Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибрати Toyota Avensis T250 з пробігом

  1. Трансмісія
  2. Toyota Avensis T250 з пробігом: сліпі фари і поганий характер задньої підвіски
  3. мотори
  4. резюме

Наша сеть партнеров Banwar

Дешево і вічно - так зазвичай думають про Тойоту. У першій частині нашого огляду Авенсиса ми з'ясували, що якщо і не вічно, то хоча б надійно, і нехай навіть не дешево, але точно недорого. Все це відноситься до кузова, салону, ходової частини та електриці. Здавалося б, все в порядку, тільки такий Тойота і може бути. Але - спокій і терпіння! Адже ми ще нічого не розповіли про коробки і мотори.

Трансмісія

П очті всі машини - передньопривідні. Повнопривідних теж можна не боятися, там все, як у «рафіка», але вони вкрай рідкісні. До того ж це - виключно седани з не дуже потужними моторами. Разом з тим, Avensis - одна з небагатьох машин, у яких з МКПП проблем більше, ніж з «автоматами».

Авенсис має одну цікаву особливість. У всіх автомобілів з «стічними» моторами приводи ламаються рідко. Іноді виходять з ладу ШРУСи, зрідка зрізає шліци приводів. Але от щоб сама «палиця» приводу ламалася навпіл - таке буває тільки у Тойоти. Причина криється в корозії деталі під накладкою-вантажем. Корозія точить і без того полегшений вал, і при проїзді нерівностей з тягою або пробуксовці цей вал ламається. На щастя, виручать контрактні деталі з Toyota Wish в кузові ZNE10G. Підійде і від Fielder в кузові 123: це недорого, а стан деталі зазвичай відмінне. Купувати оригінальний коштує тільки новим, все «беушні» в тій чи іншій мірі зачеплені корозією. Ці ж деталі стануть в нагоді при виході з ладу оригінальних ШРУСов, які тут теж досить хисткі.

Дешево і вічно - так зазвичай думають про Тойоту

На фото: Toyota Avensis '2003-08

Як я вже сказав, проблем з МКПП вистачає. В основному підводить підшипник вторинного вала за номером 90903-63010, точніше, його «предок» 90080-36139. Але також виникають складнощі з витоками масла через сальники валів. На жаль, якщо не поїхати в сервіс при перших же підозрілих шуми, ремонтувати буде вже нічого: залишки убитого підшипника відправляться в плавання по коробці, виводячи з ладу інші підшипники, шестерні та, нарешті, диференціал. Від яких машин підходять коробки можна здогадатися, якщо ви прочитали абзац про приводи і ШРУСи. Оригінальні з Avensis знову ж досить дефіцитні.

вибір авто

Toyota Avensis T250 з пробігом: сліпі фари і поганий характер задньої підвіски

Історія техніки У Росії моделей Toyota офіційно представлено не так вже й багато, а на слуху і зовсім їх мала частина: Camry, LC, Corolla та Hilux. Avensis в Росії безнадійно поступався Corolla, RAV4 і Camry. Ця дуже ...

05.12.2017

В принципі, ціна ремонту в будь-якому разі не буде занадто великий. Що контрактні коробки, що малий ремонт коштують недорого, в межах 15-40 тисяч рублів з роботою. Але вже якось забагато виходить проблем для надійної марки, чи не так?

Якщо не хочете складнощів, то можна взяти машину з АКПП. При мало-мальськи догляді проблем не буде, тим більше що масло тут за регламентом змінюють досить часто, у коробок хороша система охолодження і консервативні настройки. З моторами 1,8 л в основному працює U341E, а дволітровим покладена міцніша U140 / U241E. А ось моторам об'ємом 2,4 л покладаються п'ятиступінчасті АКПП серії U151E.

Всі автоматичні коробки передач вважаються майже вічними. У всякому разі, вони надійніші моторів і при нормальному обслуговуванні пройдуть далеко за 300 тисяч кілометрів. У них мало зношуються накладки блокування ВМД, у них хороша і міцна механіка. Але, на жаль, зламати можна все.

Чотириступінчасті U140 / U241 - коробки міцні, витримують мотори до трьох літрів робочого об'єму. Дволітровий для них - взагалі не проблема. Але передній планетарний ряд через особливості системи змащення завжди виходить з ладу раніше інших елементів, особливо якщо водій не шкодував коробку і двигун.

Але передній планетарний ряд через особливості системи змащення завжди виходить з ладу раніше інших елементів, особливо якщо водій не шкодував коробку і двигун

З чисто ресурсних проблем можна зустріти знос задньої кришки, який теж залежить від навантажень і стилю водіння, але також не прощає і забрудненої олії. Після зносу задньої кришки витік тиску добиває пакет фрикційних «директ» і посадочне місце його барабана. Ну і, зрозуміло, у експлуатувалися з брудним маслом коробок зазвичай виходить з ладу втулка маслонасоса або сам маслонасосів.

Набагато частіше «перший дзвіночок» проявляє себе у вигляді збоїв в роботі гидроблока. Його проблеми безпосередньо пов'язані з зносом механіки коробки і забрудненням масла. Зазвичай основна проблема - це забруднення і ерозія каналів соленоїдів. Для їх ремонту існують комплекти відновлення від Sonnax, але частіше за все просто підбираються «беушні» гідроблоки: деталей поки вистачає, а ремонт вимагає високої культури виробництва, внаслідок чого під силу не всім майстерням.

Коробки U341E - це ті ж U140 в мініатюрі. У них рівно ті ж труднощі з перевантаженням передній планетарної передачі і з задньою кришкою. Але гідроблок кілька надійніше і клопоту завдає менше. Їх ресурс точно не менше, ніж у старшого брата, так що брати можна сміливо. Тільки перевірте чистоту масла і послухайте на малих швидкостях, чи немає «тролейбусного» звуку на першій-другій передачах.

П'ятиступінчаста U151E розрахована на більш агресивне водіння. Багато в чому вона подібна чотириступінчатим коробок, але зі своїми особливостями.

Накладки блокування ВМД тут зношуються досить швидко, особливо при агресивному стилі водіння. Уже після 150 тисяч пробігу потрібно дуже ретельно стежити за забрудненням масла, щоб не допустити їх «спрацьовування» до клейового шару.

Пакет фрикционов Forward значно перевантажений і дуже чутливий до втрат тиску. А вони трапляються з тих же причин, що і у чотириступінчастих побратимів: в основному через зношування задньої кришки і ущільнень барабана пакету «форвард».

А вони трапляються з тих же причин, що і у чотириступінчастих побратимів: в основному через зношування задньої кришки і ущільнень барабана пакету «форвард»

На фото: Toyota Avensis '2003-08

Значно частіше можна зустріти руйнування голчастого підшипника кришки. А ось планетарні передачі навантажені більш рівномірно, і проблеми з ними трапляються рідше.

Гідроблок виявився також більш чутливим до забруднень і більш дорогим у відновленні, ніж у чотириступінчастих коробок. Коробка вимагає більш ретельного обслуговування, але краще витримує підвищені навантаження від «гонщиків».

В ремонті вона значно дорожче. Але граничний ресурс механізму у неї як і раніше високий, просто умови його досягнення помітно жорсткіше. Частіше міняйте масло, краще всього раз в 30 тисяч кілометрів, і стежте за його чистотою. А ще тут згодилися б великий зовнішній радіатор і зовнішній фільтр коробки, як і на інших п'ятиступінчасті коробках Aisin.

А ще тут згодилися б великий зовнішній радіатор і зовнішній фільтр коробки, як і на інших п'ятиступінчасті коробках Aisin

мотори

Мотори Toyota вважаються одними з найнадійніших. Правда, дуже багато байок пов'язано з моторами серії 1ZZ, а також з безпосереднім уприскуванням D4. І не всі ці байки - брехня. До честі компанії потрібно сказати, що в будь-якому випадку компонувальні рішення і якість виготовлення дуже високі, і інших марок є чому повчитися. Але легендарної надійності тут немає і в помині. Тим більше що каталізатори, вихлоп, опори, системи охолодження і навіть проводка вже входять в пору в'янення, ускладнюючи і скорочуючи життя моторів.

Найпоширеніший двигун Avensis - це 1,8-літровий мотор серії 1ZZ-FE. Про нього сказано чимало лайливих слів. Зараз очевидно, що реальні проблеми мотора це невдала поршнева група до 2005 року, малий ресурс ланцюга ГРМ, відсутність ремонтних розмірів і відсутність повноцінних сідел клапанів в ГБЦ.

Ланцюг ГРМ 2AZ-FE 2,4

ціна за оригінал

5 188 рублів

Також виявився дуже чутливим до перегріву полегшений блок циліндрів, що в середовищі тойотоводов навіть викликало серйозні засудження конструкцій Open-Deck в цілому.

Ситуацію помітно покращують надійна система управління, недорогі запчастини і його поширеність. До того ж тут стоять чавунні гільзи, які пошкоджуються тільки при тривалій роботі з нерухомими кільцями. В крайньому випадку гільзу вирізають і гільз мотор заново. Правда, нетривка конструкція блоку робить цю операцію досить складною.

Купивши убитий агрегат, ви з'ясуєте, що ремонтних розмірів немає, а якщо на клапанах є тріщини, і їх сідла «вбиті», то вам запропонують відразу поміняти ГБЦ: тут немає класичних чавунних сідел.

Купивши убитий агрегат, ви з'ясуєте, що ремонтних розмірів немає, а якщо на клапанах є тріщини, і їх сідла «вбиті», то вам запропонують відразу поміняти ГБЦ: тут немає класичних чавунних сідел

На фото: Toyota Avensis Sedan '2003-06

Сальники клапанів сидять слабо, а підвищена температура ГБЦ зменшує їх термін служби до чотирьох-п'яти років.

Зате ланцюг порівняно недорога і нескладна в заміні - лише трохи дорожче, ніж заміна ременя.

маслонасос

ціна за оригінал

3 061 рубль

Основна претензія до мотору - схильність до масляного апетиту. І взагалі, він не такий надійний, як від нього очікують (це сарказм). Але, як то кажуть, це ваші очікування і ваші проблеми. У багатьох власників ці мотори проїхали по 250-350 тисяч кілометрів без капремонту, а значить, потенціал у мотора непоганий. З новою або доопрацьованій поршневий групою (деякі власники просто свердлять отвори для зливу масла з маслос'емного кільця або змінюють його на більш широке складальне), після акуратною збірки і з вчасно заміненим каталізатором мотор може пройти ще пару сотень тисяч кілометрів. Але для цього доведеться вчасно його обслуговувати і не допускати перегріву масла в картері установкою «захистів» і тривалою роботою на холостих обертах з включеним кондиціонером. В крайньому випадку, купити контрактний агрегат можна дуже дешево. Практично за ціною металу.

Практично за ціною металу

На фото: Toyota Avensis Wagon '2003-06

На Avensis T250 можна зустріти екземпляри мотора з поршнями «проблемних» серій 13101-22031 з помірним масляним апетитом, який при найменшому перегрів або невдалому виборі масла норовить перерости в серйозний. Всіляко рекомендується «апгрейд» до 13101-22032 або при можливості навіть 13101-22140 / 13101-22142 / 13101-22180. У зоні ризику знаходяться машини аж до 2006 модельного року. Але розраховувати на повну відсутність проблем у більш свіжих моторів теж не варто: проблема була комплексною, а виробник намагався її вирішити аж до закінчення випуску цієї серії двигунів в 2013 році.

На фото: Toyota Avensis Wagon '2006-08

«Малорозмірні» версії цього мотора серії 3ZZ-FE об'ємом 1,6 літра успадковують в основному позитивні якості мотора 1,8 л. Масляний апетит куди менш виражений і проявляється в основному після пробігів за 250 тисяч, ГБЦ працює надійніше, і навіть ланцюг ходить довше. Але зустрічаються машини з цим двигуном вкрай рідко і в дуже простих комплектаціях.

Дволітровий мотор 1AZ-FE традиційно вважається більш надійним, ніж 1,8-літровий. І тому багато хто охоче переплачують за більш потужну модифікацію. Однак і тут не обійшлося без кількох «але».

Європейським машинам покладався мотор не тільки зі звичайним розподіленим уприскуванням, але і з безпосереднім уприскуванням 1AZ-FSE. Його паливна апаратура відрізняється помітно вищою ціною, підвищеною складністю в діагностиці і відверто поганими пусковими якостями взимку. До того ж у цих моторів при експлуатації в режимі коротких поїздок і в зимовий період помітно підвищується вироблення циліндра у верхній частині через потрапляння великої кількості бензину.

радіатор

ціна за оригінал

31 926 рублів

Ранні серії моторів, аж до рестайлінгу 2006 року, дуже схильні до «витягуванню» різьблення болтів ГБЦ з блоку, і тому майстри вкрай неохоче беруться за їх ремонт. А якщо антифриз вже потік, і мотор встигли перегріти, то блок з високою ймовірністю доведеться замінити.

В принципі, нерозв'язних проблем у моторів цієї серії немає, особливо якщо уприскування звичайний розподілений, і при бажанні можна полагодити навіть блок циліндрів, але при покупці потрібно знати про ці особливості. До того ж у двигунів по два каталізатора і чотири лямбда, вони відрізняються схильністю до підвищеного нагароутворення у впускному колекторі. А FSE версії страждають дуже серйозним нагаром на клапанах. Ремонтні розміри поршневої групи також відсутні. Якщо коротко, то мотори 1AZ після 2006 року дійсно цілком «тойотовские» по надійності, але тільки зі звичайним уприскуванням. В іншому випадку потрібно бути готовим до сюрпризів.

До безперечних достоїнств потрібно віднести хороший ресурс поршневої групи.

Мотори серії 2AZ-FE і 2AZ-FSE повторюють 1AZ, але з різьбленням блоку циліндрів тут проблем немає, зате додані балансирні вали. Ресурс поршневої групи в середньому ще трохи вище, і в цілому це найбільш надійний мотор FE версії на Avensis. Але він же і самий рідкісний.

Але він же і самий рідкісний

На фото: Toyota Avensis Sedan '2006-08

Дизельні мотори зустрічаються нечасто, а от проблем з ними досить багато. Це явно не коник Toyota. Залиште їх європейським користувачам.

резюме

Думаю, тепер зрозуміло, чому Avensis не такий популярний, як Camry. Марка тягне ціну вгору, а реальної надійності і легендарної «неубіваємості» тут немає. Та й різниця в ціні з більшою Camry у нових машин практично була відсутня. А адже більша машина оснащувалася куди більш цікавими силовими агрегатами і була в цілому надійніше ...

А адже більша машина оснащувалася куди більш цікавими силовими агрегатами і була в цілому надійніше

На фото: Toyota Avensis Sedan '2003-06

На тлі європейських бюджетних однокласників якість Avensis цілком прийнятне, та й дизайн у нього цілком європейський. Але по керованості і опрацювання ергономіки японці все ж відстають від європейців, не дивлячись на те, що машини розроблені в англійській дизайн-студії компанії. Бракує Авенсіс і харизми, його утилітарність проглядається звідусіль. Але він досить живучий, і японські «родичі» принагідно готові допомогти деталями. Так що купувати можна. Тільки обережно.

Тільки обережно

Опитування

Взяли б собі Авенсис?

Але вже якось забагато виходить проблем для надійної марки, чи не так?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов