- Трішки історії
- Вибираємо Ford Kuga I з пробігом: примхливий «робот» і дорогий повний привід
- кузов
- салон
- Електрика і електроніка
- Що ще?
Наша сеть партнеров Banwar
Сучасний кросовер повинен бути красивим, зручним і добре оснащеним - все інше, включаючи позашляхові здібності, вже не так важливо. Ford Kuga вже в першому поколінні увібрав в себе ці істини - але разом з тим отримав і деякі недоліки, властиві легкових автомобілів марки. Сьогодні ми з'ясуємо, чому він так швидко змінив покоління, і які проблеми не оминули новий кросовер від «блакитного овалу».
Трішки історії
У компанії Ford в середині двохтисячних років було безліч позашляховиків, але всі вони як один виявилися не дуже-то популярні в Європі. Навіть порівняно компактний і «легковий» Escape / Maverick не витримував конкуренції з новими кросоверами інших виробників - аж надто «американо-азіатським» він був. Внутрішнього простору і потужності в ньому вистачало, але якість обробки і виготовлення, а також ходові характеристики відставали від нових моделей японських і європейських конкурентів. Саме тому нове покоління Escape було зроблено в кращих європейських традиціях і на європейській же платформі - адже якщо американські машини в Європі непопулярні, то в США злегка адаптовані до місцевих умов «європейці» продаються дуже непогано.
1/4
На фото: Ford Kuga Concept '2007
2/4
На фото: Ford Kuga Concept '2007
3/4
На фото: Ford Kuga Concept '2007
4/4
На фото: інтер'єр Ford Kuga Concept '2007
Основою стала платформа С1, на якій побудовані такі бестселери, як Mazda 3 і Ford Focus II, і багато інші машини - наприклад, Volvo S40 . Дизайн в дусі Mondeo, зручний салон - трохи більше «дорогий», ніж у соплатформенних Ford, але простіше, ніж у преміальних Volvo.
вибір авто
Вибираємо Ford Kuga I з пробігом: примхливий «робот» і дорогий повний привід
Гальма, підвіска і рульове управління Гальмівна система Kuga ніяких специфічних вад не має, хіба що блок АБС зрідка виходить з ладу, та алгоритми роботи на нерівному покритті у нього не ідеальні - занадто ...
16.11.2016
Європейським машинам в якості основних двигунів запропонували дволітровий дизельний мотор в двох варіантах форсування і добре відому рядну «п'ятірку» 2,5 з турбонаддувом від Volvo, яка ставилася і на Focus ST / RS. Для європейських покупців пропонувалися або 6-ступінчаста "механіка", або дизель з преселективной АКПП PowerShift. Росіянам видали «класичну» АКПП Aisin 55-51, знайому по машинам Volvo, в парі з мотором 2,5 Т. Високий клас машини підкреслили наявністю двох дорогих комплектацій - Zetec і Titanium.
По частині техніки обійшлося без сюрпризів: мотори давно відомі по іншим машинам концерну, трансмісія теж. Підвіски і електроніка за принципом мало відрізняються від «фокусовскіх», безліч компонентів від Mondeo, Focus і Volvo. А ось дизайн салону - все ж свій власний, про «спорідненість» нагадує хіба що приладова панель. Та й зовні машина була стилізована швидше під Mondeo, щоб більше відповідати іміджу і ціною.
Однак досить цікаве авто користувалося дуже обмеженим попитом навіть в Європі, не кажучи вже про Росію - банально тому, що вартість такої машини виявилася близька швидше до продукції концерну VW в дорогих комплектаціях, ніж до порівняно скромним «японцям» європейської збірки. Зате з'явився інтерес до машини через океан - правда, в результаті вона була поставлена на більш сучасну платформу, і з 2011 року з'явилося нове покоління американського Escape, яке в 2012-му стало Kuga II в Європі.
Дивно коротке життя моделі мало пов'язана з якимись недоліками в конструкції - швидше, причиною стала зміна платформ і адаптація під помітно великі обсяги випуску в США. Сама машина непогано виглядає і зараз, радуючи як ціною, так і вартістю обслуговування. А чи варто купувати цей досить рідкісний кросовер, вирішуйте самі. Звичайно, після того, як уважно ознайомитеся з нашими матеріалами.
кузов
Всі Ford Kuga успадкували технології забарвлення від Mondeo того періоду. Це означає, що кузов пофарбований далеко не ідеально, але зовнішній вигляд в десятирічному віці він зберігає в переважній більшості випадків. Незначна корозія швів в прихованих областях і на днище, на жаль, цілком можлива: огріхи герметизації швів виявляють себе і тут. Особливо неприємно низьку якість герметизації ніші лобового скла в поєднанні з не дуже великими стоками, які легко забиваються - але про це ми докладніше поговоримо в розділі «Електрика».
А ось зовнішній вигляд - зазвичай без вад, хіба що хром облазить, ламаються нижні решітки переднього бампера, іноді облазить пластик дверних ручок і легко дряпаються бампери. Та й сам кузов дряпається гілками і брудом дуже вже легко - але, на щастя, найбільш вразливі місця прикриті пластиком. При акуратній експлуатації і промиванні днища з усіма його порожнинами хоча б раз в сезон залишаються шанси на мінімальну корозію навіть без додаткового антикора. Крім корозії в прихованих порожнинах на деяких авто зустрічається спухання фарби внизу задніх дверей, але трапляється це нечасто.
Пропозиція по типу кузова
В цілому, кузовні елементи виконані не особливо довговічними - це помітно по затирають фарам і лобового скла, облазить повідців двірників та іншої «дрібниці». Пошкодження локеров і фарби на нижній частині бамперів ще можна списати на «позашляхові» подвиги, хоча в більшості випадків на цій машині з асфальту з'їжджають рідко.
салон
Салон зроблений стильним і досить простим. Тут цілком пристойні матеріали обробки і якість збірки, а також гарна «легкова» ергономіка, і докучає салонне оснащення дуже рідко. Основні проблеми - це стуки задніх дверей, полиці багажника, скрипи сидінь і відмови дрібної салонної механіки і електрики. Але систематичних серед них майже немає - хіба що склопідйомники підводять частенько, та арматура крісел не відрізняється богатирської міццю, так що якщо ваша маса під сотню, то будьте акуратніше в салоні. Вібрація дзеркала заднього виду - просто родова «болячка», а на Kuga якраз всі силові агрегати схильні до цієї напасті - що рядна «п'ятірка», що дизелі.
Зламатися по дрібниці може багато, але лагодиться воно настільки ж легко: велика частина проблем - із серії «вивалилося» і «зламали кріплення кривими руками». А ось вікові зміни у машини дуже помітні: велика кількість фарбованого серебрянкой пластика дає хороші шанси на подряпини і облезание покриття в зонах контакту, а тканини добре вбирають бруд, тому вже в п'ятирічному віці краще промити все оббивки і настінний килим для збереження зовнішнього вигляду. Слідкуйте і за гумовими ущільнювачами дверей: вони теж починають розповзатися вже в п'ятирічному віці і потроху втрачають цілісність - двері починають закриватися без благородного ляпанця, а на швидкості шум вітру стає голосніше.
Електрика і електроніка
Якість виготовлення електричних деталей на машинах Ford традиційно високу, а сама електросистема не надто складна. Так що проблем з цього боку чекати не варто - в усякому разі, для Kuga ще занадто рано. Вихід з ладу модуля GEM (модуль зовнішнього освітлення) зазвичай пов'язаний з попаданням води через течі з ніші лобового скла. Причина або в забитих сливах (згадуємо початок статті), або в розколених герметике, а частіше - і в тому, і в іншому. Тому стежити за вологістю в ногах водія і пасажира і в самій ніші потрібно регулярно. Крім того, варто пам'ятати, що герметичність всіх салонних і підкапотних блоків управління низька, при попаданні в воду вони виходять з ладу з гарантією, та й просто у вологому середовищі працюють погано.
Пропозиція по типу палива
Проводка під днищем теж може підвести, особливо часті збої датчиків парктроника і рівня підвіски. На моторах 2,5 Т частенько підводить підігрів склянки масловіддільника. Ця деталь - і так одна з найбільш проблемних у вольвовского мотора: частенько рветься мембрана, але іноді коротить система підігріву, в результаті чого згорає запобіжник F35.
Особливою живучістю не відрізняються лямбда і модулі запалювання мотора, а свічки напруження на дизельних двигунах служать вкрай мало. Генератори в цілому теж не вихваляються надійністю: після грязьових ванн вихід з ладу - не рідкісне справа, та ще й на машинах з обгінної муфтою в приводі зайва біда. Як і на родинних машинах, датчик рівня палива в баку може «померти» навіть при невеликому пробігу. В іншому помітних проблем немає - якщо вас не злякало вищеперелічене, зрозуміло.
Що ще?
Розібравшись з кузовом, салоном і електрикою, в наступному матеріалі ми з'ясуємо, чому не всі «двухпедальние» Kuga однаково хороші, і чи є «мільйонники» під капотом кросоверів Ford.
Середні ціни та пробіг
Ціни на деякі запчастини
Що ще?