Наша сеть партнеров Banwar
41 600
Машина смикається, пропала жвавість чи двигун погано заводиться? Одна з причин подібних несправностей може бути пов'язана з тиском палива. Розглянемо інструкцію по виміру тиску в паливній рампі, а також особливості, які можуть виникнути в ході цього заходу.
Перевірка тиску палива виконується аналогічно для всіх автомобілів Лада (Гранта, Калина, Пріора, Ларгус, Веста, Нива 4х4 і XRAY), тому що всі ці моделі мають однотипні двигуни .
Процес перевірки тиску в паливній системі
Буде потрібно: повітряний (а краще водяний) манометр, на який потрібно одягнути шланг діаметром 12 мм і затягнути хомутом. Двигун повинен бути холодним, а генератор закритий ганчіркою.
Порядок дій:
- Вивернути ковпачок контрольного штуцера на паливній рампі (фітінг). Біля ГРМ (праворуч по ходу руху), або зліва біля маслозаливной горловини (для двигуна ВАЗ 21129);
- Вивернути золотник з штуцера, використовуючи ковпачок колісного вентиля. У цей момент з-за залишкового тиску в рампі бризне бензин (можна попередньо скинути тиск рампі, знявши запобіжник з бензонасоса на заведеному моторі і чекати поки він не затихне).
- На штуцер рампи надягаємо шланг манометра і закріплюємо його хомутом;
- Включаємо запалювання. Включиться паливний насос;
- Перевіряємо показання на манометрі.
Яке тиску повинно бути в паливній рампі? На моделях ВАЗ 2110, 14-15, 99 воно повинно бути в межах 2,8 - 3,2 бар. На сучасних двигунах (Пріора, Гранта, Калина, Веста, XRAY і ін.) Тиск повинен бути рівним 3,6-4,0 бар. Процес також показаний на відео:
діагностика несправностей
Немає тиску в паливній рампі? причини:
- засмічений паливний фільтр ;
- Засмічений фільтр бензонасоса;
- несправність паливного насоса ;
- Несправність регулятора тиску палива (РДТ). І при підвищеному тиску теж.
Якщо тиск в паливній рампі поступово падає, то причиною може бути:
- негерметичність з'єднань бензонасоса;
- негерметичність форсунок;
- несправність паливного насоса.
Перевіряємо так. Затискаємо поводять гумовий шланг паливної рампи:
- тиск стало стабільним - негерметичний паливний модуль, або несправний насос;
- тиск падає - негерметична форсунка (і).
Перевірка РДТ. Під'єднуємо шланг манометра до вихідного штуцера бензонасоса і включаємо запалювання:
- тиск низький, але стабільний - значить РДТ несправний і скидає тиск занадто інтенсивно.
Якщо тиск в паливній рампі в межах норми, шукаємо причини несправностей в роботі двигуна в іншому місці .
Ключові слова: система харчування лада гранта | система харчування лада калина | система харчування лада пріора | система харчування лада Ларгус | система харчування нива | система харчування лада веста | система харчування lada xray | двигун лада гранта | двигун лада калина | двигун лада пріора | двигун лада Ларгус | двигун нива | двигун лада веста | двигун lada xray | універсальна стаття
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter ..
Схожі матеріали
Яке тиску повинно бути в паливній рампі?