Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як зробити добротний компресор своїми руками в домашніх умовах?

  1. Стиснене повітря - вірний помічник справжнього майстра
  2. Робимо найпростіший компресор своїми руками
  3. Напівпрофесійний компресор для фарбування своїми руками
  4. Двигун - виконавчий механізм автоматичного компресора
  5. Ємність для стисненого повітря
  6. Монтаж деталей пристрою
  7. Альтернатива вибору - зробити своїми руками або придбати готову продукцію?

Наша сеть партнеров Banwar

В інвентарі гаража автовласника буде незайвим повітряний компресор. За допомогою нього можна пофарбувати авто, накачати шини, подати повітря на пневмоінструменти. Розглянемо, як зробити компресор для фарбування своїми руками з доступних матеріалів.

Стиснене повітря - вірний помічник справжнього майстра

Стиснене повітря - вірний помічник справжнього майстра

Повітряного компресора в гаражі завжди знайдеться застосування: від банального здування пилу з оброблюваних абразивом поверхонь до створення надлишкового тиску в Пневмоінструмент. Чимала частина робочого ресурсу компресора доводиться на виконання робіт з фарбування автомобіля. І це накладає певні вимоги до створюваного потоку повітря.

Він повинен діяти строго рівномірно і не мати ніяких домішок у вигляді крапель води, масла або твердих суспендованих частинок. Такі дефекти, як зернистість, шагрень і каверни на свіжонанесеному лакофарбовому покритті бувають якраз через потрапляння в струмінь сторонніх часток. Патьоки фарби і матові плями на емалі виникають при нерівномірному надходженні суміші.

Фірмові повітряні компресори від виробника володіють всіма функціями для ідеальної роботи аерографа, але коштують чималих грошей. Заощадити і створити функціональну модель, яка не поступається професійним, можна власними силами, вивчивши теоретичні відомості і переглянувши відеоматеріал "компресор своїми руками" в якості допомоги. Принцип роботи всіх моделей як саморобних, так і професійних досить простий і полягає в наступному. У пристрої для зберігання стисненого повітря, званого "ресивером", створюється надлишковий тиск. Нагнітати повітря можна як вручну, так і механізованими способами.

При ручній подачі економляться кошти, але витрачається багато сил і енергії на контроль над процесом. При автоматичному нагнітанні всі ці недоліки усуваються, єдине, що залишається - регламентна заміна масла в повітряної помпи. Далі, стиснене повітря через вихідний штуцер подається рівномірним потоком до виконавчих пристроїв. Як бачите, нічого складного немає, і створити працездатну модель можна за кілька хвилин.

Робимо найпростіший компресор своїми руками

Одним з варіантів буде зробити компресор для фарбування з відслужила своє автомобільної камери. Для виготовлення будуть потрібні:

  • Ресивер - автомобільна камера. Можна з покришкою, можна без неї
  • Нагнетатель - автомобільний насос з манометром
  • Сосок від непридатною камери
  • Ремкомплект для гуми
  • кравецька шило

Зібравши необхідні матеріали, переходимо безпосередньо до виготовлення пристрою Зібравши необхідні матеріали, переходимо безпосередньо до виготовлення пристрою. Беремо непотрібну автомобільну камеру і перевіряємо її на герметичність, накачавши насосом. Якщо балон тримає повітря, значить все чудово, і можна переходити до наступного етапу. При наявності витоків, локалізують місця пошкоджень і заклеюють їх або вулканізіруют сирої гумою.

Далі, в підготовленому ресівері проробляється отвір під додатковий сосок, через нього згодом буде виходити рівномірна струмінь стисненого повітря. Додатковий штуцер вклеиваем за допомогою гумового ремкомплекта і з'єднуємо з фарбопультом. У ньому викручуємо ніпель - потік повітря повинен виходити вільно. Ніпель в рідному соску автомобільної камери залишаємо - він буде працювати як клапан, утримуючи надлишковий тиск.

Потім досвідченим шляхом визначаємо необхідний рівень тиску повітря в ресивері, розпорошуючи фарбу на будь-яку поверхню. Емаль повинна лягати рівномірно, без ривків. Величина надлишкового тиску визначається за допомогою манометра і повинна бути такою, щоб при натисканні на кнопку аератора її рівень не змінювався стрибкоподібно.

Зібрати таку модель компресора не складе труднощів, зате ви відразу переконаєтеся в дієвості ремонту за допомогою компресора, ніж балончиками з фарбою. Головне, дотримуватися правила - в автомобільну камеру, а, отже, і потім в краскопульт не повинні потрапляти волога або пил. Інакше вони змішаються з автоемаллю, і всю роботу по фарбуванню потрібно робити заново. Зібрана модель буде справно працювати, але краще автоматизувати нагнітання повітря і внести в конструкцію додаткові зміни.

Напівпрофесійний компресор для фарбування своїми руками

За відгуками фахівців, саморобні компресори з ресиверами мають більший термін служби, ніж моделі від вітчизняних і зарубіжних виробників. І це зрозуміло - все робиться своїми руками і, навіть якщо якась деталь вийде з ладу, замінити її буде справою кількох хвилин. Розглянемо, як зробити не поступається виробам відомих фірм повітряний компресор з легкодоступних матеріалів, які нам знадобляться згідно з наведеним нижче списком: За відгуками фахівців, саморобні компресори з ресиверами мають більший термін служби, ніж моделі від вітчизняних і зарубіжних виробників

  • манометр
  • Редуктор з масловлагоотделяющім фільтром
  • Реле контролю тиску
  • Бензиновий паливний фільтр
  • Водопровідна хрестовина (четвернік) з тричетвертними внутрішнім різьбленням
  • різьбові перехідники
  • автомобільні хомути
  • двигун компресора
  • ресивер
  • Напівсинтетичне моторне масло в'язкістю 10W40
  • Тумблер на 220 вольт
  • латунні трубки
  • маслостійкий шланг
  • Товста дошка для основи
  • Аптечний шприц
  • Перетворювач іржі
  • Шпильки, гайки, шайби
  • Герметик, фум стрічка
  • Фарба по металу
  • Надфиль
  • Меблеві колеса
  • Фільтр системи харчування дизельних двигунів

Знайти всі компоненти не складе труднощів, починати варто з серця всієї системи - нагнітача повітря.

Двигун - виконавчий механізм автоматичного компресора

В якості двигуна скористаємося компресором від старого холодильника. Як правило, вони обладнані пусковим реле, що дуже зручно для постійного підтримання певного рівня тиску в ресивері. Краще використовувати компресори від холодильників старого радянського зразка, вони дозволяють нагнітати більш високий тиск, ніж їх імпортні аналоги.

Витягнувши виконавчий блок зі старого холодильника, очистіть його від накопичилася бруду та іржі. Потім обробіть перетворювачем іржі, щоб уберегтися від подальшого окислення. Цим самим ви справите підготовку корпусу двигуна під подальшу фарбування.

Далі слід поміняти масло в компресорі Далі слід поміняти масло в компресорі. Рідкісного холодильника вироблялося регулярне техобслуговування і заміна мастила, що цілком виправдано - система повністю ізольована від впливу атмосфери. Масло можна використовувати напівсинтетичне моторне, воно ні в чому не поступається компресорного та, крім цього, має багато корисних присадок.

На компресорі є три трубочки - 2 відкритих і одна запаяна. Відкриті кінці призначені для циркуляції повітря, одна з трубок є вхідний, інша - вихідний. Для визначення, яким шляхом рухається повітря, короткочасно подайте харчування на компресор. І запам'ятайте, який повітропровід втягує повітря, і який випускає.

Запаяна трубочка призначена для регламентної заміни масла. Закритий кінець треба акуратно видалити. Для цього по колу надпилюють трубку надфілем, намагаючись, щоб металеві тирса не потрапили всередину системи. Надпіленний кінчик потім відламує і зливаємо старе масло в який-небудь посудину для визначення кількості під заміну. І заливаємо напівсинтетику в трохи більшій кількості за допомогою шприца.

Потім систему змащення двигуна необхідно заглушити. Для чого, підібравши гвинтик відповідного розміру, обмотуємо для герметичності фум стрічкою, укручуємо в трубочку. Нагнетатель від холодильника має властивість потіти мастилом - тобто у вихідний повітряному струмені бувають крапельки масла. Їх затримає масловологовідділювачі для компресора. Своїми руками надалі кріпимо двигун з пусковим реле на дерев'яній основі в положення, при якому він кріпився до рами.

Реле компресора чутливо до положення в просторі і часто його верхня кришка маркується стрілочкою. Тільки при правильній установці процес перемикань режимів буде проходити коректно.

Ємність для стисненого повітря

Найкраще для зберігання стисненого повітря підходять балони від вогнегасників. Вони розраховані на високий тиск, мають великий запас міцності і ідеально підходять для монтажу навісного обладнання. Розглянемо в якості ресивера металевий корпус вогнегасника ОУ-10 з робочим об'ємом 10 літрів. Даний балон розрахований на тиск в 15 Мпа або 150 бар з великим запасом міцності.

Відвертаємо від майбутнього ресивера запірно-пусковий пристрій (ЗПП) і на його місце вкручувати перехідник, на різьбу якого для ущільнення наметовому фум стрічку. Якщо вогнегасник має сліди корозії, то їх треба видалити за допомогою абразивів і перетворювача іржі.

Із зовнішнього боку все зробити просто, а з внутрішньою поверхнею доведеться трохи повозитися. Для цього всередину балона заливаємо очищає від іржі засіб відповідно до інструкції і ретельно збовтувати вміст. Потім вкручувати водопровідну хрестовину, використовуючи для ущільнення герметик і стрічку ФУМ. Отже, дві основні деталі нашого компресора готові, і можна приступати до наступного етапу.

Монтаж деталей пристрою

Для зручності зберігання і переміщення найкраще розташувати всі деталі компресора компактно на одній базі. В якості основи будемо використовувати дерев'яну дошку, на ній ми надійно закріплюємо двигун - нагнітач і корпус вогнегасника.

Двигун компресора фіксуємо за допомогою різьбових шпильок, просмикнутих в заздалегідь просвердлені отвори, і гайок з шайбами. Ресивер маємо вертикально, використовуючи для закріплення три листа фанери, в одному з яких вирізаємо отвір під балон.

Два інших, за допомогою саморізів, прикріплюємо до несучої дошці і склеюємо з утримує ресивер листом. Під дно ресивера, в підставі, видовбують відповідну за розмірами виїмку. Для маневреності прикручуємо до нашої бази коліщатка з меблевої фурнітури. Далі виконуємо наступні операції:

  • Забезпечуємо захист нашої системи від попадання пилу і грубих частинок, для чого, як повітрозабірника, використовуємо фільтр грубої очистки палива бензинових двигунів. Використовуємо для цієї мети гумовий шланг, щільно обжимають штуцер фільтру і вхідні трубочку нагнітача. На вході компресора низький тиск і посилення контакту за допомогою автомобільних хомутиков не потрібно. Таким чином, ми зробили вхідний фільтр для компресора своїми руками.
    На виході компресора слід встановити масловлогоотделітель, він не дозволить пройти частинкам рідини. Як цього елемента захисту використовуємо фільтр системи харчування дизельних двигунів. Його приєднуємо до нагнітача за допомогою маслостойкостью шланга. Так як тиск на виході компресора збільшене, тут і скрізь далі, для зміцнення контакту застосовуємо автомобільні хомутики з затягують за допомогою гвинта кріпленнями.
  • Так як тиск на виході компресора збільшене, тут і скрізь далі, для зміцнення контакту застосовуємо автомобільні хомутики з затягують за допомогою гвинта кріпленнями

  • Масловлагоотделітельний фільтр з'єднуємо з входом редуктора. Редуктор нам потрібен, щоб розв'язати по тиску ресивер і вихід нагнітача. Його вихід високого тиску ми вкручувати в водопровідну хрестовину зліва чи справа.
  • З протилежного входу четверніка прикручуємо манометр, за нього ми будемо контролювати тиск стисненого повітря в балоні. Зверху хрестовини навертаються регулювальний реле. Всі з'єднання ущільнюємо фум стрічкою і герметиком.
  • Реле дозволить задавати широкий діапазон рівнів тиску в ресивері, своєчасно перериваючи ланцюг харчування нагнітача. В якості виконавчого механізму можна вибрати РМ5 або РДМ5. Ці пристрої будуть включати компресор, якщо тиск стисненого повітря в ресивері впаде нижче виставленої оцінки, і вимикати при перевищенні заданого діапазону. Необхідний тиск налаштовується на реле за допомогою двох пружин. Велика пружина задає мінімальний рівень тиску, а маленька - регулює верхню межу, задаючи кордон відключення компресора. РДМ5 і РМ5 спочатку випускалися для використання в мережі водопостачання та електрично пасивні, тобто представляють собою звичайні вимикачі з двома контактами. Один контакт ми з'єднуємо з нулем мережі 220 В, а другий - з нагнітачем.
  • Фазний провід мережі через тумблер підключаємо до другого мережевого входу компресора. Введення в електричну схему тумблера дозволяє швидко відключати систему від харчування, не бігаючи щораз до розетки. Всі електричні з'єднання пропоюємо і ретельно ізолюємо.

Тепер залишилося тільки пофарбувати весь компресор і переходити до польових випробувань.

Зібравши конструкцію, слід перевірити її працездатність. Підключаємо до виходу компресора краскопульт або пістолет для підкачки шин. Після цього, при вимкненому тумблері, включаємо вилку в мережу. Виставляємо регулювальний реле на мінімальний тиск і потім подаємо харчування на нагнітач. Створюване в ресівері тиск контролюємо за допомогою манометра. Переконавшись, що при досягненні деякого рівня реле відключає двигун, перевіряємо герметичність повітропроводів і з'єднань. Це легко зробити за допомогою мильного розчину.

Це легко зробити за допомогою мильного розчину

Переконавшись в тому, що стиснене повітря не виходить із системи, стравлюють його з камери ресивера. Як тільки тиск в балоні впаде нижче виставленої оцінки, реле має спрацювати і запустити компресор. Якщо все функціонує справно, можна спробувати пофарбувати якусь непотрібну деталь. Попередні роботи по підготовці поверхні до нанесення емалі тут не потрібні - нам важливо виробити навички та визначити, який тиск буде потрібно на фарбування вироби. Експериментальним шляхом визначаємо величину в атмосферах, при якій надлишкового тиску вистачає на забарвлення всієї деталі рівномірним шаром при мінімальній кількості спрацьовування нагнітача.

Як бачите, створити автомобільний компресор своїми руками не викликає особливих складнощів. Зроблений за другим варіантом прилад вимагає більше часу на виготовлення, але все воно окупиться при подальшій експлуатації. Система автоматичного контролю тиску і пуску нагнітача дозволять працювати з великою зручністю, не відволікаючись на контроль над камерою ресивера. Застосовувати компресор можна не тільки для догляду за автомобілем. За допомогою нього можна пофарбувати паркан, ворота гаража.

Щоб створений своїми руками компресор служив довго і справно, слід проводити регламентні роботи. Це, в першу чергу, регулярна зміна масла і своєчасна заміна фільтруючих елементів. Так як ми надійно закріпили двигун на основі, відкручувати його сенсу немає. Для зливу масла скористаємося шприцом. Відкрутивши закриває заливний отвір гвинтик, надягаємо щільно шланг на трубочку і відкачуємо відпрацювання. Свіже моторне масло закачуємо також за допомогою шприца. З фільтрами все простіше - міняємо їх у міру забруднення і зниження швидкості наповнення камери ресивера.

Альтернатива вибору - зробити своїми руками або придбати готову продукцію?

На сьогоднішній день ринок пропозицій повітряних компресорів рясніє розмаїттям. Поршневі, вібраційні, гвинтові і багато інших класи цих пристроїв випускаються для різних цілей. Готові компресори можна купити в магазинах побутової техніки, автозапчастин, на спеціалізованих сайтах. Різноманіття пропонованої продукції настільки велике, що на вибір необхідного вироби піде багато часу. Якщо прийнято рішення придбати готове пристрій, уважно вивчіть технічні характеристики, розкид цін і відгуки покупців.

Звичайно, краще не економити і купувати дорогі вироби від іменитих брендів. Але крупнобюджетного покупка виправдовує себе, тільки якщо ви плануєте займатися ремонтом автомобілів професійно. Вибір маловідомої продукції може призвести до невиправданими ризиками. Дешеві моделі грішать неякісними матеріалами. Частенько трапляється так, що деталі двигунів вилітають миттєво, а ремонт по гарантії займає кілька місяців.

З позиції надійності власноручний збірка виграє по багатьом параметрам. По-перше, за статистикою компресори в холодильниках працюють десятками років. І старий рефрижератор викидається не через поламався двигуна, а через витік хладогена або корозії стінок і днища. А про вогнегасник і говорити нічого - їх виготовляють з десятикратним запасом міцності, що відразу перевіряється на заводі. Так може не варто купувати кота в мішку, а зробити власними силами пристрій? Тим більше що після вивчення матеріалу ви знаєте, як зробити компресор своїми руками в побутових умовах. Добротно виготовлене і справно працюючий пристрій не тільки порадує власника, а й стане предметом заздрості знайомих автолюбителів.

Альтернатива вибору - зробити своїми руками або придбати готову продукцію?
Так може не варто купувати кота в мішку, а зробити власними силами пристрій?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов