Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як правильно їздити взимку

  1. ранкові вправи
  2. їздимо правильно
  3. Прості помилки в зимовому водінні: як полегшити життя собі та своїй машині
  4. Як зрозуміти, що ваші зимові шини пора міняти?
  5. Побічні ефекти і корисні поради

Наша сеть партнеров Banwar

Зимова пора зустрічається автолюбителями по-різному. Досвідчені водії не дуже-то переживають з цього приводу, активні «драйвери» радіють можливості ефектно поскользить в безлюдних поворотах, а новачки хвилюються, смакуючи нелегкий процес отримання нового досвіду. Але всіх їх об'єднує одне: необхідність розуміння правильної техніки зимового водіння. Про те, як правильно їздити взимку, як убезпечити себе і свій автомобіль, і що може в цьому допомогти, нам розповів Іван Чужмар, тренер по захисному водінню.

Матеріал підготовлений спільно з NITTO TIRES .

ранкові вправи

У тертя замети - перше, з чим може зіткнутися водій морозним ранком. Кращим способом вибратися з цього полону однозначно є розчищення шляху перед автомобілем. Якщо ви не встигли купити лопату, сніг можна відкинути ногою або килимком з машини, попередньо розпушивши замет щіткою-кмітливістю. Це буде більш затратно по часу, зате дешевше, ніж заміна бампера або радіатора.

Якщо за бампери ви не переживаєте, а радіатор досить високо і глибоко, можна розкачати сніг і самою машиною, розштовхуючи і трамбуючи його рухом взад-вперед. Однак я настійно не раджу цього робити, якщо сніг все-таки затвердів. Тому про виїзд вранці подбати треба ще з вечора, продумавши собі цей виїзд і подивившись на прогноз погоди. Може бути, на зиму варто встановити будильник на 20 хвилин раніше, щоб потім неспішно зробити ранкову зарядку на свіжому повітрі.

Може бути, на зиму варто встановити будильник на 20 хвилин раніше, щоб потім неспішно зробити ранкову зарядку на свіжому повітрі

їздимо правильно

Говорячи про зимовий водінні, варто почати з простого - з головних відмінностей зимової манери водіння від літньої. Про базові речі на кшталт прогріву і особливостей керування автомобілем в зимовому одязі ми вже писали , Тепер можна перейти безпосередньо до руху по дорозі. Влітку все зрозуміло: асфальт сухий і гарячий, і зчеплення шин з поверхнею максимально. Взимку ж, навіть за відсутності снігу, температура асфальту низька, і коефіцієнт зчеплення холодних шин з холодною поверхнею далеко не такий високий, а значить, і гальмівний шлях буде помітно довше.

Статті / Практика

Прості помилки в зимовому водінні: як полегшити життя собі та своїй машині

Ви ще не забули невелику статтю про використання АБС, що викликала чимало суперечок, тому що йшла врозріз з «істиною», яку несуть автошколи і «професіонали» про гальмування в повороті і заметі? Сьогодні мова піде про ...

10.11.2016

Говорячи про зимовий асфальті, варто відзначити і те, що його зовнішній вигляд часто оманливий. Здається, що він просто мокрий або іншого кольору - а насправді, він покритий льодом. І лише відчувши биття педалі гальма, яке говорить про те, що спрацювала АБС, водій розуміє, що під колесами слизько. Тому навіть на асфальті, вільному від видимої криги або снігу, варто починати гальмування раніше, ніж ви звикли робити це влітку - холодні колеса і гальма працюють інакше.

Рухаючись по зимовій дорозі, варто враховувати різкість повороту керма. Якщо на асфальті необачне рух було б просто ризикованим, то на льоду воно може спровокувати занос автомобіля. Аналогічний результат може викликати і відпускання газу на дузі повороту: дестабілізація машини - і некероване ковзання, яке, як правило, посилюється тут же втиснути в підлогу педаллю гальма. А ще варто розуміти, що трохи більше різке, ніж слід, натискання на гальмо при русі на включеній передачі МКПП може заглушити двигун - і подальший сценарій руху заглухлу машини без підсилювача гальм і керма має всі шанси стати жалюгідним.

Прагнучи найбільш динамічно розігнатися на зимовій дорозі, не варто використовувати традиційні літні прийоми. Варто пам'ятати, що якою б не була дорога, динаміка залежить від коефіцієнта зчеплення колеса з поверхнею. Якщо при розгоні виникає пробуксовка, зачіп практично пропадає - отже, чим менше пробуксовка, тим швидше ми розганяємо. А оскільки на льоду провернути колесо куди легше, ніж на асфальті, взимку коштує набагато акуратніше працювати педаллю акселератора.

І влітку, і взимку при русі в повороті необхідно дотримуватися елементарних правил. Так, видимий ділянку шляху повинен дозволити вам зупинитися без застосування екстреного гальмування - яке, в свою чергу, залежить від покриття, шин і стану автомобіля. Якщо ж ви хочете поїхати швидше, плавне і помірне додавання газу в повороті не забороняється - тобто, швидкість на виході з повороту цілком може бути вище, ніж на вході. Однак в темний час доби потрібно рухатися з такою швидкістю, щоб гальмівний шлях був в світлі власних фар: в разі занесення повертати в темряву не буде ніякого бажання.

У гальмуванні взимку головне - щоб воно було плавним, щоб самим гальмуванням не провокувати ковзання автомобіля. Якщо у вас сучасний автомобіль, оснащений безліччю електронних систем активної безпеки, то їх спрацьовування варто сприймати як свою помилку. Причин тому може бути багато - різке натиснення на педаль, місце або момент гальмування ... Але суть, в будь-якому випадку, одна. Ну а з точки зору правильного алгоритму, оптимальна методика гальмування - це коли водій гальмує до повороту керма, а не в самому повороті, і рухається по дузі на постійній швидкості, без дотормажіванія.

Продовжуючи розмову про гальмування, варто згадати і питання вибору зимової гуми - шипованої або неошиповані. Сьогодні це, звичайно, вже стало мало не справою смаку - сучасні технології дозволяють так званим фрикційним шинам показувати хороші результати, так як гальмівний шлях багато в чому залежить від складу гумової суміші. У питанні того, яку гуму віддати перевагу, варто орієнтуватися не тільки на власні переваги, але і на те, яка зима зазвичай у вас в регіоні. А ще варто пам'ятати і те, що шиповані шини більш гучні - однак цей шум часто допомагає краще розуміти швидкісний режим, змушуючи спокійніше їхати по асфальту.

Якщо ви з'їхали на глибокий сніг, то на перший план виходять вже не шипи, а правильна манера руху. Рухатися треба так, щоб колесо встигло продавити сніг і наїхати на нього відразу, без пробуксовок і зайвих смикань кермом. Передачу варто підібрати відповідну швидкості: оскільки швидкість буде невисока, то рух буде оптимальним на другий-третій передачі. У разі, якщо у вас АКПП, це може бути складніше, але якщо коробка дозволяє зафіксувати обрану передачу і тримати її, цією можливістю варто скористатися.

Робота газом - ще один важливий нюанс: як і при русі на льоду, не варто зловживати акселератором, викликаючи пробуксовку. Однак, попри це, не виключено, що на деяких автомобілях з антипробуксовочною системою кращим способом буде їхати в режимі «газ в підлогу», а електроніка при цьому буде сама підлаштовуватися під покриття. Так, це звучить несподівано - однак це може спрацювати. Тому, побачивши перший сніг, можна спробувати цю методику для свого автомобіля в якомусь безпечному місці.

Колія на зимовій дорозі - ще один камінь спотикання для багатьох водіїв. Треба сказати, що сама по собі вона не є небезпечною - поки ви чи не заїдете в неї, або не вирішите з неї виїхати. При рівномірному русі по колії проблем немає - зрозуміло, якщо у автомобіля збігається з нею міжколісні відстань, і кліренс дозволяє не чіпляти днищем нерівності. А ось рішення її покинути може обернутися проблемами.

статті

Як зрозуміти, що ваші зимові шини пора міняти?

Матеріал підготовлений спільно з NITTO TIRES. Насправді, процедура «самодіагностики» зимових шин лише небагато чим складніше такий для літніх. Але якщо в тому випадку єдиним офіційним чинником, що впливає на ...

02.11.2016

Виїхати з колії важче, ніж туди потрапити. Однак при належному вмінні і розумінні фізики руху з неї можна вибратися як на «пішої» швидкості, так і при помірно швидкому русі: головне - пам'ятати, що в другому випадку ризик розвороту буде набагато вище. При спробі виїхати з колії важливо розуміти, куди дивляться передні колеса, і заздалегідь вибрати передачу, щоб вона допомагала вам, а не заважала. Задні колеса при цьому працюють проти вас: при спробі вирулити передні колеса опиняться поза колії, а задні - ще немає, тому при виїзді потрібно мати імпульс, щоб не зупинитися або, що ще гірше, розвернутися і встати поперек колії.

Окремо варто згадати важливість уважного ставлення до зимовій гумі. По-перше, потрібно стежити за її зносом: вона повинна відповідати вимогам техрегламенту і переліку несправностей, що забороняють експлуатацію ТЗ. По-друге, навіть при формальній придатності її до експлуатації, варто керуватися ще й здоровим глуздом. Єдина перевага старої гуми в тому, що у неї більше пляма контакту - але воно не компенсує втрачені за роки експлуатації властивості і випали шипи.

Сама по собі зимова гума м'якша, але поки вона не прогріта в русі, навіть вона не працює повноцінно. Крім того, завдяки своїй м'якості вона більш схильна до бічного зносу - це необхідно враховувати при русі по дузі повороту і не намагатися тримати ту ж швидкість, до якої ви звикли влітку.

І ще одна важлива теза, який потрібно засвоїти кожному водієві: ніякі персональні вміння і досвід не здатні компенсувати відсутність хорошої зимової гуми. Уміння - це, звичайно, добре. Але ніякої гарантії само по собі воно не дає, а одним з найголовніших якостей досвідченого безпечного водія є надійність. Тому, щоб дати гарантію власної надійності, потрібно бути впевненим і в собі, і в машині, і в гумі. А своєчасна заміна шин на зимові - один з показників справжнього професіоналізму.

1/3

На фото: зимові шини Nitto NTSPK

2/3

На фото: зимові шини Nitto SN2

3/3

На фото: зимові шини Nitto 90W

Побічні ефекти і корисні поради

Зимова пора по-своєму прекрасна, але також і складна своїми «побічними ефектами». Зима - це не тільки часта сльота і сольові розводи на взуття. Погода часто оманлива, їзда в снігопад - важке випробування, а очі швидко втомлюються від яскравої білизни навколо. Від постійно діючої «грубки» сльозяться або, навпаки, сохнуть очі, а заодно і частіше болить голова. Постійні прогріву на увазі втрату часу і додаткового палива, а більш часті аварії і, як наслідок, пробки здатні вкрасти ще більше дорогоцінних вільних хвилин. Шум від зимових покришок і запахи омиває рідини - ще пара факторів, явно не додають зимового водіння додаткової романтики.

Все це потрібно враховувати і розуміти особливо тим, для кого прийдешній зимовий сезон стане першим або одним з перших. Важлива рада таким (як, втім, і всім іншим) водіям - робити все вчасно.

Вчасно залити рідину, що не омивача, вчасно підготувати кузов до зими, подумавши про додаткову обробку. Покласти щітку для снігу в салон, а не в багажник. Замінити гуму на зимову - і краще навіть турбуватися питанням придбання зимової «запаски». Не соромитися «пробувати» покриття на дорозі до того, як це доведеться зробити вимушено. Звернути увагу на працездатність і особливості зимового використання стоянкового гальма, щоб не отримати вранці намертво примерзли до барабанів задні колодки. Придбати лопату і товсті рукавиці для звільнення машини зі снігового полону. Уважно прочитайте інструкцію до власного автомобіля, щоб знати, які системи в ньому є, і для чого вони потрібні. А ще - читати поради, але завжди все зважувати. Вчитися у перевірених людей, а не самоучок. І бути уважними: безпека на зимовій дорозі - завдання першорядної важливості.

Матеріал підготовлений спільно з NITTO TIRES .

Матеріал підготовлений спільно з   NITTO TIRES

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов