Наша сеть партнеров Banwar
Тривалий час на велосипедному ринку стандартним розміром рульової вважався 1-1 / 8 ". Ніщо не вічне і ось уже кілька років набирає обертів новий конусний стакан 1-1 / 8 - 1-1 / 2", який так само називають Tapered. Придбання велосипеда кілька років тому означає, що в ньому встановлена вилка зі штоком старого стандарту. Вилка з конусним штоком просто так не встане. Проблема такого роду хвилює велолюбителів, які мають намір з часом зробити апгрейд простий вилки на щось більш сучасне.
Зараз кращі виробники практично повністю виробляють вилки стандарту Tapered. Що може створити додаткові складнощі з придбанням відповідного варіанту. Звичайно, вилки стандарту 1-1 / 8 "ще можна зустріти на прилавках. Тим не менш, вони відносяться до досить старих моделей, а ціни на вилки стандарту Tapered часто виявляються вищими. Причому, вибрати буває непросто через невеликого асортименту.
Таким же чином ситуація склалася і щодо рульової розміром 1 ". Вилки поступово перейшли в розряд дефіциту, а потім стали сприйматися як рідкісна і беззастережна екзотика в чистому вигляді. Раніше поставити товстий шток в рульову старого зразка було неможливо через те, що вилка нового стандарту володіє більш широким штоком. Тепер все набагато простіше. Вилка з конусним штоком може вміститися в рульову стандарту 1-1 / 8 ", але є свої хитрощі. Для початку розглянемо причини змін діаметра штока.
Причини переходу на конусну рульову
Рульова розміру 1 "зникла не просто так. Труба невеликого діаметра володіла малою жорсткістю, велосипед погано почувався. Активне гальмування і рулеж змушували вилку гуляти. При більшій вазі велосипедиста це відчувалося ще більше. Рульовий стакан більшого розміру забезпечив потрібну жорсткість управління. Деякі, при цьому , продовжували "винаходити велосипед":
А збільшення нижньої частини рульового стакана дозволило добитися більшого розподілу навантаження, а відповідно підшипники тепер служать довше. Чи є необхідність в конусної рульової для простого любителя? Навряд чи. Екстремальна їзда при розслабленому катанні ні до чого, недоліки управління на швидкості відсутні, невелика жорсткість мало турбує. Інша справа спортсмени, яким дійсно пішло на користь нововведення.
Установка вилки нового стандарту в звичайну рульову
Просто так перейти на новий стандарт неможливо і більшості доводиться міняти рами. Але і в цій ситуації можна знайти вихід. У всякому разі, це можливо для велосипедів з напівінтегрована рульової з розміром чашок 44 мм. Варто обов'язково пам'ятати, що при внутрішніх розмірах склянки менше 44 мм нічого не вийде. Спробувати можна, але це забере час і сили, та й не дуже ясно, що буде з міцністю.
Якщо виникла необхідність встановити вилку з конусним штоком, можна використовувати рульову NukeProof. Вона найкращим чином стає в стакан циліндричної форми. Важливо тільки, щоб на велосипеді була рульова, розрахована на напівінтегрована рульову певного розміру. Для багатьох новачків особливості рульових є таємницею за сімома печатками. Але в питанні цілком можна розібратися.
Особливості рульових колонок велосипеда
Кермові колонки дуже різноманітні за виконанням. У разі гірськими велосипедами справа йде ось як. Напівінтегрована кермові розпізнати нескладно. Якщо в рульовому стакані додатково вставлена чашка, то перед нами напівінтегрована рульова. Підшипники можуть бути відкритими або закритими. Все це вимагає затиску. Інтегрованим рульовим не потрібні чашки. Посадочні місця для підшипників проточені прямо в склянці. Туди і ставляться картриджі з підшипниками. Приклад напівінтегрована рульової:
Існує маса інших можливостей для установки вилки нового стандарту на раму звичайного велосипеда. Витративши час і сили завжди можна знайти відповідний перехідник, щоб встановити в раму вилку з конусним штоком. Але чи не простіше, в такому випадку, замінити раму?
Подивіться список кращих корисних статей по вело-тематиці
Але чи не простіше, в такому випадку, замінити раму?