Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як перевірити свічки і котушку запалювання ЗМЗ-406, 405 і 409 інжектор, установка і схема підключення

  1. Свічки, що застосовуються на автомобілях з двигунами ЗМЗ-405, 406 і 409
  2. Періодичність заміни і ознаки несправності
  3. Перевірка свічок своїми руками
  4. Особливості пристрою котушки запалювання
  5. Як перевірити КЗ?
  6. Фотогалерея «Діагностика КЗ»
  7. Інструкція по підключенню КЗ
  8. Основні аспекти установки запалювання
  9. Відео «Інструкція з виставлення запалювання»

Наша сеть партнеров Banwar

У будь-якому автомобілі система запалювання грає одну з основних функцій. Саме завдяки її правильній роботі забезпечується коректна працездатність силового агрегату як при його запуску, так і під час експлуатації авто. Які потрібно використовувати свічки в автомобілях Газель, з яких причин з ладу може вийти котушка запалювання ЗМЗ-406 і як встановити запалювання своїми руками? Відповіді на ці та інші питання ви можете знайти нижче.

зміст

[Розкрити]

[Приховати]

Свічки, що застосовуються на автомобілях з двигунами ЗМЗ-405, 406 і 409

Перш ніж піти в магазин за покупкою свічок запалювання (СЗ) для двигунів інжекторів 405, 406 або 409, потрібно ознайомитися з сервісною книжкою до автомобіля. В мануалі повинні бути точно вказані моделі СЗ, експлуатація яких допускається в таких моторах. Виробник офіційно рекомендує використовувати СЗ А14ДВР або їх аналоги. Якщо ви вирішили віддати перевагу аналогам, то врахуйте, що іскровий зазор в свічках повинен становити 0,7-0,85 мм.

Деякі автомобілісти, залишаючи відгуки в Мережі, рекомендують використовувати СЗ А17ДВРМ, однак це не допускається за двох причин:

  • в першу чергу, ці вироби мають інший параметр тепловідведення;
  • крім того, їх зазор складає 1 мм, а для цих двигунів це не підходить.

в першу чергу, ці вироби мають інший параметр тепловідведення;   крім того, їх зазор складає 1 мм, а для цих двигунів це не підходить

Знайти пристрої А14ДВР сьогодні не так просто, тому багатьом автолюбителям доводиться шукати аналоги.

Щоб ви могли вибрати подібного виробу, пропонуємо більш детально ознайомитися з розшифровкою:

  1. А - ця бука визначає діаметр, а також крок різьби D. В оригінальних СЗ використовується різьблення М14 * 1.25.
  2. 14 - це значення калильного числа. Вважається одним з основних параметрів, що визначають характеристики температурного режиму функціонування вироби.
  3. Д - значення довжини різьблення. У нашому випадку СЗ оснащені різьбленням довжиною 19 мм.
  4. В - визначає, наскільки виступає теплової конус ізолятора в саму камеру згоряння двигуна. Завдяки виступанію конуса прискорюється прогрівання вироби при запуску силового агрегату, а це, в свою чергу, забезпечує її більш високу стійкість до утворення нагару.
  5. Останній символ - Р - визначає наявність в конструкції СЗ вбудованого резисторного елемента. Завдяки наявності резистора знижується рівень перешкод для радіоапаратури, а також керуючого модуля мотором. В цілому наявність або відсутність цього елементу в конструкції СЗ ніяк не відіб'ється на функціональності і якості освіти іскри при запуску ДВС.

В цілому наявність або відсутність цього елементу в конструкції СЗ ніяк не відіб'ється на функціональності і якості освіти іскри при запуску ДВС

Періодичність заміни і ознаки несправності

В середньому ресурс експлуатації сучасних СЗ становить близько 20 тисяч км пробігу. Ясна річ, цей показник залежить від багатьох умов. В першу чергу, це якість виконаної деталі, її умови експлуатації, а також якість застосовуваного палива. Останній момент дуже важливий, оскільки використання низькоякісного пального призведе до значного скорочення терміну служби СЗ.

За якими ознаками можна визначити несправність свічок:

  1. Якщо ви витягнете СЗ з посадкового місця, то побачите її корпус. Наявність нагару і відкладень на корпусі пристрою, зокрема, на електроді, може свідчити про поломку вироби. Таку несправність можна спробувати вирішити шляхом очищення, але допомагає це не завжди.
  2. Наявність слідів масла на СЗ. Через масляного впливу виріб не може працювати ефективно, тому в роботі СЗ можуть проявлятися неполадки. Такі пристрої потрібно очистити і просушити, але перед подальшим використанням потрібно визначити причину потрапляння моторної рідини на них.
  3. Також про несправності СЗ можуть свідчити і паливні сліди на пристроях.
  4. Ще одна ознака - стартер доводиться довго крутити, при цьому мотор може запуститися через тривалий проміжок часу, а може і зовсім не запуститися. Такі ж симптоми вказують на акумулятор, що сів, зламаний трамблер або некоректної працює бензонасос.
  5. При прогріванні мотора проявляються неприємні і невластиві для його роботи звуки. Також вони можуть з'являтися при русі на холостому ходу.
  6. Значно збільшився витрата палива під час експлуатації транспортного засобу.
  7. Крім цього, підвищився обсяг шкідливих речовин у вихлопних газах. Зрозуміло, на око визначити цю несправність не вийде, необхідна більш ретельна діагностика.
  8. Значно ослабла тяга транспортного засобу, знизилася його потужність, мотор насилу набирає обертів.

Перевірка свічок своїми руками

Перевірка свічок своїми руками

У схемою з'єднань моторів 405, 406 і 409, свічки використовуються для передачі іскри від розподільного пристрою в циліндри двигуна. Якщо робота СЗ порушується, це може вплинути на якість роботи мотора в цілому.

Для перевірки пристроїв вам буде потрібно помічник:

  1. Від першої СЗ потрібно відключити високовольтний провід .
  2. За допомогою ключа виріб викручується з посадкового місця.
  3. Один кінець пристрою з боку електрода слід піднести до двигуна або металу на кузові авто, відстань між електродом і масою має скласти близько 1-2 мм.
  4. Потім помічник крутить стартер, намагаючись завести двигун. Якщо в момент прокручування між електродом і кузовом проскочила іскра, це говорить про те, що виріб працездатне. Таїмо же чином потрібно перевірити кожну СЗ. Врахуйте, що проблеми з подачею іскри також можуть бути обумовлені неправильною роботою розподільника, а також пошкодженням високовольтних проводів.

Особливості пристрою котушки запалювання

Котушка запалювання (КЗ) являє собою невеликий за розмірами трансформатор. На його муздрамтеатрі намотана первинна обмотка, а поверх неї, секціями, встановлена ​​вторинна обмотка. Обидві вони встановлені в пластиковий корпус, а простір між цими складовими заповнене термоактивній полімерною смолою.

Також на корпусі розташовані контакти низької і високої напруги для підключення пристрою. У відповідності зі схемою підключення котушок, на пристрій імпульси низької напруги подаються від керуючого модуля. Потрапляючи всередину пристрою, ці імпульси перетворюються в високовольтні заряди, які, в свою чергу, надходять на СЗ. Розряд здійснюється одночасно на двох СЗ (автор відео - Олександр Терьохін).

Як перевірити КЗ?

Як перевірити КЗ самостійно:

  1. Для початку слід відключити провід живлення від негативної клеми АКБ і відключити запалювання.
  2. Потім відкрийте капот і відключіть від вироби два високовольтних кабелю. Викриття болти, а також демонтуйте планку разом з виробом. Аналогічним чином здійснюється демонтаж другої КЗ.
  3. Сама процедура діагностики здійснюється за допомогою омметра, його щупи підключаються замість відключених проводів. Після підключення щупів необхідно зробити вимір рівня опору. Якщо виріб є працездатним і справним, то рівень опору повинен становити близько 0.4-0.5 Ом.
  4. Для отримання більш точних даних про діагностику можна також закоротити щупи тестера, після чого знову провести діагностику опору. Зокрема, тепер вас цікавить вторинна обмотка пристрою. Якщо девайс працездатний, то отримане значення має становити в районі 5-7 кОм. У тому випадку, якщо діагностика показала інші значення, це свідчить про те, що КЗ потребує заміни.

Фотогалерея «Діагностика КЗ»

Характерні несправності вузла та способи їх усунення

Несправність в роботі КЗ може статися з таких причин:

  1. Коротке замикання всередині системи, що може призвести до перегрівання пристрою. Якщо температура експлуатації перевищить 150 градусів, виріб вийде з ладу безповоротно.
  2. Друга причина - несправність харчування від електрсоеті авто. Як відомо, для нормальної роботи електричних пристроїв рівень напруги в бортовій мережі повинен становити не менше 11.5 вольт. Якщо ж харчування буде занадто низьким, це призведе до того, що для зарядки КЗ буде потрібно значно більше часу.
  3. Також пристрій може вийти з ладу через механічного пошкодження ізоляції. Така проблема, як правило, пов'язана з попаданням моторної рідини через зношені ущільнювачі.
  4. Поганий контакт вироби з бортовою мережею. У тому випадку, якщо корпус КЗ пошкоджується, це може стати причиною попадання вологи в первинну або вторинну обмотки, що в свою чергу може привести до появи перехідного опору.
  5. Проблеми термічного характеру. Деякі моделі КЗ більше інших схильні до утворення теплоти, що також може позначитися на їх ресурсі експлуатації.
  6. В результаті впливу вібрацій двигуна працездатність КЗ також може бути порушена.

Інструкція по підключенню КЗ

У двигунах ЗМЗ 405, 406 і 409 використовується дві КЗ - одна з них працює з циліндрами 1 і 4, а друга - з циліндрами 2 і 3. Перша з них знаходиться ближче до впускного колектора, а друга - поряд з випускним. Щоб правильно зробити підключення, низьковольтні дроти слід підключати парою - ті, які використовуються для першої котушки (циліндри 1-4), будуть коротшими по довжині. Оскільки самі КЗ НЕ полярні, про неважливо, до якого саме контакту буде підключений кабель, також не грає ролі всередині пари, до якого циліндру буде підключений дріт (автор відео - канал SpawnyXC90).

Основні аспекти установки запалювання

Основні аспекти, які слід враховувати при установці запалювання по мітках:

  1. Спочатку необхідно демонтувати передню кришку ГБЦ, для цього потрібно відкрутити чотири гвинти на 12. У деяких модифікаціях моторів демонтаж має на увазі також зняття паливного насоса.
  2. Потім демонтується верхній гидронатяжитель, розташований в голівці, для цього викручується два гвинти фіксації кришки.
  3. Далі, проводиться зняття заспокоювачів ланцюга - середнього, а також верхнього, для цього викручується два гвинти, які їх фіксують.
  4. Після цього демонтуються зірочки розподільних валів. Самі вали потрібно зафіксувати за допомогою ключа на 27, одночасно викручуючи гвинти, що фіксують їх. У модифікаціях моторів 4063.10 зірочка розподільного вала демонтується разом з ексцентриком приводу бензонасоса.
  5. Відповідно до встановленого на зірочці кондуктором в кожній з них слід просвердлити шість отворів. Їх кутові зміщення повинна складати 2, 30, 5, 00, 7 і 30 градусів від встановленого положення заводського отвори, яке знаходиться по осі симетрії.
  6. У тому випадку, якщо під час налаштування фаз потрібно буде повернути распредвал за годинниковою стрілкою, то саму зірочку слід вмонтувати на одне з додаткових отворів з позитивним зміщенням. Воно знаходиться праворуч від стандартного отвору.

Відео «Інструкція з виставлення запалювання»

Наочна інструкція про те, як самостійно зробити налаштування запалювання в Газелі , Приведена в ролику нижче (автор - канал ГАЗ 3110 Волга).

Які потрібно використовувати свічки в автомобілях Газель, з яких причин з ладу може вийти котушка запалювання ЗМЗ-406 і як встановити запалювання своїми руками?
Як перевірити КЗ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов