Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Honda cbr125r видео

Очень неплохой Японский мотоцикл, хорошо и качественно собран. Красивый и дерзкий дизайн как раз очень хорошо показан на Honda cbr125r видео. Мотоцикл имеет среднюю мощность и неубиваемый двигатель,

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як правильно їздити на DSG, вариаторе і «автоматі»

З «механікою» все досить просто - це найдешевший і досить надійний варіант трансмісії. Так, в процесі експлуатації він вимагає регулярної інспекції та заміни витратних матеріалів (диск, корзина, вижимний), а в особливо запущених випадках ще й ремонту. Однак при належному зверненні, без проблем пробігає по півмільйона кілометрів. Подібна живучість для «альтернативних» КП практично недоступна, проте, правильна експлуатація та в цих випадках дозволяє домогтися цілком порівнянних показників.

Правила тут прості. Стояти на світлофорі в очікуванні дозволяючого сигналу з включеною передачею і вимкненим зчепленням (вичавленої педаллю) не варто - передчасний знос вичавного підшипника гарантований. Тривала пробуксовка і ударні навантаження (коли водій кидає педаль зчеплення) швидко зношують диск. Неповне вимикання зчеплення (включення передачі «з хрускотом») - шестерні. Однак за винятком останніх, мова йде про матеріалах. Притому другий їх комплект, як правило, ходить вдвічі більше першого. Тут дається взнаки досвід і прагнення до комфорту. В іншому ж, повторимося, «механіка» - найдешевший, невибагливий і надійний тип трансмісії.

Однодискова роботизована КП

Однодискова роботизована КП

Подібні КП в масовому сегменті своє практично віджили. По суті, такий тип коробок на свої моделі наполегливо продовжує ставити тільки PSA, інші, в більшості своїй, або повернулися до класичних «автоматів», або віддали перевагу варіатором, або розробили дводискові агрегати. Причина проста - трансмісія, задумана, як бюджетна альтернатива «автомату», виявилася досить економічною, але не дуже комфортною, оскільки їздити на ній потрібно точно також, як на звичайній «механіці».

Справа в тому, що технічно роботизована коробка являє собою МКП, в конструкцію якої входять серво- або приводи керують роботою зчеплення і перемиканням передач. Головна перевага таких трансмісій перед класичними «ручками» - висока ефективність, яка досягається за рахунок більш швидкого перемикання, однак, рівного прискорення в даному випадку можна домогтися лише одним способом - перемикатися вручну під скидання газу. Бо в автоматичному режимі вона частенько помиляється з вибором передачі, дуже довго «думає» при переході на знижену і переключається з відчутними ривками.

Що стосується правил використання, то вони, як і в першому випадку, елементарні. Регулярно перевіряти коробку на «сопливість». Не забувати ставити машину на ручник на парковці. А перед буксируванням - уважно вивчити відповідний розділ інструкції по експлуатації. Все інше зробить вбудована «захист від дурня».

Так, до речі, ремонт і обслуговування однодискового «робота» обходяться в суми, які можна порівняти з ремонтом і обслуговуванням МКП, на базі якої він зроблений. І при належному зверненні ресурс коробки майже не поступається ресурсу донора.

Дводискова роботизована КП

Дводискова роботизована КП

На жаль, але не всі «роботи» однаково гарні. Дводискові коробки, як правило, в експлуатації куди менш надійні, ніж однодискові, навіть незважаючи на те, що вони більш технологічні і комфортні. До слова, саме остання обставина є головною проблемою. VW, першим зважився на широкомасштабне впровадження своєї DSG, спочатку назвав коробку «роботизованою АКП», давши зрозуміти, що правила і особливості її експлуатації нічим не відрізняються від експлуатації класичного «автомата».

Таким же чином вчинив і Ford, коли випустив трансмісію Powershift. Зараз виробники намагаються звинуватити у всьому недостатньо досвідчених продавців, однак ті ж американці, коли їх клієнти звернулися в компанію з проханням роз'яснити, як же, власне, правильно експлуатувати двухдисковую коробку, відповіли просто: як звичайну автоматичну КП. Примітно, що в інструкції по експлуатації до «фольксвагеновским» машинам правда-таки написана: DSG - роботизована КП.

Загалом, і DSG, і PowerShift до «автоматам» не мають ніякого відношення. Це ті ж механічні (або, якщо завгодно однодискові «роботи») КП, але з великою кількістю передач, двома дисками і більш складним виконавчим блоком. Крім того, в їх основі не лежить готова «ручка» - все сучасні коробки такого типу розробляються з нуля.

Отже, про що потрібно знати і пам'ятати в цьому випадку?

Перше. Незалежно від того, «суха» КП стоїть на машині або «мокра» (DSG-7, наприклад, відноситься до перших, DSG-6 і 7-швидкісною S tronic на Audi - до других), у обох є диски зчеплення і це - видатковий матеріал. Що б не стверджував виробник, будь-яка постійно треться деталь зношується, притому швидкість процесу залежить від маси факторів, включаючи стиль водіння власника. Рвана їзда і світлофорні гонки термін її служби, природно, не продовжать.

Друге. Мехатронні модуль, керуючий коробкою - вузол досить ніжний, вимагає регулярного огляду і боїться перегріву. До речі, довести до останнього не так вже й складно. Хворим місцем деяких DSG, зокрема, є пластикові трубки, що підводять охолоджуючу рідину до теплообмінника. Вони тріскаються і обламуються від вібрації. Але навіть якщо в технічному плані коробка повністю справна, щоб перегріти модуль досить постояти в пробці або на «довгому» світлофорі, утримуючи машину гальмом. З «автоматом» або CVT в такому випадку нічого не станеться, але той же VAG в інструкції до своїх машин пише, що якщо авто буде стояти довше хвилини, селектор необхідно переключити в «нейтраль», щоб як раз-таки уникнути перегріву мехатроніка. Зокрема, «сухі» DSG регулярно «вилітають» якраз з цієї причини.

Проблема в тому, що офіційно ці КП в Росії вважаються не обслуговуються і неремонтіруемих. Зчеплення і мехатронних модуль змінюються по гарантії, все інше - цілком. поки що гарантія діє , Але варто їй закінчитися, весь тягар впаде на плечі власника. Тоді як суми тут можна порівняти з цінниками на покупку абсолютно нового сучасного «автомата», хоча сервісні ризики і ресурс при цьому залишаться колишніми. Саме з цієї причини ліквідність машин з дводисковими «роботами» на вторинному ринку вкрай невисока.

варіатор

CVT або варіатор - наймолодша коробка. І якщо принципи роботи МКП, «роботів» і «автоматів» давно доведені до досконалості, в даному випадку ще є над чим працювати. Тим не менш, це найбільш простий за своїм устроєм тип трансмісії, що відрізняється при цьому високою ефективністю. По суті, CVT - більш прогресивний варіант пасової передачі, винайденої ще Леонардо да Вінчі. Просто в даному випадку крутний момент транслюється від ДВС до приводів коліс за допомогою системи шківів різного діаметру. Найпростіший візуальний приклад - пристрій трансмісії гірського або гоночного велосипеда.

По суті, найважливіший момент, що стосується експлуатації варіатора - попереднє прогрівання. Крім того, власнику краще забути про перегони, оскільки цей тип трансмісії для цього не призначений в принципі. Справа в тому, що найслабше місце CVT - ремінь. Сьогодні багато виробників стали використовувати ланцюг, але в будь-якому випадку вона не може бути вічною, тим більше, що при різкому старті привід прослизає і на нових коробках.

автоматична КП

По суті, «автомат» - найнадійніша «двухпедальная» коробка, репутацію яких свого часу серйозно зіпсували низькокваліфіковані гаражні умільці, «які підписували» вузол, коли в тому не було ніякої необхідності, і «гонщики», яких не влаштовували «динаміка і швидкість перемикань ».

Треба сказати, що старі 4-ступінчасті коробки дійсно «тупили», так що, коли на кін поставлено динаміка, а під капотом встановлений чотирициліндровий атмосферний мотор з невеликим робочим об'ємом, такі КП - не найкращий вибір. Але не варто забувати і про те, що спочатку даний тип трансмісії розроблявся, як комфортна альтернатива "ручці", яка пізніше еволюціонувала до нинішнього стану. До того ж, по-справжньому сучасні АКП нітрохи не поступаються іншим коробкам ні в швидкості перемикань, ні в економічності.

Відносна надійність «автомата» в першу чергу обумовлена ​​відсутністю жорсткої механічного зв'язку між двигуном і приводами коліс. Зрозуміло, це не означає, що у такий КП взагалі немає деталей, що труться, але головну роль тут грає робоча рідина, більш відома, як ATF, що забезпечує і мастило деталей і вузлів, і їх охолодження, і перемикання, і зв'язок. Так що, якщо у вас нічого нізвідки не тече і ви намагаєтеся дотримуватися кількох нехитрих, в общем-то, правил правильної експлуатації, термін служби «автомата» можна розтягнути до 350-400 тисяч кілометрів.

Правило перше. Всі перемикання важеля між основними режимами ( «паркінг», «нейтраль», «драйв») повинні відбуватися на що стоїть авто при повністю вичавленою педалі гальма.

Правило друге. При перемиканні в «драйв» або «реверс», рух потрібно починати після повного включення передачі. Для цього коробці потрібно 1-2 секунди. Включення буде супроводжуватися характерним поштовхом.

Правило третє. «Нейтраль» - режим, призначений тільки для буксирування. Перемикання в нього, наприклад, на світлофорі, марно і навіть шкідливо, оскільки в «нейтрали» коробка зайвий раз скидається, так що при переході в «драйв» їй потрібні ті ж 1-2 секунди на включення. Те ж стосується накату. Заощадити таким чином паливо все одно не вийде, а «автомат» зноситься швидше.

Правило четверте. Машину з АКП можна буксирувати. Якщо без цього не обійтися, то процес повинен відбуватися на вкрай невеликих швидкостях і обов'язково при працюючому двигуні, бо без нього масляний насос в коробці не працює. Головне дотримуватися принципу «50/50» - не швидше 50 км / год і не більше 50 кілометрів. Ідеальний варіант - евакуація з повним завантаженням.

Правило п'яте. Чи не буксувати! Якщо це сталося, машину навіть можна розгойдати, проте для цього в «верхній мертвій точці» необхідно обов'язково користуватися гальмом, повністю блокуючи колеса. В іншому випадку, є високий ризик поховати «автомат».

Шосте правило. Користуйтеся ручником. Паркуючи машину, перш, ніж відпустити педаль гальма, затягніть ручне гальмо. Зайвим не буде. На паркінгу вихідний вал коробки механічно блокується паркувальним зубом - попередньо затягнутий ручник дозволяє уникнути його поломки.

На паркінгу вихідний вал коробки механічно блокується паркувальним зубом - попередньо затягнутий ручник дозволяє уникнути його поломки

Ось, власне, і все. Решта - тонкощі, осягнути які простіше дослідним шляхом. Зламати що-небудь, наприклад, перемикаючи передачі вручну або часто використовуючи спорт-режим, досить важко - в сучасних АКП, як правило, є «захист від дурня». Ось регулярна інспекція не завадить - підтікає сальник - копійчана, в общем-то деталь, вбиває «автомат» куди швидше, ніж відсутність досвіду.

Отже, про що потрібно знати і пам'ятати в цьому випадку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов