Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як не можна ремонтувати двигуни: розбираємо VR6 після невдалої "капіталки"

  1. нещасливий випадок
  2. Пошук проблеми
  3. справа заплутується
  4. справа розкрита
  5. Рішення
  6. Епілог

Наша сеть партнеров Banwar

До ак було сказано в заголовку, в розробку до нас потрапив двигун VR6 серії ААА від VW. Можна сказати, майже легендарний двигун, який в тому чи іншому втіленні був встановлений на Passat B3, Golf GTi, а також ще на ряд моделей неосяжного концерну Volkswagen.

До речі, а що значить VR? Одночасно і V-подібний, і R-рядний? Майже. Конструктори, щоб значно зменшити габарити двигуна, в якому шість «котлів», згадали стару (аж 20-х років) модель Lancia. Саме на ній вперше серійно було встановлено V-подібний двигун з гранично малим кутом розвалу між рядами - близько 10-20 градусів.

Ясна річ, щоб вмістити гільзи в настільки обмеженому просторі, їх розташували в шаховому порядку. Геніально! Чи не дуже? У 20-х двигун не зрозуміли і не прийняли, так як вібрації від такої конструкції були божевільні.

Але через 70 років двигун зуміли все ж збалансувати, застосувавши всі конструкторські знахідки кінця ХХ століття, і випустили в світ 2,8-літровий мотор, позначивши його як VR6.

За компактності - майже рядна «четвірка», а за обсягом і кількістю циліндрів - майже трилітровий монстр. Кут розвалу - 15 градусів. З особливостей - привід ГРМ ззаду, там, де кріпиться коробка. Головка блоку циліндрів - звичайна, на перший погляд, нічим не примітна «голова» з дванадцятьма клапанами. По суті неубіваемий, але ми-то знаємо, що при «правильному» підході все можливо.

нещасливий випадок

До нас двигун потрапив зовсім випадково. Господар заїхав поміняти масло і так, між іншим, поцікавився, чи нормально те, що йому доводиться доливати майже по два літри олії на 1 000 км. Ціною титанічних зусиль, трансформувавши сміх в здивування, перепитали про кількість доливаного масла. Отримавши підтвердження, запитали, як давно ремонтувався ДВС. На що власник, з закрадаються сумніви, вказав на 20 000 км.

На що власник, з закрадаються сумніви, вказав на 20 000 км

Ми відразу запідозрили, що працювали «профі», бо ліквідувати мета за одну мить може і дурень, а от зробити так, щоб вона вмирала довго - на це здатен не кожен. Причому разом посмутнілий автомобіліст стверджував, що машина, цитую, «пре і валить». Але наш майстер з видом слідчого з забійної дотиснув-таки на розбирання двигуна з метою його діагностики, висунувши бронебійний аргумент. Якщо з двигуном виявиться все в порядку, ми беремо на себе всі витрати. Якщо ж ні - то капремонт по повній. Під таким натиском власник VW Passat B3 здався.

Пошук проблеми

Спочатку у майстри практично не було сумнівів в діагнозі, враховуючи анамнез. Тому з видом доктора Хауса він почав розбирати двигун. Якщо вам належить подібна процедура, маленька порада. Особливу увагу приділіть датчику витрати повітря. При необережному поводженні його легко пошкодити, але не дуже легко знайти йому заміну. Вартість нового може доходити до 400 євро, вторинний же ринок може запропонувати ціну в 100 євро на додачу з мішком і котом. Знаючи про вищесказаному, механік знімав цей датчик, затамувавши подих, а після зняття поклав в найбезпечніше місце на станції - сейф з касою.

Далі нічого важкого - VR6 в розбиранні нітрохи не складніше звичайного «рядної четвірки». Провід геть, елементи кріплення туди ж - алюмінієвий впускний колектор демонтований.

Від'єднуємо роз'єми і знімаємо паливну рейку в зборі з форсунками. Топлівопроводи залишаємо на місці, вони не завадять.

Далі знімаємо перехідник впускного колектора і від'єднуємо від головки блоку циліндрів випускний колектор.

«Скидаємо» клапанну кришку і розподільник (він же «трамблер»).

Нам потрібно зняти ГБЦ, для цього необхідно зняти розподільні вали, а щоб це зробити, знімаємо верхню частину кришки ланцюга приводу ГРМ.

Спочатку викрутили болти кріплення зірочок розподільних валів, після чого зняли спочатку один, потім другий вали.

Викрутили, як і годиться, в певній послідовності болти кріплення ГБЦ і зняли її.

Що ми бачимо усередині? Сильний нагар на поршнях! Стало бути, швидше за все, прийшов кінець кільцям. Головку блоку циліндрів на час відкладемо в сторону. І зателефонуємо власнику машини - повідомити не найприємніші новини.

І зателефонуємо власнику машини - повідомити не найприємніші новини

справа заплутується

Якщо міняти кільця, доведеться розбирати всю поршневу групу. Зняли піддон, відвернули елементи кріплення шатунних кришок і виштовхнули поршні з циліндрів.

Що характерно для VR - площину днища поршня знаходиться під кутом 15 градусів до горизонтальної осі. Причина в тому, що кут розвалу циліндрів є, а накриті вони однією спільною ГБЦ з ідеально плоскою поверхнею сполучення. Зняли з поршнів кільця, які були в нормальному стані, щоб вимірювати зазори в замках.

За всіма правилами діагностики ми встановили кільця - одне за іншим - в циліндр без поршня, потім плоским щупом виміряли зазори. Це був перший раз, коли майстер засумнівався в своїх судженнях, так як зазор був в нормі!

Виміряли зазор між поршнем і циліндром. І знову, якщо судити по мануалу виробника, зазор в межах допустимого! Більш того, на стінках виразно помітні сліди хонингования (дуже тонкої поліровки) - кустарної, але майже ідеально виконаної. Майстер на межі відчаю - звідки ж такий страшний чад масла?

Розібрали головку блоку - докладно про її конструкції і несправності я розповідав нещодавно в окремому матеріалі . Клапани прітерти нормально, маслос'емниє ковпачки в ідеалі. Чудеса! Маслу діватися, здавалося б, просто нікуди. Може, клієнт просто морочив майстру голову?

Але власник наполягав на тому, що доливав кожну тисячу майже по два літри олії. При розбиранні уважно досліджували моторне масло і охолоджуючу рідину на наявність емульсії, яка утворюється при попаданні масла в воду і навпаки. І знову ніяких слідів «криміналу».

Було прийнято рішення відправити блок до майстра по розточуванню, але от знайти такого для роботи з VR6 виявилося не так-то просто. Одні відмовлялися, посилаючись на відсутність додаткового обладнання, необхідного для розточки блоків такої конструкції, інші - на відсутність досвіду. Одного все ж знайшли. Людина, який спеціалізувався на расточке виключно VR6.

справа розкрита

Потрапивши на робочий стіл для розточення, багатостраждальний блок був забракований. Майстер, намагаючись правильно налаштувати інструмент верстата, виявив величезну, як для таких точних деталей, відхилення від вертикальної осі циліндра відносно осі колінчастого вала.

Що ж сталося з блоком? Залишається тільки здогадуватися. Схоже, що не мають досвіду і обладнання сервісмени взялися за VR6, стали його розточувати і розточили так, що порушили геометрію. Але в підсумку зібрали «як є» і віддали власнику.

Вони прекрасно розуміли, на що в першу чергу звертатиме увагу будь-механік при діагностиці несправностей - на кільця, клапани та маслос'емниє ковпачки. Ремонт такого двигуна міг повторюватися дуже часто, а недосвідчені майстри продовжували б «підкинути» нові кільця. Це спочатку вирішувало б проблему з чадом масла, але ненадовго. А час в таких ситуаціях працює проти власника.

Вердикт верстатника був однозначний - шлюб. Вивести в нормальний стан такі циліндри неможливо, так як не вистачить товщини стінок гільз. Блок відправився на смітник.

Рішення

Єдино можливий варіант розвитку подій - покупка уживаного блоку циліндрів в пристойному стані. Знайшовши такий, зі схвалення власника, ми відшліфували поверхню з'єднання з головкою блоку, отхонінговалі внутрішні поверхні, а ось поршні залишили старі - замінили лише кільця.

Наостанок - особливість збірки VR6 з маленьким кутом розвалу циліндрів. Біда в тому, що площину осі поршня знаходиться під кутом до площини блоку. В такому випадку використовувати стандартне пристосування для обтиску кілець поршня при установці останнього в блок не можна - він просто не влізе або його заклинить, якщо сильно старатися. Потрібне спеціальне пристосування саме під цей двигун, за допомогою якого можна обжати поршень з кільцями і встановити всю збірку в циліндр.

Епілог

Після будь-якої «байки з сервісу» висновок може бути тільки один: стежте за своїм автомобілем, намагайтеся вирішувати проблеми заздалегідь, а на ремонті не економте і довіряйте справу професіоналам. Як бачите, недосвідчені і недобросовісні майстри можуть «відремонтувати» так, що краще б не бралися.

Опитування

А у вас бувало, що майстри ламали машину, замість того щоб ремонтувати?

Всього голосів:

До речі, а що значить VR?
Одночасно і V-подібний, і R-рядний?
Чи не дуже?
Що ми бачимо усередині?
Майстер на межі відчаю - звідки ж такий страшний чад масла?
Може, клієнт просто морочив майстру голову?
Що ж сталося з блоком?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов