Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Який дизельний двигун поставити на ГАЗель і УАЗ

  1. Варіанти дизельного мотора для ГАЗелі
  2. Дизель на УАЗ
  3. Особливості установки дизельного двигуна

Наша сеть партнеров Banwar

установка дизельного двигуна на ГАЗель дозволяє набагато більш ефективно експлуатувати даний комерційний автомобіль. Дизель на Газелі виявляється вигідним рішенням в економічному плані, так як грамотна установка контрактного дизельного двигуна повністю окупається приблизно через 70 тис. Пройдених кілометрів. Встановити дизельний двигун на ГАЗель в ряді випадків краще, ніж здійснити монтаж ГБО . Агрегати комерційних і вантажних ТЗ працюють під великим навантаженням, в результаті чого проблеми від їзди на газу пов'язані з прогаром клапанів , ушкодженнями головки блоків циліндрів , Несправностями інжекторних форсунок і т.д.

Бензинові установки і мотори з ГБО на Газелі сильно поступаються дизельним в тязі і відрізняються великою витратою палива, особливо на завантаженому автомобілі при поїздках на далекі відстані. Додатковим мінусом газового обладнання на комерційному авто виступає зайву вагу ГБО. Завод-виробник не так давно запропонував альтернативу, але поява серійних заводських дизельних Газелей не змогло вирішити проблему. Штатний дизельний мотор на ГАЗелі виявився ліцензійним китайським Cummins. Такий агрегат не відрізняється надійністю, його дорого ремонтувати. При максимальному завантаженні автомобіля Cummins працює на межі, що значно скорочує ресурс китайського дизеля.

Варіанти дизельного мотора для ГАЗелі

Логічно, що найбільш простим варіантом в плані монтажу є установка дизеля Cummins, який ставлять на заводі. Даний мотор підійде за габаритними розмірами, вагою та іншими важливими параметрами для розміщення в підкапотному просторі автомобіля ГАЗель. При цьому меншу кількість доробок можна вважати вагомим аргументом для установки цього дизельного двигуна.

Серед контрактних дизелів на Газель досить затребуваний японський дизельний двигун виробництва Nissan. Заводський індекс мотора QD32ETI, а також його модифікації TD27T, TD27ETI, QD32T.

Зазначений японський дизельний мотор від Nissan на Газелі має ряд переваг:

  • надійна конструкція ДВС;
  • хороша ремонтопридатність;
  • високий крутний момент на низьких оборотах;
  • великий термін служби до капітального ремонту при належному обслуговуванні (мінімум 500 тис. км.);
  • середня витрата палива на Газелі з різними типами кузовів: 8-11л. на 100 км. пробігу при середній швидкості руху близько 80-90 км / год;

Дизель Ніссан даної модифікації отримав чавунну ГБЦ, яка не страждає від перегріву. В такому моторі зведені до мінімуму проблеми з ГРМ завдяки відсутності приводного ременя , Не виникає тріщин в області сідла клапана. Японський двигун швидко виходить на робочу температуру. Різні версії такого мотора мають простий і надійний механічний ТНВД .

Другим варіантом на даному агрегаті стає паливний насос з електронним управлінням, який забезпечує високий показник крутного моменту і паливну економічність. Установка перевіреного японського дизеля на ГАЗель дозволяє повноцінно експлуатувати автомобіль при будь-якому завантаженні.

Не меншою популярністю на ГАЗелі користується дизельний мотор, який спочатку ставиться на Ford Transit Diesel. Мотор має робочий об'єм 2,5 літра. Зазначений двигун простіше знайти в продажу в порівнянні з дизелем від Nissan. Рідше зустрічаються інсталяції з дизельними ДВЗ виробництва Mercedes-Benz, Iveco, Peugeot і т.д.

Дизель на УАЗ

Дизель на УАЗ

Вітчизняні моделі УАЗ (UAZ) активно використовуються в комерційних цілях і популярні серед любителів офф-роудінга. Установка дизельного двигуна на бензинові версії позашляховиків УАЗ видається оптимальним рішенням. Не меншим попитом сьогодні користується і так званий УАЗ «буханка» або «таблетка» в різних компоновках кузова.

Заводський дизельний двигун, який встановлюється на моделі УАЗ, випускається серійно і отримав індекс ЗМЗ-514. Мотор на 2.2 літра, 4-циліндровий, з турбонаддувом, 16-клапанний, рядний. Агрегат виходить на повну потужність в 92 «коні» при 4000 об / хв, 216 Нм крутного моменту доступні при 2100об / хв. Автолюбителі відзначають, що вказаний дизель на УАЗ має сумнівну надійність, запчастин у продажу багато, але його дорого ремонтувати.

Також зрідка зустрічаються заводські дизельні УАЗи з моторами з Китаю, які є виконаними за ліцензією копіями дизельного двигуна виробництва Isuzu. Дизельний ДВС на УАЗ являє собою простий 4-циліндровий рядний 8-клапанний турбонаддувний варіант з робочим об'ємом 2,8 л. Мотор видає 92 к.с. при 3600 об / хв. і 200 Нм. при 2000 об / хв. Силовий агрегат отримав індекс F-Diesel 4JB1T. Заводські моделі УАЗ дизель з цими двигунами збираються дрібними серіями.

З цієї причини власники воліють здійснювати самостійну установку дизельного двигуна на УАЗ З цієї причини власники воліють здійснювати самостійну установку дизельного двигуна на УАЗ. Якщо фанати офф-роудінга серйозно переробляють машину з метою створити спеціалізований позашляховий автомобіль, то для практичного повсякденного використання дизель найбільш затребуваний для вантажівки або фургона УАЗ 452 «буханець».

Далі ми розглянемо, який агрегат підійде і як поставити дизельний двигун на УАЗ. У списку доступних для заміни дизельних моторів, крім заводських варіантів, які розмістяться під капотом моделі, відзначені:

  • Агрегат виробництва Peugeot, який ставився на моделі Ford Sierra 84-90 року випуску. Аналогічний дизель зустрічається на Ford Scorpio, Ford Transit. На DAF400 встановлений схожий ДВС з робочим об'ємом 2.5 літра. Двигуни бувають як з наддувом, так і без. Зазначені дизельні агрегати добре підходять на УАЗ. Єдиним моментом є підгонка КПП. Необхідно підібрати так званий «дзвін». Деталь від Ford Sierra по довжині ідентична рідний від УАЗ, не збігаються тільки шпильки. Проблема вирішується висвердлюванням нових отворів під шпильки або установкою наскрізних болтів, головки яких додатково обварюються всередині дзвони для міцності.
  • Наступними в списку дизельних моторів на УАЗ «буханець» є силові агрегати виробництва Mercedes-Benz c робочим об'ємом 2, 2.4 і 3.0 літра. Такі дизелі випускалися в період з кінця 70-х до середини 80-х. Єдиним серйозним недоліком цих простих і надійних дизелів можна вважати невдале розташування масляного фільтра системи змащення двигуна . Фільтр знаходиться в нижній точці ДВС, спрямований зустрічно руху ТЗ. Для вирішення цієї проблеми необхідно додатково встановлювати знизу захист. Такий підхід допоможе виключити ризик ушкоджень масляного фільтра при проїзді глибоких нерівностей.
  • Як дизельного двигуна для установки на УАЗ відмінним варіантом стає дизель Isuzu серії 4JG2. Турбодизель має робочий об'єм 3.1 літра. Недоліком вважається складність виявити такий дизельний двигун у вільному продажу.
  • Найчастіше на дизельних УАЗ можна зустріти двигун виробництва Toyota з робочим об'ємом 2.4 літра. Двигун запозичується у моделі Toyota Hiace, є доступним і надійним агрегатом.

Особливості установки дизельного двигуна

Що стосується нюансів в процесі установки дизельного двигуна на УАЗ своїми руками, то переробки в ряді випадків зачіпають точки кріплення двигуна, його піддон. Щоб отримати повністю працездатний УАЗ 452 дизель, необхідно також допрацьовувати систему подачі палива і охолодження двигуна, вносити зміни в електрообладнання автомобіля і т.д. Загальний обсяг робіт з модернізації буде залежати від конкретного типу дизельного ДВС.

Подушки ДВС краще використовувати від УАЗа, так як вони більш доступні за ціною. Також може знадобитися перехідник для поєднання зчеплення і КПП. Саму трансмісію з дизельним мотором часто залишають в штатному уазовской виконанні.

На завершальній стадії самостійної установки дизельного мотора на УАЗ, ГАЗель, Ниву і інші вітчизняні моделі бажано зробити додаткову шумо і віброізоляцію моторного відсіку, так як дизельний двигун помітно голосніше і виробляє більше вібрацій в порівнянні з бензиновим мотором .

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов