Наша сеть партнеров Banwar
Кросовер залишається найбільш привабливим типом авто для більшості російських власників машин. Тому то настільки високий у нас інтерес до придбання подібних авто на вторинному ринку.
При виборі свого майбутнього кросовера багато прислухаються, переважно до власним емоційним перевагам - з розряду «хочу». Або орієнтуються на якісь власні уявлення (часом - взагалі незрозуміло звідки взялися) про споживчі властивості тієї чи іншої моделі. І завжди над «хотєлками» потенційного власника кросовера давлеет головний фактор - величина бюджету покупки . Тому, вибираючи конкретну модель уживаного кросовера, слід твердо взяти свої бажання в руки «відсікати» невідповідні машини використовуючи виключно логіку і здоровий глузд. Почати слід з визначення: де кросовер буде експлуатіроватья і що ви від нього очікуєте в отримати. Так, якщо машина практично ніколи не буде з'їжджати з асфальту, можна піти на компроміс: придбати квазікроссовер .
Тобто машину, яка виглядає як кросовер, але на по суті таким не є. Йдеться про так званих «передньопривідних кроссоверах» типу більшості «китайців» в цьому сегменті, або того ж Renault Sandero Stepway (він же LADA Xray). А може і переднеприводную модифікацію якогось нормального кросовера тип тієї ж Hyundai Creta або Skoda Yeti. Машина з «кроссоверним» типом кузова повністю задовольнить бажання долучитися до «клубу» власників таких авто, а про те, які колеса обертає мотор вашої машини тільки ви знати і будете.
Найприємніше для обрало «недокроссовер» то, що він буде без проблем проїжджати там же, де їздять в 99,9% власників повнопривідних «кросів» . Визначившись з типом приводу слід розглянути варіанти моторів і трансмісій. Відразу скажемо, що роботизованих КП при купівлі вживаного авто слід сторонитися. Справа в тому, що реальний ресурс подібних агрегатів від будь-яких виробників вкрай рідко перевищує 100 000 км. пробігу. Зате набагато частіше «робот» вимагає дорогої заміни одного або відразу декількох вузлів задовго до появи цієї круглої цифри на одометрі. Воно нам треба - витрачати сотню-другу тисяч рублів на відновлення КП щойно купленого авто? Вариаторні «коробки» теж не подарунок в сенсі довгострокової надійності, але вже куди краще «роботів».
Тому найкращий варіант КП для уживаного кросовера - «автомат» або «механіка». МКП, до того ж, це плюс до прохідності машини. Який віддати перевагу двигун - бензиновий або дизель - за великим рахунком, справа особистих уподобань. «Бензинки», при інших рівних умовах, більш ненажерлива. Зате дизель вимагає великих витрат при обслуговуванні. Крім того, при виборі бензинового мотора слід віддавати перевагу атмосферним агрегатам. Оскільки модні нині бензинові турбомоторчика за визначенням особливою витривалістю не відрізняються. Таким чином, найбільш надійним і безпроблемним типом вживаного кросовера можна назвати передньо-або повнопривідну машина з класичним «автоматом» або «механікою» і атмосферним бензиновим двигуном.
64305
64305
Воно нам треба - витрачати сотню-другу тисяч рублів на відновлення КП щойно купленого авто?