Наша сеть партнеров Banwar
Багато з нас в сучасному світі вже не можуть обходитися без особистого автомобіля. Однак далеко не кожен автолюбитель вважає що автомобіль - це не просто "купив і забув", а річ, яку потрібно постійно обслуговувати і контролювати її стан.
Однією з головних речей, яку варто перевіряти перед кожною поїздкою, є стан коліс, а точніше шин автомобіля. Важливо це тому, що в разі проколу, надмірного зносу або просто не правильно обраного тиску може статися дуже неприємна ситуація.
Саме про останній випадок, тобто про те, як впливає занадто низька або занадто високий тиск на шини автомобіля ми і хочемо сьогодні розповісти.
Мабуть, не варто згадувати, що для кожного автомобіля в першу чергу потрібно вибрати відповідні під його диски і рекомендовані для погодних умов шини. Зробити це можна в будь-якому інтернет магазині вказавши модель свого автомобіля, наприклад, можна подивитися шини Кумхо на http://www.e-katalog.ru/ або у будь-якого іншого місцевого продавця гуми. Але перейдемо ближче до теми неправильного вибору тиску в шинах.
У більшості легкових автомобілів необхідний тиск повітря в шинах вказується в дверному отворі водія у вигляді наклейки - або на стійці, або з торця самих дверей. Якщо ви не знайшли там ніяких вказівок, то вони напевно будуть в інструкції по експлуатації вашого автомобіля, і їм наполегливо рекомендується слідувати.
Що буде, якщо накачати занадто низька або занадто високий тиск в шини? Спробуємо розібратися.
Дуже високий тиск в шинах автомобіля
Для початку розглянемо ситуацію, коли тиск повітря в колесах вашого залізного коня вище норми і результати, до яких вона може призвести.
- Гума матиме клиноподібний вигляд, в результаті знос центральній частині покришки буде значно вище, ніж бічних.
- Колеса занадто пружні і стрибають як м'ячик по дорозі - в результаті всі дорожні нерівності і ями приймає на себе кузов і підвіска автомобіля, що явно не йде їй на користь.
- Область контакту шини з дорогою менше, ніж повинна бути - в результаті керованість автомобілем значно знижується, гальмівний шлях збільшується, а при значній дорожньої нерівності покришка може просто вибухнути.
Занадто низький тиск в шинах автомобіля
Тепер розповімо про те, чому занадто низький тиск в шинах нічим не краще, ніж занадто висока.
- Гума матиме зворотний вид і проминатися по центру, в результаті чого боковини будуть зношуватися значно сильніше центральній частині покришки.
- Витрата палива автомобіля буде вище, різниця може досягати 20%.
- Навантаження на коробку перемикання передач і привід підвищується, знижуючи їх ресурс.
- В результаті деформації покришки при русі машина може "плавати" по дорозі з одного боку в інший, що є досить небезпечним в щільному міському потоці.
- В результаті неефективного зчеплення з дорогою гальмівний шлях буде вище, ніж міг би бути на правильно накачаної шині.
- Шина слабо сидить на диску, в результаті чого при різкому розгоні або гальмуванні може просто провернутися і зіскочити з нього, або повністю втратити тиск в колесі, що призведе до сумних наслідків для диска, а може і для автомобіля в цілому.
Виходячи з усього вищесказаного можна зробити однозначний висновок: слід строго дотримуватися рекомендацій виробника автомобіля і гуми щоб не потрапити в небезпечну ситуацію на дорозі, і тоді ваші шини будуть служити вам довгий час рух на них буде в одне задоволення.
© OchProsto.com
Що буде, якщо накачати занадто низька або занадто високий тиск в шини?