Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як влаштована інкасаторську машину? Вивчаємо бронеавтомобіль на базі Volkswagen Caddy. Фото.

Наша сеть партнеров Banwar

Ми бачимо автомобілі інкасації кожен день Ми бачимо автомобілі інкасації кожен день. Все ж пам'ятають ці світлі фургончики із зеленою смужкою на бортах? Вони їздять по місту, збирають гроші в магазинах і відвозять в банк.

Навряд чи вам дозволять посидіти всередині такої машини, тому мало хто взагалі здогадується, як влаштований транспорт інкасаторської служби. Про деякі секрети і особливості інкасаторських машин читайте в репортажі нижче.

Найбільший в Білорусі виробник броньованих автомобілів знаходиться в місті Сморгонь Гродненської області. Компанія "ПрактікСервіс" з 2005 року була дилером російського підприємства ТОВ НВФ "Практик" і поставляла в Білорусь броньовані "Газелі", УАЗи та "Соболь". Замовниками виступали білоруські банки. Але в 2008-му (коли офіційно в РБ ввезли 46 бронеавтомобілів з Росії) керівництво Сморгонский фірми вирішило створити власне виробництво. І сьогодні компанія є самостійним виробником спеціальних броньованих машин. Лінійка підприємства включає 22 моделі. Як шасі виступають автомобілі Volkswagen, Ford і Peugeot.

Як шасі виступають автомобілі Volkswagen, Ford і Peugeot

- Насправді ми можемо випустити бронеавтомобіль на будь-якій платформі, яка підходить за вантажопідйомністю. Будь то легкова або вантажна машина. Одного разу ми навіть бронювали кабіну КамАЗа на замовлення МЗКТ. Вони робили вантажівка для охорони президента Туркменістану, - розповів onliner.by директор "ПрактікСервіс" Павло Ширковець. Його компанія вже випустила на світло 352 куленепробивних автомобіля.

Його компанія вже випустила на світло 352 куленепробивних автомобіля

Всі бронеавтомобілі, які замовляють банки, повинні відповідати білоруському СТБ, який розписаний на 22 сторінках і включає в себе сотні параметрів від нормативів зварювальних швів до кольору кузова. Машини інкасації можуть бути тільки світлого відтінку, який буде контрастувати з безальтернативній зеленою смужкою з боків. Практично всі такі автомобілі мають білий, бежевий або світло-сірий колір переднього.

Практично всі такі автомобілі мають білий, бежевий або світло-сірий колір переднього

При цьому банк, коли створює тендер на випуск партії бронеавтомобілів для інкасації, може додавати свої пункти в вимоги. Деяким банкам необхідні додаткові пульти управління для старшого інкасатора (сидить за водієм), іншим же ця опція не потрібна. Є замовники, які хочуть посилену систему обігріву, унікальну технологію замикання дверей і ін. Всі випущені компанією бронеавтомобілі отримують нові назви. Наприклад, на базі Volkswagen Crafter будують три модифікації: "Практик-PR1920", "Практик-PR1921", "Практик-PR1922". У техпаспорті машини написано "Практик-PR1920 на базі Volkswagen Crafter". Автомобілю присвоюється додатковий VIN-код, але заводський залишається на місці (у інкасаторських машин - два VIN-коду).

Автомобілю присвоюється додатковий VIN-код, але заводський залишається на місці (у інкасаторських машин - два VIN-коду)

Всі сучасні способи бронювання автомобілів можна розділити на три групи: установка на серійну платформу цельносваренного броньованого кузова, установка броні зовні і приховане бронювання базової серійної моделі. У Сморгоні виконують саме приховане бронювання, що дозволяє зберегти естетичний вигляд машини. Вся захист прихована всередині, тому зовні інкасаторські фургони практично не відрізняються від звичайних серійних автомобілів. Елементи бронювання, в свою чергу, можуть бути прикріплені за допомогою сполучних болтів або цельносварочним з'єднанням. Експлуатовані в нашій країні банківські бронеавтомобілі мають гвинтові і болтові з'єднання, які зберігають ремонтопридатність машин. "ПрактікСервіс" застосовує на своїй техніці металеву броню з сплавів Ц85 і А3, які привозять до нас з Росії.

ПрактікСервіс застосовує на своїй техніці металеву броню з сплавів Ц85 і А3, які привозять до нас з Росії

Листи броні, які пізніше будуть встановлені на інкасаторські автомобілі

- Пластини броні ми замовляємо в Росії. Це високоміцна сталь, яка пройшла спеціальну обробку. Взагалі, склад цього сплаву тримається в секреті, і навіть ми не знаємо, як відливають ці листи. Ми отримуємо партію бронематеріала і сертифікат, який свідчить про те, що він пройшов випробування справжньою зброєю. Потім ми проводимо аналогічні тести в Білорусі - є спеціальний тир, де по випадково обраному з партії листу броні виробляються постріли з вогнепальної зброї. Таким чином, матеріал проходить перевірку кулями двічі - в Росії і у нас. Аналогічні тести проводяться для багатошарових кулестійких стекол, - розповів співробітник підприємства.

Так виглядає прихована стрільниця, через яку люди можуть вести перестрілку з бронеавтомобіля

Всі скла машини замінюються на броньовані, а оригінальні відправляються в утиль. Звичайно, їх можна було б продавати, але знайти покупця непросто - з останньої партії (45 Volkswagen Caddy) вийшло 45 непотрібних лобових стекол і 90 бічних. Намагалися віддавати їх назад дилеру Volkswagen, але той відмовляється приймати. Та й навіщо стільки стекол? Доводиться просто утилізувати. Крім того, лобові стекла часто отримують ушкодження при демонтажі.

Такими листами захищається бензобак. Це необов'язкова частина бронювання, але багато банків вважають за краще замовляти і її

Є шість умовних класів стійкості бронеавтомобілів: 1-й - найслабший, 6-й - найсильніший. Банки, як правило, замовляють машини 2-го класу. Він витримує постріли з пістолета Токарєва. Але якщо збираєтеся захищатися від хуліганів з АК-74, доведеться брати 4-й клас броні. Хоча банки іноді просять зробити "мікс". Наприклад, весь автомобіль - з бронею 2-го класу, а скла - 3-го (витримують постріли з АКМ).

Наприклад, весь автомобіль - з бронею 2-го класу, а скла - 3-го (витримують постріли з АКМ)

Скло, відповідне 2-го класу захисту. Є три шари, які витримують постріли з більшості моделей пістолетів

Резонне питання, чому банки не оголошують тендер на автомобіль найвищого класу броні? Вся справа в тому, що дуже важливо зберегти максимальну допустиму масу машини. Все інкасаторські моделі мають доопрацьовану посилену підвіску (на Caddy, наприклад, ставлять додатковий лист ресори ззаду), яка витримує постійну велике навантаження. І якщо робити бронювання за стандартами вищих класів, доведеться повністю переробляти підвіску, що, в свою чергу, збільшить вартість автомобіля. Та й країна у нас спокійна, ніхто інкасаторів не грабував. Це в Росії іноді пропадають цілі машини з грошима. У нас, слава богу, з цим проблем немає, тому робити інкасаторські "танки" з 6-ї бронею немає необхідності.

Цей Volkswagen Caddy вже відслужив своє в банку (зверніть увагу на заварені оглядове вікно), і тепер його здали за схемою на зразок "тред-ина" назад на підприємство. Фахівці "ПрактікСервіс" знімають всю броню і відновлюють звичайний вантажний Caddy. Пізніше його продають

Ресурс у бронеавтомобілів - менше, ніж у звичайних фургонів. Як правило, в інкасації машини служать не більше семи років. "ПрактікСервіс" дає гарантію на свої моделі, але що стосується технічної частини, то її обслуговують у автомобільного дилера. Останній для збереження своєї гарантії видає дозвіл на доопрацювання машини. Є підписані розділові переліки, де вказано, за що відповідає автомобільний дилер, а за що - компанія, що робила бронювання.

Є підписані розділові переліки, де вказано, за що відповідає автомобільний дилер, а за що - компанія, що робила бронювання

- Для переобладнання автомобіля ми узгоджуємо з дилером повний перелік елементів, куди будемо втручатися. Ми складаємо цей список, відправляємо і тільки після отримання дозволу приступаємо до доопрацювання. Деякі дилери мають повноваження для самостійної видачі такого дозволу і збереження гарантії на машину. А деякі, зокрема Peugeot, відправляють перелік майбутніх доробок на завод і тільки від виробника отримують дозвіл на доопрацювання, яке і передають нам, - пояснив ситуацію з гарантією керівник підприємства.

А деякі, зокрема Peugeot, відправляють перелік майбутніх доробок на завод і тільки від виробника отримують дозвіл на доопрацювання, яке і передають нам, - пояснив ситуацію з гарантією керівник підприємства

Найпопулярнішою інкасаторської машиною в Білорусі є "Практик-19277" на базі Volkswagen Caddy Maxi. На її прикладі нам і показали, як виглядає бронеавтомобіль зсередини. Як вже говорилося вище, абсолютно всі стекла в машинах інкасації замінені на броньовані (2-го або 3-го класів захисту). Бічні скла не опускаються. Бачили чорні круглі отвори в дверних стеклах інкасаторських автомобілів? Це так звані бійниці, через які водій або передній пасажир в разі чого будуть відстрілюватися від грабіжників.

Це так звані бійниці, через які водій або передній пасажир в разі чого будуть відстрілюватися від грабіжників

Бічні стекла не відкриваються. Чорне отвір - це стрільниця, яку можна відкрити тільки в разі перестрілки

Чорне отвір - це стрільниця, яку можна відкрити тільки в разі перестрілки

Зовні кожної інкасаторської машини біля дверей водія є невелика колонка з мікрофоном. Це переговорний пристрій (схоже на маленький домофон), через яке водій спілкується, наприклад, з співробітниками ДАІ. За інструкцією відкривати машину водієві банківського бронеавтомобіля заборонено навіть представникам правоохоронних органів. Документи показуються через скло. Бійницю можна відкривати виключно в разі перестрілки.

Бійницю можна відкривати виключно в разі перестрілки

Ковроліном покриті листи броні. Виглядає м'яко, але на дотик - метал

Салон багато в чому схожий на інтер'єр звичайного Caddy. Правда, є ряд візуальних відмінностей. Клавіші склопідйомників тут не працюють (але їх залишили, щоб не було отворів в двері). На центральному тунелі біля важеля коробки передач - кнопки замикання всіх трьох дверей. Взагалі, замкнути двері тут можна з будь-якого місця (їх в машині чотири) і декількома способами. Є в банківському бронеавтомобілі обов'язкова радіостанція і додаткове освітлення, щоб можна було працювати з документами в темний час доби. Інкасаторські машини обов'язково обладнані кондиціонером - скла-то не відкриваються. Представлений нам Caddy дообладнуваний ще і просунутою системою навігації з клавішею екстреного виклику.

Крім водія, в автомобілі можуть пересуватися ще три людини. На передньому пасажирському кріслі сидить інкасатор-збирач, на другому ряду - старший інкасатор. Ці люди повинні обов'язково бути присутнім в інкасаторської машини. Залишати автомобіль дозволено тільки збирачеві, коли той виходить за грошима. Водій і старший інкасатор спостерігають за ним з салону. Іноді в таких машинах є четверта людина - це додатковий охоронець. Він може виходити з автомобіля, супроводжуючи збирача. У кожної людини тут є зброя.

На цьому місці сидить старший інкасатор. Поруч місце зазвичай вільно, але іноді його займає додатковий охоронець.

Зверніть увагу на прямокутний виріз під оглядовим вікном. Це прихована стрільниця, яка відкривається зсередини, - зовнішній шар кузова в даному місці позбавлений броні і легко пробивається будь кулею. Зовні це місце не видно

Інкасаторські машини будуються на базі вантажних модифікацій фургонів. Але ззаду встановлюються додаткові два крісла (для старшого інкасатора і охоронця), а також вирізається оглядове вікно. Ви напевно його бачили - невелике за розміром, відразу за водійськими дверима (є і з іншого боку). Тут теж кулетривке скло, а під вікном розташована ще одна стрільниця, яка не видно грабіжникам, - вона відкривається зсередини і легко пробивається пострілом.

- За правилами інкасаторську машину може зупинятися в місцях, де зупинка заборонена. По тротуару нам їздити не можна, але є об'єкти, до яких інакше не доїдеш. В ідеалі ми повинні ставити автомобіль на мінімальній відстані до інкасується точки. Але самі розумієте, іноді це неможливо - то запарковаться все, то точка ця знаходиться далеко від дороги. Загалом, доводиться проявляти кмітливість, - розповів водій інкасаторської машини.

Гроші в банківському бронеавтомобілі зберігаються ззаду - там, де у звичайного Caddy багажник. Відсік вміщує до 4,2 кубометра купюр. У задній частині машини є орні двері, яка полегшує роботу з банкоматами. Є ззаду і невеликий господарський відсік, де зберігаються інструменти і запасне колесо. Він не броньований. Куленепробивні листи йдуть далі - де двері в "грошовий відсік". Сама броня видно при відкритих дверях, але для краси вона прикрашена сірим ковроліном. На даху є вентиляційний люк. В інкасаторської машини дві аптечки і додатковий обігрівач.

Представники компанії, що створює бронеавтомобілі, відмовилися розкрити таємницю і сказати, скільки коштує така доробка. Але натякнули, що іноді ціна броні перевищує вартість самої базової машини. Крім інкасаторських автомобілів, в "ПрактікСервіс" створювалися деякі інші цікаві моделі. Так, два роки тому тут випустили тактичний бронеавтомобіль на базі Ford F-350 для ОМОНу. При бажанні поставити броню можна на будь-яку машину - головне, щоб підвіска витримала вагу.

Все ж пам'ятають ці світлі фургончики із зеленою смужкою на бортах?
Та й навіщо стільки стекол?
Бачили чорні круглі отвори в дверних стеклах інкасаторських автомобілів?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов