Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як "вбити" мотор свого авто

  1. АВТОР:
  2. Орфографічна помилка в тексті:

Наша сеть партнеров Banwar

26 квітня 2013, 6:39 Переглядів: 26 квітня 2013, 6:39 Переглядів:   Ціна помилки

Ціна помилки. Неправильне поводження з мотором виллється в кругленьку суму на ремонт & mdash; від $ 700.

У тому, що автомобіль вимагає догляду і дбайливого до себе ставлення, автомобілістів зайвий раз переконувати не потрібно. Особливо сильна зв'язок між діями водія та терміном життя мотора. Варто зробити пару незначних, на перший погляд, помилок, як мотор зажадає термінового капремонту. Ціна питання - від $ 700 до $ 3 тис. Якщо для вас ці гроші зайві - виконуйте нижченаведені поради. Ні? Тоді сприймайте їх як інструкцію про те, чого не варто робити.

"Літайте" на авто якомога частіше

Сучасний двигун розрахований приблизно на 300-400 тис. Км (це близько 15 років при стандартному пробігу). При цьому виробник розраховує, що більшу частину часу автомобіль рухається на швидкості до 60-80 км на годину, іноді розганяючись до 130 кілометрів. Причому інженери вирішили, що більшу частину часу двигун буде працювати на 4-5 передачі, а на знижених водій буде лише починати рух. В крайньому випадку (пробка) - проїжджати невелику відстань і зупинятися. Якщо хочете скоротити термін роботи мотора, то їздити потрібно зовсім не так. Давайте машині "прикурити" - рухайтеся на 2-3-й передачі, розганяйтеся до 180-200 (а якщо вийде, то й швидше). З місця потрібно не рушати, а зриватися. У такому режимі хороший движок навряд чи протягне хоча б 5 років. А деякі гонщики умудряються розправитися з ним і за 2-3 роки.

Катайтеся по глибоких калюжах

Дуже дієвий спосіб перетворення нового мотора в купу непотрібного металу - гідроудар. Для його здійснення знадобиться глибока калюжа. Таку незабаром знайти буде нескладно - ось-ось почнуться травневі грози зі зливами. Тепер перейдемо до практичної реалізації. На авто потрібно сильніше розігнатися, знайти калюжу глибше і в'їхати в неї так, щоб вода потрапила в підкапотний простір, бажано затоку повітряний фільтр. Навіть невеликої кількості потрапила в двигун води більш ніж достатньо, щоб поршень, не дійшовши до верхньої мертвої точки, різко зупинився. Ззаду поршень підбадьорює коленвал, спереду цього руху пручається вода - для мотора приємного мало. Виправити наслідки гідроудару можна лише зробивши капремонт.

Використовуйте масло якомога довше

Виробники сучасних авто, як правило, рекомендують міняти масло раз в 10-15 тисяч км. Але у економних водіїв є спокуса проїздити до заміни якомога довше. На одній із СТО нам показали фотографії розібраного двигуна, власник якого проїхав без заміни 40 тисяч км. Видовище моторошне: масло перетворилося в невідому речовину, зовні нагадує мазут. У мотора виявилися забитими масляні канали, а це значить, що він вийшов з ладу після роботи "на суху". Звичайно ж, якщо просто "переїхати" рекомендований інтервал на 1-2 тисяч км, не відбудеться нічого страшного, але вже 5-7 тисяч перепробіг приведуть до збільшення витрати палива і підвищеного шуму. Крім того, можливий перегрів, а термін служби движка знизиться (якщо так робити часто) вдвічі.

Заливайте все присадки поспіль

Сусід по гаражу радить присадку? Звичайно ж, її потрібно купити і залити. Бажано - не читаючи склад і не замислюючись про наслідки. На будь-якій АЗС можна купити набір юного хіміка з різним ступенем отруйної дії. Так, октан-коректор, створений на основі нафталіну, швидко створить нагар, заб'є систему подачі палива (починаючи з бензонасоса, шлангів та закінчуючи форсунками) і в кінцевому підсумку виведе двигун з ладу. Порошок, який замінює капремонт, діє недовго, а ось вартість капіталки збільшує на третину. А марганцеві присадки практично моментально вбивають каталітичний нейтралізатор. Якщо сильно постаратися, то в інтернеті можна знайти і тетраетилсвинець - в цьому випадку стане погано не тільки автомобілю, але і водієві, аж до летального результату: речовина це вкрай отруйна.

Чи не очищайте грати радіатора

Влітку на дорогах багато сміття, а в кінці весни і на початку літа до нього додається і тополиний пух. Все це забиває серцевину радіатора. Щоб продовжити термін служби двигуна, від сміття її раз на рік потрібно чистити за допомогою щітки і апарату високого тиску (він є на кожній митті). Забитий радіатор втрачає теплопровідність, що призводить до перегріву двигуна.

Особливо уважним треба бути в тому випадку, якщо на автомобілі встановлено два радіатора один за одним (тобто такі конструктивні особливості у деяких моделей). В цьому випадку бруд найчастіше накопичується між ними і за кілька років значно погіршує теплопровідність. Крім погіршення роботи двигуна, це ще може вплинути і на роботу кондиціонера.

Не звертайте уваги на ремені

Виробники авто, на яких встановлено ремінь ГРМ (а вони є на більшості автомобілів), рекомендують раз в 60-70 тис. Км міняти його разом з роликами. Коштує це недешево (1-1,5 тис. Грн.), І любителі заощадити відтягують її на самий останній момент. Але якщо цей ремінь порветься, авто як мінімум зупиниться і зажадає буксира, а статися це може і далеко від СТО. Більш того, на дуже багатьох сучасних автомобілях розрив ременя ГРМ призводить до пошкодження клапанів двигуна - вони вилітають і гнуться. Відновлення мотора після такої поломки потягне мінімум на 500-600 доларів. Набагато дешевше регулярно, кожні 10-15 тисяч кілометрів пробігу, перевіряти стан ременя: зношений втрачає еластичність, і на ньому можуть бути видні білі нитки. Поєднати таку перевірку можна з заміною масла.

Заміна свічок - раз в 3-4 року

Крім заміни масла, ще варто звернути увагу на таку деталь, як заміна свічок запалювання. Багато водіїв примудряються проїхати на одному комплекті по 70-80 тис. Км. За умови заправки виключно якісним паливом свічки можуть відслужити вказаний термін. Але в українських реаліях їх життя припиняється вже на 30-40 тисячах. А якщо свідомо заправлятися низькоякісним бензином, то і на 15 тис. Км.

Якщо не міняти свічки вчасно, в камері згоряння двигуна в кінцевому підсумку буде відбуватися детонація. як наслідок , Можуть обгоріти кромки поршнів, прокладки головки блоку циліндрів і електроди свічок.

Заправляйтеся дешевим паливом

На мережевих АЗС зовсім знахабніли зі своїми цінами? Набридло годувати олігархів? Їдьте на АЗС, захованої в промзоні під невідомим брендом. "Сегодня" кілька разів брала проби палива на таких заправках і здавала в лабораторію - кожен раз з'ясовувалося, що це не бензин, а відходи коксохімічного виробництва. Один раз експерти Транспортного університету виявили 20-кратне перевищення по бензолу. Доходило і до 100-кратного. Двигун на такий горючку після тривалого періоду. Бензол підвищує вміст смол в бензині, що призводить до підвищеного нагрівання двигуна, відбувається забруднення всієї паливної системи, утворення відкладень на стрижнях клапанів і на компресійних кільцях.

Заливайте воду замість тосола

Це також відмінний спосіб швидко вивести мотор з ладу. В системі охолодження в цьому випадку швидко з'являється накип (як в чайнику). В результаті двигун перегрівається, зростає витрата палива. Для видалення накипу систему охолодження потрібно промити спецрозчинами (підійде навіть лимонна кислота), а після цього замість "кислотної" води потрібно обов'язково залити тосол або антифриз. Якщо цього не зробити і з міркувань економії продовжувати їздити на воді або старої охолоджуючої рідини, двигун протягом 2-3 місяців вийде з ладу через кавітації (процес пароутворення і конденсації бульбашок повітря в потоці рідини) - вода в прямому сенсі цього слова проїдає двигун, створюючи на гільзах циліндра невеликі отвори товщиною з голку.

Використовуйте найдешевші фільтри

На ринку продавці завжди пропонують вибір - купити дешеві фільтри або подорожче. Якщо стоїть завдання вивести мотор з ладу, краще купити ті, що подешевше. При виготовленні підробленого масляного фільтра можна, по-перше, заощадити на фільтруючому елементі (він не буде затримувати дрібні частинки), а по-друге, встановити неякісний аварійний клапан (якщо він заклинить, масло піде повз фільтра). Все це загрожує виходом мотора з ладу.

Те ж саме відноситься до інших фільтрів. Кожну тисячу кілометрів паливний фільтр збирає приблизно 50 г пилу, що, природно, захищає двигун і паливний насос. Якщо він дешевий і не справляється з цим завданням, мотор довго не протягне. Також допомогу в "вбивство" надасть і дешевий повітряний фільтр - якщо він порветься через неякісну паперу, весь пил спрямується прямо в мотор. Гарантовані наслідки -
капремонт.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Як" вбити "мотор свого авто". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Євген Остапчук

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Ні?
Набридло годувати олігархів?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов