Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як перевірити реле регулятора генератора. Своїми руками, за допомогою мультиметра. Дуже просто

  1. Типи реле - регулятора
  2. Як перевірити реле - регулятора не знімаючи з машини?
  3. Перевіряємо суміщений реле-регулятора автомобіля
  4. Перевірка окремого реле
  5. Старий тип або перевірка 591.3702-01
  6. Що ще може бути?

Наша сеть партнеров Banwar

Проблеми «недозаряд», як в принципі і «перезарядження» акумулятора, можуть бути викликані багатьма причинами, але найперша і найпоширеніша на багатьох автомобілях (наші ВАЗ тут не виняток), а також на багатьох мотоциклах, є вихід реле-регулятора генератора з ладу. Цей прилад, не дивлячись на свою компактність, вбереже вашу батарею і зробить її термін служби набагато більше. Однак якщо він виходять з ладу, це може просто вбити АКБ в лічені тижні, тому якщо побачили білі патьоки, а також, двигун не запускає після ночі, навіть «не крутить» стартер - саме час перевіряти реле регулятор вашого автомобіля, а ось як це зробити своїми руками, а вам сьогодні детально розповім ...

Однак якщо він виходять з ладу, це може просто вбити АКБ в лічені тижні, тому якщо побачили білі патьоки, а також, двигун не запускає після ночі, навіть «не крутить» стартер - саме час перевіряти реле регулятор вашого автомобіля, а ось як це зробити своїми руками, а вам сьогодні детально розповім


ЗМІСТ СТАТТІ

Для початку визначення

Реле-регулятор - це пристрій, який регулює струм від генератора автомобіля, не даючи перезарядити акумулятор, оберігаючи його від перезарядження, згубного для батареї. Таким чином, цей пристрій набагато подовжує термін служби АКБ.

По суті це просто стабілізатор напруги, який не дає напрузі від генератора перевищувати поріг в 14,5 Вольта, це дуже точний прилад і обов'язковий для всіх типів автомобілів. Однак його можна розрізнити на два типи.

Типи реле - регулятора

Якщо перебільшувати то видів всього два, але кожен працює за однаковим принципом, а саме «ріже» або збільшує напругу до потрібного показника.

  • Поєднаний зі щітковим вузлом. Зазвичай кріпиться на сам генератор, в корпусі де знаходяться щітки, знаходиться і реле-регулятора.

Зазвичай кріпиться на сам генератор, в корпусі де знаходяться щітки, знаходиться і реле-регулятора

  • Окремий. Зазвичай кріпиться на кузові автомобіля, дроти йдуть від генератора на нього, а тільки після на акумулятор.

Зазвичай кріпиться на кузові автомобіля, дроти йдуть від генератора на нього, а тільки після на акумулятор

Корпуси нерозбірні і туго і в іншого типу (найчастіше залиті герметиками або спеціальними клеями), тобто вони не ремонтуються. Якщо чесно то коштують вони досить дешево, особливо на наші ВАЗ, так що легше купити новий, ніж колупати старий.

Це найпоширеніші види, звичайно, раніше були так звані суміщені з клемами, але вони не прижилися, тому що пристрій не дуже зручне, тому про них розповідати не буду.

Якщо ваше реле «накрилося» йде постійний перезаряд, тоді варто його змінювати, однак для початку потрібно переконатися що справа саме в ньому. Зараз існують лише два способи перевірки: - не знімаючи на самому автомобілі, і перевірка вже знятого реле. Розберемо обидва варіанти.

Як перевірити реле - регулятора не знімаючи з машини?

непрямі ознаки

Якщо у вас «регулятор» вийшов з ладу - ви це дуже швидко помітите, особливо якщо на вулиці зима і морози. Справа в тому, що буде присутній або «недозаряд» або перезаряд батареї . При недозаряд - ви просто не запустите свій автомобіль - приходьте на стоянку вставляєте ключ, а авто ледь - ледь крутить двигун, або взагалі не запускає, іноді гаснуть навіть лампочки.

При перезаряді - буде відбуватися практично те ж саме, тільки приводом буде служити википання електроліту з банок АКБ. Побічно можна визначити по швидкому зменшенню електроліту в банках, і білому нальоту на акумуляторі зверху, а також на частинах кузова під ним. Варто вже задуматися і перевірити реле регулятора.

Однак це не наш метод, нам потрібно переконатися більш точно.

правильний метод

Для цього будемо використовувати наш вольтметр, нам потрібно заміряти напругу на клемах акумулятора, при запущеному двигуні. Для початку хочу зазначити що при незапущених двигуні нормальне напруга має бути в межах 12,7В, можливо трохи менше, але якщо у вас вже 12В, то АКБ потрібно заряджати! Або шукати причини недозаряд.

Або шукати причини недозаряд

ОТЖЕ:

  • запускаємо двигун
  • ставимо мультиметр на значення до 20 Вольт

запускаємо двигун   ставимо   мультиметр   на значення до 20 Вольт

  • Під'єднуємо щупи до клем
  • Якщо напруга приблизно в межах 13,2 - 14В, це нормально.
  • Збільшуємо обороти (скажімо до 2000 - 2500), напруга почне рости, приблизно від 13,6 до 14,2 В, це також нормально.
  • Далі пробуємо на максимальних обертах (більше 3500), напруга повинна бути від 14 до 14,5В, але не більше!

Якщо у вас є відхилення, в більшу або меншу сторону, а саме при будь-яких оборотах напруга так і залишилося в 12,7В, або навіть впало до 12В, то це говорить про несправності реле-регулятора.

Також якщо напруга вище 14,5В, наприклад - 15 - 16В, знову ж несправний реле-регулятора, потрібно міняти.

Якщо бути до кінця чесним, не завжди несправність вказує тільки не реле, часто виходить з ладу сам генератор. Якщо «регулятор» знаходиться окремо, то потрібно для початку поміняти його, якщо нічого не змінилося, знімаємо генератор і повністю перевіряємо систему. Якщо щітковий вузол суміщений разом з реле, то генератор потрібно знімати обов'язково!

Перевіряємо суміщений реле-регулятора автомобіля

Першим будемо перевіряти поєднану схему реле-регулятора разом зі щітковим вузлом. Такі зараз ставляться на багато іномарки, та й до речі на багато вітчизняні автомобілі (найчастіше носять маркування Я212А).

Як ви розумієте тут обов'язково знімати генератор і розбирати його, так як цей суміщений вузол кріпиться ззаду поряд з валом генератора, за яким і ходять ці щітки. Для цього:

  • Шукаємо на генераторі ззаду спеціальне «віконце», куди занурюються щітки.
  • Відкручуємо болт кріплення.
  • Витягуємо щітковий вузол.
  • Очищаємо його - як правило, він буде в графітового пилу, щітки зроблені з графіту, з застосування спеціального вугілля.

Потім нам потрібно його перевірити, але для цього збираємо певну схему, бажано використовувати блок живлення з регульованим навантаженням або зарядний пристрій. Також нам потрібно взяти звичайну лампочку на 12В від автомобіля, наприклад від «габаритів», будуть потрібні дроти для складання всієї системи.

Можливо, нам знадобитися акумулятор, адже багато зарядні пристрої без нього не працюють. А ось вже від проводу з акумулятора приєднуємо реле-регулятора, до щіток якого підключаємо лампочку на 12В, зробити це можна невеликими крокодильчиками, головне не зламати графітові елементи. Невелика схема для розуміння.

Невелика схема для розуміння

Якщо підключити всі в спокійному стані, то лампочка просто загориться і буде горіти, це нормально, так як щітковий вузол є провідником електрики від вала. Нагадаю в спокійному стані, напруга на щітках буде приблизно 12,7В.

Тепер на зарядному пристрої нам потрібно піднімати напругу, до 14,5 В, лампа буде горіти, але при досягненні цього порога вона повинна згаснути! Тобто 14,5 В це свого роду «відсічення» подальшого зростання напруги! Якщо знизити значення, то лампа знову повинна спалахнути. Тоді ваш реле-регулятора робочий, він пройшов перевірку.

У разі якщо напруга досягла 15 - 16В, а лампочка горить, це означає реле вийшло з ладу його потрібно замінити! Він не дає «відсічення» і сприятиме перезаряду АКБ. Ось така ось проста перевірка. Зараз невелике відео по темі.

Перевірка окремого реле

Аналогічно можна перевірити новий тип регулятора, тобто окремий, тут процес перевірки набагато полегшений. Для прикладу візьмемо модель типу Я112B, вони встановлювалися на багато вітчизняних авто раніше (ВАЗ).

Це окремий елемент, тому просто відкручуємо його від кузова (буває і від кришки генератора) і приєднуємо до нашого стенду, ще раз хочу нагадати бажано - мати блок живлення на 12В, тоді процес перевірки на багато полегшується. Якщо немає, використовуємо зарядний пристрій (з режимами регулювання) і підключаємо по нижній схемою.

Перевірка така ж, підвищуємо напруга до 14,5 В, лампа повинна згаснути, якщо немає, або відключається при напрузі набагато вище - то реле вийшло з ладу потрібна заміна.

Старий тип або перевірка 591.3702-01

Це зовсім старий тип реле, він встановлювався ще на «копійки», а також на багато задньопривідні автомобілі. Він також завжди окремо кріпився на кузові, але перевірка тут трохи відрізняється по контактам.

Якщо взяти їх маркування, то їх всього два - «67» і «15». Перший контакт «67» - це мінус як власне і корпус реле, а ось «15» - це плюс. Принцип дії такий же, приєднуємо наш зарядний пристрій - починаємо перевірку, підвищуємо напруга до 14,5В, далі дивимося на лампу. Якщо відключилася добре, немає - погано, заміна.

Є ще один «лайфхак» - якщо підключити лампочку, в обхід реле регулятора до проводів які йшли на контакти 15 і 67, далі зняти з плюсовою клеми АКБ провід - якщо мотор не заглох, значить генератор «живий».

Що ще може бути?

Найчастіше при винуватцем проблем з зарядом може бути не сам регулятор, а його клеми, від часу, вони як і багато на автомобілі окислюються - що не дає нормально працювати генератору і заряджати нашу батарею, тому для початку перш ніж змінювати цей вузол постарайтеся його прочистити, прибрати оксиди та інші нальоти. До речі це стосується і клем акумулятора, їх потрібно чистити і захищати, хоча б раз в сезон.

Тому перш за все, якщо мультиметр видає вам - 11 або трохи нижче 12В на клемах машини, спробуйте для початку прочистити клеми і контакти, потім заміряйте ще раз. Цілком можливо що причина в них.

НА цьому закінчую статтю, думаю було корисно, читайте наш автоблог.

(11

голосів, середній: 4,55 з 5)

Що ще може бути?
Як перевірити реле - регулятора не знімаючи з машини?
Що ще може бути?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов