Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
аккумуляторы бу сдать
  • сумки майкл корс
  •   Опрос  
     
    Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
     Michelin
     Continental
     GoodYear
     Dunlop
     Nokian
     Fulda
     Bridgestone
     Hankook
     Kumho
     Другие

    Всего ответов: 1035
     
         
      Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

    Як влаштовані фари?

    Водії замислюються про фарах тільки в двох випадках - коли вони з тієї чи іншої причини ночами не бачать дорогу і коли їх сліпить зустрічна машина. Ще не перегорає лампа, про фарах зазвичай навіть не згадують. І дарма - адже від них залежить не тільки комфорт, але і безпеку водія. Та й взагалі еволюція автомобільного світла і устрій сучасної фари цікаві самі по собі.

    У перших автомобілях використовувалися найпримітивніші ліхтарі - гасові або ацетиленові. Років сто тому на місце відкритого полум'я вставили електричну лампочку. З одного її боку був відполірований рефлектор, з іншого - лінза. Герметизації фар в той час не було, так що рефлектор дуже швидко іржавів. І без того слабке світло ставав ще тьмяніше, а головне, навколо фари утворювався ореол, сліпуче зустрічні автомобілі. Заборона на фари цього типу ввели в 1941 році.

    Лампочка H13 для ближнього / дальнього світла Лампочка H13 для ближнього / дальнього світла. Комп'ютеризовані системи настройки в процесі складання ретельно вивіряють положення контактів і нитки в кожній лампочці. При цьому витримуються допуски не більше 0,01 мм. Це означає, що, замінюючи лампу, вам не потрібно заново підлаштовувати напрям фар. Волосок для дальнього світла розташований прямо в фокусі рефлектора, забезпечуючи таким чином найкраще висвітлення дороги. Волосок для ближнього світла трохи відведена від точки фокуса, що виходить від нього світло обрізається у верхній частині і менше травмує очі зустрічних водіїв. У конструкціях деяких кварцових ламп для ефективного обрізання верхніх променів використовується металевий екран.

    Герметична лампа-фара мало відрізняється за своєю суттю від побутової лампи - вольфрамовий волосок поміщається в скляній колбі, заповненої інертним газом, але рефлектор встановлений прямо всередині колби. Ці лампи, як і звичайні побутові, поступово втрачають яскравість, так як вольфрам випаровується з волоска і осідає на стінках колби. Фари з перемиканням ближній / дальнє світло з'явилися тільки в 1920-х. До цього через величезні допусків тодішньої зборки всі регулювання у напрямку світлового потоку просто не мали сенсу. Герметичні фари виявилися дуже дешеві - в основному через уніфікації, що дозволяла гнати величезні тиражі. Фари випускали декількох типів, і стандартизований підхід пов'язував руки автодизайнерів, обмежуючи можливість надати машині індивідуальний вигляд. З 1973 року автовиробники стали замінювати лампи-фари на світильники з галогенними лампами.

    На габаритах і стопсигналом світлодіоди використовуються щодо давно На габаритах і стопсигналом світлодіоди використовуються щодо давно. Це нововведення розв'язало руки дизайнерам, дозволяючи оформляти ліхтарі в будь-якому стилі. Крім того, світлодіоди споживають мізерні кількості енергії, а загоряються на 400-500 мілісекунд швидше, ніж лампа розжарювання. Це не так уже й мало - їде за вами і базікає по мобільнику роззява, при швидкості близько сотні км / год буде мати запас метрів 12 щоб встигнути натиснути на гальма.

    Галогенові лампи з 1980-х - найпоширеніша основа для автооптики. Це невелика лампочка, яка вставляється всередину збірки з рефлектора і лінзи. Завдяки сучасним герметикам і технології складання зараз рефлектори вже майже не піддаються корозії через попадання вологи всередину. Колба лампи з термостійкого кварцу дозволяє підтримувати досить високу температуру волоска, так що за кольоровим складом світло виходить істотно ближче до природного денного. Більш висока температура означає ще й те, що лампа має велику світлову віддачу на одиницю енергії, що поглинається. З іншого боку, вольфрамовий волосок через це випаровується швидше, і щоб цьому протистояти, галогенові лампочки заповнюють тепер не тільки інертним газом, а й парами брому або йоду. Галоген вступає в з'єднання з парами вольфраму, а при контакті з розпеченим волоском ці сполуки знову розпадаються і вольфрам осідає на тому ж волосині.

    У лампах HID (High Intensity Discharge, газорозрядні високої інтенсивності, в просторіччі «ксенон») взагалі немає ніяких волосків. Замість них світло випромінює високовольтна дуга в атмосфері інертних газів. Для запалювання цих ламп потрібна висока напруга і високий стартовий струм (коли лампа вже заробила, вона споживає набагато менше енергії і видає більше світла, ніж звичайна галогенова). Крім того, електрична дуга видає більш рівномірний світловий потік, який простіше фокусувати.
    Є тут, правда, і один недолік - на те, щоб лампа засвітилася, прогрілася і почала видавати повну потужність, потрібно кілька секунд. Тому в деяких машинах лампи HID використовують для ближнього світла, а для далекого залишають звичайні галогенові. Альтернативний варіант - шторка з механічним приводом, тоді одна ксенонова лампа може мати розподіл світла під обидва режими.
    Проте, майбутнє автомобільного світла фахівці віддають напівпровідникових технологій - светодиодам. Оскільки до цих пір не існує ніяких стандартів на уніфіковану світлодіодну збірку, автовиробникам доводиться для кожної моделі виготовляти оригінальну конструкцію, а це недешево. Але завдяки явних переваг (малу вагу, стійкість до вібрацій, великі терміни експлуатації, наднизьким споживання енергії) світлодіоди, ймовірно, незабаром витіснять з ринку системи HID.
    На дорогих машинах фари HID (ксенон) найчастіше ставлять в якості штатного обладнання. На ринку запчастин і аксесуарів теж пропонується безліч різноманітних комплектів «ксенону». (Нерідкі навіть випадки, коли абревіатурою HID маркують звичайні галогенові лампи - так що будьте пильні!) В них, як правило, є дугова лампа і система запуску - все як в оригіналі, тільки посадочні місця розраховані на те, щоб лампа підійшла до стандартної « галогеновой »фарі. Такі комплекти коштують набагато дешевше штатних, але ... Форма вольфрамової нитки розжарювання істотно відрізняється від форми електричної дуги. В результаті розподіл світлового потоку, що виходить від такої фари, виявляється абсолютно непередбачуваним. Хоча водієві такої машини дорога буде видна прекрасно, зустрічним водіям не позаздриш, тому такі самовільні переробки вважаються незаконними.

    Виробництво таких лампочок являє собою неабияке досягнення в області високих технологій. Після того як електроди запаюють в скляну товщу денця, повітря відсмоктують з лампи через верхівку колби. Язичок полум'я нагріває верхню частину лампи до розм'якшення, а потік рідкого азоту охолоджує підставу майже до -200 ° С. Всередину колби кидають гранулу заморожених газів (зазвичай це інертні гази плюс галоген). У той же момент м'яку верхівку лампи закупорюють, і коли гранула випаровується, тиск у колбі піднімається до 4-5 атмосфер.

    Європейські та американські норми розподілу світлового потоку (а отже, і конструкції фар) дещо відрізняються Європейські та американські норми розподілу світлового потоку (а отже, і конструкції фар) дещо відрізняються. Для європейського світу характерна більш чітка светотеневая кордон з підйомом праворуч, світловий потік спрямований на дорогу і праве узбіччя. Такий розподіл мінімізує осліплення зустрічних водіїв і дозволяє бачити «пасажирську» узбіччя на більшу відстань. В американському світі светотеневая межа менш виражена, світловий потік майже симетричний.

    Галогеновая лампа випромінює світло з температурою 3400 К (колірна температура природного сонячного світла приблизно 6000 К). Останнім часом на дорогах з'являються лампи з біло-блакитним світінням, помітно відрізняється від звичного жовтуватого. Зазвичай це «тюнінговані» лампочки, в яких на колбу нанесені різні покриття для імітації світла від більш дорогих газорозрядних ламп. Колірна температура дійсно трохи вище, але світловидатність не підвищується ні на гріш, так що мета цього - тільки престиж.

    Стаття опублікована в журналі «Популярна механіка» ( №6, червень 2011 ).

     
      Обзор категорий  
     
    Шины
     
         
     
      Специальное предложение  
       
         
         
    Доставка осуществляется в города:
    Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

    © 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

    Каталог украинских интернет-магазинов