Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як зрозуміти причину чому тягне кермо вліво йди вправо

  1. Причини, чому кермо тягне в сторони
  2. при розгоні
  3. при гальмуванні
  4. Відео "Діагностика керма"

Наша сеть партнеров Banwar

Відразу відзначимо, що причина, по якій кермо буде тягнути в різні боки - може лежати на поверхні і далеко її шукати не треба. А швидке усунення неполадки може позбавити автовласника від серйозних проблем. Тому вирішуємо питання швидко і якісно.

Причини, чому кермо тягне в сторони

Існує кілька основних проблем, які провокують мимовільна зміна повороту керма вліво або вправо. І виною цьому не завжди дорожнє покриття, на яке всі посилаються, а конкретні несправності в автомобілі. Пропоную розглянути всі типові несправності, а також певні випадки, коли виникає така проблема.

Отже, що ж стосується основних несправностей:

  • У рульовому механізмі присутній люфт. Залежно від типу автомобіля (легковий або вантажний), в кожному з них допускається невеликий люфт керма. У легкових він, звичайно ж менше, ніж у вантажних, але він повинен бити в межах норми (дивіться мануал до свого авто). У тому випадку, коли градус люфту є більше заявленого, то самовільного виходу в сторону не минути і питання чому кермо тягне вправо або вліво - вирішено. Відразу відзначимо, що причина, по якій кермо буде тягнути в різні боки - може лежати на поверхні і далеко її шукати не треба
  • Задні колеса змістилися щодо кузова автомобіля. Порушення геометрії кузова - причина з рідкісних, по якій кермо може тягнути вліво або вправо. Також провиною цілком може бути неякісно проведені роботи, пов'язані з розвал - сходженням. Рекомендується виконувати діагностику і регулювання передніх коліс щодо положення задніх. В такому випадку ніяких проблем виявлятися не буде.
  • Іноді проблема може виникати при ситуації, коли на задніх колесах не відкалібрований розвал. Якщо існує досить велика різниця між кутами розвалу задніх коліс, то при наявності такої проблеми цілком можливо, що кермо буде тягнути в якусь сторону, це залежить від ситуації і кута розвалу. Таке буває у випадках, коли на одному колесі негативний кут, а на іншому - позитивний.
  • Нерівномірно накачані колеса. Перевірте тиск в кожному колесі (якщо кермо веде вліво - перевірте в першу чергу ліву сторону і так далі). Якщо різниця в шинах перевищує 0.5 атмосфер, то можливо, причина виявлена. Вирівняйте тиск та перевірте наявність проблеми знову.
  • Дефекти на поверхні покришки. Це не рідкісна проблема, дуже часто гума стирається частково. І тому відбувається якась нестабільність в роботі рульового колеса. Потрібно перевірити всі колеса, якщо якісь безвиході присутні, можна купити нові покришки, або ж можна розгорнути старі в іншу сторону (руїну знімають і повертають іншою стороною, щоб більш рівна сторона була зовні, а всередину відправляють гіршу). Таким чином, можна заощадити не малі гроші. Це, звичайно, допоможе вам на деякий час (кілька сезонів), але з часом потрібно буде все ж прикупити новий комплект.
  • Невизначені дефекти. На превеликий жаль, іноді (дуже рідкісні випадки) так і не виходить визначити, яка ж причина може впливати на таку поведінку рульового колеса. Справа в тому, що виробник може допускати деякі дефекти в процесі виробництва, які практично неможливо виявити в процесі технічного огляду, під час проведення заходів по ремонту та при розвал - сходження.

при розгоні

Кермо тягне однаково як при розгоні авто, так і під час руху накатом. Тому тестувати машину можна по-різному.

Найбільш частою причиною такої неполадки є банальна різниця в кількостях атмосфер кожного колеса.

Перевірте на балансуванні ці значення і вирівняйте, згідно з технічними вимогами (пам'ятаєте, що передні часто накачуються сильніше на пару атмосфер). Перевірте на балансуванні ці значення і вирівняйте, згідно з технічними вимогами (пам'ятаєте, що передні часто накачуються сильніше на пару атмосфер)

Якщо після усунення цих неполадок кермо все ж працює не правильно - проаналізуйте гуму. Якщо вона рівна і однакова - причина криється в іншому: розвал / сходження або частини рульового керування. Ці деталі можуть зноситися, тому за виправленням їх краще звернутися до майстрів.

Зверніть увагу, що якщо кермо почало тягнути після того, як було замінено колесо (наприклад, якщо в процесі руху колесо пробилося і ви поставили запаску) - то причиною цього швидше за все є різниця в зносі шин. Зверніть увагу, що якщо кермо почало тягнути після того, як було замінено колесо (наприклад, якщо в процесі руху колесо пробилося і ви поставили запаску) - то причиною цього швидше за все є різниця в зносі шин Кермо стане на своє місце тоді, коли старе колесо буде поставлено на місце.

при гальмуванні

Якщо машину веде вбік при гальмуванні - то причиною цього в більшості є заклинило гальмівні колодки. Вони можуть пристати до диска або барабану і не правильно функціонувати. Для перевірки такої поломки стоїть на протязі 10-15 хвилин покататися на авто, при цьому не сильно гальмувати, варто їхати в звичайному плавному режимі, не гвалтуючи гальма. Після цього, зупиніть авто і збризніть кілька крапель води на супорти гальмівних дисків. Якщо машину веде вбік при гальмуванні - то причиною цього в більшості є заклинило гальмівні колодки

Якщо рідина закипає, то причина визначена правильно і варто звернутися до автомеханіка для того, щоб він поправив гальмівні диски або виконайте роботу самостійно. Зверніть увагу, що після роботи авто руками торкатися до дисків гальм для визначення їх температури - не рекомендується, можна обпектися.

Якщо ви вважаєте себе не дуже компетентним у питанні працездатності авто, але з'явилися питання: чому кермо тягне вліво або чому кермо тягне вправо - то краще звернутися на станцію технічного обслуговування, щоб на цю проблему подивилися фахівці. Не варто забувати про те, що краще проблему вирішити на стадії її появи, ніж тоді, коли автомобіль занесе і він пошкодиться. Успіхів у вирішенні проблем!

Відео "Діагностика керма"

Подивившись запис, ви дізнаєтеся, як самостійно провести діагностику рульової тяги на автомобілі марки "Ваз", також на відео записані корисні поради по визначенню несправність керма.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов