Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як створював свої машини найгеніальніший дизайнер Ferrari

Наша сеть партнеров Banwar

«АвтоОбоз» повідомляв про смерть знаменитого автомобільного конструктора Серджіо Ськальетті . Пропонуємо вам прочитати дуже цікаву історію його життя і його автомобілів.

***

Серджіо Ськальетті - справжній унікум в автомобільному світі. Цікавий парадокс: створюючи одні з найкрасивіших Ferrari, він практично не вмів малювати! Справа в тому, що Ськальетті ні дизайнером, це був скульптор - як Донателло. Він не малював, він виліплює свої автомобілі прямо з металу, надаючи їм форми молотком і власними руками.

Секрет кожного генія потрібно шукати в його дитинстві. Ськальетті з юних років обожнював автомобілі, про таких людей кажуть, що вони вчаться читати по автомобільним журналам, що Серджіо цілком успішно робив вже в 4-річному віці.

До 8 років він захопився ліпленням. Його захоплення було настільки велике, що він навіть виліплює з глини і дроту машини власного дизайну! Але казці судилося скінчитися в 13 років, коли, після смерті свого батька, він був змушений кинути школу і піти в майстерню по ремонту автомобілів, де влаштувався в підмайстри до кузовщика.

У цій майстерні Ськальетті опанував усіма премудростями бляшаного справи і незабаром став неперевершеним майстром, до якого постійно стояла черга. Ми ніколи не дізнаємося, ким би став Ськальетті, який був би його життєвий шлях, адже історія не знає умовного способу, але вирішальним фактором у його подальшій долі зіграв Енцо Феррарі.

У 1937 році, коли юному Серджіо було всього 17 років, в він заглянув в ту саму майстерню з проханням відремонтувати бризговики його автомобіля. Енцо давно примітив спритного і рукатого хлопчину, він частенько попадався йому на очі, адже жили вони пліч-о-пліч, на одній вулиці, а цей бризговики - був нічим іншим як іспитом, який Серджіо пройшов блискуче. З тієї самої пори долі Ськальетті і компанії Ferrari переплелися на 8 десятиліть.

Спочатку Ськальетті займався кузовами гоночних автомобілів і їх подальшим відновленням, які постраждали під час аварій в завзятій боротьбі за лідерські місця. Але в 1939 році Італія вступила в Другу Світову Війну, і про виробництво власних автомобілів довелося забути.

Ськальетті закликали в армію танкістом-інструктором, тому на фронт його не відправили, що, цілком ймовірно, врятувало йому життя. Тільки в 1948 році, через 3 роки після закінчення війни, Ськальетті під егідою свого беззмінного начальника зміг знову займатися улюбленою справою, а в 1951 році навіть заснував свою кузовную майстерню Carrozzeria Scaglietti.

В ІМ'Я ЖІНКИ

У 1954 році з під руки Маестро Алюмінію вийшла єдина в світі Ferrari 375MM Scaglietti. Замовлення на цей автомобіль Енцо Феррарі прийшов від найвідомішого свого часу кінорежисера Роберто Росселліні.

Ця машина повинна була стати подарунком відомої кіноактрисою Інгрід Бергман, тому потрібно було щось витончене і піднесене. Спочатку Енцо планував віддати замовлення на розробку кузова в ательє Carrozerria Pininfarina, з яким його пов'язувала вже далеко не одна загальна машина.

Але Батіста Фарина, як людина творча, пішов в себе і, забувши повернутися, упустив терміни здачі дизайну. Тут для Ськальетті і настав зоряний час.

Не хто інший, як істинний італієць, знає, як розтопити серце будь-якій жінці, навіть такій холодній Нормандки, як Бергман, тому Серджіо підійшов до роботи з усією серйозністю, проте, постійно даючи волю почуттям. Він працював над цим автомобілем не покладаючи рук цілих 4 місяці, але його старання були варті того.

Це був не просто автомобіль, це був справжній шедевр, який можна порівняти за красою хіба що Венерою Мілоської. У цьому автомобілі були присутні риси автомобілів абсолютно різних поколінь, які, здавалося б, неможливо злити воєдино, але Ськальетті це вдалося.

Судіть самі: роздуті крила, що нагадують своєю формою автомобілі кінця 30-х, плавники на задніх крилах, настільки популярні в США в той період, виштамповки з зябрами на передніх крилах, подумки відсилають нас до 20-х років минулого століття - все це поєднувалося воєдино в прекрасній стрімкої формі.

Але, крім, класичних, що пішли в минуле ліній, цей автомобіль визначив автомобільну моду 70 - 80-х років на піднімаються вгору фари. Серджіо Ськальетті став одним з перших дизайнерів у світі, хто зважився на настільки відважний крок!

Але найбільшим нововведенням в автомобільному дизайні, на мій погляд, є невеликі фари, розташовані на передніх крилах. Якщо придивитися, можна побачити, що вони розташовані урівень з площиною крила.

Дане явище биодизайна характерно для сучасних машин, але ніяк для 1954 року, коли таке рішення було чимось з області підкорення космосу.

Але доля виявилася несправедлива до Ськальетті. Після того, як автомобіль був закінчений, на нього наліпили значки кузовного ательє Pininfarina. Довгий час весь світ хвалив Батісту Фаріна за настільки блискучий зразок дизайнерського мистецтва, хоча ніяк до цього автомобілю не ставився.

Але повністю вкрасти дизайн Фарина не міг, справа могла дійти і до судового розгляду, тому на радіаторну решітку буквально наліпили 2 фари. Коли Ськальетті побачив це, він розплакався ... Це був удар ножем в саме серце. Ці 2 фари псували абсолютно все враження від автомобіля, в якому була важлива буквально кожна деталь.

ШВИДКА І ГАРНІ

Але Серджіо Ськальетті був сильною людиною, і він пробачив Феррарі настільки образливе зрада, адже вже в 1957 році він випустив «найсексуальнішу і саму божественну Ferrari 20 століття» - Ferrari 250 Testa Rossa. Девід Гудінг, відомий колекціонер і голова автомобільного ретро аукціону, так відгукувався про цю машину: «Це Софі Лорен світу автомобілів, у неї такі ж пишні, хтиві форми.

Це справжня італійська квінтесенція: дика, екстремальна, красива, о, так, звичайно ж, красива! Але при цьому унікальна, в той час ви б ніколи її сплутали ні з чим іншим ». Але, незважаючи на настільки красномовні відгуки про зовнішність автомобіля, це був приголомшливий гоночний болід, який отримав за свою недовгу дворічну кар'єру понад 100 перемог!

Але найвідомішою, впізнаваною і великої роботою маестро стала Ferrari 250GTO 1962 року. Цей автомобіль став культовим ще за життя, адже, провівши понад 300 гонок в своїх численних іпостасях, він близько 260 разів піднімався на подіум і, найчастіше, на самий верх!

Цьому сприяло і приголомшливе шасі, розроблене самим Енцо Феррарі, і потужний, легкий мотор V12 об'ємом 3 літри, створений генієм моторобудування Джоаккіно Коломбо, і, звичайно ж, аеродинамічний кузов від Ськальетті.

Всього було випущено 39 цих прекрасних автомобілів і кожен з них брав активну участь в гонках, тому ціна кожного примірника, в залежності від гоночної історії, коливається від 5 до 20 мільйонів євро!

Ось ще роботи Ськальетті, не менш відомі і дорогі.

Ськальетті У МОЄМУ ЖИТТІ

Ськальетті, не в приклад своєму начальнику, був вірним сім'янином. У 1940 році він познайомився зі своєю дружиною Марією Нері, з якою прожив усе життя. Від цього шлюбу у Ськальетті народилося дві синів, які в майбутньому стали його помічниками.

У житті Ськальетті був дуже добродушним і м'якою людиною, мабуть, тому він зміг ужитися з вибуховим Енцо Феррарі і стати його найближчим другом. Настільки близьким, що Серджіо був одним з 8 чоловік, запрошеним на похорон Енцо, відбулися 15 серпня 1988 року.

Доля підготувала Ськальетті довге і щасливе життя. У нього було все: швидкі машини, притому власного виготовлення, любляча дружина, розумні діти. Але найголовніше, чого він домігся, була повна самореалізація. Він робив те, що йому було до душі, і, до того ж, ще й заробляв на цьому.

Такій людині, як йому, можна тільки позаздрити. А 20 листопада 2011 року Серджіо Ськальетті не стало, він помер уві сні, заснув і більше не прокинувся. Гідна смерть Великого людини, і нехай його ім'я буде золотими літерами вписано в історію автомобілебудування. Він цього заслужив як ніхто інший.

Він цього заслужив як ніхто інший

Підписуйся на наш Telegram . Отримуй тільки найважливіше!

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов