Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як зняти машину з обліку і скільки це коштує? Порядок проведення процедури в Україні

  1. Як зняти машину з обліку і скільки це коштує? Порядок проведення процедури в Україні Процедура зняття...
  2. Скільки коштує зняти машину з обліку
  3. Як дізнатися чи варто машина на обліку
  4. Що потрібно для зняття авто за генеральним дорученням
  5. Як зняти машину з обліку і скільки це коштує? Порядок проведення процедури в Україні
  6. Процедура зняття: де це можна зробити, які документи необхідні
  7. Скільки коштує зняти машину з обліку
  8. Як дізнатися чи варто машина на обліку
  9. Що потрібно для зняття авто за генеральним дорученням

Як зняти машину з обліку і скільки це коштує? Порядок проведення процедури в Україні

Процедура зняття транспортного засобу з обліку проводиться у випадках, коли переоформляється право власності або під час продажу машини. Для цього власнику необхідно звернутися в один з сервісних центрів МВС (раніше звані міжрайонні реєстраційно-екзаменаційні відділи, МРЕВ), із заявою про зняття автомобіля з обліку.

Важливо! Заявник може вибрати будь-який МРЕВ в країні, незалежно від місця реєстрації авто. За умови продажу, за останніми змінами в законодавстві України, при продажу зняття транспортного засобу з реєстрації не обов'язково. Закон передбачає пряму перереєстрацію (Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації) зняття з обліку транспортних засобів»).

Отже, в яких випадках процедура зняття з обліку обов'язкове:

  • При здачі машини в утилізацію, з її фактичними номерами і номерними деталями;
  • При викраденні транспортного засобу, у випадках знаходження, необхідно пройти процедуру постановки на облік;

Процедура зняття: де це можна зробити, які документи необхідні

Процедура зняття: де це можна зробити, які документи необхідні

Для початку процедури зняття з обліку необхідно зібрати пакет документів і зробити їх копії.

ВАЖЛИВО! При подачі копій документів при собі необхідно мати оригінали, для звірки при необхідності.

Як зняти машину з обліку, необхідні документи:

  1. Технічний паспорт на машину (транспортний засіб);
  2. номери;
  3. Висновок криміналіста про справжність номерів агрегатів і вузлів;
  4. Паспорт громадянина України, а так само копії всіх заповнених сторінок з фото і даними про прописку;
  5. Свідоцтво про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків (ІПН).

Важливо!

Якщо автомобіль був придбаний за кредитними зобов'язаннями, то на момент зняття з обліку заявник повинен надати документ, що підтверджує повне погашення кредиту і документ з державного органу, про те, що машина не є обтяженим майном.

Всі документи подаються в регіональні Сервісні центри, в тому числі квитанції про оплату мита, заява про зняття авто з обліку. Після комплексного огляду машини криміналістом і виписці укладення, необхідно подати всі перераховані вище копії документів і номера для подальшого оформлення.

Скільки коштує зняти машину з обліку

При знятті з обліку авто необхідно оплатити ряд мит, приблизна вартість всіх послуг буде складатися з:

  • 152,63 грн для транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва або країн СНД;
  • 190,15 грн для транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва;
  • 148,63 грн для мототранспорту вітчизняного виробництва або країн СНД;
  • 186,15 грн для мототранспорту іноземного виробництва;
  • 54,83 грн для мопедів.

Державний номерний знак:

  • 178,20 грн для транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва або країн СНД;
  • 178,20 грн для транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва;
  • 89,10 грн для мототранспорту вітчизняного виробництва або країн СНД;
  • 89,10 грн для мототранспорту іноземного виробництва;
  • 48,00 грн для мопедів.

бланк свідоцтва

  • 219 грн для всіх категорій ТЗ

Послуги банку

  • Від 3% до 5% вартості транспортного засобу (до 316 965 грн. - 3%, до 557 090 грн - 4%, понад 557 090 грн - 5%).

Важливо!

Якщо продаж / обмін транспортного засобу відбувається вдруге протягом податкового року додатково стягується 5% ПДФО і 1.5% військового збору.

Для юридичних осіб встановлено інший порядок проходження даної процедури. Пакет документів більш великий:

  • Висновок експерта криміналіста про справжність вузлів і агрегатів, автомобіль повинен бути оглянутий на місці в МРЕВ;
  • Техпаспорт на машину;
  • Номери авто знімається з обліку;
  • Квитанції про оплату мит. Для юридичних осіб оплата повинна проводитися за безготівковим розрахунком, з розрахункового рахунку підприємства;
  • Заява в МРЕВ про зняття машини з обліку. На документі повинна бути віза військкомату. Заявнику необхідно звернутися до відділу ДАІ за місцем реєстрації автомобіля;
  • Свідоцтво про реєстрацію підприємства / копія;
  • Копія коду ЄДРПОУ (Єдиного Державного Реєстру Підприємств і Організацій України);
  • Копія статуту підприємства, з печаткою організації;
  • Наказ організації про проведення передпродажної підготовки;
  • Якщо в Статуті юридичної особи не передбачено право керівника на одноосібні дії в розпорядженні майном, то необхідно представити документ, від засновників про наділення даними повноваженнями;

Послуга зняття з обліку:

  • 152,63 грн для транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва або країн СНД;
  • 190,15 грн для транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва.

Державний номерний знак:

  • 178,20 грн для транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва або країн СНД;
  • 178,20 грн для транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва.

бланк свідоцтва

  • 219 грн для всіх категорій ТЗ;

Послуги банку

Від 3% до 5% вартості транспортного засобу.

Виходячи зі списку документів, можна зробити висновок, що для фізичних осіб існує можливість зняття з обліку транспортного засобу в будь-якому регіоні України, тоді як юридичні особи мають право проводити дану процедуру тільки в місці проходження реєстрації.

Фізичне, як і юридична особа, після зняття машини з обліку отримує на руки:

  • технічний паспорт на авто з відміткою про зняття. У випадках якщо техпаспорт старого зразка, то Сервісного центру МВС його розрізає навпіл у вигляді книжки і проставляє печатку і робить відповідний запис. При документі нового зразка, від паспорта відрізається куточок і видається облікова картка, в якій зазначено, що авто знято з обліку з причини продажу. Дані документи повинні завжди надаватися одночасно, оскільки поотдельности вони не мають юридичної сили;
  • Транзитний номер.

Вся процедура займає всього близько трьох годин, найтриваліше, при знятті авто з обліку, це очікування черги на огляд експертом і сам огляд. В іншому діє принцип одного вікна і проблем з послугою не виникає.

Далі можна оформляти угоду купівлі продажу.

Як дізнатися чи варто машина на обліку

У випадках, коли машина була продана, то колишній власник вважає, що покупець за законом зареєструє її. Однак в силу обставин це не завжди відбувається встановлені терміни. З цієї причини колишньому власнику можуть бути спрямовані сповіщення про штраф, транспортний податок і т.п. Звідси виникає справедливе бажання продавця роз'яснити ситуацію, і переконатися в тому, що угода завершена, і чужі борги його не потурбують.

Для того щоб перевірити статус автомобіля в Україні, можна скористатися онлайн послугою, яка надається сайтом https://carlife.in.ua/ . Для цього необхідно зареєструватися на порталі та ввести необхідні дані, такі як VIN номер автомобіля і отримати відповідь-звіт в найкоротші терміни. Вартість послуги становить 130 гривень за перевірку одного автомобіля.

Інтернет портал розробили для викорінення корупції в сфері зняття / постановки на облік автомобілів.

Можна скористатися послугою по-старому і дізнатися інформацію шляхом прямого візиту в ДАІ.

Для цього необхідно звернутися в МРЕВ і подати заявку на отримання інформації, і чекати коли заявника запросять для дачі відповіді.

В електронному вигляді все набагато швидше, простіше і зрозуміліше.

Що потрібно для зняття авто за генеральним дорученням

Що потрібно для зняття авто за генеральним дорученням

Для зняття з обліку машини по генеральній довіреності необхідний той же перелік документів, наведений вище, плюс:

  • Довіреність на проведення угоди, завірена у нотаріуса;
  • Документи, що підтверджують особу повіреного, паспорта зазвичай досить;
  • Довідка від нотаріуса про те, що довіреність дієва і довіритель її не відкликано.

Документи подаються в копіях, але оригінали повинні бути з собою для звірки при необхідності.

ВАЖЛИВО!

Довідка про те, що довіреність в силі діє тільки один день. Тому оформлення необхідно провести якомога швидше. В іншому випадку довідку доведеться оформляти ще раз.

Як зняти машину з обліку і скільки це коштує? Порядок проведення процедури в Україні

Процедура зняття транспортного засобу з обліку проводиться у випадках, коли переоформляється право власності або під час продажу машини. Для цього власнику необхідно звернутися в один з сервісних центрів МВС (раніше звані міжрайонні реєстраційно-екзаменаційні відділи, МРЕВ), із заявою про зняття автомобіля з обліку.

Важливо! Заявник може вибрати будь-який МРЕВ в країні, незалежно від місця реєстрації авто. За умови продажу, за останніми змінами в законодавстві України, при продажу зняття транспортного засобу з реєстрації не обов'язково. Закон передбачає пряму перереєстрацію (Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації) зняття з обліку транспортних засобів»).

Отже, в яких випадках процедура зняття з обліку обов'язкове:

  • При здачі машини в утилізацію, з її фактичними номерами і номерними деталями;
  • При викраденні транспортного засобу, у випадках знаходження, необхідно пройти процедуру постановки на облік;

Процедура зняття: де це можна зробити, які документи необхідні

Процедура зняття: де це можна зробити, які документи необхідні

Для початку процедури зняття з обліку необхідно зібрати пакет документів і зробити їх копії.

ВАЖЛИВО! При подачі копій документів при собі необхідно мати оригінали, для звірки при необхідності.

Як зняти машину з обліку, необхідні документи:

  1. Технічний паспорт на машину (транспортний засіб);
  2. номери;
  3. Висновок криміналіста про справжність номерів агрегатів і вузлів;
  4. Паспорт громадянина України, а так само копії всіх заповнених сторінок з фото і даними про прописку;
  5. Свідоцтво про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків (ІПН).

Важливо!

Якщо автомобіль був придбаний за кредитними зобов'язаннями, то на момент зняття з обліку заявник повинен надати документ, що підтверджує повне погашення кредиту і документ з державного органу, про те, що машина не є обтяженим майном.

Всі документи подаються в регіональні Сервісні центри, в тому числі квитанції про оплату мита, заява про зняття авто з обліку. Після комплексного огляду машини криміналістом і виписці укладення, необхідно подати всі перераховані вище копії документів і номера для подальшого оформлення.

Скільки коштує зняти машину з обліку

При знятті з обліку авто необхідно оплатити ряд мит, приблизна вартість всіх послуг буде складатися з:

  • 152,63 грн для транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва або країн СНД;
  • 190,15 грн для транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва;
  • 148,63 грн для мототранспорту вітчизняного виробництва або країн СНД;
  • 186,15 грн для мототранспорту іноземного виробництва;
  • 54,83 грн для мопедів.

Державний номерний знак:

  • 178,20 грн для транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва або країн СНД;
  • 178,20 грн для транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва;
  • 89,10 грн для мототранспорту вітчизняного виробництва або країн СНД;
  • 89,10 грн для мототранспорту іноземного виробництва;
  • 48,00 грн для мопедів.

бланк свідоцтва

  • 219 грн для всіх категорій ТЗ

Послуги банку

  • Від 3% до 5% вартості транспортного засобу (до 316 965 грн. - 3%, до 557 090 грн - 4%, понад 557 090 грн - 5%).

Важливо!

Якщо продаж / обмін транспортного засобу відбувається вдруге протягом податкового року додатково стягується 5% ПДФО і 1.5% військового збору.

Для юридичних осіб встановлено інший порядок проходження даної процедури. Пакет документів більш великий:

  • Висновок експерта криміналіста про справжність вузлів і агрегатів, автомобіль повинен бути оглянутий на місці в МРЕВ;
  • Техпаспорт на машину;
  • Номери авто знімається з обліку;
  • Квитанції про оплату мит. Для юридичних осіб оплата повинна проводитися за безготівковим розрахунком, з розрахункового рахунку підприємства;
  • Заява в МРЕВ про зняття машини з обліку. На документі повинна бути віза військкомату. Заявнику необхідно звернутися до відділу ДАІ за місцем реєстрації автомобіля;
  • Свідоцтво про реєстрацію підприємства / копія;
  • Копія коду ЄДРПОУ (Єдиного Державного Реєстру Підприємств і Організацій України);
  • Копія статуту підприємства, з печаткою організації;
  • Наказ організації про проведення передпродажної підготовки;
  • Якщо в Статуті юридичної особи не передбачено право керівника на одноосібні дії в розпорядженні майном, то необхідно представити документ, від засновників про наділення даними повноваженнями;

Послуга зняття з обліку:

  • 152,63 грн для транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва або країн СНД;
  • 190,15 грн для транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва.

Державний номерний знак:

  • 178,20 грн для транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва або країн СНД;
  • 178,20 грн для транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва.

бланк свідоцтва

  • 219 грн для всіх категорій ТЗ;

Послуги банку

Від 3% до 5% вартості транспортного засобу.

Виходячи зі списку документів, можна зробити висновок, що для фізичних осіб існує можливість зняття з обліку транспортного засобу в будь-якому регіоні України, тоді як юридичні особи мають право проводити дану процедуру тільки в місці проходження реєстрації.

Фізичне, як і юридична особа, після зняття машини з обліку отримує на руки:

  • технічний паспорт на авто з відміткою про зняття. У випадках якщо техпаспорт старого зразка, то Сервісного центру МВС його розрізає навпіл у вигляді книжки і проставляє печатку і робить відповідний запис. При документі нового зразка, від паспорта відрізається куточок і видається облікова картка, в якій зазначено, що авто знято з обліку з причини продажу. Дані документи повинні завжди надаватися одночасно, оскільки поотдельности вони не мають юридичної сили;
  • Транзитний номер.

Вся процедура займає всього близько трьох годин, найтриваліше, при знятті авто з обліку, це очікування черги на огляд експертом і сам огляд. В іншому діє принцип одного вікна і проблем з послугою не виникає.

Далі можна оформляти угоду купівлі продажу.

Як дізнатися чи варто машина на обліку

У випадках, коли машина була продана, то колишній власник вважає, що покупець за законом зареєструє її. Однак в силу обставин це не завжди відбувається встановлені терміни. З цієї причини колишньому власнику можуть бути спрямовані сповіщення про штраф, транспортний податок і т.п. Звідси виникає справедливе бажання продавця роз'яснити ситуацію, і переконатися в тому, що угода завершена, і чужі борги його не потурбують.

Для того щоб перевірити статус автомобіля в Україні, можна скористатися онлайн послугою, яка надається сайтом https://carlife.in.ua/ . Для цього необхідно зареєструватися на порталі та ввести необхідні дані, такі як VIN номер автомобіля і отримати відповідь-звіт в найкоротші терміни. Вартість послуги становить 130 гривень за перевірку одного автомобіля.

Інтернет портал розробили для викорінення корупції в сфері зняття / постановки на облік автомобілів.

Можна скористатися послугою по-старому і дізнатися інформацію шляхом прямого візиту в ДАІ.

Для цього необхідно звернутися в МРЕВ і подати заявку на отримання інформації, і чекати коли заявника запросять для дачі відповіді.

В електронному вигляді все набагато швидше, простіше і зрозуміліше.

Що потрібно для зняття авто за генеральним дорученням

Що потрібно для зняття авто за генеральним дорученням

Для зняття з обліку машини по генеральній довіреності необхідний той же перелік документів, наведений вище, плюс:

  • Довіреність на проведення угоди, завірена у нотаріуса;
  • Документи, що підтверджують особу повіреного, паспорта зазвичай досить;
  • Довідка від нотаріуса про те, що довіреність дієва і довіритель її не відкликано.

Документи подаються в копіях, але оригінали повинні бути з собою для звірки при необхідності.

ВАЖЛИВО!

Довідка про те, що довіреність в силі діє тільки один день. Тому оформлення необхідно провести якомога швидше. В іншому випадку довідку доведеться оформляти ще раз.

Як зняти машину з обліку і скільки це коштує?
Як зняти машину з обліку і скільки це коштує?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов