Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Який тиск має бути в шинах велосипеда

  1. НАСОС високого тиску ДЛЯ ВЕЛОСИПЕДА та велосипедні ВИЛОК
  2. ТИСК В ШИНАХ ВЕЛОСИПЕДА 26 "(ГАРНОГО ТИПУ)

Наша сеть партнеров Banwar

Всіх початківців велолюбителів завжди хвилюють одні й ті ж питання - наскільки сильно потрібно накачувати шини, який тиск має бути в шинах велосипеда, щоб забезпечити комфортну і безпечну їзду і чи варто купувати насос високого тиску? Про все це зараз і поговоримо.

Отже, який тиск має бути в шинах велосипеда? Кожен початківець велосипедист цікавиться цим питанням. І вірно! Від тиску в шинах багато в чому залежить загальний комфорт і безпеку пересування. Тепер трохи докладніше.

Якщо ви їздите на полуслік, то при низькому тиску дані шини позбавляються своїх переваг. Суть полуслік полягає в тому, щоб гладка частина протектора стикалася з твердою поверхнею, завдяки напівкруглої форми. А бічною частиною протектора покришка стосується дороги тільки якщо потрапляє на м'який грунт.

Якщо шини такого типу накачати мало сильно, то вони будуть розплющені, і ваші полусліки навіть на асфальті будуть загрібати бічними частинами. З цієї причини, шини такого типу накачуємо майже до максимального тиску.

Якщо ви любитель стандартних кросскантрійних покришок, ширина яких становить від 2.1 до 2.3 дюйма, вам слід підтримувати тиск в шинах рівне 3-4 атм. Така гума не володіє надмірно яскраво вираженими грунтозацепамі і є самою універсальною для людей, які люблять кататися в лісі.

Якщо вам до душі екстремальне катання, то ваші шини напевно від 2.3 "шириною. Тут на перший план виходить параметр зчеплення з грунтом. Розрахунок тиску для шин такого типу проводиться експериментальним шляхом, щоб не пробити шину на всяких купині і крутих спусках.

Природно, не слід завжди тягати з собою насос і підкачувати або приспускати колеса при кожному мінімальній зміні грунту та інших умов.

Досить, всього лише, витратити пів годинки свого дорогоцінного часу і поекспериментувати з тиском в шинах вашого велосипеда. Повірте, результат того вартий.

НАСОС високого тиску ДЛЯ ВЕЛОСИПЕДА та велосипедні ВИЛОК

Відразу, хотілося б попередити, що насос високого тиску для велосипеда є досить специфічним товаром, який навіть завзяті велосипедисти не завжди купують. А якщо ваш велосипед не оснащений повітряними амортизаторами, то взагалі даний прилад втрачає свій сенс, тому що для накачування коліс він абсолютно не потрібен.

Та й якщо ваш велосипед оснащений повітряними амортизаторами, то покупка такого насоса абсолютно не обов'язкова. Багато веломайстерня надають послуги з підкачування повітряних амортизаторів безоплатно.

Багато веломайстерня надають послуги з підкачування повітряних амортизаторів безоплатно

Однак, якщо вам хочеться провести пару трійку експериментів і по-різному накачати тиск в вилці під ті чи інші умови, або вам просто хочеться, щоб у вас завжди під рукою знаходився такий насос - то купуйте їм сміливо.

Розглянемо, в загальних рисах, досить хороший насос середньої ціни.

Найчастіше, це досить акуратний насос, схожий зовні на звичайний, з однією лише відмінністю - вбудованим манометром. Поруч з манометром можна побачити кнопку, призначену для того, щоб стравлювати повітря. Тобто, якщо ви перекачали тиск в вилці, то, натиснувши кнопку, ви легко скинете значення тиску до необхідного.

Тобто, якщо ви перекачали тиск в вилці, то, натиснувши кнопку, ви легко скинете значення тиску до необхідного

Користуючись таким насосом потрібно пам'ятати, що коли ви будете відкручувати клапан від ніпеля, повітря з вилки трохи стравити.

Наприклад, якщо ваш велосипед обладнаний вилкою, що має дві повітряні камери, то при відкручування насоса від позитивної камери (що має більший обсяг) падіння тиску практично не відчувається. А ось для негативної камери (має менший обсяг) цей показник може досягати 10psi.

При накручування клапана падіння тиску не спостерігається. З цієї причини в негативну камеру потрібно закачувати трохи більше, так як надлишки стравити самі під час відкручування насоса.

до змісту ↑

ТИСК В ШИНАХ ВЕЛОСИПЕДА 26 "(ГАРНОГО ТИПУ)

Тиск в шинах є найважливішим аспектом для отримання максимальної віддачі від вашого гірського велосипеда. Відразу хотілося б дати пояснення, кажучи про тиск в шинах велосипеда 26 ", ми маємо на увазі тиск в шинах гірського велосипеда, так як колеса такого розміру встановлюються саме на Гірники. Так які ж фактори повинні враховуватися при виборі тиску? Про це далі.

Розглянемо деякі причини, які повинні бути враховані під час накачування двадцяти шести дюймових коліс гірського велосипеда:

  • Маса велосипедиста: наприклад, велосипедист, який важить 65 кг і їде на велосипеді з покришками 26 "накачаними до 35 psi, подумає, що колесо потрібно приспустити, так як зчеплення з ґрунтом не дуже хороше. Але, райдер важить 110 кг подумає, що колеса слід ще трохи підкачати, так як покришка пливе на ободі і існує навіть імовірність її зіскоку.
  • Величина покришки: залежність обсягу шини від тиску добре відчувається на дотик. Наприклад, якщо у вашому 26-ти дюймовому колесі закачано 35 psi, то воно буде цілком твердим. А ось якщо 35 psi закачати в покришку більшого діаметра, то вона буде легко прогинатися. Те ж саме стосується і товщини колеса.
    Дорога: за яким грунту ви катаєтеся? Так як ми говоримо про гірському велосипеді, то на вашому шляху, швидше за все, коріння і каміння. В цьому випадку слід щільніше накачати колеса, для того, щоб уникнути прориву камери і гнутого обода.
  • Манера їзди: це настільки ж важливий фактор, як і місцевість, по якій ви їздите. Володарі гірського велосипеда, швидше за все, схильні до більш агресивній манері їзди, отже, тиск повинен бути трохи вищим, ніж для розміреної їзди по ретельно спланованою траєкторії.
  • Товщина обода: Цей параметр має дуже важливою роллю при визначенні мінімального значення тиску. Обід більшої ширини утримає покришку якісніше, ніж більш тонкий. Якщо колеса накачані однаково, шанс того, що покришка злетить з широкого обода, набагато нижче, ніж з вузького.
  • Сама покришка: плетіння в покришці впливає на її поведінку таким же чином, як і маса райдера. Покришка, що має більшу кількість ниток, є більш гнучкою, ніж та, в якій ниток менше. Різниця відчувається досить сильно. Крім цього, так як у вас гірський велосипед, то цілком може бути, що ви користуєтеся покришками з посиленими боковинами, тиск для яких повинно бути менш високим. Це теж потрібно враховувати.

Ось і все, основні моменти, на які потрібно звертати увагу, описані вище. Але врахуйте, що підібрати ідеальний тиск в покришці «під себе» не так то вже й легко, тому беремо насос з манометром і підбираємо то саме ідеальне тиск.

Отже, який тиск має бути в шинах велосипеда?
Так які ж фактори повинні враховуватися при виборі тиску?
Дорога: за яким грунту ви катаєтеся?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов