Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Поход на байдарках по Днепру

Остров Хортица, самый крупный остров на Днепре, расположен в центре Запорожья, одного из крупнейших индустриальных центров Украины. Хортица окружена многочисленными малыми островами и растянувшимися

Ford kuga new 2013 тест драйв видео

Вы купили новый автомобиль и с гордостью показываете его своим друзьям и знакомым. Блестящая лакированная поверхность радует взгляд и привлекает внимание прохожих и зависть у встречных автомобилистов.

Арт-терапия для детей школьного возраста

. Условия формирования опыта. Для маленького ребенка характерно находиться в «плену эмоций», потому что он не может управлять ими. Его чувства быстро возникают и так же быстро исчезают. Начиная развивать

Купить окна в алматы

когда переехали в новейшую квартиру, через год нашли что старенькые хозяева, умолчали о таковой проблемы как плесень, эта противность была найдена когда подросший ребенок начал отдирать обои. . . в принципе,

Права администратора в windows 7

1-ая из их позволяет настроить системные характеристики, установить системные приложения и обеспечивает полный контроль над компом. 2-ая создана для ежедневной работы с большинством программ, папок и

Как разблокировать магнитолу форд 6000cd

Функции безопасности В каждом аудио блоке предусмотрен уникальный код, который шофер должен вводить для обеспечения работоспособности аудиоблока. Код должен быть введен повторно до работы блока,

Купить топливные брикеты в украине

Допустим, вам привезли кубический метр дров "много". Сколько же составляет реальный объем плотной древесной породы в этой куче дров? Для дров длиной приблизительно 30-35 см коэффициент пересчета из куба

Курсы парикмахеров-стилистов

Красота спасет мир. Вряд ли сегодня кто-то осмелится оспаривать эту истину. Поэтому умение наводить красоту и особенно, делать красивыми людей сегодня ценится очень высоко. По адресу http://kursy.zp.ua/zaporogye/parikmaher-stilist/index.php

Видеогайд по классу пилот

Мне очень было интерено узнать много нового на Видеогайд по классу пилот, я реально интересуюсь данной темой уже очень давно и знаю что там нормальные вещи можно найти. НУ имею ввиду посмотреть и почитать.

Монтажный элемент для подвесного унитаза Geberit

В последние годы появилась такая вещь, как подвесной унитаз. Есть у него определенные преимущества. Особенно это удобно, когда помещение не очень большое. Это удобная вещь, поскольку все трубы скрыты

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибирати човен з мотором і як захистити себе від "водних даішників" - Техно - Найкраще починати з надувного судна, щоб набратися досвіду. | СЬОГОДНІ

  1. Як вибирати човен з мотором і як захистити себе від "водних даішників" Моторний човен - хороший спосіб...
  2. Як вибирати човен з мотором і як захистити себе від "водних даішників"

Як вибирати човен з мотором і як захистити себе від "водних даішників"

Моторний човен - хороший спосіб урізноманітнити свій відпочинок

З появою у продажу відносно недорогих (2-5 тис. Грн.) Моторних човнів із пластику й надувних з ПВХ (полвінілхлоріда) з твердим дном все більше українців стали урізноманітнити свій відпочинок катанням на воді. Дійсно: облюбував місце на березі річки або озера, скинув човен на воду - тут тобі і риболовля, і просто катання з вітерцем.

Тим, хто вперше збирається випробувати себе в ролі "флотоводця" і при цьому любить різноманітний відпочинок, найкраще починати з надувного судна, щоб набратися досвіду. Звичайно ж, це повинна бути не рибальське міні-човник, а хоча б 2,5-3-метрове судно з твердим днищем з рейкової слани і транцевой дошкою на кормі для кріплення двигуна. Можна також купити і пластикову або металеву прогулянкову човен типу "Язь" або "Йорж" приблизно такої ж довжини, але з нею набагато більше проблем. Наприклад, для її перевезення необхідний спеціальний лафет, а для зберігання - місце на ропео (ремонтно-отстойном пункті) або автостоянці, що коштує близько 300 грн. в місяць, причому круглий рік. Надувну ж човен і мотор легко тримати в гаражі, на дачі і навіть на балконі.

ЯКА КРАЩЕ?

надувні

переваги

  • Мала вага, компактність, зручно зберігати

  • Можна перевозити в багажнику автомобіля, що дозволяє урізноманітнити місця відпочинку

недоліки

  • Її треба надувати і здувати, є небезпека проколоти або розрізати балон про притоплену гілку або камінь

  • Човен не можна тягти волоком, треба переносити, що незручно в поодинці

  • Плавати можна лише в світлий час доби, тому що в темряві небезпечно - можна напоротися на грузило або камінь і пробити борт

ПЛАСТИК, МЕТАЛ

переваги

  • Чи не боїться ударів об каміння, гілки, можна тягти волоком

  • При наявності сигнальних вогнів і прожектора дозволено плавати і в темряві

недоліки

  • Потрібні місце для зберігання, причіп для транспортування

  • У порівнянні з надувною має велику вагу і габарити (її не можна здути і скласти)

електромотор

Окремо варто згадати про електромоторах для човнів, які працюють від акумулятора. Зауважимо: звичайний автомобільний не годиться, його заряду вистачить максимум на годину ходу, необхідний спеціальний, призначений для човнових електродвигунів. Коштує такий комплект близько 5000 грн. (Мотор - 2200, акумулятор - 1500, зарядний пристрій - 1200). Головні недоліки електромоторів - мала потужність, до 2 л. с., яка не дозволяє човні плисти швидше 7-8 км / год і велику вагу акумулятора - 24-36 кг. Переваги - безшумність, простота експлуатації і відсутність витрат на паливо. Тому вони годяться для невеликих прогулянок і ідеальні при риболовлі на спінінг на живця або блешню.

ПОРАДИ боцман

На дачі надувний човен краще зберігати в полупріспущенном стані, щоб кожного разу не надувати - економія сил і часу, та й балони менше зношуються.

Зберігати можна, наприклад, в гаражі. Якщо дозволяє висота стелі, човен зручно підвісити на талях і за допомогою системи тросів і лебідки відразу опускати на багажник авто. Рада годиться при перевезенні на невеликі (до 15 км) відстані, якщо їхати треба далі - простіше човен скласти і заховати в багажник, а потім надути, щоб даремно не палити бензин через великий опір повітря.

Для надійності прикріпіть мотор до Транці човна тонким тросом (2-3 мм), обернувши його навколо "ноги", щоб його не зірвало на ходу під час крутого віражу. Потоне - не дістанете.

Закінчивши плавання, виробіть все паливо з карбюратора (перекривши паливний кран) - це дозволить легше запустити мотор після тривалого зберігання - місяць і більше.

Паливна суміш (бензин і масло), на якій працюють 2-тактний двигун, зберігається не більше місяця, тому, змішуючи бензин з маслом, не варто робити запасів - не більше 5-6 л. Бензин зручно відміряти звичайної скляною банкою, переливаючись його з каністри, а масло - 20-Кубікова одноразовим шприцом.

Вбудований паливний бак незручний в експлуатації: малий обсяг (1,5-2,5 л, вистачає на 1,5-2 ч ходу), при піднятті мотора треба закривати заливну горловину, щоб не витікала паливо), тому краще купити внесений на 10 -12 л. Варто до 300 грн.

ДОКУМЕНТИ НА СУДНО І РУЛЕВОГО

Як роз'яснив нам директор регіонального представництва держпідприємства Класифікаційне товариство "Регістр судноплавства України" в Києві Олег Кеніг, будь-яке судно є транспортним засобом. Тому його власник зобов'язаний мати документ на право керування ним, а саме судно - документи, що підтверджують право власності та придатність до плавання. Для забезпечення цього в Мінінфраструктури працюють три організації.

Перша - Інспекція головного державного реєстратора флоту, куди потрібно звертатися при постановці судна на держоблік. Друга - Регістр судноплавства, він контролює техстан плавзасобів і займається їх техосвідетельствованіем (ТО). Але регістр не провадить нагляд і контроль за виконанням правил. Цим займається ще одну організацію - Держфлотінспекція (аналог ДАІ але на воді. - Авт.). Інспектори можуть зажадати у власника документи на судно і право керування ним і контролюють дотримання правил судноплавства (наприклад, не можна запливати на пляжі). При продажу малого судна продавець повинен докласти до нього сертифікат Регістру судноплавства України, що підтверджує, що човен безпечна в експлуатації. Якщо його немає, від покупки краще відмовитися, інакше судно не поставлять на облік, а значить законно їм користуватися не можна.

Не треба реєструвати човни без мотора довжиною до 2,5 м і вантажопідйомністю до 100 кг і надувні човни вантажопідйомністю до 225 кг. Всі човни, в тому числі з електродвигуном, треба. При цьому видається реєстраційний номер судна (припустимо, КІА-0001), який кріпиться до борту або наноситься на ньому фарбою. Також власнику обов'язково отримати права на керування човном, якщо на ній встановлений мотор будь-якої потужності (в тому числі електромотор). Управляти гребний човном можна без них.

Щоб пройти ТО, треба пред'явити судно на плаву, укомплектований відповідно до правил Класифікації і побудови малих суден. На практиці, в тому числі і для надувного човна, це означає, що на ній повинні бути спассредства - коло і по рятувальному жилету на кожного пасажира плюс на рульового, вогнегасник, якір з 30-метровим линем. Головне, на що звертає увагу інспектор, який проводить ТО, - це питання безпеки і технічного стану. Тому жилети повинні бути не страхувальними (стоять 250-300 грн.), Які можна купити в магазинах "Полювання та риболовля", а рятувальними (до 600 грн.), З сертифікатом класифікаційного товариства на кожен жилет. "У гонитві за економією багато використовують не рятувальні, а страхувальні жилети. Страхувальні заборонені, в них можна навчати які не вміють плавати, не більше, - годяться тільки рятувальні. Спасжилет влаштований так, що людину, яка потрапила в воду і знаходиться без свідомості, жилет завжди переверне на спину і розташує голову в такому положенні, що вона буде над поверхнею води і потерпілий не захлинеться, - каже Олег Кеніг. - у такого жилета є ще свисток, світловідбиваючі смуги і пошуковий вогонь. у нас законні жилети тільки українсько про та російського виробництва ".

Коло також повинен бути сертифікований і витримувати вагу не менше 100 кг, щоб коло з людиною, вхопившись за нього, можна було зачепити, наприклад, багром і витягнути з води. ТО проводиться не рідше ніж раз на рік, при цьому видається техталон. Плавзасіб для ТО можна пред'явити в будь-якому місті України, де є підрозділ Регістру судноплавства. Адреси та телефони підрозділів - на www.shipregistr.kiev.ua.

ЯКЩО ПОРУШИВ ПРАВИЛА

Згідно ст. 116 Адмінкодексу, за керування маломірним судном, яке не зареєстроване або не минуло ТО, не має бортових номерів, перевантажено, можуть попередити або оштрафувати на 51-85 грн.

За відсутність у рульового прав на управління - на 51-85 грн.

За інші порушення (наприклад, немає Спасжилет) - на 17-51 грн.

гроші зразок невеликі, проте інспектор Держфлотінспекції має право не тільки виписати штраф, але і доставити судно без документів на штрафмайданчик до з'ясування обставин - раптом воно (або мотор) крадені і знаходяться в розшуку. Тому краще не ризикувати.

ОСОБИСТИЙ ДОСВІД

Максим Початун, 32 роки, човновий стаж 3 роки: "Довго перебираючи варіантами, я в підсумку купив надувну" Едвенчер "Т-290 (довжина 2,9 м) з плоским твердим дном з морської водовідштовхувальним фанери. Зауважу, що можна брати і" Бриг ", і" Шкіпер ", і" Шельф ", все крім дешевих китайських. Тому що головне - це якість матеріалу, з якого зроблено судно, у" китайців "воно не дуже, може продірявився на згині. Хотів спочатку брати довжиною 2, 7 м, вона дешевше, але продавець відрадив, мовляв, зайві 20 см знадобляться - так для того, хоча б, щоб покласти рюкзак і витягнути удобн ноги. Але зараз я купував би кільову і довжиною 3,30-3,50 метра - хоч вона і важче (45-50 кг проти 26) і дорожче (8000 проти 5000), зате краще глиссирующих і в ній спокійно можуть розміститися троє, тоді як в моїй - насилу.

Підвісний мотор до неї брав максимальний по дозволеної потужності - 5 кінських сил (перевищення потужності матиме наслідком те, що може вирвати на ходу транцевую дошку, до якої кріпиться двигун). Зупинився на двотактному - він простіше в експлуатації, дешевше і легше, ніж 4-тактний такої ж потужності (19 кг проти 24-х), хоча споживає на чверть більше бензину. Але при такій невеликій потужності це не особливо б'є по кишені - на повній швидкості 5-сильний двотактники бере на годину всього на 300 г "А-95" більше, ніж четирехтактніков, що виливається в зайву троячку. У підсумку моє судно з двома пасажирами (150 кг) і вантажем в 50-60 кг спокійно розганяється до 20 км / год, що для сімейного відпочинку досить. Зауважу, за законами фізики швидкість судна пропорційна потужності двигуна в 3-й ступеня: тобто щоб збільшити швидкість удвічі (до 40 км / ч), треба мати в 8 разів потужніший (40-сильний) мотор, а це вже набагато більші гроші .

Права судноводія-любителя отримав, закінчивши курси водіїв моторних човнів. Сплативши 850 грн., За 2 тижні прослухав 4 теоретичних заняття і здав іспит в Держінспекції з безпеки судноплавства, на якому особливо не чіплялися. Дійсні права 3 роки ".

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Як вибирати човен з мотором і як захистити себе від "водних даішників"

Моторний човен - хороший спосіб урізноманітнити свій відпочинок

З появою у продажу відносно недорогих (2-5 тис. Грн.) Моторних човнів із пластику й надувних з ПВХ (полвінілхлоріда) з твердим дном все більше українців стали урізноманітнити свій відпочинок катанням на воді. Дійсно: облюбував місце на березі річки або озера, скинув човен на воду - тут тобі і риболовля, і просто катання з вітерцем.

Тим, хто вперше збирається випробувати себе в ролі "флотоводця" і при цьому любить різноманітний відпочинок, найкраще починати з надувного судна, щоб набратися досвіду. Звичайно ж, це повинна бути не рибальське міні-човник, а хоча б 2,5-3-метрове судно з твердим днищем з рейкової слани і транцевой дошкою на кормі для кріплення двигуна. Можна також купити і пластикову або металеву прогулянкову човен типу "Язь" або "Йорж" приблизно такої ж довжини, але з нею набагато більше проблем. Наприклад, для її перевезення необхідний спеціальний лафет, а для зберігання - місце на ропео (ремонтно-отстойном пункті) або автостоянці, що коштує близько 300 грн. в місяць, причому круглий рік. Надувну ж човен і мотор легко тримати в гаражі, на дачі і навіть на балконі.

ЯКА КРАЩЕ?

надувні

переваги

  • Мала вага, компактність, зручно зберігати

  • Можна перевозити в багажнику автомобіля, що дозволяє урізноманітнити місця відпочинку

недоліки

  • Її треба надувати і здувати, є небезпека проколоти або розрізати балон про притоплену гілку або камінь

  • Човен не можна тягти волоком, треба переносити, що незручно в поодинці

  • Плавати можна лише в світлий час доби, тому що в темряві небезпечно - можна напоротися на грузило або камінь і пробити борт

ПЛАСТИК, МЕТАЛ

переваги

  • Чи не боїться ударів об каміння, гілки, можна тягти волоком

  • При наявності сигнальних вогнів і прожектора дозволено плавати і в темряві

недоліки

  • Потрібні місце для зберігання, причіп для транспортування

  • У порівнянні з надувною має велику вагу і габарити (її не можна здути і скласти)

електромотор

Окремо варто згадати про електромоторах для човнів, які працюють від акумулятора. Зауважимо: звичайний автомобільний не годиться, його заряду вистачить максимум на годину ходу, необхідний спеціальний, призначений для човнових електродвигунів. Коштує такий комплект близько 5000 грн. (Мотор - 2200, акумулятор - 1500, зарядний пристрій - 1200). Головні недоліки електромоторів - мала потужність, до 2 л. с., яка не дозволяє човні плисти швидше 7-8 км / год і велику вагу акумулятора - 24-36 кг. Переваги - безшумність, простота експлуатації і відсутність витрат на паливо. Тому вони годяться для невеликих прогулянок і ідеальні при риболовлі на спінінг на живця або блешню.

ПОРАДИ боцман

На дачі надувний човен краще зберігати в полупріспущенном стані, щоб кожного разу не надувати - економія сил і часу, та й балони менше зношуються.

Зберігати можна, наприклад, в гаражі. Якщо дозволяє висота стелі, човен зручно підвісити на талях і за допомогою системи тросів і лебідки відразу опускати на багажник авто. Рада годиться при перевезенні на невеликі (до 15 км) відстані, якщо їхати треба далі - простіше човен скласти і заховати в багажник, а потім надути, щоб даремно не палити бензин через великий опір повітря.

Для надійності прикріпіть мотор до Транці човна тонким тросом (2-3 мм), обернувши його навколо "ноги", щоб його не зірвало на ходу під час крутого віражу. Потоне - не дістанете.

Закінчивши плавання, виробіть все паливо з карбюратора (перекривши паливний кран) - це дозволить легше запустити мотор після тривалого зберігання - місяць і більше.

Паливна суміш (бензин і масло), на якій працюють 2-тактний двигун, зберігається не більше місяця, тому, змішуючи бензин з маслом, не варто робити запасів - не більше 5-6 л. Бензин зручно відміряти звичайної скляною банкою, переливаючись його з каністри, а масло - 20-Кубікова одноразовим шприцом.

Вбудований паливний бак незручний в експлуатації: малий обсяг (1,5-2,5 л, вистачає на 1,5-2 ч ходу), при піднятті мотора треба закривати заливну горловину, щоб не витікала паливо), тому краще купити внесений на 10 -12 л. Варто до 300 грн.

ДОКУМЕНТИ НА СУДНО І РУЛЕВОГО

Як роз'яснив нам директор регіонального представництва держпідприємства Класифікаційне товариство "Регістр судноплавства України" в Києві Олег Кеніг, будь-яке судно є транспортним засобом. Тому його власник зобов'язаний мати документ на право керування ним, а саме судно - документи, що підтверджують право власності та придатність до плавання. Для забезпечення цього в Мінінфраструктури працюють три організації.

Перша - Інспекція головного державного реєстратора флоту, куди потрібно звертатися при постановці судна на держоблік. Друга - Регістр судноплавства, він контролює техстан плавзасобів і займається їх техосвідетельствованіем (ТО). Але регістр не провадить нагляд і контроль за виконанням правил. Цим займається ще одну організацію - Держфлотінспекція (аналог ДАІ але на воді. - Авт.). Інспектори можуть зажадати у власника документи на судно і право керування ним і контролюють дотримання правил судноплавства (наприклад, не можна запливати на пляжі). При продажу малого судна продавець повинен докласти до нього сертифікат Регістру судноплавства України, що підтверджує, що човен безпечна в експлуатації. Якщо його немає, від покупки краще відмовитися, інакше судно не поставлять на облік, а значить законно їм користуватися не можна.

Не треба реєструвати човни без мотора довжиною до 2,5 м і вантажопідйомністю до 100 кг і надувні човни вантажопідйомністю до 225 кг. Всі човни, в тому числі з електродвигуном, треба. При цьому видається реєстраційний номер судна (припустимо, КІА-0001), який кріпиться до борту або наноситься на ньому фарбою. Також власнику обов'язково отримати права на керування човном, якщо на ній встановлений мотор будь-якої потужності (в тому числі електромотор). Управляти гребний човном можна без них.

Щоб пройти ТО, треба пред'явити судно на плаву, укомплектований відповідно до правил Класифікації і побудови малих суден. На практиці, в тому числі і для надувного човна, це означає, що на ній повинні бути спассредства - коло і по рятувальному жилету на кожного пасажира плюс на рульового, вогнегасник, якір з 30-метровим линем. Головне, на що звертає увагу інспектор, який проводить ТО, - це питання безпеки і технічного стану. Тому жилети повинні бути не страхувальними (стоять 250-300 грн.), Які можна купити в магазинах "Полювання та риболовля", а рятувальними (до 600 грн.), З сертифікатом класифікаційного товариства на кожен жилет. "У гонитві за економією багато використовують не рятувальні, а страхувальні жилети. Страхувальні заборонені, в них можна навчати які не вміють плавати, не більше, - годяться тільки рятувальні. Спасжилет влаштований так, що людину, яка потрапила в воду і знаходиться без свідомості, жилет завжди переверне на спину і розташує голову в такому положенні, що вона буде над поверхнею води і потерпілий не захлинеться, - каже Олег Кеніг. - у такого жилета є ще свисток, світловідбиваючі смуги і пошуковий вогонь. у нас законні жилети тільки українсько про та російського виробництва ".

Коло також повинен бути сертифікований і витримувати вагу не менше 100 кг, щоб коло з людиною, вхопившись за нього, можна було зачепити, наприклад, багром і витягнути з води. ТО проводиться не рідше ніж раз на рік, при цьому видається техталон. Плавзасіб для ТО можна пред'явити в будь-якому місті України, де є підрозділ Регістру судноплавства. Адреси та телефони підрозділів - на www.shipregistr.kiev.ua.

ЯКЩО ПОРУШИВ ПРАВИЛА

Згідно ст. 116 Адмінкодексу, за керування маломірним судном, яке не зареєстроване або не минуло ТО, не має бортових номерів, перевантажено, можуть попередити або оштрафувати на 51-85 грн.

За відсутність у рульового прав на управління - на 51-85 грн.

За інші порушення (наприклад, немає Спасжилет) - на 17-51 грн.

гроші зразок невеликі, проте інспектор Держфлотінспекції має право не тільки виписати штраф, але і доставити судно без документів на штрафмайданчик до з'ясування обставин - раптом воно (або мотор) крадені і знаходяться в розшуку. Тому краще не ризикувати.

ОСОБИСТИЙ ДОСВІД

Максим Початун, 32 роки, човновий стаж 3 роки: "Довго перебираючи варіантами, я в підсумку купив надувну" Едвенчер "Т-290 (довжина 2,9 м) з плоским твердим дном з морської водовідштовхувальним фанери. Зауважу, що можна брати і" Бриг ", і" Шкіпер ", і" Шельф ", все крім дешевих китайських. Тому що головне - це якість матеріалу, з якого зроблено судно, у" китайців "воно не дуже, може продірявився на згині. Хотів спочатку брати довжиною 2, 7 м, вона дешевше, але продавець відрадив, мовляв, зайві 20 см знадобляться - так для того, хоча б, щоб покласти рюкзак і витягнути удобн ноги. Але зараз я купував би кільову і довжиною 3,30-3,50 метра - хоч вона і важче (45-50 кг проти 26) і дорожче (8000 проти 5000), зате краще глиссирующих і в ній спокійно можуть розміститися троє, тоді як в моїй - насилу.

Підвісний мотор до неї брав максимальний по дозволеної потужності - 5 кінських сил (перевищення потужності матиме наслідком те, що може вирвати на ходу транцевую дошку, до якої кріпиться двигун). Зупинився на двотактному - він простіше в експлуатації, дешевше і легше, ніж 4-тактний такої ж потужності (19 кг проти 24-х), хоча споживає на чверть більше бензину. Але при такій невеликій потужності це не особливо б'є по кишені - на повній швидкості 5-сильний двотактники бере на годину всього на 300 г "А-95" більше, ніж четирехтактніков, що виливається в зайву троячку. У підсумку моє судно з двома пасажирами (150 кг) і вантажем в 50-60 кг спокійно розганяється до 20 км / год, що для сімейного відпочинку досить. Зауважу, за законами фізики швидкість судна пропорційна потужності двигуна в 3-й ступеня: тобто щоб збільшити швидкість удвічі (до 40 км / ч), треба мати в 8 разів потужніший (40-сильний) мотор, а це вже набагато більші гроші .

Права судноводія-любителя отримав, закінчивши курси водіїв моторних човнів. Сплативши 850 грн., За 2 тижні прослухав 4 теоретичних заняття і здав іспит в Держінспекції з безпеки судноплавства, на якому особливо не чіплялися. Дійсні права 3 роки ".

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Як вибирати човен з мотором і як захистити себе від "водних даішників"

Моторний човен - хороший спосіб урізноманітнити свій відпочинок

З появою у продажу відносно недорогих (2-5 тис. Грн.) Моторних човнів із пластику й надувних з ПВХ (полвінілхлоріда) з твердим дном все більше українців стали урізноманітнити свій відпочинок катанням на воді. Дійсно: облюбував місце на березі річки або озера, скинув човен на воду - тут тобі і риболовля, і просто катання з вітерцем.

Тим, хто вперше збирається випробувати себе в ролі "флотоводця" і при цьому любить різноманітний відпочинок, найкраще починати з надувного судна, щоб набратися досвіду. Звичайно ж, це повинна бути не рибальське міні-човник, а хоча б 2,5-3-метрове судно з твердим днищем з рейкової слани і транцевой дошкою на кормі для кріплення двигуна. Можна також купити і пластикову або металеву прогулянкову човен типу "Язь" або "Йорж" приблизно такої ж довжини, але з нею набагато більше проблем. Наприклад, для її перевезення необхідний спеціальний лафет, а для зберігання - місце на ропео (ремонтно-отстойном пункті) або автостоянці, що коштує близько 300 грн. в місяць, причому круглий рік. Надувну ж човен і мотор легко тримати в гаражі, на дачі і навіть на балконі.

ЯКА КРАЩЕ?

надувні

переваги

  • Мала вага, компактність, зручно зберігати

  • Можна перевозити в багажнику автомобіля, що дозволяє урізноманітнити місця відпочинку

недоліки

  • Її треба надувати і здувати, є небезпека проколоти або розрізати балон про притоплену гілку або камінь

  • Човен не можна тягти волоком, треба переносити, що незручно в поодинці

  • Плавати можна лише в світлий час доби, тому що в темряві небезпечно - можна напоротися на грузило або камінь і пробити борт

ПЛАСТИК, МЕТАЛ

переваги

  • Чи не боїться ударів об каміння, гілки, можна тягти волоком

  • При наявності сигнальних вогнів і прожектора дозволено плавати і в темряві

недоліки

  • Потрібні місце для зберігання, причіп для транспортування

  • У порівнянні з надувною має велику вагу і габарити (її не можна здути і скласти)

електромотор

Окремо варто згадати про електромоторах для човнів, які працюють від акумулятора. Зауважимо: звичайний автомобільний не годиться, його заряду вистачить максимум на годину ходу, необхідний спеціальний, призначений для човнових електродвигунів. Коштує такий комплект близько 5000 грн. (Мотор - 2200, акумулятор - 1500, зарядний пристрій - 1200). Головні недоліки електромоторів - мала потужність, до 2 л. с., яка не дозволяє човні плисти швидше 7-8 км / год і велику вагу акумулятора - 24-36 кг. Переваги - безшумність, простота експлуатації і відсутність витрат на паливо. Тому вони годяться для невеликих прогулянок і ідеальні при риболовлі на спінінг на живця або блешню.

ПОРАДИ боцман

На дачі надувний човен краще зберігати в полупріспущенном стані, щоб кожного разу не надувати - економія сил і часу, та й балони менше зношуються.

Зберігати можна, наприклад, в гаражі. Якщо дозволяє висота стелі, човен зручно підвісити на талях і за допомогою системи тросів і лебідки відразу опускати на багажник авто. Рада годиться при перевезенні на невеликі (до 15 км) відстані, якщо їхати треба далі - простіше човен скласти і заховати в багажник, а потім надути, щоб даремно не палити бензин через великий опір повітря.

Для надійності прикріпіть мотор до Транці човна тонким тросом (2-3 мм), обернувши його навколо "ноги", щоб його не зірвало на ходу під час крутого віражу. Потоне - не дістанете.

Закінчивши плавання, виробіть все паливо з карбюратора (перекривши паливний кран) - це дозволить легше запустити мотор після тривалого зберігання - місяць і більше.

Паливна суміш (бензин і масло), на якій працюють 2-тактний двигун, зберігається не більше місяця, тому, змішуючи бензин з маслом, не варто робити запасів - не більше 5-6 л. Бензин зручно відміряти звичайної скляною банкою, переливаючись його з каністри, а масло - 20-Кубікова одноразовим шприцом.

Вбудований паливний бак незручний в експлуатації: малий обсяг (1,5-2,5 л, вистачає на 1,5-2 ч ходу), при піднятті мотора треба закривати заливну горловину, щоб не витікала паливо), тому краще купити внесений на 10 -12 л. Варто до 300 грн.

ДОКУМЕНТИ НА СУДНО І РУЛЕВОГО

Як роз'яснив нам директор регіонального представництва держпідприємства Класифікаційне товариство "Регістр судноплавства України" в Києві Олег Кеніг, будь-яке судно є транспортним засобом. Тому його власник зобов'язаний мати документ на право керування ним, а саме судно - документи, що підтверджують право власності та придатність до плавання. Для забезпечення цього в Мінінфраструктури працюють три організації.

Перша - Інспекція головного державного реєстратора флоту, куди потрібно звертатися при постановці судна на держоблік. Друга - Регістр судноплавства, він контролює техстан плавзасобів і займається їх техосвідетельствованіем (ТО). Але регістр не провадить нагляд і контроль за виконанням правил. Цим займається ще одну організацію - Держфлотінспекція (аналог ДАІ але на воді. - Авт.). Інспектори можуть зажадати у власника документи на судно і право керування ним і контролюють дотримання правил судноплавства (наприклад, не можна запливати на пляжі). При продажу малого судна продавець повинен докласти до нього сертифікат Регістру судноплавства України, що підтверджує, що човен безпечна в експлуатації. Якщо його немає, від покупки краще відмовитися, інакше судно не поставлять на облік, а значить законно їм користуватися не можна.

Не треба реєструвати човни без мотора довжиною до 2,5 м і вантажопідйомністю до 100 кг і надувні човни вантажопідйомністю до 225 кг. Всі човни, в тому числі з електродвигуном, треба. При цьому видається реєстраційний номер судна (припустимо, КІА-0001), який кріпиться до борту або наноситься на ньому фарбою. Також власнику обов'язково отримати права на керування човном, якщо на ній встановлений мотор будь-якої потужності (в тому числі електромотор). Управляти гребний човном можна без них.

Щоб пройти ТО, треба пред'явити судно на плаву, укомплектований відповідно до правил Класифікації і побудови малих суден. На практиці, в тому числі і для надувного човна, це означає, що на ній повинні бути спассредства - коло і по рятувальному жилету на кожного пасажира плюс на рульового, вогнегасник, якір з 30-метровим линем. Головне, на що звертає увагу інспектор, який проводить ТО, - це питання безпеки і технічного стану. Тому жилети повинні бути не страхувальними (стоять 250-300 грн.), Які можна купити в магазинах "Полювання та риболовля", а рятувальними (до 600 грн.), З сертифікатом класифікаційного товариства на кожен жилет. "У гонитві за економією багато використовують не рятувальні, а страхувальні жилети. Страхувальні заборонені, в них можна навчати які не вміють плавати, не більше, - годяться тільки рятувальні. Спасжилет влаштований так, що людину, яка потрапила в воду і знаходиться без свідомості, жилет завжди переверне на спину і розташує голову в такому положенні, що вона буде над поверхнею води і потерпілий не захлинеться, - каже Олег Кеніг. - у такого жилета є ще свисток, світловідбиваючі смуги і пошуковий вогонь. у нас законні жилети тільки українсько про та російського виробництва ".

Коло також повинен бути сертифікований і витримувати вагу не менше 100 кг, щоб коло з людиною, вхопившись за нього, можна було зачепити, наприклад, багром і витягнути з води. ТО проводиться не рідше ніж раз на рік, при цьому видається техталон. Плавзасіб для ТО можна пред'явити в будь-якому місті України, де є підрозділ Регістру судноплавства. Адреси та телефони підрозділів - на www.shipregistr.kiev.ua.

ЯКЩО ПОРУШИВ ПРАВИЛА

Згідно ст. 116 Адмінкодексу, за керування маломірним судном, яке не зареєстроване або не минуло ТО, не має бортових номерів, перевантажено, можуть попередити або оштрафувати на 51-85 грн.

За відсутність у рульового прав на управління - на 51-85 грн.

За інші порушення (наприклад, немає Спасжилет) - на 17-51 грн.

гроші зразок невеликі, проте інспектор Держфлотінспекції має право не тільки виписати штраф, але і доставити судно без документів на штрафмайданчик до з'ясування обставин - раптом воно (або мотор) крадені і знаходяться в розшуку. Тому краще не ризикувати.

ОСОБИСТИЙ ДОСВІД

Максим Початун, 32 роки, човновий стаж 3 роки: "Довго перебираючи варіантами, я в підсумку купив надувну" Едвенчер "Т-290 (довжина 2,9 м) з плоским твердим дном з морської водовідштовхувальним фанери. Зауважу, що можна брати і" Бриг ", і" Шкіпер ", і" Шельф ", все крім дешевих китайських. Тому що головне - це якість матеріалу, з якого зроблено судно, у" китайців "воно не дуже, може продірявився на згині. Хотів спочатку брати довжиною 2, 7 м, вона дешевше, але продавець відрадив, мовляв, зайві 20 см знадобляться - так для того, хоча б, щоб покласти рюкзак і витягнути удобн ноги. Але зараз я купував би кільову і довжиною 3,30-3,50 метра - хоч вона і важче (45-50 кг проти 26) і дорожче (8000 проти 5000), зате краще глиссирующих і в ній спокійно можуть розміститися троє, тоді як в моїй - насилу.

Підвісний мотор до неї брав максимальний по дозволеної потужності - 5 кінських сил (перевищення потужності матиме наслідком те, що може вирвати на ходу транцевую дошку, до якої кріпиться двигун). Зупинився на двотактному - він простіше в експлуатації, дешевше і легше, ніж 4-тактний такої ж потужності (19 кг проти 24-х), хоча споживає на чверть більше бензину. Але при такій невеликій потужності це не особливо б'є по кишені - на повній швидкості 5-сильний двотактники бере на годину всього на 300 г "А-95" більше, ніж четирехтактніков, що виливається в зайву троячку. У підсумку моє судно з двома пасажирами (150 кг) і вантажем в 50-60 кг спокійно розганяється до 20 км / год, що для сімейного відпочинку досить. Зауважу, за законами фізики швидкість судна пропорційна потужності двигуна в 3-й ступеня: тобто щоб збільшити швидкість удвічі (до 40 км / ч), треба мати в 8 разів потужніший (40-сильний) мотор, а це вже набагато більші гроші .

Права судноводія-любителя отримав, закінчивши курси водіїв моторних човнів. Сплативши 850 грн., За 2 тижні прослухав 4 теоретичних заняття і здав іспит в Держінспекції з безпеки судноплавства, на якому особливо не чіплялися. Дійсні права 3 роки ".

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

ЯКА КРАЩЕ?
ЯКА КРАЩЕ?
ЯКА КРАЩЕ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов