Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибрати Lexus RX ll з пробігом - Колеса.ру

  1. Як вибрати Lexus RX ll з пробігом У Toyota все завжди виходить якщо не відмінно, то як мінімум непогано....
  2. кузов
  3. салон
  4. Електрика і електроніка
  5. Гальма, підвіска і рульове управління
  6. Як вибрати Lexus RX ll з пробігом
  7. Історія техніки
  8. кузов
  9. салон
  10. Електрика і електроніка
  11. Гальма, підвіска і рульове управління
  12. Як вибрати Lexus RX ll з пробігом
  13. Історія техніки
  14. кузов
  15. салон
  16. Електрика і електроніка
  17. Гальма, підвіска і рульове управління

Як вибрати Lexus RX ll з пробігом

Наша сеть партнеров Banwar

У Toyota все завжди виходить якщо не відмінно, то як мінімум непогано. Ось і з випуском першого люксового кросовера під брендом Lexus у них все вийшло. Перше покоління Lexus RX, що називається «пішло», особливо в США. А успіх потрібно закріплювати, так що незабаром з'явився і RX II, який примножив здобутки попередника. Майже через десять років після закінчення випуску моделі вона зберігає престиж і популярність і користується славою дуже надійної машини. А чи заслужено? Сьогодні ми це перевіримо щодо кузова, салону, електрики і ходової частини, а потім подивимося на особливості моторів і трансмісій.

Історія техніки

І менно Lexus RX першого покоління, що вийшов в 1997 році, виявився першим люксовим кросовером в світі. Пізніше були BMW X5 і інші ML і Cayenne, але саме Lexus був першим. І новаторство добре винагороджувалося: все три наступних покоління RX тримали перші місця по продажах у своєму класі на території США - найбільшому ринку машин цього класу.

Конструкція великого кросовера не мала на увазі якихось ексклюзивних технологій. Платформа - модифікована від Camry / Lexus ES, мотори - звичайні V6 серії MZ ​​об'ємом 3,0 і 3,3 літра, і лише для японського «близнюка» Toyota Harrier передбачалися рядні «четвірки» 2,4 і 2,2 л. За бажанням можна було замовити постійний повний привід без жодних цих новомодних муфт. І багато-багато «лакшері» в салоні: електроприводи всього, включаючи привід задніх дверей, відмінні матеріали і хороший дизайн родом з Каліфорнії за авторством Makoto Oshima. І, звичайно ж, дуже доброзичливий сервіс без снобізму, як було заведено у преміальних європейських брендів.

На фото: Lexus RX 300 '1998-2000

Оновлений дизайн другого покоління кросовера від Hiroshi Suzuki, нова п'ятиступінчаста коробка передач і поліпшена аеродинаміка дозволили японському кросоверу зберегти перше місце в класі. А після рестайлінгу модель приміряла новий мотор об'ємом 3,5 л серії GR, отримала більш цікаві налаштування шасі, вязкостную муфту блокування в приводі задньої осі, а заодно і стала першою машиною в класі з гібридним приводом. Модифікацію RX400h купували дуже добре, і вона навіть стала одним з найбільш поширених гібридів в світі. А попутно вона просунула в маси світлодіодні задні ліхтарі.

На фото: Lexus RX 330 '2003-06

З приємних дрібниць RX II - музика Mark Levinson, камера заднього виду, адаптивне світло, TPMS (система контролю тиску в шинах) і навіть система попередження про зіткнення - правда, поки без автоторможенія. Машина вийшла не тільки комфортною, але і зручною.

З надійністю все було цілком традиційно для Lexus - вона була високою. Тож не дивно, що з-за океану до нас везли багато RX, дуже багато. Втім, і у нас дилери продавали цю модель нітрохи не менш успішно. Особливо популярними стали машини після рестайлінгу. Вони якраз встигли потрапити в «прохідні» в роки «низького долара» і до того ж мали новий мотор з ланцюговим ГРМ. А в Росії чомусь люблять ланцюга ...

А в Росії чомусь люблять ланцюга

На фото: Lexus RX 330 '2003-06

кузов

Якщо вже рядові Toyota грішать корозією не дуже часто, то Lexus тим більше повинен радувати. І дійсно, більш високу якість забарвлення, ретельне опрацювання всіх елементів кузова і хороше обслуговування на стані машин позначаються кращим чином.

Знайти машину з підгнилими арками можна, але майже напевно в її біографії були як мінімум легкі ДТП з подальшим неякісним відновленням. Або дефекти були вкрай запущені, після чого неякісно відновлені. Оригінальний шар ЛКП може здатися лише в кількох місцях, і в самому крайньому випадку ви побачите лише легку поверхневу іржу, яку дуже легко усунути.

На фото: Lexus RX 330 '2003-06

Кромка задньої арки кузова може мати відколи й спучування фарби на внутрішній частині. Також знайти «риженіе» можна в задній частині порога, де з часом фарба протирається в місці контакту пластикової накладки і порога. Бруд часто накопичується і під накладкою поблизу «віконця» порога, де потім утворюється зона поверхневої корозії.

Іноді зустрічаються іржаві точки на рамці лобового скла, капоті і передній кромці даху. Всі інші пошкодження не видно, їх потрібно шукати на днище. Зазвичай це будуть виступаючі кронштейни, точки зварювання і елементи кріплення і підвісок. У гібридів можна перевірити ще чашки задньої і передньої підвісок: ці місця сильно розбиває при експлуатації по нашим дорогам.

У гібридів можна перевірити ще чашки задньої і передньої підвісок: ці місця сильно розбиває при експлуатації по нашим дорогам

На фото: Lexus RX 400h '2005-09

капот

ціна за оригінал

29 626 рублів

На жаль, серед RX II чимало кримінальних примірників, так що вистачає і «розпилів», і просто машин з вваренними номерними майданчиками, перебитими номерами та іншими нюансами. Майбутньому покупцеві радимо ретельно перевірити комплектацію по VIN, а також підозріло ставитися до різноманітних нештатних шов, що не заводським заклепкам і відсутності табличок. Основний VIN під правим переднім сидінням непогано захищений і пошкоджується лише при дуже сильних ударах. Іржавіти він може, але тільки якщо в салоні коштує вода - наприклад, через протікання рейлінгов, що зрідка трапляється.

Але якщо навіть з корозією все дуже непогано, то деякі дрібні проблеми в силу віку вже з'являються. Наприклад, в Москві хром облазить досить швидко, але навіть в Петербурзі тримається вже краще. Протікання в салон через висохлих ущільнень рейлінгов рідко, але зустрічаються (вони добре помітні станом обшивки стелі). Найчастіше можна зіткнутися з течами в багажник по ущільнень задніх дверей і швах задніх стійок, але якщо вчасно їх помітити, особливих бід вони не нароблять. Правда, усунути ці течі деколи складно.

Вологи в салон можуть додати зламані з'єднання омивача задніх дверей і слив люка, а згодом випадає зовнішній верхній молдинг заднього трикутного віконця. Закріплений він слабо, тому при появі найменшої рухливості його варто зняти і переклеїти, а заодно заантікоріть отвір його кріплення в нижньому кутку.

Закріплений він слабо, тому при появі найменшої рухливості його варто зняти і переклеїти, а заодно заантікоріть отвір його кріплення в нижньому кутку

На фото: Lexus RX 330 '2003-06

Нижня частина молдинга теж іноді потребує підклеювання, але рідше. А ось замок задніх дверей схильний до поломок, так що у машин без її електроприводу не варто їй плескати, а за станом газових упорів потрібно стежити в обидва. І не відкривайте багажник при діагональному вивішуванні: зашкодить петлі, а вони тут не регульовані. Якщо стоїть електропривод п'ятої двері, то намагаючись багаторазово відкрити або закрити двері, його можна просто спалити. Висновок очевидний: якщо замок чудит, не даючи відкриватися двері відразу, краще перебрати його.

Бампер передній

ціна за оригінал

17 616 рублів

Бампери у RX тримаються молодцем, і єдина побічно пов'язана з ними проблема - протитуманні фари, які потроху набирають всередину пил, а при попаданні в калюжу тріскаються. При форсуванні калюж в швидкому темпі їх кріплення в бампері потроху виламуються, та й лак з часом облазить.

Передні фари тримаються теж не дуже добре і до десяти років зазвичай втрачають лиск, а іноді і герметичність. Та й кріплення у них ламаються майже як у противотуманок. Пластиковий відбивач лінз втрачає покриття, що відбиває і навіть прогорає, а пил від рефлектора осідає на склі і лінзі. Так що реставрація зазвичай виходить зовсім не дешевою, але зате для відновлення кріплення є штатний ремкомплект.

На фото: Lexus RX400h '2005

Передня фара

ціна за оригінал

40 909 рублів

Адаптивне світло життя зазвичай не ускладнює: поломки виконавчих механізмів щодо рідкісні, а лінзи вигорають так само, як і у звичайних фар. Просто самі фари помітно дорожче, і їх краще саме відновлювати, а не міняти.

Ззаду звичайна оптика досить надійна, але зрідка її можна поламати при перекосі задніх дверей: зазори тут маленькі. Китайські лампочки в габарити ставити не треба, вони проплавляющей оптику. Рішення - світлодіод або ковпачок на лампу габаритів.

На RX400h з'явилися світлодіодні фари - красиві, дорогі і не особливо довговічні. Корозія плати може призвести до повного її відмови, так що при її установці рекомендується використовувати нові ущільнення і герметик і не допускати появи навіть найменших тріщин на поверхні.

Корозія плати може призвести до повного її відмови, так що при її установці рекомендується використовувати нові ущільнення і герметик і не допускати появи навіть найменших тріщин на поверхні

На фото: Lexus RX 400h '2005-09

Якщо у машини зовнішні дзеркала з фотохроми, то шансів на їх довгу службу не дуже багато. Втім, звичайні дзеркала без затемнення коштують копійки.

Лобове скло

ціна за оригінал

21 294 рубля

Лобове скло - штука і тендітна, і дорога. Особливо якщо воно з ІЧ-фільтром. Неоригінальних варіантів небагато, і їх якість кульгає, нарікання є навіть на масовий китайський XYG. А тріщина на оригінальному може з'явитися навіть через виїзд з теплого гаража на мороз.

Якщо скрипить трапеція «двірників», то її доведеться повністю розібрати і змастити. Ні в якому разі не бризкайте WD-40 або аналогічними препаратами - це лише погіршить ситуацію. Після такого «експрес-усунення» починається корозія втулок, після чого трапеція відправляється в серйозний ремонт. Ну, а задній склоочисник зазвичай просто з часом заклинює, причому в особливо запущених випадках редуктор може згоріти. Але все це ремонтується легко, запчастин вистачає, так що біда не велика.

салон

Салон практично бездоганний. Сліди зносу складно відшукати, якщо реальний пробіг машини менше 200 тисяч кілометрів. Але таких автомобілів не так вже й багато, а знайти машину з не скрученим пробігом дуже важко. Зазвичай пробіг видають кермо і особливо - важіль АКПП. Але їх легко перешити, а сидіння непогано піддаються відновленню.

Але їх легко перешити, а сидіння непогано піддаються відновленню

На фото: Торпедо Lexus RX 330 '2003-06

Скрипи заслінок клімат-контролю лікуються мастилом щіток і редукторів приводів. В крайньому випадку - їх заміною. Іноді можна почути скрипи і постукування з повітропроводів кліматичної системи і від обшивок дверей, але ремонт вимагає лише умілих рук і акуратності: найчастіше справа в поломки кліпс або напрямних.

На фото: Інтер'єр Lexus RX330 '2004

Якщо вам не пощастило, і у автомобіля скрипить передня панель, біду можна вирішити без розбирання, просто впіхнув клеїться ущільнювач між лобовим склом і пластиком панелі.

На фото: Торпедо Lexus RX 400h '2005-09

У машин з електроприводом рульової колонки дивіться за роботою редуктора її приводу, який часто дуже зношений. Так що ви сильно ризикуєте, залишаючи активованої функцію комфортного входу. Ціна ремонту немаленька, а «беушних» запчастин трохи.

На фото: Інтер'єр Lexus RX 350 '2006-09

Велика частина поломок елементів салону трапляється через неакуратне поводження і невдалих хімчисток. Кнопки не люблять вологу і хімію, причому проблеми можливі не тільки по частині електрики, але і можуть проявитися, наприклад, різницею по висоті між кнопками одного ряду на панелі або облезание написів і покриттів. Добре, що кнопки підходять від японського Harrier. Правда, розташовані вони там дзеркально.

Поломки дисплеїв, на жаль, справа звична. Проблема найчастіше криється в шлейфах, це лікується. Головне - щоб не було зламано скло.

Електрика і електроніка

Тойотовская надійність - це в першу чергу практично бездоганно працює до 15-20 років електрична начинка. Підвищеного зносу схильні лише вузли з механікою, все інше зроблено міцно і з неабияким запасом міцності.

І все ж не забувайте стежити за станом генератора і не допускати перевантажень вузлів. Змащуйте направляючі і шарніри електроприводів сидінь, стекол, дзеркал, рульової колонки. Датчики рівня кузова просто міняйте, ціна китайських - приблизно по тисячі рублів, а з ними і оптика працює нормально, і пневмопідвіска менше пустує.

Не забувайте і про замок задніх дверей з її пневмоупорамі, інакше великі шанси спалити силовий транзистор в платі блоку управління мотором двері.

Не довіряйте втручання в електрику варварам, дивіться, що роблять установники сигналізацій і «музики». А найкраще буде користуватися штатними засобами і найкращими з иммобилайзеров. І тоді надійність збережеться на десятки років.

Окремо варто згадати гібридний варіант машини, з яким не все так райдужно. Він вийшов примхливим, а місцями і відверто «сирим». І зараз проблеми цієї комплектації виглядають вже зайве дорогими, а часом і дурними. Збої електроніки у гібрида - справа звичайна, а усувати їх досить клопітно, майже як у преміальних європейців. Причому це стосується не тільки силовий електроніки, але і штатного харчування, яке помітно відрізняється від харчування звичайних версій. А ще тут додалися електропривод підсилювача рульового управління, кондиціонера і вакуумного насоса, що тільки збільшує число проблемних місць.

А ще тут додалися електропривод підсилювача рульового управління, кондиціонера і вакуумного насоса, що тільки збільшує число проблемних місць

На фото: Lexus RX 400h '2005-09

Щодо тягових батарей не турбуйтеся: вони-то якраз дешеві, хоча можуть «радувати» внутрішньою корозією контактів. А ось поломки інвертора дуже дороги, але якщо стежити за його системою охолодження, то трапляються не так вже й часто. І якщо версія змінювалася в рамках відкличний кампанії, завжди є шанс замінити його безкоштовно у виробника. Але в цілому проблем у гібрида все одно дуже багато.

Але в цілому проблем у гібрида все одно дуже багато

Гальма, підвіска і рульове управління

Що стосується гальмівної системи, то тут є привід серйозно дорікнути авто. Передні гальмівні механізми виявилися заслабкі для важкої машини, а диски дуже схильні до перегріву. Супорти також не кращим чином справляються з роботою: у них швидко старіють ущільнення і напрямні. Доведеться за ними стежити і регулярно міняти. Якщо стоять супорти Lucas, то їх краще замінити, наприклад, супортами і дисками з Toyota Celsior, благо постає все болт-он. Питання тільки в реєстрації змін.

Питання тільки в реєстрації змін

На фото: Lexus RX 350 '2006-09

Блок АБС відрізняється не дуже вдалою прошивкою: він сильно розгальмовує машину в поворотах і намагається не допускати зайвих кренів. Але для більшості нормальних водіїв це не стане серйозною проблемою. На американських машинах може бути встановлений проблемний ГТЦ, його міняли по гарантії, але відкличний компанії не було. Провали при гальмуванні взимку - це перші ознаки того, що варто перевірити у дилера, чи не потрібно його замінити. Є шанс, що робота буде зроблена безкоштовно.

На фото: Lexus RX 400h '2005-09

Підвіска у Lexus RX другого покоління досить вдала. Незважаючи на легкове походження, вона міцна і проста. Свої півтори-дві сотні тисяч кілометрів машина пройде по будь-яких дорогах (якщо не вбивати її цілеспрямовано). Вистачає і неоригінальних запчастин, причому якісних, а консервативна конструкція сайлентблоков переднього важеля і штатно замінна кульова опора дозволяють не надто дорого відновити її при необхідності.

Ззаду традиційна конструкція має настільки ж традиційні недоліки в вигляді закисания розвальний болтів, корозії кріпильних елементів і слабкості важелів на вигин, що часом змушує займатися її ремонтом навіть при відсутності люфтів.

Ззаду традиційна конструкція має настільки ж традиційні недоліки в вигляді закисания розвальний болтів, корозії кріпильних елементів і слабкості важелів на вигин, що часом змушує займатися її ремонтом навіть при відсутності люфтів

На фото: Lexus RX 350 '2006-09

Пневматика, якою оснащені деякі машини, здатна стати причиною головного болю власника цього Лексуса. Пневмостойкі мають дуже заморочений конструкцію з внутрішнім обтисненням, і поставити новий рукав замість тріснутого візьметься не всякий сервіс.

Якщо не стежити за станом пневмомагистралей, можна вивести з ладу недешевий компресор. Який і сам по собі з часом вийде з ладу, особливо якщо не оновлювати в ньому мастило і не міняти фільтр на забір повітря і осушувач системи.

Оригінальні деталі вкрай дороги, але, на щастя, можна поміняти їх на елементи з Prado / LX, які зустрічаються частіше і майже на порядок дешевше за оригінали.

З дрібних проблем зазначу чутливість підвіски до стану датчиків положення кузова, які тут ламаються досить часто.

З дрібних проблем зазначу чутливість підвіски до стану датчиків положення кузова, які тут ламаються досить часто

На фото: Lexus RX 400h '2005-09

Основні проблеми рульового управління пов'язані з рейкою і її течами. Перевіряти її потрібно обов'язково, але в іншому система зі звичайним ГУР при акуратному зверненні надійна і працює добре. І ціна ремонту не «кусається», і гідравліка надійна. Правда, не варто забувати про існування RX400h, але не будемо про сумне.

Ну, а що щодо моторів і коробок? Спокій і терпіння: зовсім скоро ми розповімо вам і про них.

Як вибрати Lexus RX ll з пробігом

У Toyota все завжди виходить якщо не відмінно, то як мінімум непогано. Ось і з випуском першого люксового кросовера під брендом Lexus у них все вийшло. Перше покоління Lexus RX, що називається «пішло», особливо в США. А успіх потрібно закріплювати, так що незабаром з'явився і RX II, який примножив здобутки попередника. Майже через десять років після закінчення випуску моделі вона зберігає престиж і популярність і користується славою дуже надійної машини. А чи заслужено? Сьогодні ми це перевіримо щодо кузова, салону, електрики і ходової частини, а потім подивимося на особливості моторів і трансмісій.

Історія техніки

І менно Lexus RX першого покоління, що вийшов в 1997 році, виявився першим люксовим кросовером в світі. Пізніше були BMW X5 і інші ML і Cayenne, але саме Lexus був першим. І новаторство добре винагороджувалося: все три наступних покоління RX тримали перші місця по продажах у своєму класі на території США - найбільшому ринку машин цього класу.

Конструкція великого кросовера не мала на увазі якихось ексклюзивних технологій. Платформа - модифікована від Camry / Lexus ES, мотори - звичайні V6 серії MZ ​​об'ємом 3,0 і 3,3 літра, і лише для японського «близнюка» Toyota Harrier передбачалися рядні «четвірки» 2,4 і 2,2 л. За бажанням можна було замовити постійний повний привід без жодних цих новомодних муфт. І багато-багато «лакшері» в салоні: електроприводи всього, включаючи привід задніх дверей, відмінні матеріали і хороший дизайн родом з Каліфорнії за авторством Makoto Oshima. І, звичайно ж, дуже доброзичливий сервіс без снобізму, як було заведено у преміальних європейських брендів.

На фото: Lexus RX 300 '1998-2000

Оновлений дизайн другого покоління кросовера від Hiroshi Suzuki, нова п'ятиступінчаста коробка передач і поліпшена аеродинаміка дозволили японському кросоверу зберегти перше місце в класі. А після рестайлінгу модель приміряла новий мотор об'ємом 3,5 л серії GR, отримала більш цікаві налаштування шасі, вязкостную муфту блокування в приводі задньої осі, а заодно і стала першою машиною в класі з гібридним приводом. Модифікацію RX400h купували дуже добре, і вона навіть стала одним з найбільш поширених гібридів в світі. А попутно вона просунула в маси світлодіодні задні ліхтарі.

На фото: Lexus RX 330 '2003-06

З приємних дрібниць RX II - музика Mark Levinson, камера заднього виду, адаптивне світло, TPMS (система контролю тиску в шинах) і навіть система попередження про зіткнення - правда, поки без автоторможенія. Машина вийшла не тільки комфортною, але і зручною.

З надійністю все було цілком традиційно для Lexus - вона була високою. Тож не дивно, що з-за океану до нас везли багато RX, дуже багато. Втім, і у нас дилери продавали цю модель нітрохи не менш успішно. Особливо популярними стали машини після рестайлінгу. Вони якраз встигли потрапити в «прохідні» в роки «низького долара» і до того ж мали новий мотор з ланцюговим ГРМ. А в Росії чомусь люблять ланцюга ...

А в Росії чомусь люблять ланцюга

На фото: Lexus RX 330 '2003-06

кузов

Якщо вже рядові Toyota грішать корозією не дуже часто, то Lexus тим більше повинен радувати. І дійсно, більш високу якість забарвлення, ретельне опрацювання всіх елементів кузова і хороше обслуговування на стані машин позначаються кращим чином.

Знайти машину з підгнилими арками можна, але майже напевно в її біографії були як мінімум легкі ДТП з подальшим неякісним відновленням. Або дефекти були вкрай запущені, після чого неякісно відновлені. Оригінальний шар ЛКП може здатися лише в кількох місцях, і в самому крайньому випадку ви побачите лише легку поверхневу іржу, яку дуже легко усунути.

На фото: Lexus RX 330 '2003-06

Кромка задньої арки кузова може мати відколи й спучування фарби на внутрішній частині. Також знайти «риженіе» можна в задній частині порога, де з часом фарба протирається в місці контакту пластикової накладки і порога. Бруд часто накопичується і під накладкою поблизу «віконця» порога, де потім утворюється зона поверхневої корозії.

Іноді зустрічаються іржаві точки на рамці лобового скла, капоті і передній кромці даху. Всі інші пошкодження не видно, їх потрібно шукати на днище. Зазвичай це будуть виступаючі кронштейни, точки зварювання і елементи кріплення і підвісок. У гібридів можна перевірити ще чашки задньої і передньої підвісок: ці місця сильно розбиває при експлуатації по нашим дорогам.

У гібридів можна перевірити ще чашки задньої і передньої підвісок: ці місця сильно розбиває при експлуатації по нашим дорогам

На фото: Lexus RX 400h '2005-09

капот

ціна за оригінал

29 626 рублів

На жаль, серед RX II чимало кримінальних примірників, так що вистачає і «розпилів», і просто машин з вваренними номерними майданчиками, перебитими номерами та іншими нюансами. Майбутньому покупцеві радимо ретельно перевірити комплектацію по VIN, а також підозріло ставитися до різноманітних нештатних шов, що не заводським заклепкам і відсутності табличок. Основний VIN під правим переднім сидінням непогано захищений і пошкоджується лише при дуже сильних ударах. Іржавіти він може, але тільки якщо в салоні коштує вода - наприклад, через протікання рейлінгов, що зрідка трапляється.

Але якщо навіть з корозією все дуже непогано, то деякі дрібні проблеми в силу віку вже з'являються. Наприклад, в Москві хром облазить досить швидко, але навіть в Петербурзі тримається вже краще. Протікання в салон через висохлих ущільнень рейлінгов рідко, але зустрічаються (вони добре помітні станом обшивки стелі). Найчастіше можна зіткнутися з течами в багажник по ущільнень задніх дверей і швах задніх стійок, але якщо вчасно їх помітити, особливих бід вони не нароблять. Правда, усунути ці течі деколи складно.

Вологи в салон можуть додати зламані з'єднання омивача задніх дверей і слив люка, а згодом випадає зовнішній верхній молдинг заднього трикутного віконця. Закріплений він слабо, тому при появі найменшої рухливості його варто зняти і переклеїти, а заодно заантікоріть отвір його кріплення в нижньому кутку.

Закріплений він слабо, тому при появі найменшої рухливості його варто зняти і переклеїти, а заодно заантікоріть отвір його кріплення в нижньому кутку

На фото: Lexus RX 330 '2003-06

Нижня частина молдинга теж іноді потребує підклеювання, але рідше. А ось замок задніх дверей схильний до поломок, так що у машин без її електроприводу не варто їй плескати, а за станом газових упорів потрібно стежити в обидва. І не відкривайте багажник при діагональному вивішуванні: зашкодить петлі, а вони тут не регульовані. Якщо стоїть електропривод п'ятої двері, то намагаючись багаторазово відкрити або закрити двері, його можна просто спалити. Висновок очевидний: якщо замок чудит, не даючи відкриватися двері відразу, краще перебрати його.

Бампер передній

ціна за оригінал

17 616 рублів

Бампери у RX тримаються молодцем, і єдина побічно пов'язана з ними проблема - протитуманні фари, які потроху набирають всередину пил, а при попаданні в калюжу тріскаються. При форсуванні калюж в швидкому темпі їх кріплення в бампері потроху виламуються, та й лак з часом облазить.

Передні фари тримаються теж не дуже добре і до десяти років зазвичай втрачають лиск, а іноді і герметичність. Та й кріплення у них ламаються майже як у противотуманок. Пластиковий відбивач лінз втрачає покриття, що відбиває і навіть прогорає, а пил від рефлектора осідає на склі і лінзі. Так що реставрація зазвичай виходить зовсім не дешевою, але зате для відновлення кріплення є штатний ремкомплект.

На фото: Lexus RX400h '2005

Передня фара

ціна за оригінал

40 909 рублів

Адаптивне світло життя зазвичай не ускладнює: поломки виконавчих механізмів щодо рідкісні, а лінзи вигорають так само, як і у звичайних фар. Просто самі фари помітно дорожче, і їх краще саме відновлювати, а не міняти.

Ззаду звичайна оптика досить надійна, але зрідка її можна поламати при перекосі задніх дверей: зазори тут маленькі. Китайські лампочки в габарити ставити не треба, вони проплавляющей оптику. Рішення - світлодіод або ковпачок на лампу габаритів.

На RX400h з'явилися світлодіодні фари - красиві, дорогі і не особливо довговічні. Корозія плати може призвести до повного її відмови, так що при її установці рекомендується використовувати нові ущільнення і герметик і не допускати появи навіть найменших тріщин на поверхні.

Корозія плати може призвести до повного її відмови, так що при її установці рекомендується використовувати нові ущільнення і герметик і не допускати появи навіть найменших тріщин на поверхні

На фото: Lexus RX 400h '2005-09

Якщо у машини зовнішні дзеркала з фотохроми, то шансів на їх довгу службу не дуже багато. Втім, звичайні дзеркала без затемнення коштують копійки.

Лобове скло

ціна за оригінал

21 294 рубля

Лобове скло - штука і тендітна, і дорога. Особливо якщо воно з ІЧ-фільтром. Неоригінальних варіантів небагато, і їх якість кульгає, нарікання є навіть на масовий китайський XYG. А тріщина на оригінальному може з'явитися навіть через виїзд з теплого гаража на мороз.

Якщо скрипить трапеція «двірників», то її доведеться повністю розібрати і змастити. Ні в якому разі не бризкайте WD-40 або аналогічними препаратами - це лише погіршить ситуацію. Після такого «експрес-усунення» починається корозія втулок, після чого трапеція відправляється в серйозний ремонт. Ну, а задній склоочисник зазвичай просто з часом заклинює, причому в особливо запущених випадках редуктор може згоріти. Але все це ремонтується легко, запчастин вистачає, так що біда не велика.

салон

Салон практично бездоганний. Сліди зносу складно відшукати, якщо реальний пробіг машини менше 200 тисяч кілометрів. Але таких автомобілів не так вже й багато, а знайти машину з не скрученим пробігом дуже важко. Зазвичай пробіг видають кермо і особливо - важіль АКПП. Але їх легко перешити, а сидіння непогано піддаються відновленню.

Але їх легко перешити, а сидіння непогано піддаються відновленню

На фото: Торпедо Lexus RX 330 '2003-06

Скрипи заслінок клімат-контролю лікуються мастилом щіток і редукторів приводів. В крайньому випадку - їх заміною. Іноді можна почути скрипи і постукування з повітропроводів кліматичної системи і від обшивок дверей, але ремонт вимагає лише умілих рук і акуратності: найчастіше справа в поломки кліпс або напрямних.

На фото: Інтер'єр Lexus RX330 '2004

Якщо вам не пощастило, і у автомобіля скрипить передня панель, біду можна вирішити без розбирання, просто впіхнув клеїться ущільнювач між лобовим склом і пластиком панелі.

На фото: Торпедо Lexus RX 400h '2005-09

У машин з електроприводом рульової колонки дивіться за роботою редуктора її приводу, який часто дуже зношений. Так що ви сильно ризикуєте, залишаючи активованої функцію комфортного входу. Ціна ремонту немаленька, а «беушних» запчастин трохи.

На фото: Інтер'єр Lexus RX 350 '2006-09

Велика частина поломок елементів салону трапляється через неакуратне поводження і невдалих хімчисток. Кнопки не люблять вологу і хімію, причому проблеми можливі не тільки по частині електрики, але і можуть проявитися, наприклад, різницею по висоті між кнопками одного ряду на панелі або облезание написів і покриттів. Добре, що кнопки підходять від японського Harrier. Правда, розташовані вони там дзеркально.

Поломки дисплеїв, на жаль, справа звична. Проблема найчастіше криється в шлейфах, це лікується. Головне - щоб не було зламано скло.

Електрика і електроніка

Тойотовская надійність - це в першу чергу практично бездоганно працює до 15-20 років електрична начинка. Підвищеного зносу схильні лише вузли з механікою, все інше зроблено міцно і з неабияким запасом міцності.

І все ж не забувайте стежити за станом генератора і не допускати перевантажень вузлів. Змащуйте направляючі і шарніри електроприводів сидінь, стекол, дзеркал, рульової колонки. Датчики рівня кузова просто міняйте, ціна китайських - приблизно по тисячі рублів, а з ними і оптика працює нормально, і пневмопідвіска менше пустує.

Не забувайте і про замок задніх дверей з її пневмоупорамі, інакше великі шанси спалити силовий транзистор в платі блоку управління мотором двері.

Не довіряйте втручання в електрику варварам, дивіться, що роблять установники сигналізацій і «музики». А найкраще буде користуватися штатними засобами і найкращими з иммобилайзеров. І тоді надійність збережеться на десятки років.

Окремо варто згадати гібридний варіант машини, з яким не все так райдужно. Він вийшов примхливим, а місцями і відверто «сирим». І зараз проблеми цієї комплектації виглядають вже зайве дорогими, а часом і дурними. Збої електроніки у гібрида - справа звичайна, а усувати їх досить клопітно, майже як у преміальних європейців. Причому це стосується не тільки силовий електроніки, але і штатного харчування, яке помітно відрізняється від харчування звичайних версій. А ще тут додалися електропривод підсилювача рульового управління, кондиціонера і вакуумного насоса, що тільки збільшує число проблемних місць.

А ще тут додалися електропривод підсилювача рульового управління, кондиціонера і вакуумного насоса, що тільки збільшує число проблемних місць

На фото: Lexus RX 400h '2005-09

Щодо тягових батарей не турбуйтеся: вони-то якраз дешеві, хоча можуть «радувати» внутрішньою корозією контактів. А ось поломки інвертора дуже дороги, але якщо стежити за його системою охолодження, то трапляються не так вже й часто. І якщо версія змінювалася в рамках відкличний кампанії, завжди є шанс замінити його безкоштовно у виробника. Але в цілому проблем у гібрида все одно дуже багато.

Але в цілому проблем у гібрида все одно дуже багато

Гальма, підвіска і рульове управління

Що стосується гальмівної системи, то тут є привід серйозно дорікнути авто. Передні гальмівні механізми виявилися заслабкі для важкої машини, а диски дуже схильні до перегріву. Супорти також не кращим чином справляються з роботою: у них швидко старіють ущільнення і напрямні. Доведеться за ними стежити і регулярно міняти. Якщо стоять супорти Lucas, то їх краще замінити, наприклад, супортами і дисками з Toyota Celsior, благо постає все болт-он. Питання тільки в реєстрації змін.

Питання тільки в реєстрації змін

На фото: Lexus RX 350 '2006-09

Блок АБС відрізняється не дуже вдалою прошивкою: він сильно розгальмовує машину в поворотах і намагається не допускати зайвих кренів. Але для більшості нормальних водіїв це не стане серйозною проблемою. На американських машинах може бути встановлений проблемний ГТЦ, його міняли по гарантії, але відкличний компанії не було. Провали при гальмуванні взимку - це перші ознаки того, що варто перевірити у дилера, чи не потрібно його замінити. Є шанс, що робота буде зроблена безкоштовно.

На фото: Lexus RX 400h '2005-09

Підвіска у Lexus RX другого покоління досить вдала. Незважаючи на легкове походження, вона міцна і проста. Свої півтори-дві сотні тисяч кілометрів машина пройде по будь-яких дорогах (якщо не вбивати її цілеспрямовано). Вистачає і неоригінальних запчастин, причому якісних, а консервативна конструкція сайлентблоков переднього важеля і штатно замінна кульова опора дозволяють не надто дорого відновити її при необхідності.

Ззаду традиційна конструкція має настільки ж традиційні недоліки в вигляді закисания розвальний болтів, корозії кріпильних елементів і слабкості важелів на вигин, що часом змушує займатися її ремонтом навіть при відсутності люфтів.

Ззаду традиційна конструкція має настільки ж традиційні недоліки в вигляді закисания розвальний болтів, корозії кріпильних елементів і слабкості важелів на вигин, що часом змушує займатися її ремонтом навіть при відсутності люфтів

На фото: Lexus RX 350 '2006-09

Пневматика, якою оснащені деякі машини, здатна стати причиною головного болю власника цього Лексуса. Пневмостойкі мають дуже заморочений конструкцію з внутрішнім обтисненням, і поставити новий рукав замість тріснутого візьметься не всякий сервіс.

Якщо не стежити за станом пневмомагистралей, можна вивести з ладу недешевий компресор. Який і сам по собі з часом вийде з ладу, особливо якщо не оновлювати в ньому мастило і не міняти фільтр на забір повітря і осушувач системи.

Оригінальні деталі вкрай дороги, але, на щастя, можна поміняти їх на елементи з Prado / LX, які зустрічаються частіше і майже на порядок дешевше за оригінали.

З дрібних проблем зазначу чутливість підвіски до стану датчиків положення кузова, які тут ламаються досить часто.

З дрібних проблем зазначу чутливість підвіски до стану датчиків положення кузова, які тут ламаються досить часто

На фото: Lexus RX 400h '2005-09

Основні проблеми рульового управління пов'язані з рейкою і її течами. Перевіряти її потрібно обов'язково, але в іншому система зі звичайним ГУР при акуратному зверненні надійна і працює добре. І ціна ремонту не «кусається», і гідравліка надійна. Правда, не варто забувати про існування RX400h, але не будемо про сумне.

Ну, а що щодо моторів і коробок? Спокій і терпіння: зовсім скоро ми розповімо вам і про них.

Як вибрати Lexus RX ll з пробігом

У Toyota все завжди виходить якщо не відмінно, то як мінімум непогано. Ось і з випуском першого люксового кросовера під брендом Lexus у них все вийшло. Перше покоління Lexus RX, що називається «пішло», особливо в США. А успіх потрібно закріплювати, так що незабаром з'явився і RX II, який примножив здобутки попередника. Майже через десять років після закінчення випуску моделі вона зберігає престиж і популярність і користується славою дуже надійної машини. А чи заслужено? Сьогодні ми це перевіримо щодо кузова, салону, електрики і ходової частини, а потім подивимося на особливості моторів і трансмісій.

Історія техніки

І менно Lexus RX першого покоління, що вийшов в 1997 році, виявився першим люксовим кросовером в світі. Пізніше були BMW X5 і інші ML і Cayenne, але саме Lexus був першим. І новаторство добре винагороджувалося: все три наступних покоління RX тримали перші місця по продажах у своєму класі на території США - найбільшому ринку машин цього класу.

Конструкція великого кросовера не мала на увазі якихось ексклюзивних технологій. Платформа - модифікована від Camry / Lexus ES, мотори - звичайні V6 серії MZ ​​об'ємом 3,0 і 3,3 літра, і лише для японського «близнюка» Toyota Harrier передбачалися рядні «четвірки» 2,4 і 2,2 л. За бажанням можна було замовити постійний повний привід без жодних цих новомодних муфт. І багато-багато «лакшері» в салоні: електроприводи всього, включаючи привід задніх дверей, відмінні матеріали і хороший дизайн родом з Каліфорнії за авторством Makoto Oshima. І, звичайно ж, дуже доброзичливий сервіс без снобізму, як було заведено у преміальних європейських брендів.

На фото: Lexus RX 300 '1998-2000

Оновлений дизайн другого покоління кросовера від Hiroshi Suzuki, нова п'ятиступінчаста коробка передач і поліпшена аеродинаміка дозволили японському кросоверу зберегти перше місце в класі. А після рестайлінгу модель приміряла новий мотор об'ємом 3,5 л серії GR, отримала більш цікаві налаштування шасі, вязкостную муфту блокування в приводі задньої осі, а заодно і стала першою машиною в класі з гібридним приводом. Модифікацію RX400h купували дуже добре, і вона навіть стала одним з найбільш поширених гібридів в світі. А попутно вона просунула в маси світлодіодні задні ліхтарі.

На фото: Lexus RX 330 '2003-06

З приємних дрібниць RX II - музика Mark Levinson, камера заднього виду, адаптивне світло, TPMS (система контролю тиску в шинах) і навіть система попередження про зіткнення - правда, поки без автоторможенія. Машина вийшла не тільки комфортною, але і зручною.

З надійністю все було цілком традиційно для Lexus - вона була високою. Тож не дивно, що з-за океану до нас везли багато RX, дуже багато. Втім, і у нас дилери продавали цю модель нітрохи не менш успішно. Особливо популярними стали машини після рестайлінгу. Вони якраз встигли потрапити в «прохідні» в роки «низького долара» і до того ж мали новий мотор з ланцюговим ГРМ. А в Росії чомусь люблять ланцюга ...

А в Росії чомусь люблять ланцюга

На фото: Lexus RX 330 '2003-06

кузов

Якщо вже рядові Toyota грішать корозією не дуже часто, то Lexus тим більше повинен радувати. І дійсно, більш високу якість забарвлення, ретельне опрацювання всіх елементів кузова і хороше обслуговування на стані машин позначаються кращим чином.

Знайти машину з підгнилими арками можна, але майже напевно в її біографії були як мінімум легкі ДТП з подальшим неякісним відновленням. Або дефекти були вкрай запущені, після чого неякісно відновлені. Оригінальний шар ЛКП може здатися лише в кількох місцях, і в самому крайньому випадку ви побачите лише легку поверхневу іржу, яку дуже легко усунути.

На фото: Lexus RX 330 '2003-06

Кромка задньої арки кузова може мати відколи й спучування фарби на внутрішній частині. Також знайти «риженіе» можна в задній частині порога, де з часом фарба протирається в місці контакту пластикової накладки і порога. Бруд часто накопичується і під накладкою поблизу «віконця» порога, де потім утворюється зона поверхневої корозії.

Іноді зустрічаються іржаві точки на рамці лобового скла, капоті і передній кромці даху. Всі інші пошкодження не видно, їх потрібно шукати на днище. Зазвичай це будуть виступаючі кронштейни, точки зварювання і елементи кріплення і підвісок. У гібридів можна перевірити ще чашки задньої і передньої підвісок: ці місця сильно розбиває при експлуатації по нашим дорогам.

У гібридів можна перевірити ще чашки задньої і передньої підвісок: ці місця сильно розбиває при експлуатації по нашим дорогам

На фото: Lexus RX 400h '2005-09

капот

ціна за оригінал

29 626 рублів

На жаль, серед RX II чимало кримінальних примірників, так що вистачає і «розпилів», і просто машин з вваренними номерними майданчиками, перебитими номерами та іншими нюансами. Майбутньому покупцеві радимо ретельно перевірити комплектацію по VIN, а також підозріло ставитися до різноманітних нештатних шов, що не заводським заклепкам і відсутності табличок. Основний VIN під правим переднім сидінням непогано захищений і пошкоджується лише при дуже сильних ударах. Іржавіти він може, але тільки якщо в салоні коштує вода - наприклад, через протікання рейлінгов, що зрідка трапляється.

Але якщо навіть з корозією все дуже непогано, то деякі дрібні проблеми в силу віку вже з'являються. Наприклад, в Москві хром облазить досить швидко, але навіть в Петербурзі тримається вже краще. Протікання в салон через висохлих ущільнень рейлінгов рідко, але зустрічаються (вони добре помітні станом обшивки стелі). Найчастіше можна зіткнутися з течами в багажник по ущільнень задніх дверей і швах задніх стійок, але якщо вчасно їх помітити, особливих бід вони не нароблять. Правда, усунути ці течі деколи складно.

Вологи в салон можуть додати зламані з'єднання омивача задніх дверей і слив люка, а згодом випадає зовнішній верхній молдинг заднього трикутного віконця. Закріплений він слабо, тому при появі найменшої рухливості його варто зняти і переклеїти, а заодно заантікоріть отвір його кріплення в нижньому кутку.

Закріплений він слабо, тому при появі найменшої рухливості його варто зняти і переклеїти, а заодно заантікоріть отвір його кріплення в нижньому кутку

На фото: Lexus RX 330 '2003-06

Нижня частина молдинга теж іноді потребує підклеювання, але рідше. А ось замок задніх дверей схильний до поломок, так що у машин без її електроприводу не варто їй плескати, а за станом газових упорів потрібно стежити в обидва. І не відкривайте багажник при діагональному вивішуванні: зашкодить петлі, а вони тут не регульовані. Якщо стоїть електропривод п'ятої двері, то намагаючись багаторазово відкрити або закрити двері, його можна просто спалити. Висновок очевидний: якщо замок чудит, не даючи відкриватися двері відразу, краще перебрати його.

Бампер передній

ціна за оригінал

17 616 рублів

Бампери у RX тримаються молодцем, і єдина побічно пов'язана з ними проблема - протитуманні фари, які потроху набирають всередину пил, а при попаданні в калюжу тріскаються. При форсуванні калюж в швидкому темпі їх кріплення в бампері потроху виламуються, та й лак з часом облазить.

Передні фари тримаються теж не дуже добре і до десяти років зазвичай втрачають лиск, а іноді і герметичність. Та й кріплення у них ламаються майже як у противотуманок. Пластиковий відбивач лінз втрачає покриття, що відбиває і навіть прогорає, а пил від рефлектора осідає на склі і лінзі. Так що реставрація зазвичай виходить зовсім не дешевою, але зате для відновлення кріплення є штатний ремкомплект.

На фото: Lexus RX400h '2005

Передня фара

ціна за оригінал

40 909 рублів

Адаптивне світло життя зазвичай не ускладнює: поломки виконавчих механізмів щодо рідкісні, а лінзи вигорають так само, як і у звичайних фар. Просто самі фари помітно дорожче, і їх краще саме відновлювати, а не міняти.

Ззаду звичайна оптика досить надійна, але зрідка її можна поламати при перекосі задніх дверей: зазори тут маленькі. Китайські лампочки в габарити ставити не треба, вони проплавляющей оптику. Рішення - світлодіод або ковпачок на лампу габаритів.

На RX400h з'явилися світлодіодні фари - красиві, дорогі і не особливо довговічні. Корозія плати може призвести до повного її відмови, так що при її установці рекомендується використовувати нові ущільнення і герметик і не допускати появи навіть найменших тріщин на поверхні.

Корозія плати може призвести до повного її відмови, так що при її установці рекомендується використовувати нові ущільнення і герметик і не допускати появи навіть найменших тріщин на поверхні

На фото: Lexus RX 400h '2005-09

Якщо у машини зовнішні дзеркала з фотохроми, то шансів на їх довгу службу не дуже багато. Втім, звичайні дзеркала без затемнення коштують копійки.

Лобове скло

ціна за оригінал

21 294 рубля

Лобове скло - штука і тендітна, і дорога. Особливо якщо воно з ІЧ-фільтром. Неоригінальних варіантів небагато, і їх якість кульгає, нарікання є навіть на масовий китайський XYG. А тріщина на оригінальному може з'явитися навіть через виїзд з теплого гаража на мороз.

Якщо скрипить трапеція «двірників», то її доведеться повністю розібрати і змастити. Ні в якому разі не бризкайте WD-40 або аналогічними препаратами - це лише погіршить ситуацію. Після такого «експрес-усунення» починається корозія втулок, після чого трапеція відправляється в серйозний ремонт. Ну, а задній склоочисник зазвичай просто з часом заклинює, причому в особливо запущених випадках редуктор може згоріти. Але все це ремонтується легко, запчастин вистачає, так що біда не велика.

салон

Салон практично бездоганний. Сліди зносу складно відшукати, якщо реальний пробіг машини менше 200 тисяч кілометрів. Але таких автомобілів не так вже й багато, а знайти машину з не скрученим пробігом дуже важко. Зазвичай пробіг видають кермо і особливо - важіль АКПП. Але їх легко перешити, а сидіння непогано піддаються відновленню.

Але їх легко перешити, а сидіння непогано піддаються відновленню

На фото: Торпедо Lexus RX 330 '2003-06

Скрипи заслінок клімат-контролю лікуються мастилом щіток і редукторів приводів. В крайньому випадку - їх заміною. Іноді можна почути скрипи і постукування з повітропроводів кліматичної системи і від обшивок дверей, але ремонт вимагає лише умілих рук і акуратності: найчастіше справа в поломки кліпс або напрямних.

На фото: Інтер'єр Lexus RX330 '2004

Якщо вам не пощастило, і у автомобіля скрипить передня панель, біду можна вирішити без розбирання, просто впіхнув клеїться ущільнювач між лобовим склом і пластиком панелі.

На фото: Торпедо Lexus RX 400h '2005-09

У машин з електроприводом рульової колонки дивіться за роботою редуктора її приводу, який часто дуже зношений. Так що ви сильно ризикуєте, залишаючи активованої функцію комфортного входу. Ціна ремонту немаленька, а «беушних» запчастин трохи.

На фото: Інтер'єр Lexus RX 350 '2006-09

Велика частина поломок елементів салону трапляється через неакуратне поводження і невдалих хімчисток. Кнопки не люблять вологу і хімію, причому проблеми можливі не тільки по частині електрики, але і можуть проявитися, наприклад, різницею по висоті між кнопками одного ряду на панелі або облезание написів і покриттів. Добре, що кнопки підходять від японського Harrier. Правда, розташовані вони там дзеркально.

Поломки дисплеїв, на жаль, справа звична. Проблема найчастіше криється в шлейфах, це лікується. Головне - щоб не було зламано скло.

Електрика і електроніка

Тойотовская надійність - це в першу чергу практично бездоганно працює до 15-20 років електрична начинка. Підвищеного зносу схильні лише вузли з механікою, все інше зроблено міцно і з неабияким запасом міцності.

І все ж не забувайте стежити за станом генератора і не допускати перевантажень вузлів. Змащуйте направляючі і шарніри електроприводів сидінь, стекол, дзеркал, рульової колонки. Датчики рівня кузова просто міняйте, ціна китайських - приблизно по тисячі рублів, а з ними і оптика працює нормально, і пневмопідвіска менше пустує.

Не забувайте і про замок задніх дверей з її пневмоупорамі, інакше великі шанси спалити силовий транзистор в платі блоку управління мотором двері.

Не довіряйте втручання в електрику варварам, дивіться, що роблять установники сигналізацій і «музики». А найкраще буде користуватися штатними засобами і найкращими з иммобилайзеров. І тоді надійність збережеться на десятки років.

Окремо варто згадати гібридний варіант машини, з яким не все так райдужно. Він вийшов примхливим, а місцями і відверто «сирим». І зараз проблеми цієї комплектації виглядають вже зайве дорогими, а часом і дурними. Збої електроніки у гібрида - справа звичайна, а усувати їх досить клопітно, майже як у преміальних європейців. Причому це стосується не тільки силовий електроніки, але і штатного харчування, яке помітно відрізняється від харчування звичайних версій. А ще тут додалися електропривод підсилювача рульового управління, кондиціонера і вакуумного насоса, що тільки збільшує число проблемних місць.

А ще тут додалися електропривод підсилювача рульового управління, кондиціонера і вакуумного насоса, що тільки збільшує число проблемних місць

На фото: Lexus RX 400h '2005-09

Щодо тягових батарей не турбуйтеся: вони-то якраз дешеві, хоча можуть «радувати» внутрішньою корозією контактів. А ось поломки інвертора дуже дороги, але якщо стежити за його системою охолодження, то трапляються не так вже й часто. І якщо версія змінювалася в рамках відкличний кампанії, завжди є шанс замінити його безкоштовно у виробника. Але в цілому проблем у гібрида все одно дуже багато.

Але в цілому проблем у гібрида все одно дуже багато

Гальма, підвіска і рульове управління

Що стосується гальмівної системи, то тут є привід серйозно дорікнути авто. Передні гальмівні механізми виявилися заслабкі для важкої машини, а диски дуже схильні до перегріву. Супорти також не кращим чином справляються з роботою: у них швидко старіють ущільнення і напрямні. Доведеться за ними стежити і регулярно міняти. Якщо стоять супорти Lucas, то їх краще замінити, наприклад, супортами і дисками з Toyota Celsior, благо постає все болт-он. Питання тільки в реєстрації змін.

Питання тільки в реєстрації змін

На фото: Lexus RX 350 '2006-09

Блок АБС відрізняється не дуже вдалою прошивкою: він сильно розгальмовує машину в поворотах і намагається не допускати зайвих кренів. Але для більшості нормальних водіїв це не стане серйозною проблемою. На американських машинах може бути встановлений проблемний ГТЦ, його міняли по гарантії, але відкличний компанії не було. Провали при гальмуванні взимку - це перші ознаки того, що варто перевірити у дилера, чи не потрібно його замінити. Є шанс, що робота буде зроблена безкоштовно.

На фото: Lexus RX 400h '2005-09

Підвіска у Lexus RX другого покоління досить вдала. Незважаючи на легкове походження, вона міцна і проста. Свої півтори-дві сотні тисяч кілометрів машина пройде по будь-яких дорогах (якщо не вбивати її цілеспрямовано). Вистачає і неоригінальних запчастин, причому якісних, а консервативна конструкція сайлентблоков переднього важеля і штатно замінна кульова опора дозволяють не надто дорого відновити її при необхідності.

Ззаду традиційна конструкція має настільки ж традиційні недоліки в вигляді закисания розвальний болтів, корозії кріпильних елементів і слабкості важелів на вигин, що часом змушує займатися її ремонтом навіть при відсутності люфтів.

Ззаду традиційна конструкція має настільки ж традиційні недоліки в вигляді закисания розвальний болтів, корозії кріпильних елементів і слабкості важелів на вигин, що часом змушує займатися її ремонтом навіть при відсутності люфтів

На фото: Lexus RX 350 '2006-09

Пневматика, якою оснащені деякі машини, здатна стати причиною головного болю власника цього Лексуса. Пневмостойкі мають дуже заморочений конструкцію з внутрішнім обтисненням, і поставити новий рукав замість тріснутого візьметься не всякий сервіс.

Якщо не стежити за станом пневмомагистралей, можна вивести з ладу недешевий компресор. Який і сам по собі з часом вийде з ладу, особливо якщо не оновлювати в ньому мастило і не міняти фільтр на забір повітря і осушувач системи.

Оригінальні деталі вкрай дороги, але, на щастя, можна поміняти їх на елементи з Prado / LX, які зустрічаються частіше і майже на порядок дешевше за оригінали.

З дрібних проблем зазначу чутливість підвіски до стану датчиків положення кузова, які тут ламаються досить часто.

З дрібних проблем зазначу чутливість підвіски до стану датчиків положення кузова, які тут ламаються досить часто

На фото: Lexus RX 400h '2005-09

Основні проблеми рульового управління пов'язані з рейкою і її течами. Перевіряти її потрібно обов'язково, але в іншому система зі звичайним ГУР при акуратному зверненні надійна і працює добре. І ціна ремонту не «кусається», і гідравліка надійна. Правда, не варто забувати про існування RX400h, але не будемо про сумне.

Ну, а що щодо моторів і коробок? Спокій і терпіння: зовсім скоро ми розповімо вам і про них.

Спокій і терпіння: зовсім скоро   ми розповімо   вам і про них

А чи заслужено?
Ну, а що щодо моторів і коробок?
А чи заслужено?
Ну, а що щодо моторів і коробок?
А чи заслужено?
Ну, а що щодо моторів і коробок?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов