Наша сеть партнеров Banwar
16 липня 2010, 7:20 Переглядів:
Лада. Зовні непримітна, з «дубовим» салоном, але ремонтопридатності.
LADA PRIORA 1,6, 98 к.с.
В умовах економічної кризи найбільш затребуваними автомобілями на ринку залишаються бюджетні моделі, причому, чим дешевше автомобіль, тим вище на нього попит. Так, згідно з даними ІАГ «Автоконсалтинг», найкраще на українському ринку продаються ВАЗи, ЗАЗи і "китайці", секретом успіху яких є низька ціна - до $ 10 тис. Або 80 тис. Грн. Але за ці гроші продаються, по-перше, автомобілі застарілих конструкцій, по-друге, якість "найдешевших" залишає бажати кращого. Крім того, "Жигулів", "Ланосів" і "Амулетів" на дорогах настільки багато, що перспектива покупки авто "такого ж, як у всіх" сильно б'є по ентузіазму. В результаті при виборі "залізного друга" багато українців придивляються вже до наступної цінової категорії - авто до 100-110 тис. Грн., За які цілком можна придбати сучасний варіант. Відзначимо, що, на думку українських маркетологів, "100 тисяч" є ще й свого роду психологічним бар'єром, сильно переступити за який в нинішніх складних умовах - страшно.
Цей автомобіль називають черговою російської спробою випускати сучасні авто, на жаль, недостатньо вдалою. Незважаючи на непоганий, в порівнянні з іншими ВАЗ-ами, зовнішній і внутрішній дизайн, загальний рівень авто насилу дотягує до середньої іномарки середини 80-х минулого століття: зовні авто непримітно, а всередині чекають жорсткий пластик і недостатньо висока ергономіка. Крім того, не вирішена до кінця проблема якості збірки і комплектуючих, а ціни на запчастини порівнянні з недорогими іномарками.
Але авто легко обслужити і відремонтувати, в салоні і багажнику досить багато місця, а ціна - цілком конкурентоспроможна: хороший варіант для тих, хто принципово не хоче ЗАЗ або "китайця".
CHEVROLET AVEO 1,5, 86 Л.С.
Chevy. Перевірена часом і таксистами авто з непоганим дизайном
В особливому поданні цей симпатичний зовні і всередині автомобільчик не потребує - на дорогах України "шевіков" їздять уже багато років, а згідно відгуками таксистів, машина в найжорсткіших умовах проходить більше 100 тис. Км (3-5 років) без поломок і необхідності серйозних вкладень, а запчастини є всюди і за невисокою ціною. Відзначимо, що в базу входить гідропідсилювач. Однак, по-перше, за рахунок популярності автомобіль не виділяється з потоку, по-друге, часто автомобілісти скаржаться на офіційний сервіс. Також з недоліків варто перерахувати "бюджетну" шумоізоляцію, недостатньо міцну ходову і тісноту на задніх сидіннях. Крім того, в "базі" немає кондиціонера.
RENAULT (DACIA) LOGAN 1,4-1,6, 75-90 Л.С.
Logan. Нудний дизайн, але висока надійність за невеликі гроші
Це авто повністю відповідає визначенню "дешево і сердито". Незважаючи на те що ходова і двигун взяті від старих моделей Renault, агрегати ці досить надійні і, судячи з відгуків власників, років 5 Logan не доставляє взагалі ніякого занепокоєння. Однак в базовій компектація автомобіль зовсім бідний (немає навіть кондиціонера і магнітоли) - ціни на упакований варіант починаються від 100 тис. Грн. Крім того, клиновидний дизайн явно не викликає захоплення у оточуючих, особливо молодих людей, які з цієї точки зору віддадуть перевагу той же Aveo. Їм рекомендуємо звернути увагу на модель Sandero (на 6 тис. Грн. Дорожче), технічно ідентичну Logan, але вже з цікавою зовнішністю.
HUINDAI i10 (1,1, 65 Л.С.) І I20 (1,2, 78 Л.С.)
Huindai. Малюк розрахований на міську їзду
Покупку малюка i10 варто розглядати молодим людям без сім'ї - ціна відносно невисока, зовнішність привертає увагу оточуючих, двигун, незважаючи на невеликі розміри, досить потужний, а навіть в "базі" машина досить непогано оснащена (правда, немає магнітоли). Але місця в салоні і багажнику, на жаль, теж небагато, а при завантаженні "малюк" відрізняється високим апетитом і посередньою динамікою. Тим, хто хоче щось потужніший, є сенс доплатити 4 тис. Грн. за варіант i20 з "повноцінним" мотором. Не варто забувати і про те, що в цьому ціновому діапазоні, як і раніше продаються добре зарекомендували себе повнорозмірні моделі Getz і Accent - від 100 до 130 тис.
FIAT ALBEA 1,4, 77 Л.С.
Fiat. Гаразд скроєний, міцно зшитий, але є незначні недоробки
Італійський варіант симпатичний і зовні, і всередині, а якість Fiat традиційно заслуговує на повагу. Обсягом багажного відділення Fiat Albea позаздрять не тільки все "однокласники", але навіть деякі автомобілі класом вище - 515 л (на 60-70 л більше аналогів)! Радує і тяговитість двигуна - 77 к.с. розганяють машину до сотні за 13,2 с. Але власники скаржаться на невдалу конструкцію багажника, галасливу штатну гуму, роботу форсунок омивача і недостатню шумоізоляцію. Також викликає ряд питань і ергономіка, але за такі гроші невеликі огріхи цілком можна пробачити, тим більше що кондиціонер і електропакет входять в базове оснащення.
GEELY FC 1,8, 129 Л.С.
Geely. "Китаєць" є непоганою альтернативою старій іномарці
Для "китайця" цей автомобіль виглядає дуже навіть непогано зовні, а всередині око радує щодо непогана компоновка в поєднанні з шкіряним салоном. Однак автомобілю притаманні традиційні для автопродукції Піднебесної недоліки: низька якість матеріалів салону, неприємний запах і дивний кут нахилу водійського сидіння (розраховане на невисокого водія). Відгуки щодо надійності автомобіля непогані: обслуговування коштує недорого, а сама машина не сиплеться. Але в разі ДТП можуть виникнути проблеми з пошуком запчастин, до того ж саме залізо стоїть досить дорого. Питання викликає також корозійна стійкість і якість електроприладів.
KIA RIO 1,4, 97 Л.С.
Kia. Корейське якість і непогана комплектація, але непоказна зовнішність
Цей автомобіль вже продається на нашому ринку кілька років і питань до корейського якістю не виникає - опитані власники кажуть, що авто років 5 практично не ламається. Зовнішність автомобіля - на любителя: будь-якого відрази не викликає, але і шедевром дизайнерської думки назвати цей автомобіль складно. Зате на свої гроші машина непогано нафарширована (наприклад, дорога магнітола з кнопками управління на кермі), а двигун, незважаючи на невеликий обсяг, видає майже 100 "коней". Але такі системи безпеки, як АБС і ейрбег пасажира, доступні лише в дорогих комплектаціях. Зате в базі встановлений електроусілітлеь керма, кріплення для дитячих сидінь і іммобілайзер.
SKODA FABIA 1,2, 68 Л.С.
Шкода. Практично не ламається 5-6 років, але "інтер'єр" засмучує
Зовнішність цього автомобіля сміливо можна назвати "класикою європейського дизайну". Однак всередині "Шкода" в самій доступній комплектації засмучує: примітивна панель приладів, "дубові" матеріали, простенька оббивка салону і практично повна відсутність електроприводів. Радує тільки, що кондиціонер залишили. Звичайно ж, всі "навороти" можна замовити, але ціна з опціями сильно перевалить за наші 100 тисяч. На жаль. Тому як якість автомобіля заслужено робить його одним з найбільш цікавих варіантів для покупки - власники кажуть, що автомобіль практично не ламається протягом 5-6 років, в тому числі і за рахунок простоти конструкції, а двигун прощає навіть погане українське паливо.
CHERY TIGGO 2-2,4, 100-130 Л.С.
Chery. Найдешевший "паркетник" схожий на Toyota RAV4 лише зовні
Тим, хто хоче за невеликі гроші отримати максимальну комплектацію, але готовий при цьому закрити очі на якість, комфорт і безпеку, варто звернути увагу на продукцію китайського концерну Chery - кросовер Tiggo, що зовні нагадує Toyota RAV4. На жаль, всередині водія чекає дешевий пластик в оббивці салону. Відзначимо, що за 100 тис. Грн. можна купити лише варіант з переднім приводом, 2-літровим мотором і базовою комплектацією, а 2,4-літрова повнопривідна версія обійдеться на 10 тисяч дорожче. Досвід експлуатації показує, що Tiggo - свого роду лотерея. Так, у деяких власників він "сиплеться" вже на 30 тис. Км, але є багато випадків, коли він без проблем пробігав більше 100 тис. Км.
NISSAN MICRA 1,2, 80 Л.С.
Nissan. Коштує недешево, але виділяється дизайном і технологічністю
Незважаючи на те що цей автомобіль вважається жіночим, чоловіки отримують від його водіння не менше задоволення - з точки зору керованості і комфорту малюк Micra є типовим зразком японських технологій. Micra випускається вже кілька років і будь-яких проблем з експлуатацією не показав, як і не викликає претензій з приводу надійності. Розміри "машинки" дозволяють паркуватися в "будь-дірці", проте через невелику кліренсу в поєднанні зі своєрідними бамперами можуть виникнути складності при заїзді на бровку (або з'їзді з неї). Однак в базі цей автомобіль зовсім "порожній" (з одним лише кондиціонером), а нормальна комплектація потягне вже близько 120 тис. Грн.
Прикріплений файл:
Прикріплений файл
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Як вибрати машину до 100 тисяч гривень". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Бовсуновський Владислав
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.