Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибирати човен з мотором і як захистити себе від "водних даішників" - Техно - Найкраще починати з надувного судна, щоб набратися досвіду. | СЬОГОДНІ

  1. Як вибирати човен з мотором і як захистити себе від "водних даішників" Моторний човен - хороший спосіб...
  2. Як вибирати човен з мотором і як захистити себе від "водних даішників"

Як вибирати човен з мотором і як захистити себе від "водних даішників"

Наша сеть партнеров Banwar

Моторний човен - хороший спосіб урізноманітнити свій відпочинок

З появою у продажу відносно недорогих (2-5 тис. Грн.) Моторних човнів із пластику й надувних з ПВХ (полвінілхлоріда) з твердим дном все більше українців стали урізноманітнити свій відпочинок катанням на воді. Дійсно: облюбував місце на березі річки або озера, скинув човен на воду - тут тобі і риболовля, і просто катання з вітерцем.

Тим, хто вперше збирається випробувати себе в ролі "флотоводця" і при цьому любить різноманітний відпочинок, найкраще починати з надувного судна, щоб набратися досвіду. Звичайно ж, це повинна бути не рибальське міні-човник, а хоча б 2,5-3-метрове судно з твердим днищем з рейкової слани і транцевой дошкою на кормі для кріплення двигуна. Можна також купити і пластикову або металеву прогулянкову човен типу "Язь" або "Йорж" приблизно такої ж довжини, але з нею набагато більше проблем. Наприклад, для її перевезення необхідний спеціальний лафет, а для зберігання - місце на ропео (ремонтно-отстойном пункті) або автостоянці, що коштує близько 300 грн. в місяць, причому круглий рік. Надувну ж човен і мотор легко тримати в гаражі, на дачі і навіть на балконі.

ЯКА КРАЩЕ?

надувні

переваги

  • Мала вага, компактність, зручно зберігати

  • Можна перевозити в багажнику автомобіля, що дозволяє урізноманітнити місця відпочинку

недоліки

  • Її треба надувати і здувати, є небезпека проколоти або розрізати балон про притоплену гілку або камінь

  • Човен не можна тягти волоком, треба переносити, що незручно в поодинці

  • Плавати можна лише в світлий час доби, тому що в темряві небезпечно - можна напоротися на грузило або камінь і пробити борт

ПЛАСТИК, МЕТАЛ

переваги

  • Чи не боїться ударів об каміння, гілки, можна тягти волоком

  • При наявності сигнальних вогнів і прожектора дозволено плавати і в темряві

недоліки

  • Потрібні місце для зберігання, причіп для транспортування

  • У порівнянні з надувною має велику вагу і габарити (її не можна здути і скласти)

електромотор

Окремо варто згадати про електромоторах для човнів, які працюють від акумулятора. Зауважимо: звичайний автомобільний не годиться, його заряду вистачить максимум на годину ходу, необхідний спеціальний, призначений для човнових електродвигунів. Коштує такий комплект близько 5000 грн. (Мотор - 2200, акумулятор - 1500, зарядний пристрій - 1200). Головні недоліки електромоторів - мала потужність, до 2 л. с., яка не дозволяє човні плисти швидше 7-8 км / год і велику вагу акумулятора - 24-36 кг. Переваги - безшумність, простота експлуатації і відсутність витрат на паливо. Тому вони годяться для невеликих прогулянок і ідеальні при риболовлі на спінінг на живця або блешню.

ПОРАДИ боцман

На дачі надувний човен краще зберігати в полупріспущенном стані, щоб кожного разу не надувати - економія сил і часу, та й балони менше зношуються.

Зберігати можна, наприклад, в гаражі. Якщо дозволяє висота стелі, човен зручно підвісити на талях і за допомогою системи тросів і лебідки відразу опускати на багажник авто. Рада годиться при перевезенні на невеликі (до 15 км) відстані, якщо їхати треба далі - простіше човен скласти і заховати в багажник, а потім надути, щоб даремно не палити бензин через великий опір повітря.

Для надійності прикріпіть мотор до Транці човна тонким тросом (2-3 мм), обернувши його навколо "ноги", щоб його не зірвало на ходу під час крутого віражу. Потоне - не дістанете.

Закінчивши плавання, виробіть все паливо з карбюратора (перекривши паливний кран) - це дозволить легше запустити мотор після тривалого зберігання - місяць і більше.

Паливна суміш (бензин і масло), на якій працюють 2-тактний двигун, зберігається не більше місяця, тому, змішуючи бензин з маслом, не варто робити запасів - не більше 5-6 л. Бензин зручно відміряти звичайної скляною банкою, переливаючись його з каністри, а масло - 20-Кубікова одноразовим шприцом.

Вбудований паливний бак незручний в експлуатації: малий обсяг (1,5-2,5 л, вистачає на 1,5-2 ч ходу), при піднятті мотора треба закривати заливну горловину, щоб не витікала паливо), тому краще купити внесений на 10 -12 л. Варто до 300 грн.

ДОКУМЕНТИ НА СУДНО І РУЛЕВОГО

Як роз'яснив нам директор регіонального представництва держпідприємства Класифікаційне товариство "Регістр судноплавства України" в Києві Олег Кеніг, будь-яке судно є транспортним засобом. Тому його власник зобов'язаний мати документ на право керування ним, а саме судно - документи, що підтверджують право власності та придатність до плавання. Для забезпечення цього в Мінінфраструктури працюють три організації.

Перша - Інспекція головного державного реєстратора флоту, куди потрібно звертатися при постановці судна на держоблік. Друга - Регістр судноплавства, він контролює техстан плавзасобів і займається їх техосвідетельствованіем (ТО). Але регістр не провадить нагляд і контроль за виконанням правил. Цим займається ще одну організацію - Держфлотінспекція (аналог ДАІ але на воді. - Авт.). Інспектори можуть зажадати у власника документи на судно і право керування ним і контролюють дотримання правил судноплавства (наприклад, не можна запливати на пляжі). При продажу малого судна продавець повинен докласти до нього сертифікат Регістру судноплавства України, що підтверджує, що човен безпечна в експлуатації. Якщо його немає, від покупки краще відмовитися, інакше судно не поставлять на облік, а значить законно їм користуватися не можна.

Не треба реєструвати човни без мотора довжиною до 2,5 м і вантажопідйомністю до 100 кг і надувні човни вантажопідйомністю до 225 кг. Всі човни, в тому числі з електродвигуном, треба. При цьому видається реєстраційний номер судна (припустимо, КІА-0001), який кріпиться до борту або наноситься на ньому фарбою. Також власнику обов'язково отримати права на керування човном, якщо на ній встановлений мотор будь-якої потужності (в тому числі електромотор). Управляти гребний човном можна без них.

Щоб пройти ТО, треба пред'явити судно на плаву, укомплектований відповідно до правил Класифікації і побудови малих суден. На практиці, в тому числі і для надувного човна, це означає, що на ній повинні бути спассредства - коло і по рятувальному жилету на кожного пасажира плюс на рульового, вогнегасник, якір з 30-метровим линем. Головне, на що звертає увагу інспектор, який проводить ТО, - це питання безпеки і технічного стану. Тому жилети повинні бути не страхувальними (стоять 250-300 грн.), Які можна купити в магазинах "Полювання та риболовля", а рятувальними (до 600 грн.), З сертифікатом класифікаційного товариства на кожен жилет. "У гонитві за економією багато використовують не рятувальні, а страхувальні жилети. Страхувальні заборонені, в них можна навчати які не вміють плавати, не більше, - годяться тільки рятувальні. Спасжилет влаштований так, що людину, яка потрапила в воду і знаходиться без свідомості, жилет завжди переверне на спину і розташує голову в такому положенні, що вона буде над поверхнею води і потерпілий не захлинеться, - каже Олег Кеніг. - у такого жилета є ще свисток, світловідбиваючі смуги і пошуковий вогонь. у нас законні жилети тільки українсько про та російського виробництва ".

Коло також повинен бути сертифікований і витримувати вагу не менше 100 кг, щоб коло з людиною, вхопившись за нього, можна було зачепити, наприклад, багром і витягнути з води. ТО проводиться не рідше ніж раз на рік, при цьому видається техталон. Плавзасіб для ТО можна пред'явити в будь-якому місті України, де є підрозділ Регістру судноплавства. Адреси та телефони підрозділів - на www.shipregistr.kiev.ua.

ЯКЩО ПОРУШИВ ПРАВИЛА

Згідно ст. 116 Адмінкодексу, за керування маломірним судном, яке не зареєстроване або не минуло ТО, не має бортових номерів, перевантажено, можуть попередити або оштрафувати на 51-85 грн.

За відсутність у рульового прав на управління - на 51-85 грн.

За інші порушення (наприклад, немає Спасжилет) - на 17-51 грн.

гроші зразок невеликі, проте інспектор Держфлотінспекції має право не тільки виписати штраф, але і доставити судно без документів на штрафмайданчик до з'ясування обставин - раптом воно (або мотор) крадені і знаходяться в розшуку. Тому краще не ризикувати.

ОСОБИСТИЙ ДОСВІД

Максим Початун, 32 роки, човновий стаж 3 роки: "Довго перебираючи варіантами, я в підсумку купив надувну" Едвенчер "Т-290 (довжина 2,9 м) з плоским твердим дном з морської водовідштовхувальним фанери. Зауважу, що можна брати і" Бриг ", і" Шкіпер ", і" Шельф ", все крім дешевих китайських. Тому що головне - це якість матеріалу, з якого зроблено судно, у" китайців "воно не дуже, може продірявився на згині. Хотів спочатку брати довжиною 2, 7 м, вона дешевше, але продавець відрадив, мовляв, зайві 20 см знадобляться - так для того, хоча б, щоб покласти рюкзак і витягнути удобн ноги. Але зараз я купував би кільову і довжиною 3,30-3,50 метра - хоч вона і важче (45-50 кг проти 26) і дорожче (8000 проти 5000), зате краще глиссирующих і в ній спокійно можуть розміститися троє, тоді як в моїй - насилу.

Підвісний мотор до неї брав максимальний по дозволеної потужності - 5 кінських сил (перевищення потужності матиме наслідком те, що може вирвати на ходу транцевую дошку, до якої кріпиться двигун). Зупинився на двотактному - він простіше в експлуатації, дешевше і легше, ніж 4-тактний такої ж потужності (19 кг проти 24-х), хоча споживає на чверть більше бензину. Але при такій невеликій потужності це не особливо б'є по кишені - на повній швидкості 5-сильний двотактники бере на годину всього на 300 г "А-95" більше, ніж четирехтактніков, що виливається в зайву троячку. У підсумку моє судно з двома пасажирами (150 кг) і вантажем в 50-60 кг спокійно розганяється до 20 км / год, що для сімейного відпочинку досить. Зауважу, за законами фізики швидкість судна пропорційна потужності двигуна в 3-й ступеня: тобто щоб збільшити швидкість удвічі (до 40 км / ч), треба мати в 8 разів потужніший (40-сильний) мотор, а це вже набагато більші гроші .

Права судноводія-любителя отримав, закінчивши курси водіїв моторних човнів. Сплативши 850 грн., За 2 тижні прослухав 4 теоретичних заняття і здав іспит в Держінспекції з безпеки судноплавства, на якому особливо не чіплялися. Дійсні права 3 роки ".

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Як вибирати човен з мотором і як захистити себе від "водних даішників"

Моторний човен - хороший спосіб урізноманітнити свій відпочинок

З появою у продажу відносно недорогих (2-5 тис. Грн.) Моторних човнів із пластику й надувних з ПВХ (полвінілхлоріда) з твердим дном все більше українців стали урізноманітнити свій відпочинок катанням на воді. Дійсно: облюбував місце на березі річки або озера, скинув човен на воду - тут тобі і риболовля, і просто катання з вітерцем.

Тим, хто вперше збирається випробувати себе в ролі "флотоводця" і при цьому любить різноманітний відпочинок, найкраще починати з надувного судна, щоб набратися досвіду. Звичайно ж, це повинна бути не рибальське міні-човник, а хоча б 2,5-3-метрове судно з твердим днищем з рейкової слани і транцевой дошкою на кормі для кріплення двигуна. Можна також купити і пластикову або металеву прогулянкову човен типу "Язь" або "Йорж" приблизно такої ж довжини, але з нею набагато більше проблем. Наприклад, для її перевезення необхідний спеціальний лафет, а для зберігання - місце на ропео (ремонтно-отстойном пункті) або автостоянці, що коштує близько 300 грн. в місяць, причому круглий рік. Надувну ж човен і мотор легко тримати в гаражі, на дачі і навіть на балконі.

ЯКА КРАЩЕ?

надувні

переваги

  • Мала вага, компактність, зручно зберігати

  • Можна перевозити в багажнику автомобіля, що дозволяє урізноманітнити місця відпочинку

недоліки

  • Її треба надувати і здувати, є небезпека проколоти або розрізати балон про притоплену гілку або камінь

  • Човен не можна тягти волоком, треба переносити, що незручно в поодинці

  • Плавати можна лише в світлий час доби, тому що в темряві небезпечно - можна напоротися на грузило або камінь і пробити борт

ПЛАСТИК, МЕТАЛ

переваги

  • Чи не боїться ударів об каміння, гілки, можна тягти волоком

  • При наявності сигнальних вогнів і прожектора дозволено плавати і в темряві

недоліки

  • Потрібні місце для зберігання, причіп для транспортування

  • У порівнянні з надувною має велику вагу і габарити (її не можна здути і скласти)

електромотор

Окремо варто згадати про електромоторах для човнів, які працюють від акумулятора. Зауважимо: звичайний автомобільний не годиться, його заряду вистачить максимум на годину ходу, необхідний спеціальний, призначений для човнових електродвигунів. Коштує такий комплект близько 5000 грн. (Мотор - 2200, акумулятор - 1500, зарядний пристрій - 1200). Головні недоліки електромоторів - мала потужність, до 2 л. с., яка не дозволяє човні плисти швидше 7-8 км / год і велику вагу акумулятора - 24-36 кг. Переваги - безшумність, простота експлуатації і відсутність витрат на паливо. Тому вони годяться для невеликих прогулянок і ідеальні при риболовлі на спінінг на живця або блешню.

ПОРАДИ боцман

На дачі надувний човен краще зберігати в полупріспущенном стані, щоб кожного разу не надувати - економія сил і часу, та й балони менше зношуються.

Зберігати можна, наприклад, в гаражі. Якщо дозволяє висота стелі, човен зручно підвісити на талях і за допомогою системи тросів і лебідки відразу опускати на багажник авто. Рада годиться при перевезенні на невеликі (до 15 км) відстані, якщо їхати треба далі - простіше човен скласти і заховати в багажник, а потім надути, щоб даремно не палити бензин через великий опір повітря.

Для надійності прикріпіть мотор до Транці човна тонким тросом (2-3 мм), обернувши його навколо "ноги", щоб його не зірвало на ходу під час крутого віражу. Потоне - не дістанете.

Закінчивши плавання, виробіть все паливо з карбюратора (перекривши паливний кран) - це дозволить легше запустити мотор після тривалого зберігання - місяць і більше.

Паливна суміш (бензин і масло), на якій працюють 2-тактний двигун, зберігається не більше місяця, тому, змішуючи бензин з маслом, не варто робити запасів - не більше 5-6 л. Бензин зручно відміряти звичайної скляною банкою, переливаючись його з каністри, а масло - 20-Кубікова одноразовим шприцом.

Вбудований паливний бак незручний в експлуатації: малий обсяг (1,5-2,5 л, вистачає на 1,5-2 ч ходу), при піднятті мотора треба закривати заливну горловину, щоб не витікала паливо), тому краще купити внесений на 10 -12 л. Варто до 300 грн.

ДОКУМЕНТИ НА СУДНО І РУЛЕВОГО

Як роз'яснив нам директор регіонального представництва держпідприємства Класифікаційне товариство "Регістр судноплавства України" в Києві Олег Кеніг, будь-яке судно є транспортним засобом. Тому його власник зобов'язаний мати документ на право керування ним, а саме судно - документи, що підтверджують право власності та придатність до плавання. Для забезпечення цього в Мінінфраструктури працюють три організації.

Перша - Інспекція головного державного реєстратора флоту, куди потрібно звертатися при постановці судна на держоблік. Друга - Регістр судноплавства, він контролює техстан плавзасобів і займається їх техосвідетельствованіем (ТО). Але регістр не провадить нагляд і контроль за виконанням правил. Цим займається ще одну організацію - Держфлотінспекція (аналог ДАІ але на воді. - Авт.). Інспектори можуть зажадати у власника документи на судно і право керування ним і контролюють дотримання правил судноплавства (наприклад, не можна запливати на пляжі). При продажу малого судна продавець повинен докласти до нього сертифікат Регістру судноплавства України, що підтверджує, що човен безпечна в експлуатації. Якщо його немає, від покупки краще відмовитися, інакше судно не поставлять на облік, а значить законно їм користуватися не можна.

Не треба реєструвати човни без мотора довжиною до 2,5 м і вантажопідйомністю до 100 кг і надувні човни вантажопідйомністю до 225 кг. Всі човни, в тому числі з електродвигуном, треба. При цьому видається реєстраційний номер судна (припустимо, КІА-0001), який кріпиться до борту або наноситься на ньому фарбою. Також власнику обов'язково отримати права на керування човном, якщо на ній встановлений мотор будь-якої потужності (в тому числі електромотор). Управляти гребний човном можна без них.

Щоб пройти ТО, треба пред'явити судно на плаву, укомплектований відповідно до правил Класифікації і побудови малих суден. На практиці, в тому числі і для надувного човна, це означає, що на ній повинні бути спассредства - коло і по рятувальному жилету на кожного пасажира плюс на рульового, вогнегасник, якір з 30-метровим линем. Головне, на що звертає увагу інспектор, який проводить ТО, - це питання безпеки і технічного стану. Тому жилети повинні бути не страхувальними (стоять 250-300 грн.), Які можна купити в магазинах "Полювання та риболовля", а рятувальними (до 600 грн.), З сертифікатом класифікаційного товариства на кожен жилет. "У гонитві за економією багато використовують не рятувальні, а страхувальні жилети. Страхувальні заборонені, в них можна навчати які не вміють плавати, не більше, - годяться тільки рятувальні. Спасжилет влаштований так, що людину, яка потрапила в воду і знаходиться без свідомості, жилет завжди переверне на спину і розташує голову в такому положенні, що вона буде над поверхнею води і потерпілий не захлинеться, - каже Олег Кеніг. - у такого жилета є ще свисток, світловідбиваючі смуги і пошуковий вогонь. у нас законні жилети тільки українсько про та російського виробництва ".

Коло також повинен бути сертифікований і витримувати вагу не менше 100 кг, щоб коло з людиною, вхопившись за нього, можна було зачепити, наприклад, багром і витягнути з води. ТО проводиться не рідше ніж раз на рік, при цьому видається техталон. Плавзасіб для ТО можна пред'явити в будь-якому місті України, де є підрозділ Регістру судноплавства. Адреси та телефони підрозділів - на www.shipregistr.kiev.ua.

ЯКЩО ПОРУШИВ ПРАВИЛА

Згідно ст. 116 Адмінкодексу, за керування маломірним судном, яке не зареєстроване або не минуло ТО, не має бортових номерів, перевантажено, можуть попередити або оштрафувати на 51-85 грн.

За відсутність у рульового прав на управління - на 51-85 грн.

За інші порушення (наприклад, немає Спасжилет) - на 17-51 грн.

гроші зразок невеликі, проте інспектор Держфлотінспекції має право не тільки виписати штраф, але і доставити судно без документів на штрафмайданчик до з'ясування обставин - раптом воно (або мотор) крадені і знаходяться в розшуку. Тому краще не ризикувати.

ОСОБИСТИЙ ДОСВІД

Максим Початун, 32 роки, човновий стаж 3 роки: "Довго перебираючи варіантами, я в підсумку купив надувну" Едвенчер "Т-290 (довжина 2,9 м) з плоским твердим дном з морської водовідштовхувальним фанери. Зауважу, що можна брати і" Бриг ", і" Шкіпер ", і" Шельф ", все крім дешевих китайських. Тому що головне - це якість матеріалу, з якого зроблено судно, у" китайців "воно не дуже, може продірявився на згині. Хотів спочатку брати довжиною 2, 7 м, вона дешевше, але продавець відрадив, мовляв, зайві 20 см знадобляться - так для того, хоча б, щоб покласти рюкзак і витягнути удобн ноги. Але зараз я купував би кільову і довжиною 3,30-3,50 метра - хоч вона і важче (45-50 кг проти 26) і дорожче (8000 проти 5000), зате краще глиссирующих і в ній спокійно можуть розміститися троє, тоді як в моїй - насилу.

Підвісний мотор до неї брав максимальний по дозволеної потужності - 5 кінських сил (перевищення потужності матиме наслідком те, що може вирвати на ходу транцевую дошку, до якої кріпиться двигун). Зупинився на двотактному - він простіше в експлуатації, дешевше і легше, ніж 4-тактний такої ж потужності (19 кг проти 24-х), хоча споживає на чверть більше бензину. Але при такій невеликій потужності це не особливо б'є по кишені - на повній швидкості 5-сильний двотактники бере на годину всього на 300 г "А-95" більше, ніж четирехтактніков, що виливається в зайву троячку. У підсумку моє судно з двома пасажирами (150 кг) і вантажем в 50-60 кг спокійно розганяється до 20 км / год, що для сімейного відпочинку досить. Зауважу, за законами фізики швидкість судна пропорційна потужності двигуна в 3-й ступеня: тобто щоб збільшити швидкість удвічі (до 40 км / ч), треба мати в 8 разів потужніший (40-сильний) мотор, а це вже набагато більші гроші .

Права судноводія-любителя отримав, закінчивши курси водіїв моторних човнів. Сплативши 850 грн., За 2 тижні прослухав 4 теоретичних заняття і здав іспит в Держінспекції з безпеки судноплавства, на якому особливо не чіплялися. Дійсні права 3 роки ".

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Як вибирати човен з мотором і як захистити себе від "водних даішників"

Моторний човен - хороший спосіб урізноманітнити свій відпочинок

З появою у продажу відносно недорогих (2-5 тис. Грн.) Моторних човнів із пластику й надувних з ПВХ (полвінілхлоріда) з твердим дном все більше українців стали урізноманітнити свій відпочинок катанням на воді. Дійсно: облюбував місце на березі річки або озера, скинув човен на воду - тут тобі і риболовля, і просто катання з вітерцем.

Тим, хто вперше збирається випробувати себе в ролі "флотоводця" і при цьому любить різноманітний відпочинок, найкраще починати з надувного судна, щоб набратися досвіду. Звичайно ж, це повинна бути не рибальське міні-човник, а хоча б 2,5-3-метрове судно з твердим днищем з рейкової слани і транцевой дошкою на кормі для кріплення двигуна. Можна також купити і пластикову або металеву прогулянкову човен типу "Язь" або "Йорж" приблизно такої ж довжини, але з нею набагато більше проблем. Наприклад, для її перевезення необхідний спеціальний лафет, а для зберігання - місце на ропео (ремонтно-отстойном пункті) або автостоянці, що коштує близько 300 грн. в місяць, причому круглий рік. Надувну ж човен і мотор легко тримати в гаражі, на дачі і навіть на балконі.

ЯКА КРАЩЕ?

надувні

переваги

  • Мала вага, компактність, зручно зберігати

  • Можна перевозити в багажнику автомобіля, що дозволяє урізноманітнити місця відпочинку

недоліки

  • Її треба надувати і здувати, є небезпека проколоти або розрізати балон про притоплену гілку або камінь

  • Човен не можна тягти волоком, треба переносити, що незручно в поодинці

  • Плавати можна лише в світлий час доби, тому що в темряві небезпечно - можна напоротися на грузило або камінь і пробити борт

ПЛАСТИК, МЕТАЛ

переваги

  • Чи не боїться ударів об каміння, гілки, можна тягти волоком

  • При наявності сигнальних вогнів і прожектора дозволено плавати і в темряві

недоліки

  • Потрібні місце для зберігання, причіп для транспортування

  • У порівнянні з надувною має велику вагу і габарити (її не можна здути і скласти)

електромотор

Окремо варто згадати про електромоторах для човнів, які працюють від акумулятора. Зауважимо: звичайний автомобільний не годиться, його заряду вистачить максимум на годину ходу, необхідний спеціальний, призначений для човнових електродвигунів. Коштує такий комплект близько 5000 грн. (Мотор - 2200, акумулятор - 1500, зарядний пристрій - 1200). Головні недоліки електромоторів - мала потужність, до 2 л. с., яка не дозволяє човні плисти швидше 7-8 км / год і велику вагу акумулятора - 24-36 кг. Переваги - безшумність, простота експлуатації і відсутність витрат на паливо. Тому вони годяться для невеликих прогулянок і ідеальні при риболовлі на спінінг на живця або блешню.

ПОРАДИ боцман

На дачі надувний човен краще зберігати в полупріспущенном стані, щоб кожного разу не надувати - економія сил і часу, та й балони менше зношуються.

Зберігати можна, наприклад, в гаражі. Якщо дозволяє висота стелі, човен зручно підвісити на талях і за допомогою системи тросів і лебідки відразу опускати на багажник авто. Рада годиться при перевезенні на невеликі (до 15 км) відстані, якщо їхати треба далі - простіше човен скласти і заховати в багажник, а потім надути, щоб даремно не палити бензин через великий опір повітря.

Для надійності прикріпіть мотор до Транці човна тонким тросом (2-3 мм), обернувши його навколо "ноги", щоб його не зірвало на ходу під час крутого віражу. Потоне - не дістанете.

Закінчивши плавання, виробіть все паливо з карбюратора (перекривши паливний кран) - це дозволить легше запустити мотор після тривалого зберігання - місяць і більше.

Паливна суміш (бензин і масло), на якій працюють 2-тактний двигун, зберігається не більше місяця, тому, змішуючи бензин з маслом, не варто робити запасів - не більше 5-6 л. Бензин зручно відміряти звичайної скляною банкою, переливаючись його з каністри, а масло - 20-Кубікова одноразовим шприцом.

Вбудований паливний бак незручний в експлуатації: малий обсяг (1,5-2,5 л, вистачає на 1,5-2 ч ходу), при піднятті мотора треба закривати заливну горловину, щоб не витікала паливо), тому краще купити внесений на 10 -12 л. Варто до 300 грн.

ДОКУМЕНТИ НА СУДНО І РУЛЕВОГО

Як роз'яснив нам директор регіонального представництва держпідприємства Класифікаційне товариство "Регістр судноплавства України" в Києві Олег Кеніг, будь-яке судно є транспортним засобом. Тому його власник зобов'язаний мати документ на право керування ним, а саме судно - документи, що підтверджують право власності та придатність до плавання. Для забезпечення цього в Мінінфраструктури працюють три організації.

Перша - Інспекція головного державного реєстратора флоту, куди потрібно звертатися при постановці судна на держоблік. Друга - Регістр судноплавства, він контролює техстан плавзасобів і займається їх техосвідетельствованіем (ТО). Але регістр не провадить нагляд і контроль за виконанням правил. Цим займається ще одну організацію - Держфлотінспекція (аналог ДАІ але на воді. - Авт.). Інспектори можуть зажадати у власника документи на судно і право керування ним і контролюють дотримання правил судноплавства (наприклад, не можна запливати на пляжі). При продажу малого судна продавець повинен докласти до нього сертифікат Регістру судноплавства України, що підтверджує, що човен безпечна в експлуатації. Якщо його немає, від покупки краще відмовитися, інакше судно не поставлять на облік, а значить законно їм користуватися не можна.

Не треба реєструвати човни без мотора довжиною до 2,5 м і вантажопідйомністю до 100 кг і надувні човни вантажопідйомністю до 225 кг. Всі човни, в тому числі з електродвигуном, треба. При цьому видається реєстраційний номер судна (припустимо, КІА-0001), який кріпиться до борту або наноситься на ньому фарбою. Також власнику обов'язково отримати права на керування човном, якщо на ній встановлений мотор будь-якої потужності (в тому числі електромотор). Управляти гребний човном можна без них.

Щоб пройти ТО, треба пред'явити судно на плаву, укомплектований відповідно до правил Класифікації і побудови малих суден. На практиці, в тому числі і для надувного човна, це означає, що на ній повинні бути спассредства - коло і по рятувальному жилету на кожного пасажира плюс на рульового, вогнегасник, якір з 30-метровим линем. Головне, на що звертає увагу інспектор, який проводить ТО, - це питання безпеки і технічного стану. Тому жилети повинні бути не страхувальними (стоять 250-300 грн.), Які можна купити в магазинах "Полювання та риболовля", а рятувальними (до 600 грн.), З сертифікатом класифікаційного товариства на кожен жилет. "У гонитві за економією багато використовують не рятувальні, а страхувальні жилети. Страхувальні заборонені, в них можна навчати які не вміють плавати, не більше, - годяться тільки рятувальні. Спасжилет влаштований так, що людину, яка потрапила в воду і знаходиться без свідомості, жилет завжди переверне на спину і розташує голову в такому положенні, що вона буде над поверхнею води і потерпілий не захлинеться, - каже Олег Кеніг. - у такого жилета є ще свисток, світловідбиваючі смуги і пошуковий вогонь. у нас законні жилети тільки українсько про та російського виробництва ".

Коло також повинен бути сертифікований і витримувати вагу не менше 100 кг, щоб коло з людиною, вхопившись за нього, можна було зачепити, наприклад, багром і витягнути з води. ТО проводиться не рідше ніж раз на рік, при цьому видається техталон. Плавзасіб для ТО можна пред'явити в будь-якому місті України, де є підрозділ Регістру судноплавства. Адреси та телефони підрозділів - на www.shipregistr.kiev.ua.

ЯКЩО ПОРУШИВ ПРАВИЛА

Згідно ст. 116 Адмінкодексу, за керування маломірним судном, яке не зареєстроване або не минуло ТО, не має бортових номерів, перевантажено, можуть попередити або оштрафувати на 51-85 грн.

За відсутність у рульового прав на управління - на 51-85 грн.

За інші порушення (наприклад, немає Спасжилет) - на 17-51 грн.

гроші зразок невеликі, проте інспектор Держфлотінспекції має право не тільки виписати штраф, але і доставити судно без документів на штрафмайданчик до з'ясування обставин - раптом воно (або мотор) крадені і знаходяться в розшуку. Тому краще не ризикувати.

ОСОБИСТИЙ ДОСВІД

Максим Початун, 32 роки, човновий стаж 3 роки: "Довго перебираючи варіантами, я в підсумку купив надувну" Едвенчер "Т-290 (довжина 2,9 м) з плоским твердим дном з морської водовідштовхувальним фанери. Зауважу, що можна брати і" Бриг ", і" Шкіпер ", і" Шельф ", все крім дешевих китайських. Тому що головне - це якість матеріалу, з якого зроблено судно, у" китайців "воно не дуже, може продірявився на згині. Хотів спочатку брати довжиною 2, 7 м, вона дешевше, але продавець відрадив, мовляв, зайві 20 см знадобляться - так для того, хоча б, щоб покласти рюкзак і витягнути удобн ноги. Але зараз я купував би кільову і довжиною 3,30-3,50 метра - хоч вона і важче (45-50 кг проти 26) і дорожче (8000 проти 5000), зате краще глиссирующих і в ній спокійно можуть розміститися троє, тоді як в моїй - насилу.

Підвісний мотор до неї брав максимальний по дозволеної потужності - 5 кінських сил (перевищення потужності матиме наслідком те, що може вирвати на ходу транцевую дошку, до якої кріпиться двигун). Зупинився на двотактному - він простіше в експлуатації, дешевше і легше, ніж 4-тактний такої ж потужності (19 кг проти 24-х), хоча споживає на чверть більше бензину. Але при такій невеликій потужності це не особливо б'є по кишені - на повній швидкості 5-сильний двотактники бере на годину всього на 300 г "А-95" більше, ніж четирехтактніков, що виливається в зайву троячку. У підсумку моє судно з двома пасажирами (150 кг) і вантажем в 50-60 кг спокійно розганяється до 20 км / год, що для сімейного відпочинку досить. Зауважу, за законами фізики швидкість судна пропорційна потужності двигуна в 3-й ступеня: тобто щоб збільшити швидкість удвічі (до 40 км / ч), треба мати в 8 разів потужніший (40-сильний) мотор, а це вже набагато більші гроші .

Права судноводія-любителя отримав, закінчивши курси водіїв моторних човнів. Сплативши 850 грн., За 2 тижні прослухав 4 теоретичних заняття і здав іспит в Держінспекції з безпеки судноплавства, на якому особливо не чіплялися. Дійсні права 3 роки ".

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

ЯКА КРАЩЕ?
ЯКА КРАЩЕ?
ЯКА КРАЩЕ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов