Наша сеть партнеров Banwar
Питання про те, який тиск масла має бути в двигуні, часто задають користувачі різних автомашин (незалежно від марок), де не встановлені штатні прилади для стрілочного або цифрового виводу даних про тиск на приладову панель. Не секрет, що в багатьох сучасних бюджетних машинках для водія передбачений тільки екстрений сигнал - лампочка, що загоряється в критичних випадках.
А візуально відстежити зміни тиску в межах норми без додаткових рухів тіла не представляється ніякої можливості.
Починаєш мимоволі сумувати за старими добрими часами, коли на дошці з приладами знаходився візуальний механічний вимірювач, і при першому ж погляді можна було побачити, так би мовити на власні очі і в цифрах, яке в даний момент тиск у вашого движка, як на неодружених, так і на підвищених обертах при їзді.
Який тиск масла має бути в двигуні? Питання, на наш погляд, досить серйозний. Так як, судячи по форумах в мережі, дуже багато водіїв-новачків слабо уявляють собі проблему в цифровому викладі, а тим більше: чим загрожує знижений тиск в движку і від чого воно може виникати. Спробуємо разом поміркувати на цю тему.
Масло - це життя
Як кров необхідна для життя людини, так і масло - для нормального функціонування движка. Всі ви бачили наслідки недокрів'я у людей: блідий колір обличчя, поганий апетит, низький імунітет, іноді навіть - летальний результат. Так само, за аналогією, відбувається і з моторами, мають низьке масляне тиск (або недостатньо змазаними).
Частини агрегату перестають злагоджено працювати, на увазі недостатньої змащення розвивається зайве тертя, іноді і зовсім - заклинює (настає смерть). Тому, частіше перевіряйте масло на своїх машинках, особливо, з великим пробігом і зносом моторної частини!
Як перевірити?
Лампочка, що показує екстрений випадок, звичайно, добре. Але іноді потрібно заміряти тиск щодо точно. Та й надії на лампочку, якщо чесно, замало. Вона в будь-який момент може перегоріти, а ви про це навіть і не здогадаєтеся. Добре, якщо це станеться в міських умовах, коли ви з роботи добираєтеся додому. На наступний ранок вже точно помітите, коли будете заводити авто (при включеному запалюванні в першому положенні вона повинна горіти, якщо не горить - вийшла з ладу).
А якщо така позаштатна ситуація станеться на трасі, коли ми мчимо зі швидкістю понад 100, а масляний насос раптом перестає правильно функціонувати?
Лампочка не горить, і ви думаєте, що все добре, продовжуєте їзду. Один знайомий поки доїхав до місця призначення, до моря, таким способом угробив движок. Тому, виходячи з усього вищесказаного, тим, хто хоч трохи засумнівався, необхідна цифрова перевірка масляного тиску. А бажано ще й встановити на приладовій дошці манометр, постійно озвучує свідчення. Тоді вже точно будете впевнені.
Перевірка
- Перевірити тиск масла можна самостійно, був би спеціальний манометр для перевірки (якщо немає, попросіть у сусідів по гаражу - у кого-небудь обов'язково знайдеться);
- Прогріваємо мотор до робочої температури (Приблизно 90 ° C). Глушимо його;
- Відкривши капот знаходимо аварійний датчик тиску і від'єднуємо його. А замість - закріплюємо перевірки;
- Запускаємо двигун і перевіряємо на холостих. Потім натискаємо педаль газу, щоб було понад 5000 об / хв і знову зчитуємо показання.
Зверніть увагу, щоб сам прилад для вимірювання був справний (фірма-виробник не грає великої ролі, головне, щоб був надійний). Так, для вазовской продукції підійде дуже навіть добре звичайний шестерочного манометр (які були на ВАЗ 2106 - покажчик, датчик та інше в комплекті). Придбайте його і навіть можна встановити в якості додаткового вимірює приладу.
Повірте, дуже навіть стане в нагоді в критичній ситуації. А на авто мають комп'ютер, хоча б примітивний, можна під'єднати цифровий сучасний вимірювач, який покаже тиск масла в цифрах. Правда, на дешеві китайські прилади наші споживачі лаються: велика похибка вимірювання даних.
Статті по темі:
Так все-таки, який тиск масла має бути в двигуні, щоб можна було не побоюватися за його безперебійне функціонування? Тут думки фахівців розходяться і багато що залежить від модифікації самого движка: скільки циліндрів, клапанів, коней. Дизель або бензин. Але усереднені норми: на холостих - близько 2 бар (0,2 МПа), а на високих - 4,5 - 6,5 бар. Ще варіант - відкриваєш керівництво по ремонту та експлуатації і читаєш. Наприклад, Лада Пріора « світ Автокниг », Стор. 48:« у прогрітого двигуна на холостих - 196,2 кПа (2 бар), а на 5400 оборотах - 4,5 - 6,5 бар.
Як перевірити?
А якщо така позаштатна ситуація станеться на трасі, коли ми мчимо зі швидкістю понад 100, а масляний насос раптом перестає правильно функціонувати?