор простий, його конструкція не містить будь-яких оригінальних рішень, тому дивлячись на те, як ми чистимо заслінку цього агрегату, можна навчитися робити це на будь-якому іншому бюджетному моторі. Отже, починаємо розбирання.

Головне - акуратність!

Поки я кліпав очима і затвором фотоапарата, майстер автосервісу «Логан-Шоп» Олексій Телеш вже зняв повітряний патрубок. Думаю, з цим впорається кожен. Потім відкручуємо корпус повітряного фільтра. Знімаємо його в зборі, сам елемент діставати не потрібно (якщо тільки ви не вирішили його заодно поміняти). Заодно перевіряємо стан гумових ущільнювачів, через які корпус кріпиться до мотору. Згодом вони всихають, а так як різьба на болтах нарізана не до головки, то навіть богатирська сила і банальна дурість не дозволять ці ущільнювачі піджати гайковим ключем. Сам по собі люфт не такий страшний, але хороша затягування гарантує виключення підсмоктування повітря в дросельну заслінку крім повітряного фільтра, та й брязкіт корпусу фільтра теж не найприємніша річ на світлі. Після викручування болтів трохи піднімаємо корпус і від'єднуємо патрубок знизу, потім прибираємо корпус фільтра в сторону. Прямо перед нами з'являється дросельна заслінка.

Звертаємо увагу: між корпусом фільтра і заслінкою є гумове кільце ущільнювача. Якщо воно залишилося на заслінці, ми його знімаємо і надягаємо на фільтр - так буде легше зібрати все назад.

Так як мотор стоїть зовсім на Роллс-Ройс , То на заслінці ми бачимо механічну тягу, яка з'єднує через сектор-гойдалку саму заслінку з тросом газу. Її треба зняти. Ніякої сили і фанатизму: трохи її піддягаємо і відводимо убік, після чого вона сама злітає з наконечника. Тепер від'єднуємо датчик положення заслінки і регулятор холостого ходу. Тут все просто: отжимаем роз'єми і знімаємо їх з датчиків. Якщо не відразу виходить, шукаємо, в який бік треба натиснути і потягнути, зайва сила тут теж ні до чого.

Взагалі, вся сьогоднішня робота більш вимагає акуратності, ніж фізичної підготовки. Тепер схиляємо голови і дивимося на підставу дросельної заслінки. І бачимо там фіксуючу скобу, яку відразу ж знімаємо. Тепер можна витягнути саму заслінку. Ми вже молодці, але тільки наполовину.

Перш ніж мити вузол, не забуваємо закрити отвір у впускному колекторі, можна звичайною чистою ганчіркою або серветкою: пил, яка туди потрапить, користі мотору не принесе.

Тепер прийшов час трохи поколупати дросельну заслінку. З неї треба зняти регулятор холостого ходу. Для цього відкручуємо два гвинти і витягуємо його з корпусу заслінки. І жахається: тунель під нього весь в нальоті! Але ми як раз і забруднили свої ручки для того, щоб від цього неподобства позбутися.

Мити можна чим завгодно, хоч звичайною пензликом і очищувачем для карбюратора. Тільки не забуваємо, що під регулятором холостого ходу теж є гумове колечко, яке не треба ні втрачати, ні замочувати в бензині або розчиннику, щоб не зруйнувати.

Технічні маніяки і перфекціоністи чистять заслінку до дзеркального блиску. Будь ласка, цього ніхто не заборонить. Але ми занадто фанатично діяти не будемо, та й сенсу в цьому немає: зовні вона все одно буде в пилу. Наше першочергове завдання - очистити її зсередини. Добиваємося того, щоб не було сліду в місці зіткнення заслінки і її корпусу, як тільки ця кромка йде, роботу вважаємо закінченою.

Після чистки всю заслінку слід просушити. Можна просто залишити її полежати, але ми користуємося стисненим повітрям: так швидше. Але якщо не поспішати, то, поки сохне заслінка, можна зайнятися регулятором холостого ходу. Тут нас в першу чергу турбує шток: він повинен бути абсолютно чистим.

До речі, при промиванні заслінки не забуваємо гарненько вичистити криницю під регулятор, якщо там залишиться наліт, ефективність роботи виявиться дуже низькою.

Після всіх виконаних операцій роботу вважаємо закінченою. Точніше, її брудну частину. Пора братися за більш приємну, чисту її складову - за збірку.

Пора братися за більш приємну, чисту її складову - за збірку

Мажемо і не поспішаємо

Якщо вийшло вузол розібрати, то і збірка не складе особливих труднощів. Ставимо на місце регулятор холостого ходу і повертаємо заслінку туди, звідки витягли (вона повинна потрапити в паз, якщо вона туди не потрапила, а силою бог не скривдив, то є шанс сходити в магазин за новою заслінкою), закручуємо кріпить її скобу. Перед установкою тяги бажано змастити наконечники будь змазкою, хоча б литолом. Ставимо тягу і перевіряємо рукою її хід: Нічого не повинно заважати йому, не повинно бути «закушування» або ривків. Надягаємо патрубок вентиляції (знизу корпусу повітряного фільтра, той, який знімали на початку роботи), закручуємо болти корпусу. Останнім надягаємо повітряний патрубок.

Прийшов час запуску двигуна. У рідкісних випадках після першого старту можуть трохи піднятися обертів. Якщо таке трапилося - глушимо двигун і запускаємо його знову. Через кілька спроб все повинно прийти в норму.

А ось якщо ви не просто чистили заслінку, а міняли регулятор холостого ходу, то такий цирк з оборотами майже неминучий: регулятор не відразу входить в робоче положення. За своєю суттю це крокової електромотор з клапаном, і при кожному запуску відбувається його адаптація. Це цілком штатна ситуація і боятися її не треба.

Після складання і перевірки залишається сказати: «Хто молодець? Я молодець! »І порадіти, що вдалося заощадити енну суму грошей.

До речі, сума ця може бути різна. У Петербурзі конкретно наша робота обійдеться в середньому в 700-750 рублів. В інших регіонах ціни цілком можуть бути і вище, і нижче.

Але обов'язково треба пам'ятати, що в деяких сервісах цю роботу виконують інакше: знімають корпус повітряного фільтра, витирають ганчіркою верхню частину заслінки і ставлять фільтр назад. На вигляд начебто чисто, а по факту - немає. Толку від такої процедури теж не буває, а ось бруд у впускний колектор, трапляється, і потрапляє.

Не варто шукати тих, хто береться за цю роботу дуже дешево - швидше за все, зроблять погано, хоча і своїми силами цілком реально впоратися хвилин за 30-40. Втім, це відноситься і до багатьох інших процедур, про які ми ще обов'язково розповімо.

Нарешті, останнє запитання: як часто потрібно чистити заслінку? Тут все індивідуально: якщо замість крові тече бензин, і бажання «валити» є навіть незважаючи на 1,5-літровий моторчик з 80 «конячками», то чистити доведеться частіше (тисяч за 40-50 можна забруднити її повністю: більше оборотів - більше масляної пилу). Якщо не бешкетувати на дорозі, то варто подивитися на заслінку тисячам до ста пробігу. Але якщо мотор знаходиться не в кращому технічному стані, заслінка буде брудною до тих пір, поки не займетеся ремонтом ЦПГ.

За допомогу в підготовці матеріалу дякуємо мережу спеціалізованих магазинів і автосервісів «Логан-Шоп» (СПб, вул. Шкільна, 73/2, тел: 928-32-20)

Опитування

Вам доводилося чистити дросельну заслінку?

Як чистити дросельну заслінку?

Як би не намагалися менеджери автосалонів і банків, але основна частина куплених в Росії автомобілів потрапила в руки нових господарів із вторинного ринку. І далеко не всі ці кошти пересування ремонтуються у дилера, багато власників вважають за краще обслуговувати їх своїми силами. І що тільки вони не роблять, коли їх придбання перестає їхати як годиться, на холостих обертах працює, як старий трактор, і жере бензину більше, ніж верблюд води після переходи через Сахару ... Але ж іноді досить просто почистити дросельну заслінку, і автомобіль знову поїде як новий. Або майже як новий.

Дайте подихати!

Ч то таке дросельна заслінка? Це механізм системи впуску, який відповідає за подачу повітря для формування паливо-повітряної суміші. Більшість бюджетних автомобілів обладнані елементарної заслінкою з механічним приводом. Ми не будемо говорити про електронні заслінках, розбиратися в тонкощах роботи яких досить складно, а своїми руками оні можна тільки доламати остаточно. Мова йде про елементарне пристрої, який частіше можна побачити, знявши корпус повітряного фільтра.

Втім, іноді фільтр стоїть збоку, тоді дросельну заслінку доведеться шукати десь між ним і впускним колектором. Але вже якщо і там ви її чи не так, то або ваша машина карбюраторна, або далі читати просто не варто, а краще зібратися і поїхати в автосервіс. Тим більше якщо симптоми, які вказують на необхідність чистки, присутні.

Найхарактерніші з них - це нестабільна робота на холостих обертах і періодичне «підвисання» оборотів після відпускання педалі газу. Не варто забувати, що не завжди причина «розгулу» холостих обертів криється в дросельної заслінки, справа може бути і в інших елементах паливної системи або запалювання. І все ж чистота дросельної заслінки грає досить помітну роль в роботі силового агрегату.

Як впливає стан дросельної заслінки на холостий хід? Справа в тому, що на заслінки зазвичай стоять два пристрої - датчик положення дросельної заслінки (ДПДЗ) і регулятор холостого ходу (РХХ), який часто теж називають датчиком. Ці механізми дозволяють не тільки «дати газу» при натисканні на відповідну педаль, але і допомагають підтримувати оптимальні обороти вала в залежності, наприклад, від навантаження на бортову мережу. Кажу саме «допомагають», тому що якщо викрутити, скажімо, датчик Гура, то при повороті рульового колеса холості оберти все одно будуть стрибати, навіть за умови бездоганної роботи дросельної заслінки і регулятора холостого ходу. Електроніка, нікуди від неї не подітися.

Чому заслінку доводиться періодично чистити?

Справа в тому, що повітря, що надходить в неї, далеко не лабораторної стерильності. Є в ньому і тверді суспензії, і пил - все, що не втримав повітряний фільтр (який ми завжди міняємо вчасно, чи не так?) Всю цю пил розрідження у впускному колекторі тягне всередину мотора, але не все туди потрапляє, частина цієї гидоти осідає на корпусі дроселя і безпосередньо на його заслінки. Допомагає цьому масляна суспензія, яка залишається на стінках механізму.

Звідки вона там? Справа в тому, що в дросель йде патрубок, що виходить з кришки клапанної коробки. А як раз там невелика концентрація масляного туману є завжди. Якщо мотор вже «втомився», та до того ж - добре (наприклад, зношені поршневі кільця), то частинок масла буде завжди більше, а значить, і забруднення дросельної заслінки відбуватиметься активніше. У запущених випадках заслінка так обросте нальотом пилу, що осіли на масляній плівці, що механізм може періодично «залипати». І частіше причина несправності буде якраз в регуляторі холостого ходу, який встановлений на корпусі дросельної заслінки. І ось тут чистка пристрою стане вже майже неминучою.

І ось тут чистка пристрою стане вже майже неминучою

Всі ми прекрасно розуміємо, що в деяких сервісах є не надто порядні люди (не у всіх, звичайно), яким і працювати якось не дуже хочеться. І тоді заслінку примудряються помити взагалі без її зняття. Або - що буває частіше - не чіпають регулятор холостого ходу, чому робота по факту виходить виконаної, а проблема залишається. Тому ми покажемо, як це зробити правильно, і нехай це буде трохи довше, трохи складніше, зате забезпечить хороший результат.

Для роботи нам потрібно мінімальний набір інструментів і матеріалів (викрутка, пара гайкових ключів, пензлик і звичайний очисник, який можна купити в будь-якому магазині), а також головки-зірочки. Останнє потрібно тільки тому, що для прикладу ми взяли двигун K7M, відомий шанувальникам чудесних автомобілів Рено Логан . Це мотор простий, його конструкція не містить будь-яких оригінальних рішень, тому дивлячись на те, як ми чистимо заслінку цього агрегату, можна навчитися робити це на будь-якому іншому бюджетному моторі. Отже, починаємо розбирання.

Головне - акуратність!

Поки я кліпав очима і затвором фотоапарата, майстер автосервісу «Логан-Шоп» Олексій Телеш вже зняв повітряний патрубок. Думаю, з цим впорається кожен. Потім відкручуємо корпус повітряного фільтра. Знімаємо його в зборі, сам елемент діставати не потрібно (якщо тільки ви не вирішили його заодно поміняти). Заодно перевіряємо стан гумових ущільнювачів, через які корпус кріпиться до мотору. Згодом вони всихають, а так як різьба на болтах нарізана не до головки, то навіть богатирська сила і банальна дурість не дозволять ці ущільнювачі піджати гайковим ключем. Сам по собі люфт не такий страшний, але хороша затягування гарантує виключення підсмоктування повітря в дросельну заслінку крім повітряного фільтра, та й брязкіт корпусу фільтра теж не найприємніша річ на світлі. Після викручування болтів трохи піднімаємо корпус і від'єднуємо патрубок знизу, потім прибираємо корпус фільтра в сторону. Прямо перед нами з'являється дросельна заслінка.

Звертаємо увагу: між корпусом фільтра і заслінкою є гумове кільце ущільнювача. Якщо воно залишилося на заслінці, ми його знімаємо і надягаємо на фільтр - так буде легше зібрати все назад.

Так як мотор стоїть зовсім на Роллс-Ройс , То на заслінці ми бачимо механічну тягу, яка з'єднує через сектор-гойдалку саму заслінку з тросом газу. Її треба зняти. Ніякої сили і фанатизму: трохи її піддягаємо і відводимо убік, після чого вона сама злітає з наконечника. Тепер від'єднуємо датчик положення заслінки і регулятор холостого ходу. Тут все просто: отжимаем роз'єми і знімаємо їх з датчиків. Якщо не відразу виходить, шукаємо, в який бік треба натиснути і потягнути, зайва сила тут теж ні до чого.

Взагалі, вся сьогоднішня робота більш вимагає акуратності, ніж фізичної підготовки. Тепер схиляємо голови і дивимося на підставу дросельної заслінки. І бачимо там фіксуючу скобу, яку відразу ж знімаємо. Тепер можна витягнути саму заслінку. Ми вже молодці, але тільки наполовину.

Перш ніж мити вузол, не забуваємо закрити отвір у впускному колекторі, можна звичайною чистою ганчіркою або серветкою: пил, яка туди потрапить, користі мотору не принесе.

Тепер прийшов час трохи поколупати дросельну заслінку. З неї треба зняти регулятор холостого ходу. Для цього відкручуємо два гвинти і витягуємо його з корпусу заслінки. І жахається: тунель під нього весь в нальоті! Але ми як раз і забруднили свої ручки для того, щоб від цього неподобства позбутися.

Мити можна чим завгодно, хоч звичайною пензликом і очищувачем для карбюратора. Тільки не забуваємо, що під регулятором холостого ходу теж є гумове колечко, яке не треба ні втрачати, ні замочувати в бензині або розчиннику, щоб не зруйнувати.

Технічні маніяки і перфекціоністи чистять заслінку до дзеркального блиску. Будь ласка, цього ніхто не заборонить. Але ми занадто фанатично діяти не будемо, та й сенсу в цьому немає: зовні вона все одно буде в пилу. Наше першочергове завдання - очистити її зсередини. Добиваємося того, щоб не було сліду в місці зіткнення заслінки і її корпусу, як тільки ця кромка йде, роботу вважаємо закінченою.

Після чистки всю заслінку слід просушити. Можна просто залишити її полежати, але ми користуємося стисненим повітрям: так швидше. Але якщо не поспішати, то, поки сохне заслінка, можна зайнятися регулятором холостого ходу. Тут нас в першу чергу турбує шток: він повинен бути абсолютно чистим.

До речі, при промиванні заслінки не забуваємо гарненько вичистити криницю під регулятор, якщо там залишиться наліт, ефективність роботи виявиться дуже низькою.

Після всіх виконаних операцій роботу вважаємо закінченою. Точніше, її брудну частину. Пора братися за більш приємну, чисту її складову - за збірку.

Пора братися за більш приємну, чисту її складову - за збірку

Мажемо і не поспішаємо

Якщо вийшло вузол розібрати, то і збірка не складе особливих труднощів. Ставимо на місце регулятор холостого ходу і повертаємо заслінку туди, звідки витягли (вона повинна потрапити в паз, якщо вона туди не потрапила, а силою бог не скривдив, то є шанс сходити в магазин за новою заслінкою), закручуємо кріпить її скобу. Перед установкою тяги бажано змастити наконечники будь змазкою, хоча б литолом. Ставимо тягу і перевіряємо рукою її хід: Нічого не повинно заважати йому, не повинно бути «закушування» або ривків. Надягаємо патрубок вентиляції (знизу корпусу повітряного фільтра, той, який знімали на початку роботи), закручуємо болти корпусу. Останнім надягаємо повітряний патрубок.

Прийшов час запуску двигуна. У рідкісних випадках після першого старту можуть трохи піднятися обертів. Якщо таке трапилося - глушимо двигун і запускаємо його знову. Через кілька спроб все повинно прийти в норму.

А ось якщо ви не просто чистили заслінку, а міняли регулятор холостого ходу, то такий цирк з оборотами майже неминучий: регулятор не відразу входить в робоче положення. За своєю суттю це крокової електромотор з клапаном, і при кожному запуску відбувається його адаптація. Це цілком штатна ситуація і боятися її не треба.

Після складання і перевірки залишається сказати: «Хто молодець? Я молодець! »І порадіти, що вдалося заощадити енну суму грошей.

До речі, сума ця може бути різна. У Петербурзі конкретно наша робота обійдеться в середньому в 700-750 рублів. В інших регіонах ціни цілком можуть бути і вище, і нижче.

Але обов'язково треба пам'ятати, що в деяких сервісах цю роботу виконують інакше: знімають корпус повітряного фільтра, витирають ганчіркою верхню частину заслінки і ставлять фільтр назад. На вигляд начебто чисто, а по факту - немає. Толку від такої процедури теж не буває, а ось бруд у впускний колектор, трапляється, і потрапляє.

Не варто шукати тих, хто береться за цю роботу дуже дешево - швидше за все, зроблять погано, хоча і своїми силами цілком реально впоратися хвилин за 30-40. Втім, це відноситься і до багатьох інших процедур, про які ми ще обов'язково розповімо.

Нарешті, останнє запитання: як часто потрібно чистити заслінку? Тут все індивідуально: якщо замість крові тече бензин, і бажання «валити» є навіть незважаючи на 1,5-літровий моторчик з 80 «конячками», то чистити доведеться частіше (тисяч за 40-50 можна забруднити її повністю: більше оборотів - більше масляної пилу). Якщо не бешкетувати на дорозі, то варто подивитися на заслінку тисячам до ста пробігу. Але якщо мотор знаходиться не в кращому технічному стані, заслінка буде брудною до тих пір, поки не займетеся ремонтом ЦПГ.

За допомогу в підготовці матеріалу дякуємо мережу спеціалізованих магазинів і автосервісів «Логан-Шоп» (СПб, вул. Шкільна, 73/2, тел: 928-32-20)

Опитування

Вам доводилося чистити дросельну заслінку?Як чистити дросельну заслінку?
Ч то таке дросельна заслінка?
Як впливає стан дросельної заслінки на холостий хід?
Чому заслінку доводиться періодично чистити?
Кий ми завжди міняємо вчасно, чи не так?
Звідки вона там?
Після складання і перевірки залишається сказати: «Хто молодець?
Нарешті, останнє запитання: як часто потрібно чистити заслінку?
Як чистити дросельну заслінку?
Ч то таке дросельна заслінка?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов