Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Honda cbr125r видео

Очень неплохой Японский мотоцикл, хорошо и качественно собран. Красивый и дерзкий дизайн как раз очень хорошо показан на Honda cbr125r видео. Мотоцикл имеет среднюю мощность и неубиваемый двигатель,

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Який привід у Ниви?

Який привід у Ниви?
Взято з сайту Нива-клубу www.niva.msk.ru

Конструкція трансмісії у всіх моделей Ниви, починаючи з ВАЗ 2121 і по ВАЗ 2131, має постійний повний привід на всі чотири колеса з міжосьовим диференціалом. Конструкція складається з коробки передач, роздавальної коробки, переднього і заднього карданних валів, переднього і заднього моста.


Крутний момент з двигуна через коробку передач передається на роздавальну коробку, яка перерозподіляє його в двох напрямках, до переднього і заднього моста. Далі, крутний момент від роздавальної коробки, за допомогою переднього і заднього карданів, передається на передній і задній редуктор. Крутний момент від переднього редуктора, через диференціал переднього редуктора і лівий і правий шарнір рівних кутових швидкостей (ШРУС) перерозподіляється на ліве і праве передні колеса автомобіля. Крутний момент від заднього редуктора через диференціал заднього редуктора і ліву і праву піввісь, перерозподіляється на ліве і праве задні колеса автомобіля. Оскільки привід крутного моменту відбувається на всі чотири колеса, то він називається повним. А оскільки конструкція постійно передає крутний момент на всі чотири колеса, то він називається постійним повним приводом або в міжнародному позначенні 4WD.

Які диференціали у Ниви блокуються?

На шляху при передачі крутного моменту від двигуна до коліс автомобіля у Ниви передбачені конструкцією три диференціала. Перший, міжосьовий диференціал, перерозподіляє крутний момент на передню і задню вісь автомобіля. Він у Ниви є блокується. Блокування міжосьового диференціала здійснюється малим руків'ям управління роздавальної коробкою. При блокуванні міжосьового диференціала загоряється сигнальна лампочка на панелі приладів.

Два інших диференціала є міжколесними і розташовані в передньому і задньому редукторах. Вони перерозподіляють крутний момент до лівого і правого коліс. Ці диференціали у Ниви є вільними (т. Е. Не блокують).

Коли і для чого треба блокувати міжосьовий диференціал?

Міжосьовий диференціал треба блокувати долаючи складні ділянки доріг. До таких ділянок можна віднести: бездоріжжя, пісок, круті підйоми і спуски. При блокуванні міжосьового диференціала на обидві осі автомобіля починає передається однаковий крутний момент (ALER: Помилка! Див. Статтю привід Ниви ). У зв'язку з цим усуваються ситуації пробуксовки передньої осі автомобіля по відношенню до задньої осі, що підвищує його прохідність.

Блокувати диференціал бажано до подолання перешкоди, а не після того, як автомобіль застряг. Це дозволяє уникнути багатьох неприємних ситуацій.

Я заблокував міжосьовий диференціал, але все одно застряг.При цьому я помітив, що у мене обертаються тільки два колеса, одне спереду і одне ззаду.Як це може бути?

При блокуванні міжосьового диференціала передається однаковий крутний момент на передню і задню осі автомобіля (ALER: Помилка: однакова кутова швидкість, а не крутний момент. Див. Статтю привід Ниви ). Тому, як мінімум по одному колесі буде обертатися на передній і задній осі. Якби міжосьовий диференціал був би не заблокований, то оберталося б тільки одне колесо на одній осі автомобіля.

Міжколісні диференціали у Ниви є вільними (НЕ блокуємими), тому вони перерозподіляють крутний момент (ALER: перерозподіляється НЕ крутний момент, а обертальний рух. Див. Статтю привід Ниви ) В сторону найменшого опору, т. Е. На колесо, яке має менший опір з дорожнім покриттям. Тому при включеному міжосьовому диференціалі на передній і задній осі буксує по одному колесі.

Взято з сайту Нива-клубу www.niva.msk.ru .

Який привід у Ниви?
Які диференціали у Ниви блокуються?
Коли і для чого треба блокувати міжосьовий диференціал?
Як це може бути?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов