Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Які зимові шини краще - вузькі або широкі?

  1. Широкі проти вузьких
  2. Старі проти нових

Наша сеть партнеров Banwar

При виборі зимових шин часто виникають питання: які шини краще взимку - широкі або вузькі При виборі зимових шин часто виникають питання: які шини краще взимку - широкі або вузькі. Є думка, що якщо шини шиповані, то вони ефективні на льоду до повного зносу. Щоб відповісти на ці питання, в кінці минулої зими ми провели два нестандартних тесту. В одному з них ми порівняли на льоду і снігу гальмівні характеристики і розгінну динаміку зимових шин з різною шириною малюнка протектора, а в іншому на цих же зимових покриттях перевірили аналогічні властивості нової шиповану шини і зношеної. Результати виявилися наступними.

Широкі проти вузьких

205 / 55R16

205 / 55R16

225 / 45R17

У суперечці, які шини краще на льоду і снігу - широкі або вузькі, прихильники останніх свої доводи будують на тому, що у вузьких шин більше питомий тиск в меншому плямі контакту. У протилежного боку аргументи інші: у широких шин велика сумарна довжина ламелей, які забезпечують зчіпні властивості на слизьких покриттях. Ми вирішили знайти відповідь в цьому спірному питанні і порівняли на льоду і снігу два типорозміри шин Nokian Hakkapeliitta R2 - 205 / 55R16 і 225 / 45R17. Для порівняння зчіпних властивостей ми провели чотири тести: розгін на льоді, гальмування на льоду, розгін на снігу і гальмування на снігу. Результат виявився неоднозначним. Так, на льоду краще гальмує і розганяється більш широка шина (225 / 45R17). Ламелі з більшою сумарною довжиною дійсно на льоду покращують зчіпні властивості. Різниця на графіках може здатися незначною, але слід врахувати, що розгін здійснювався за все до 30 км / год, а гальмування - з 30 до 5 км / год. На злегка битій снігу результат при гальмуванні протилежний. Тут ламелі вже малоефективні. Вагому роль відіграє менша площа контакту з дорожнім покриттям. Відповідно, більший питомий тиск в плямі контакту, що дозволяє шині продавити сніг. А ось розгінна динаміка на снігу однакова.

Старі проти нових

Nokian Hakkapeliitta 8

Nokian Hakkapeliitta 8

Nokian Hakkapeliitta 5

Перевірити різницю в зчіпних властивостях на льоду нової та зношеної шипованої шини ми вирішили на прикладі шин Nokian Hakkapeliitta 8 і Nokian Hakkapeliitta 5. Протектор останніх був зношений до глибини 4 мм, в той час як у нової він був більше 9 мм. Зношеними у «п'ятірки» виявилися і шипи. Їх твердоплавний сердечник над зношеним корпусом шипа виступав всього на 0,4 мм (у нових - 1,2 мм і більше). Температура льоду під час тесту становила -5 ° С. Це оптимальні умови для роботи шипів, так як при дуже низькій температурі лід стає дуже твердим - і сердечника шипа складно його продавити. При температурах ближче до нуля лід, навпаки, м'який, тому легше «оре», що сприяє меншому гальмівному зусиллю. Результат тесту виявився очікуваним. Розгінна динаміка на льоду у новій Hakkapeliitta 8 з її прогресивним шестигранним шипом в дуже вузькому діапазоні швидкостей 5-30 км / ч виявилася кращою майже на 1,5 с. При гальмуванні зі швидкості 50 км / год до уповільнення в 5 км / год зупинний шлях на новій шині коротше більш ніж на 3 м. Якщо пропорційно спроектувати це на більш реальні швидкісні режими, то різниця в гальмівному шляху може становити від 10 до 20 м. це дуже небезпечно, оскільки на громадської дорозі може привести до трагедії. Ось ще один доказ низьких зчіпних властивостей зношених шин.

Ось ще один доказ низьких зчіпних властивостей зношених шин

Новий шип шини Nokian Hakkapeliitta 8 завдяки великій ширині і висоті сердечника забезпечує більш ефективне уповільнення на льоду, ніж зношений шип NHKPL 5

Фото Євгена Сокура

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов