Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибрати Mitsubishi Pajero Sport I з пробігом - Колеса.ру

  1. Як вибрати Mitsubishi Pajero Sport I з пробігом Mitsubishi Pajero Sport першого покоління випускався...
  2. Ланцюг або ремінь ГРМ - що краще?
  3. У сім'ї не без виродка: гірші двигуни від шанованих виробників
  4. Трансмісія
  5. Вибираємо Mitsubishi Pajero Sport I з пробігом: корозія кузова та знос підвіски
  6. Що ж вибрати?
  7. Як вибрати Mitsubishi Pajero Sport I з пробігом
  8. мотори
  9. Ланцюг або ремінь ГРМ - що краще?
  10. У сім'ї не без виродка: гірші двигуни від шанованих виробників
  11. Трансмісія
  12. Вибираємо Mitsubishi Pajero Sport I з пробігом: корозія кузова та знос підвіски
  13. Що ж вибрати?
  14. Як вибрати Mitsubishi Pajero Sport I з пробігом
  15. мотори
  16. Ланцюг або ремінь ГРМ - що краще?
  17. У сім'ї не без виродка: гірші двигуни від шанованих виробників
  18. Трансмісія
  19. Вибираємо Mitsubishi Pajero Sport I з пробігом: корозія кузова та знос підвіски
  20. Що ж вибрати?

Як вибрати Mitsubishi Pajero Sport I з пробігом

Наша сеть партнеров Banwar

Mitsubishi Pajero Sport першого покоління випускався 11 років і на тлі більш сучасних «просто Pajero» тих же років продавався як спрощена версія на базі пікапа L200 для суворих умов. Здавалося б, такі машини повинні служити по 20 років без особливих проблем. У реальності, як ми з'ясували з першої частини огляду , З корозією кузова і витривалістю підвісок у «Спорту» було все далеко від ідеалу. А як щодо силових агрегатів?

мотори

Н а ранніх машинах зустрічалися рядні чотирициліндрові мотори серій 4G64, непогано знайомі власникам Galant і інших легковиків Mitsubishi, але основними двигунами все ж є V6 об'ємом 3 літри серії 6G72 потужністю 177 л. с. і дизельний 4D56, об'ємом 2,5 літра і потужністю від 99 до 136 л. с. У регіональних виконаннях можна було зустріти і більші 6G74 обсягом 3,5 літра, і дизельний 2,8 4M40, і інші мотори. Але машини з ними трапляються вкрай рідко.

Але машини з ними трапляються вкрай рідко

На фото: Mitsubishi Pajero Sport '1999-2005

Превалюючий на нашому ринку трилітровий V 6 дійсно хороший. Чавунний блок, вдала конструкція, відпрацьована роками, і дуже хороші тягові характеристики. Привід ГРМ здійснюється ременем, але це зовсім не недолік , Бо ремінь міцний і надійний.

Система управління далеко не ідеальна, але при мінімальних вкладеннях її можна привести в порядок. Зазвичай підводять свічки, високовольтні дроти, модулі запалювання, лямбда-сенсори і датчики температури - а часом, і сама проводка моторного відсіку.

Статті / Практика

Ланцюг або ремінь ГРМ - що краще?

Зараз ременя довіряють найбільші автовиробники. Він ставиться на великі V8 і V6 Volkswagen, Toyota і Opel, але в народі все одно "бродять настрою". Так в чому ж плюси і мінуси двох варіантів приводу ...

30.12.2014

Серйозні пошкодження мотору може завдати несправність системи охолодження - наприклад, витоку антифризу (що не рідкість) або відмова вентиляторів через віськомуфти або електричних проблем. Самі радіатори відверто кволі, їх роздуває при підвищенні тиску в системі, і вони легко забруднюються при типовою міський експлуатації.

Схильність до підвищеного масляного апетиту у віці зазвичай намагаються усунути більш якісними маслами і заміною маслос'емних ковпачків, що цілком успішно. При пробігах за 250-300 тисяч кілометрів масляний апетит прогресує аж до 0,5 літра на тисячу кілометрів, але мотор зберігає працездатність, і навіть каталізатори можуть довго витримувати подібний режим.

Головне - не втрачати рівень масла, так як колінвал дуже легко пошкоджується при найменших коливаннях рівня. Рекомендується масло в'язкістю SAE 40 і вище і обов'язкова перевірка гидрокомпенсаторов і гидронатяжителя ГРМ після 200 тисяч кілометрів. Ще трохи клопоту може доставити негерметичність впускного колектора. Зрозуміло, потрібно стежити за станом свічок і високовольтних проводів - перебої з запалюванням призводять до раннього виходу з ладу каталізаторів, що, в свою чергу, вбиває поршневу групу.

Уваги потребують і стан прокладок передньої кришки блоку. Течі швидко вбивають ремінь ГРМ, ресурс якого стандартно становить близько 90 тисяч кілометрів. Часто він здатний пройти навіть 120, але ось при замасливании виходить з ладу дуже швидко.

На фото: Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 AT '2005-08

На відміну від бензинового, дизельний 4 D56 особливо надійним не рахується. Досить стара конструкція, яку послідовно форсували з 70 до 99 або навіть 136 л. с. банально не витримує навантаження, незважаючи на загальну продуманість і якість виконання. Тріскаються ГБЦ і блок, прогорають поршні під навантаженням, ламаються осі коромисел, а іноді навіть рве ремінь ГРМ при невеликому пробігу. При спокійній експлуатації мотор може витримати і 300, і 400 тисяч кілометрів, але одна поїздка на швидкості 120-130 км / год на протязі кількох годин може призвести до розтріскування ГБЦ і появи надлишкового тиску в системі охолодження.

Статті / Практика

У сім'ї не без виродка: гірші двигуни від шанованих виробників

Поки хтось намагається створити хороший мотор, хтось інший потихеньку робить поганий. Або псує хороший. Мабуть, для контрасту, щоб автовласники завжди могли сказати «у мене ...

15.10.2014

Апаратура уприскування на моторах Pajero Sport особливих проблем не доставляє: ціна компонентів невисока, EGR легко глушиться в разі несправності, форсунки коштують недорого. Але все це - в нізкофорсірованних версіях. Що ж стосується пізніх європейських варіантів з форсировкой понад 136 л. с., то тут і паливна апаратура інша, і надійність теж нижче.

Крім стандартних дизельних проблем , Можна відзначити хіба що високі шанси на завоздушіваніе ТНВД на машинах з негерметичной паливною системою і проблеми, пов'язані з забрудненням паливного бака. Особливістю мотора є відсутність гидрокомпенсаторов.

Конструкція клапанного приводу при цьому не дуже вдала, зазор з віком зазвичай зменшується, що призводить до перегріву і розтріскування клапанів - зазор потрібно перевіряти хоча б раз в 50 тисяч кілометрів. Интеркулер з верхнім розташуванням не дуже зручний при обслуговуванні машини, але забезпечує дуже малий обсяг впускного тракту.

Недостатня потужність базових дизельних моторів служить причиною спроб трохи «дотиснути» мотор. Багато хто намагається модифікувати управління вестгейта для збільшення потужності. Навіть без втручання в прошивку це дозволяє отримати до 130-150 л. с., але з помітним підвищенням димності і ... шансів на появу тріщин ГБЦ. Мотору дуже рекомендується установка датчиків EGT для контролю температури випуску.

На фото: Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 AT '2005-08

Альтернативи дизельному 2,5? Боюся, що за фактом їх немає. Великих дизелів, як у Toyota Land Cruiser або Nissan Patrol, в арсеналі цієї машини немає. Є більш міцні дизелі 2,8, але вони практично не зустрічаються на російській «вторинці». Так що з невисокою віддачею дизеля потрібно просто змиритися - це мотор родом з 90-х.

Трансмісія

Трансмісія позашляховика класична, з роздавальної коробкою і приводом передньої і задньої осей карданними валами. Варіантів виконання може бути кілька. Найпростіший, з приводом тільки на задню вісь, покладений машинам з США і деяких комплектаціям з Азії. Зустрічається він досить рідко, зазвичай в комплекті з трилітровим мотором і АКПП, і особливого клопоту не доставляє. Іноді поєднується з самоблокіруемим заднім диференціалом.

У повнопривідних версіях раздатка пристикована до корпусу АКПП, і вони утворюють єдиний агрегат. Варіантів роздавальних коробок три.

Перша, часто звана «просто 4 WD», з жорстким підключенням переднього моста, але з автоматичним пневмоприводом хабів. Це найпоширеніша версія для європейських машин з лівим кермом і «американців» до 2002 року, а на «європейців» вона зустрічається аж до 2008 року. Можливості обмежені заднеприводним режимом 2Н, режимом з жорстким підключенням переднього моста 4Н і зниженим поряд з передавальним числом 1,9 4 L.

Можливості обмежені заднеприводним режимом 2Н, режимом з жорстким підключенням переднього моста 4Н і зниженим поряд з передавальним числом 1,9 4 L

На фото: Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 AT '2005-08

Основні проблеми - витягується з часом ланцюг приводу, що гудуть підшипники і постійні збої пневматики. Вельми надійний агрегат часто доставляє складності саме збоями системи підключення. Пневмодатчікі і пневмоклапани, а також проводка забезпечують власника постійними турботами про чистках, продувках і перевірках. Миготлива лампочка повного приводу - скоріше, правило, ніж виняток на машинах у віці. Не те, щоб ціна рішення була дуже велика, просто зазвичай фахівці навіть не намагаються розібратися в суті проблем, змінюючи все підряд . Хоча, якщо чесно, за найменшого бажання знайти проблему в системі з двох соленоїдів і вакуумного танка не складно. Складнощі з актуатором трапляються нечасто.

Специфічна проблема АКПП в цій трансмісії - знос втулки важеля управління коробкою, яка не відрізняється міцністю. Втім, існує практика недорогої і якісної «колхозінга» з заміною. Аналогічна складність, до речі, у важеля управління МКПП.

Дуже рідко зустрічається «справжня» система повного приводу SuperSelect першого покоління, від «повноцінного» Pajero II. В основному вона попадається на машинах з Японії, але іноді можна зустріти її на «американцях» і «європейців». Вона помітно складніше, містить повноцінний міжосьовий диференціал і його блокування. Крім звичайного заднеприводного режиму 2Н, є і режим роботи повного приводу з міжосьовим диференціалом 4Н, і знижений ряд 4 L, і варіант з блокуванням міжосьового діффіренціала 4 Lc. Велика частина заводських варіантів комплектувалася ще і примусової пневмоблокіровкой заднього міжколісного диференціала. Пневматика та електрика тут на порядок складніше, як і сама механіка раздатки. Для Pajero Sport все ускладнюється ще й рідкістю подібній комплектації.

Для Pajero Sport все ускладнюється ще й рідкістю подібній комплектації

До речі, багато хто ставить просунуту трансмісію на машини, спочатку обладнані парт-таймом, благо на розборках «живих» роздавальних коробок SS досить багато. Для установки на машини з МКПП потрібно кастомний карданний вал довгою 1 020 мм по осях хрестовин, але умільці ставлять і передній карданний вал у версії з АКПП довгою 1 032 мм. Сама ж раздатка підходить від Pajero II з дизелем 2,5.

Для установки «суперселекта» на машини з АКПП потрібно роздавальна коробка вже від рестайлінгових Pajero II з моторами 2.8, 3.5 і 3.0 і карданні вали від рестайлінгового Pajero Sport AWD.

Після 2002 року на машинах з'явилася система постійного повного приводу AWD з міжосьовим диференціалом і «м'якої» автоматичним блокуванням за допомогою силіконової муфти. На «американцях» Montero Sport після 2003 року зустрічається тільки такий варіант трансмісії. Примусового блокування міжосьового діффіренціала немає, але на практиці прохідність машин з такою системою не гірше, ніж у варіантів з системами 4 WD і SS, різниця помітна хіба що в дуже жорстких позашляхових режимах.

На фото: Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 AT '2005-08

Система управління за складністю є десь між двома іншими, але по надійності механічної частини коробки нарікань трохи більше. Втім, всі вони досить надійні при правильному застосуванні. Пластинчастої ланцюга вистачає на 120-180 тисяч кілометрів пробігу, якщо не зловживати рухом із заблокованими мостами по твердим покриттям. Підшипники та інша механіка мають ще більший ресурс, якщо хоча б раз в два-три роки міняти масло в раздатке.

Найбільше клопоту власникам доставляють навіть не самі роздавальні коробки, а карданні вали, сайлентблоки раздатки і мостів і ШРУС спереду. Ну і, зрозуміло, системи управління повним приводом. Всі ці вузли вимагають ретельної діагностики при покупці, а в процесі експлуатації - невсипущої уваги. Сумарні витрати за пару років можуть скласти навіть більше, ніж «середній» ремонт раздатки з системою управління, де ланцюг варто 12-24 тисячі рублів плюс робота, всього близько 40-50 тисяч рублів «під ключ».

вибір авто

Вибираємо Mitsubishi Pajero Sport I з пробігом: корозія кузова та знос підвіски

Що таке Mitsubishi Pajero Sport Здавалося б, в світі, де майже всюди можна проїхати по дорогах з твердим покриттям, і навіть грунтовки дозволяють без проблем пересуватися на легковику, позашляховики повинні ставати ...

13.09.2016

З механічними КПП проблем особливих немає, хіба що двомасових маховики та зчеплення на дизельних моторах особливою надійністю не відрізняються. А ось АКПП серії V4A51 і більш рідкісний п'ятиступінчастий її варіант на Montero 3.5 V5A51 можна сміливо віднести до одних з найбільш вдалих і ресурсних коробок. До пробігу в 200 тисяч кілометрів проблеми вкрай рідкісні, трапляються навіть АКПП з пробігами за 400 тисяч без ремонту.

Основні проблеми чисто електричного характеру - вихід з ладу датчиків швидкості обертання при жорсткій експлуатації, а також рідкісної заміні планетарних рядів підвищувальної передачі. Ресурс фрикционов коробки і ВМД - близько 200 тисяч кілометрів (удвічі більше, ніж на сучасних 6-8-східчастих АКПП), так що, як бачите, конструкція відмінно збалансована.

На машинах для азіатського ринку можна зустріти і чотириступінчасту коробку Aisin 30-43LE, знайому багатьом по Toyota Land Cruiser різних серій. Вона не менш надійна і навіть трохи краще переносить жорстку експлуатацію. При правильному обслуговуванні вона легко долає півмільйонний рубіж, а на комерційному транспорті зустрічаються і АКПП з пробігом за мільйон кілометрів.

Що ж вибрати?

У першій частині матеріалу ми вже обмовилися, що не дивлячись на удаваний високий позашляховий потенціал і переоцінювати багатьма надійність, краще віддати перевагу автомобіль, який основну частину часу проводив в місті. У цьому випадку не буде проблемою відсутність відповідного і надійного дизеля - бензиновий варіант стане не тільки більш привабливим для гаманця, але і не дуже компромісним для експлуатації. А ось ціна несправностей трансмісії може бути досить великий, а проблем в ній - багато.

А ось ціна несправностей трансмісії може бути досить великий, а проблем в ній - багато

На фото: Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 AT '2005-08

Тим, хто їздить в основному по місту, рекомендуються машини з трансмісією постійного повного приводу AWD, з якої керованість Pajero Sport буде більш-менш легковий - це в основному «американці» після 2003 року випуску. Є, правда, думка, що краще за всіх - простий парт-тайм 4 WD, але воно грунтується на гіпотезі про підвищеній витраті палива на повному приводі.

Це не позбавлене сенсу, але логіка порушена: якщо ви використовуєте жорстке підключення при відсутності диференціала, то відключений передній міст дійсно дає економію. У випадку з більш «інтелектуальними» трансмісіями AWD і Super Select такої критичної різниці вже не буде, а повний привід подарує вам то, за що купують позашляховики: впевненість на слизьких покриттях і міксті.

Опитування

Чи залучає вас варіант покупки Pajero Sport після всього прочитаного?

Як вибрати Mitsubishi Pajero Sport I з пробігом

Mitsubishi Pajero Sport першого покоління випускався 11 років і на тлі більш сучасних «просто Pajero» тих же років продавався як спрощена версія на базі пікапа L200 для суворих умов. Здавалося б, такі машини повинні служити по 20 років без особливих проблем. У реальності, як ми з'ясували з першої частини огляду , З корозією кузова і витривалістю підвісок у «Спорту» було все далеко від ідеалу. А як щодо силових агрегатів?

мотори

Н а ранніх машинах зустрічалися рядні чотирициліндрові мотори серій 4G64, непогано знайомі власникам Galant і інших легковиків Mitsubishi, але основними двигунами все ж є V6 об'ємом 3 літри серії 6G72 потужністю 177 л. с. і дизельний 4D56, об'ємом 2,5 літра і потужністю від 99 до 136 л. с. У регіональних виконаннях можна було зустріти і більші 6G74 обсягом 3,5 літра, і дизельний 2,8 4M40, і інші мотори. Але машини з ними трапляються вкрай рідко.

Але машини з ними трапляються вкрай рідко

На фото: Mitsubishi Pajero Sport '1999-2005

Превалюючий на нашому ринку трилітровий V 6 дійсно хороший. Чавунний блок, вдала конструкція, відпрацьована роками, і дуже хороші тягові характеристики. Привід ГРМ здійснюється ременем, але це зовсім не недолік , Бо ремінь міцний і надійний.

Система управління далеко не ідеальна, але при мінімальних вкладеннях її можна привести в порядок. Зазвичай підводять свічки, високовольтні дроти, модулі запалювання, лямбда-сенсори і датчики температури - а часом, і сама проводка моторного відсіку.

Статті / Практика

Ланцюг або ремінь ГРМ - що краще?

Зараз ременя довіряють найбільші автовиробники. Він ставиться на великі V8 і V6 Volkswagen, Toyota і Opel, але в народі все одно "бродять настрою". Так в чому ж плюси і мінуси двох варіантів приводу ...

30.12.2014

Серйозні пошкодження мотору може завдати несправність системи охолодження - наприклад, витоку антифризу (що не рідкість) або відмова вентиляторів через віськомуфти або електричних проблем. Самі радіатори відверто кволі, їх роздуває при підвищенні тиску в системі, і вони легко забруднюються при типовою міський експлуатації.

Схильність до підвищеного масляного апетиту у віці зазвичай намагаються усунути більш якісними маслами і заміною маслос'емних ковпачків, що цілком успішно. При пробігах за 250-300 тисяч кілометрів масляний апетит прогресує аж до 0,5 літра на тисячу кілометрів, але мотор зберігає працездатність, і навіть каталізатори можуть довго витримувати подібний режим.

Головне - не втрачати рівень масла, так як колінвал дуже легко пошкоджується при найменших коливаннях рівня. Рекомендується масло в'язкістю SAE 40 і вище і обов'язкова перевірка гидрокомпенсаторов і гидронатяжителя ГРМ після 200 тисяч кілометрів. Ще трохи клопоту може доставити негерметичність впускного колектора. Зрозуміло, потрібно стежити за станом свічок і високовольтних проводів - перебої з запалюванням призводять до раннього виходу з ладу каталізаторів, що, в свою чергу, вбиває поршневу групу.

Уваги потребують і стан прокладок передньої кришки блоку. Течі швидко вбивають ремінь ГРМ, ресурс якого стандартно становить близько 90 тисяч кілометрів. Часто він здатний пройти навіть 120, але ось при замасливании виходить з ладу дуже швидко.

На фото: Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 AT '2005-08

На відміну від бензинового, дизельний 4 D56 особливо надійним не рахується. Досить стара конструкція, яку послідовно форсували з 70 до 99 або навіть 136 л. с. банально не витримує навантаження, незважаючи на загальну продуманість і якість виконання. Тріскаються ГБЦ і блок, прогорають поршні під навантаженням, ламаються осі коромисел, а іноді навіть рве ремінь ГРМ при невеликому пробігу. При спокійній експлуатації мотор може витримати і 300, і 400 тисяч кілометрів, але одна поїздка на швидкості 120-130 км / год на протязі кількох годин може призвести до розтріскування ГБЦ і появи надлишкового тиску в системі охолодження.

Статті / Практика

У сім'ї не без виродка: гірші двигуни від шанованих виробників

Поки хтось намагається створити хороший мотор, хтось інший потихеньку робить поганий. Або псує хороший. Мабуть, для контрасту, щоб автовласники завжди могли сказати «у мене ...

15.10.2014

Апаратура уприскування на моторах Pajero Sport особливих проблем не доставляє: ціна компонентів невисока, EGR легко глушиться в разі несправності, форсунки коштують недорого. Але все це - в нізкофорсірованних версіях. Що ж стосується пізніх європейських варіантів з форсировкой понад 136 л. с., то тут і паливна апаратура інша, і надійність теж нижче.

Крім стандартних дизельних проблем , Можна відзначити хіба що високі шанси на завоздушіваніе ТНВД на машинах з негерметичной паливною системою і проблеми, пов'язані з забрудненням паливного бака. Особливістю мотора є відсутність гидрокомпенсаторов.

Конструкція клапанного приводу при цьому не дуже вдала, зазор з віком зазвичай зменшується, що призводить до перегріву і розтріскування клапанів - зазор потрібно перевіряти хоча б раз в 50 тисяч кілометрів. Интеркулер з верхнім розташуванням не дуже зручний при обслуговуванні машини, але забезпечує дуже малий обсяг впускного тракту.

Недостатня потужність базових дизельних моторів служить причиною спроб трохи «дотиснути» мотор. Багато хто намагається модифікувати управління вестгейта для збільшення потужності. Навіть без втручання в прошивку це дозволяє отримати до 130-150 л. с., але з помітним підвищенням димності і ... шансів на появу тріщин ГБЦ. Мотору дуже рекомендується установка датчиків EGT для контролю температури випуску.

На фото: Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 AT '2005-08

Альтернативи дизельному 2,5? Боюся, що за фактом їх немає. Великих дизелів, як у Toyota Land Cruiser або Nissan Patrol, в арсеналі цієї машини немає. Є більш міцні дизелі 2,8, але вони практично не зустрічаються на російській «вторинці». Так що з невисокою віддачею дизеля потрібно просто змиритися - це мотор родом з 90-х.

Трансмісія

Трансмісія позашляховика класична, з роздавальної коробкою і приводом передньої і задньої осей карданними валами. Варіантів виконання може бути кілька. Найпростіший, з приводом тільки на задню вісь, покладений машинам з США і деяких комплектаціям з Азії. Зустрічається він досить рідко, зазвичай в комплекті з трилітровим мотором і АКПП, і особливого клопоту не доставляє. Іноді поєднується з самоблокіруемим заднім диференціалом.

У повнопривідних версіях раздатка пристикована до корпусу АКПП, і вони утворюють єдиний агрегат. Варіантів роздавальних коробок три.

Перша, часто звана «просто 4 WD», з жорстким підключенням переднього моста, але з автоматичним пневмоприводом хабів. Це найпоширеніша версія для європейських машин з лівим кермом і «американців» до 2002 року, а на «європейців» вона зустрічається аж до 2008 року. Можливості обмежені заднеприводним режимом 2Н, режимом з жорстким підключенням переднього моста 4Н і зниженим поряд з передавальним числом 1,9 4 L.

Можливості обмежені заднеприводним режимом 2Н, режимом з жорстким підключенням переднього моста 4Н і зниженим поряд з передавальним числом 1,9 4 L

На фото: Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 AT '2005-08

Основні проблеми - витягується з часом ланцюг приводу, що гудуть підшипники і постійні збої пневматики. Вельми надійний агрегат часто доставляє складності саме збоями системи підключення. Пневмодатчікі і пневмоклапани, а також проводка забезпечують власника постійними турботами про чистках, продувках і перевірках. Миготлива лампочка повного приводу - скоріше, правило, ніж виняток на машинах у віці. Не те, щоб ціна рішення була дуже велика, просто зазвичай фахівці навіть не намагаються розібратися в суті проблем, змінюючи все підряд . Хоча, якщо чесно, за найменшого бажання знайти проблему в системі з двох соленоїдів і вакуумного танка не складно. Складнощі з актуатором трапляються нечасто.

Специфічна проблема АКПП в цій трансмісії - знос втулки важеля управління коробкою, яка не відрізняється міцністю. Втім, існує практика недорогої і якісної «колхозінга» з заміною. Аналогічна складність, до речі, у важеля управління МКПП.

Дуже рідко зустрічається «справжня» система повного приводу SuperSelect першого покоління, від «повноцінного» Pajero II. В основному вона попадається на машинах з Японії, але іноді можна зустріти її на «американцях» і «європейців». Вона помітно складніше, містить повноцінний міжосьовий диференціал і його блокування. Крім звичайного заднеприводного режиму 2Н, є і режим роботи повного приводу з міжосьовим диференціалом 4Н, і знижений ряд 4 L, і варіант з блокуванням міжосьового діффіренціала 4 Lc. Велика частина заводських варіантів комплектувалася ще і примусової пневмоблокіровкой заднього міжколісного диференціала. Пневматика та електрика тут на порядок складніше, як і сама механіка раздатки. Для Pajero Sport все ускладнюється ще й рідкістю подібній комплектації.

Для Pajero Sport все ускладнюється ще й рідкістю подібній комплектації

До речі, багато хто ставить просунуту трансмісію на машини, спочатку обладнані парт-таймом, благо на розборках «живих» роздавальних коробок SS досить багато. Для установки на машини з МКПП потрібно кастомний карданний вал довгою 1 020 мм по осях хрестовин, але умільці ставлять і передній карданний вал у версії з АКПП довгою 1 032 мм. Сама ж раздатка підходить від Pajero II з дизелем 2,5.

Для установки «суперселекта» на машини з АКПП потрібно роздавальна коробка вже від рестайлінгових Pajero II з моторами 2.8, 3.5 і 3.0 і карданні вали від рестайлінгового Pajero Sport AWD.

Після 2002 року на машинах з'явилася система постійного повного приводу AWD з міжосьовим диференціалом і «м'якої» автоматичним блокуванням за допомогою силіконової муфти. На «американцях» Montero Sport після 2003 року зустрічається тільки такий варіант трансмісії. Примусового блокування міжосьового діффіренціала немає, але на практиці прохідність машин з такою системою не гірше, ніж у варіантів з системами 4 WD і SS, різниця помітна хіба що в дуже жорстких позашляхових режимах.

На фото: Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 AT '2005-08

Система управління за складністю є десь між двома іншими, але по надійності механічної частини коробки нарікань трохи більше. Втім, всі вони досить надійні при правильному застосуванні. Пластинчастої ланцюга вистачає на 120-180 тисяч кілометрів пробігу, якщо не зловживати рухом із заблокованими мостами по твердим покриттям. Підшипники та інша механіка мають ще більший ресурс, якщо хоча б раз в два-три роки міняти масло в раздатке.

Найбільше клопоту власникам доставляють навіть не самі роздавальні коробки, а карданні вали, сайлентблоки раздатки і мостів і ШРУС спереду. Ну і, зрозуміло, системи управління повним приводом. Всі ці вузли вимагають ретельної діагностики при покупці, а в процесі експлуатації - невсипущої уваги. Сумарні витрати за пару років можуть скласти навіть більше, ніж «середній» ремонт раздатки з системою управління, де ланцюг варто 12-24 тисячі рублів плюс робота, всього близько 40-50 тисяч рублів «під ключ».

вибір авто

Вибираємо Mitsubishi Pajero Sport I з пробігом: корозія кузова та знос підвіски

Що таке Mitsubishi Pajero Sport Здавалося б, в світі, де майже всюди можна проїхати по дорогах з твердим покриттям, і навіть грунтовки дозволяють без проблем пересуватися на легковику, позашляховики повинні ставати ...

13.09.2016

З механічними КПП проблем особливих немає, хіба що двомасових маховики та зчеплення на дизельних моторах особливою надійністю не відрізняються. А ось АКПП серії V4A51 і більш рідкісний п'ятиступінчастий її варіант на Montero 3.5 V5A51 можна сміливо віднести до одних з найбільш вдалих і ресурсних коробок. До пробігу в 200 тисяч кілометрів проблеми вкрай рідкісні, трапляються навіть АКПП з пробігами за 400 тисяч без ремонту.

Основні проблеми чисто електричного характеру - вихід з ладу датчиків швидкості обертання при жорсткій експлуатації, а також рідкісної заміні планетарних рядів підвищувальної передачі. Ресурс фрикционов коробки і ВМД - близько 200 тисяч кілометрів (удвічі більше, ніж на сучасних 6-8-східчастих АКПП), так що, як бачите, конструкція відмінно збалансована.

На машинах для азіатського ринку можна зустріти і чотириступінчасту коробку Aisin 30-43LE, знайому багатьом по Toyota Land Cruiser різних серій. Вона не менш надійна і навіть трохи краще переносить жорстку експлуатацію. При правильному обслуговуванні вона легко долає півмільйонний рубіж, а на комерційному транспорті зустрічаються і АКПП з пробігом за мільйон кілометрів.

Що ж вибрати?

У першій частині матеріалу ми вже обмовилися, що не дивлячись на удаваний високий позашляховий потенціал і переоцінювати багатьма надійність, краще віддати перевагу автомобіль, який основну частину часу проводив в місті. У цьому випадку не буде проблемою відсутність відповідного і надійного дизеля - бензиновий варіант стане не тільки більш привабливим для гаманця, але і не дуже компромісним для експлуатації. А ось ціна несправностей трансмісії може бути досить великий, а проблем в ній - багато.

А ось ціна несправностей трансмісії може бути досить великий, а проблем в ній - багато

На фото: Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 AT '2005-08

Тим, хто їздить в основному по місту, рекомендуються машини з трансмісією постійного повного приводу AWD, з якої керованість Pajero Sport буде більш-менш легковий - це в основному «американці» після 2003 року випуску. Є, правда, думка, що краще за всіх - простий парт-тайм 4 WD, але воно грунтується на гіпотезі про підвищеній витраті палива на повному приводі.

Це не позбавлене сенсу, але логіка порушена: якщо ви використовуєте жорстке підключення при відсутності диференціала, то відключений передній міст дійсно дає економію. У випадку з більш «інтелектуальними» трансмісіями AWD і Super Select такої критичної різниці вже не буде, а повний привід подарує вам то, за що купують позашляховики: впевненість на слизьких покриттях і міксті.

Опитування

Чи залучає вас варіант покупки Pajero Sport після всього прочитаного?

Як вибрати Mitsubishi Pajero Sport I з пробігом

Mitsubishi Pajero Sport першого покоління випускався 11 років і на тлі більш сучасних «просто Pajero» тих же років продавався як спрощена версія на базі пікапа L200 для суворих умов. Здавалося б, такі машини повинні служити по 20 років без особливих проблем. У реальності, як ми з'ясували з першої частини огляду , З корозією кузова і витривалістю підвісок у «Спорту» було все далеко від ідеалу. А як щодо силових агрегатів?

мотори

Н а ранніх машинах зустрічалися рядні чотирициліндрові мотори серій 4G64, непогано знайомі власникам Galant і інших легковиків Mitsubishi, але основними двигунами все ж є V6 об'ємом 3 літри серії 6G72 потужністю 177 л. с. і дизельний 4D56, об'ємом 2,5 літра і потужністю від 99 до 136 л. с. У регіональних виконаннях можна було зустріти і більші 6G74 обсягом 3,5 літра, і дизельний 2,8 4M40, і інші мотори. Але машини з ними трапляються вкрай рідко.

Але машини з ними трапляються вкрай рідко

На фото: Mitsubishi Pajero Sport '1999-2005

Превалюючий на нашому ринку трилітровий V 6 дійсно хороший. Чавунний блок, вдала конструкція, відпрацьована роками, і дуже хороші тягові характеристики. Привід ГРМ здійснюється ременем, але це зовсім не недолік , Бо ремінь міцний і надійний.

Система управління далеко не ідеальна, але при мінімальних вкладеннях її можна привести в порядок. Зазвичай підводять свічки, високовольтні дроти, модулі запалювання, лямбда-сенсори і датчики температури - а часом, і сама проводка моторного відсіку.

Статті / Практика

Ланцюг або ремінь ГРМ - що краще?

Зараз ременя довіряють найбільші автовиробники. Він ставиться на великі V8 і V6 Volkswagen, Toyota і Opel, але в народі все одно "бродять настрою". Так в чому ж плюси і мінуси двох варіантів приводу ...

30.12.2014

Серйозні пошкодження мотору може завдати несправність системи охолодження - наприклад, витоку антифризу (що не рідкість) або відмова вентиляторів через віськомуфти або електричних проблем. Самі радіатори відверто кволі, їх роздуває при підвищенні тиску в системі, і вони легко забруднюються при типовою міський експлуатації.

Схильність до підвищеного масляного апетиту у віці зазвичай намагаються усунути більш якісними маслами і заміною маслос'емних ковпачків, що цілком успішно. При пробігах за 250-300 тисяч кілометрів масляний апетит прогресує аж до 0,5 літра на тисячу кілометрів, але мотор зберігає працездатність, і навіть каталізатори можуть довго витримувати подібний режим.

Головне - не втрачати рівень масла, так як колінвал дуже легко пошкоджується при найменших коливаннях рівня. Рекомендується масло в'язкістю SAE 40 і вище і обов'язкова перевірка гидрокомпенсаторов і гидронатяжителя ГРМ після 200 тисяч кілометрів. Ще трохи клопоту може доставити негерметичність впускного колектора. Зрозуміло, потрібно стежити за станом свічок і високовольтних проводів - перебої з запалюванням призводять до раннього виходу з ладу каталізаторів, що, в свою чергу, вбиває поршневу групу.

Уваги потребують і стан прокладок передньої кришки блоку. Течі швидко вбивають ремінь ГРМ, ресурс якого стандартно становить близько 90 тисяч кілометрів. Часто він здатний пройти навіть 120, але ось при замасливании виходить з ладу дуже швидко.

На фото: Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 AT '2005-08

На відміну від бензинового, дизельний 4 D56 особливо надійним не рахується. Досить стара конструкція, яку послідовно форсували з 70 до 99 або навіть 136 л. с. банально не витримує навантаження, незважаючи на загальну продуманість і якість виконання. Тріскаються ГБЦ і блок, прогорають поршні під навантаженням, ламаються осі коромисел, а іноді навіть рве ремінь ГРМ при невеликому пробігу. При спокійній експлуатації мотор може витримати і 300, і 400 тисяч кілометрів, але одна поїздка на швидкості 120-130 км / год на протязі кількох годин може призвести до розтріскування ГБЦ і появи надлишкового тиску в системі охолодження.

Статті / Практика

У сім'ї не без виродка: гірші двигуни від шанованих виробників

Поки хтось намагається створити хороший мотор, хтось інший потихеньку робить поганий. Або псує хороший. Мабуть, для контрасту, щоб автовласники завжди могли сказати «у мене ...

15.10.2014

Апаратура уприскування на моторах Pajero Sport особливих проблем не доставляє: ціна компонентів невисока, EGR легко глушиться в разі несправності, форсунки коштують недорого. Але все це - в нізкофорсірованних версіях. Що ж стосується пізніх європейських варіантів з форсировкой понад 136 л. с., то тут і паливна апаратура інша, і надійність теж нижче.

Крім стандартних дизельних проблем , Можна відзначити хіба що високі шанси на завоздушіваніе ТНВД на машинах з негерметичной паливною системою і проблеми, пов'язані з забрудненням паливного бака. Особливістю мотора є відсутність гидрокомпенсаторов.

Конструкція клапанного приводу при цьому не дуже вдала, зазор з віком зазвичай зменшується, що призводить до перегріву і розтріскування клапанів - зазор потрібно перевіряти хоча б раз в 50 тисяч кілометрів. Интеркулер з верхнім розташуванням не дуже зручний при обслуговуванні машини, але забезпечує дуже малий обсяг впускного тракту.

Недостатня потужність базових дизельних моторів служить причиною спроб трохи «дотиснути» мотор. Багато хто намагається модифікувати управління вестгейта для збільшення потужності. Навіть без втручання в прошивку це дозволяє отримати до 130-150 л. с., але з помітним підвищенням димності і ... шансів на появу тріщин ГБЦ. Мотору дуже рекомендується установка датчиків EGT для контролю температури випуску.

На фото: Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 AT '2005-08

Альтернативи дизельному 2,5? Боюся, що за фактом їх немає. Великих дизелів, як у Toyota Land Cruiser або Nissan Patrol, в арсеналі цієї машини немає. Є більш міцні дизелі 2,8, але вони практично не зустрічаються на російській «вторинці». Так що з невисокою віддачею дизеля потрібно просто змиритися - це мотор родом з 90-х.

Трансмісія

Трансмісія позашляховика класична, з роздавальної коробкою і приводом передньої і задньої осей карданними валами. Варіантів виконання може бути кілька. Найпростіший, з приводом тільки на задню вісь, покладений машинам з США і деяких комплектаціям з Азії. Зустрічається він досить рідко, зазвичай в комплекті з трилітровим мотором і АКПП, і особливого клопоту не доставляє. Іноді поєднується з самоблокіруемим заднім диференціалом.

У повнопривідних версіях раздатка пристикована до корпусу АКПП, і вони утворюють єдиний агрегат. Варіантів роздавальних коробок три.

Перша, часто звана «просто 4 WD», з жорстким підключенням переднього моста, але з автоматичним пневмоприводом хабів. Це найпоширеніша версія для європейських машин з лівим кермом і «американців» до 2002 року, а на «європейців» вона зустрічається аж до 2008 року. Можливості обмежені заднеприводним режимом 2Н, режимом з жорстким підключенням переднього моста 4Н і зниженим поряд з передавальним числом 1,9 4 L.

Можливості обмежені заднеприводним режимом 2Н, режимом з жорстким підключенням переднього моста 4Н і зниженим поряд з передавальним числом 1,9 4 L

На фото: Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 AT '2005-08

Основні проблеми - витягується з часом ланцюг приводу, що гудуть підшипники і постійні збої пневматики. Вельми надійний агрегат часто доставляє складності саме збоями системи підключення. Пневмодатчікі і пневмоклапани, а також проводка забезпечують власника постійними турботами про чистках, продувках і перевірках. Миготлива лампочка повного приводу - скоріше, правило, ніж виняток на машинах у віці. Не те, щоб ціна рішення була дуже велика, просто зазвичай фахівці навіть не намагаються розібратися в суті проблем, змінюючи все підряд . Хоча, якщо чесно, за найменшого бажання знайти проблему в системі з двох соленоїдів і вакуумного танка не складно. Складнощі з актуатором трапляються нечасто.

Специфічна проблема АКПП в цій трансмісії - знос втулки важеля управління коробкою, яка не відрізняється міцністю. Втім, існує практика недорогої і якісної «колхозінга» з заміною. Аналогічна складність, до речі, у важеля управління МКПП.

Дуже рідко зустрічається «справжня» система повного приводу SuperSelect першого покоління, від «повноцінного» Pajero II. В основному вона попадається на машинах з Японії, але іноді можна зустріти її на «американцях» і «європейців». Вона помітно складніше, містить повноцінний міжосьовий диференціал і його блокування. Крім звичайного заднеприводного режиму 2Н, є і режим роботи повного приводу з міжосьовим диференціалом 4Н, і знижений ряд 4 L, і варіант з блокуванням міжосьового діффіренціала 4 Lc. Велика частина заводських варіантів комплектувалася ще і примусової пневмоблокіровкой заднього міжколісного диференціала. Пневматика та електрика тут на порядок складніше, як і сама механіка раздатки. Для Pajero Sport все ускладнюється ще й рідкістю подібній комплектації.

Для Pajero Sport все ускладнюється ще й рідкістю подібній комплектації

До речі, багато хто ставить просунуту трансмісію на машини, спочатку обладнані парт-таймом, благо на розборках «живих» роздавальних коробок SS досить багато. Для установки на машини з МКПП потрібно кастомний карданний вал довгою 1 020 мм по осях хрестовин, але умільці ставлять і передній карданний вал у версії з АКПП довгою 1 032 мм. Сама ж раздатка підходить від Pajero II з дизелем 2,5.

Для установки «суперселекта» на машини з АКПП потрібно роздавальна коробка вже від рестайлінгових Pajero II з моторами 2.8, 3.5 і 3.0 і карданні вали від рестайлінгового Pajero Sport AWD.

Після 2002 року на машинах з'явилася система постійного повного приводу AWD з міжосьовим диференціалом і «м'якої» автоматичним блокуванням за допомогою силіконової муфти. На «американцях» Montero Sport після 2003 року зустрічається тільки такий варіант трансмісії. Примусового блокування міжосьового діффіренціала немає, але на практиці прохідність машин з такою системою не гірше, ніж у варіантів з системами 4 WD і SS, різниця помітна хіба що в дуже жорстких позашляхових режимах.

На фото: Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 AT '2005-08

Система управління за складністю є десь між двома іншими, але по надійності механічної частини коробки нарікань трохи більше. Втім, всі вони досить надійні при правильному застосуванні. Пластинчастої ланцюга вистачає на 120-180 тисяч кілометрів пробігу, якщо не зловживати рухом із заблокованими мостами по твердим покриттям. Підшипники та інша механіка мають ще більший ресурс, якщо хоча б раз в два-три роки міняти масло в раздатке.

Найбільше клопоту власникам доставляють навіть не самі роздавальні коробки, а карданні вали, сайлентблоки раздатки і мостів і ШРУС спереду. Ну і, зрозуміло, системи управління повним приводом. Всі ці вузли вимагають ретельної діагностики при покупці, а в процесі експлуатації - невсипущої уваги. Сумарні витрати за пару років можуть скласти навіть більше, ніж «середній» ремонт раздатки з системою управління, де ланцюг варто 12-24 тисячі рублів плюс робота, всього близько 40-50 тисяч рублів «під ключ».

вибір авто

Вибираємо Mitsubishi Pajero Sport I з пробігом: корозія кузова та знос підвіски

Що таке Mitsubishi Pajero Sport Здавалося б, в світі, де майже всюди можна проїхати по дорогах з твердим покриттям, і навіть грунтовки дозволяють без проблем пересуватися на легковику, позашляховики повинні ставати ...

13.09.2016

З механічними КПП проблем особливих немає, хіба що двомасових маховики та зчеплення на дизельних моторах особливою надійністю не відрізняються. А ось АКПП серії V4A51 і більш рідкісний п'ятиступінчастий її варіант на Montero 3.5 V5A51 можна сміливо віднести до одних з найбільш вдалих і ресурсних коробок. До пробігу в 200 тисяч кілометрів проблеми вкрай рідкісні, трапляються навіть АКПП з пробігами за 400 тисяч без ремонту.

Основні проблеми чисто електричного характеру - вихід з ладу датчиків швидкості обертання при жорсткій експлуатації, а також рідкісної заміні планетарних рядів підвищувальної передачі. Ресурс фрикционов коробки і ВМД - близько 200 тисяч кілометрів (удвічі більше, ніж на сучасних 6-8-східчастих АКПП), так що, як бачите, конструкція відмінно збалансована.

На машинах для азіатського ринку можна зустріти і чотириступінчасту коробку Aisin 30-43LE, знайому багатьом по Toyota Land Cruiser різних серій. Вона не менш надійна і навіть трохи краще переносить жорстку експлуатацію. При правильному обслуговуванні вона легко долає півмільйонний рубіж, а на комерційному транспорті зустрічаються і АКПП з пробігом за мільйон кілометрів.

Що ж вибрати?

У першій частині матеріалу ми вже обмовилися, що не дивлячись на удаваний високий позашляховий потенціал і переоцінювати багатьма надійність, краще віддати перевагу автомобіль, який основну частину часу проводив в місті. У цьому випадку не буде проблемою відсутність відповідного і надійного дизеля - бензиновий варіант стане не тільки більш привабливим для гаманця, але і не дуже компромісним для експлуатації. А ось ціна несправностей трансмісії може бути досить великий, а проблем в ній - багато.

А ось ціна несправностей трансмісії може бути досить великий, а проблем в ній - багато

На фото: Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 AT '2005-08

Тим, хто їздить в основному по місту, рекомендуються машини з трансмісією постійного повного приводу AWD, з якої керованість Pajero Sport буде більш-менш легковий - це в основному «американці» після 2003 року випуску. Є, правда, думка, що краще за всіх - простий парт-тайм 4 WD, але воно грунтується на гіпотезі про підвищеній витраті палива на повному приводі.

Це не позбавлене сенсу, але логіка порушена: якщо ви використовуєте жорстке підключення при відсутності диференціала, то відключений передній міст дійсно дає економію. У випадку з більш «інтелектуальними» трансмісіями AWD і Super Select такої критичної різниці вже не буде, а повний привід подарує вам то, за що купують позашляховики: впевненість на слизьких покриттях і міксті.

Опитування

Чи залучає вас варіант покупки Pajero Sport після всього прочитаного?Ланцюг або ремінь ГРМ - що краще?
А як щодо силових агрегатів?
Що ж вибрати?
А як щодо силових агрегатів?
Що ж вибрати?
А як щодо силових агрегатів?
Що ж вибрати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов