Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Який велосипед краще купити?

  1. Вибираємо тип велосипеда.
  2. міський велосипед
  3. Гірський велосипед
  4. Яку раму вибрати?
  5. Вибір велосипеда по зростанню
  6. Тепер коротко про інших моментах, на які слід звернути увагу.
  7. Сидіння (сідло)
  8. гальма
  9. Вилки (Амортизатори)
  10. перемикання швидкостей
  11. додаткові нюанси
  12. висновок

Наша сеть партнеров Banwar

Змінено: 24.12.2016

Отже, Ви вирішили придбати собі коханому велосипед. І це правильно - скільки можна гробити здоров'я в задушливих маршрутках з роздратованими і пітними попутниками. Я вже не кажу про добрих і ласкавих словах, злітають з вуст автомобілістів, які побачили ціни на заправці або в автомагазині - навіщо витрачати собі нерви?

Сів на свого педального коня і раненько на роботу, ввечері додому, у вихідні на дачу, на пікнік за місто або на риболовлю. Свіже повітря, спокійні нерви і суцільні плюси здоров'ю.

Але щоб все це було дійсно так - велосипед потрібно спочатку вибрати і купити, а потім не просто поставити в гаражі або коридорі, а почати на ньому їздити.

Ми зупинимося на першій частині - вибір велосипеда. Як це зробити правильно?

Перш за все, потрібно самому собі відповісти на наступні питання:

  1. Де і як далеко Ви збираєтеся на ньому кататися?
  2. Оцінити свої фінансові ресурси - скільки грошей можна на нього витратити при покупці і, що немало важливо, на подальше його обслуговування. Тут кожен вирішує сам. На мою думку, краще відразу купити хорошу річ, нехай навіть і дорожче, але в подальшому мати мінімум проблем. Заощаджені при покупці гроші можуть обернутися набагато більшими витратами в майбутньому.

Для початку визначтеся, де Ви хочете їздити. Якщо основний пробіг буде по місту, на дачу по шосе або битій грунтовці і не дуже далеко (по крайней мере, менше 20-30 км за раз), міський велосипед - то, що потрібно.

Якщо хочете займатися регулярними спортивними поїздками для здоров'я, але не на професійному рівні, придивіться до спортивних моделей.

Якщо Ви збираєтеся підкорювати близькі й далекі краї, подорожувати, їздити не тільки по дорогах, а й скрізь, де тільки можна - по лісах, полях, горах, бруду потрібні вже інші типи велосипедів - гірські.

Вибираємо тип велосипеда.

Ми не будемо розглядати всі існуючі типи, їх опису та особливості можна без зусиль знайти в інтернеті.

Просто перерахуємо:

  1. Міський.
  2. Гірський.
  3. Шосейний.
  4. Спортивний.
  5. Гібридний.
  6. Велосипед для ВМХ.
  7. Велосипеди для фрірайду і даунхілу.

Зупинимося поки тільки на тих, які продаються в нашому магазині. це міські і гірські велосипеди.

міський велосипед Змінено: 24

Як видно з назви він призначений для їзди по місту, по дорогам з твердим покриттям - асфальту або накатаній ґрунтовці. На ньому можна їздити досить швидко, але не так як на спортивному.

На міських велосипедах пряма висока посадка, розвантажує руки велосипедиста.

Бувають як одношвидкісні, так і з перемикачами передач , Ножними і / або ободнимі гальмами (В основному V-brake), досить м'яким широким сідлом . Часто комплектуються заднім багажником, а на деяких моделях встановлюють і передній. покришки зазвичай гладкі (сліки і полусліки), що забезпечують менший опір коченню і тихіші при їзді по асфальту.

Гірський велосипед

Це один з найпоширеніших і універсальних типів. Це один з найпоширеніших і універсальних типів

На них добре їздити і по міських дорогах і там, де ніяких доріг немає - по пересіченій місцевості, гір, полів, лісовими стежками. Але потрібно чітко розуміти - велику швидкість по асфальту на ньому отримати важче. Діляться на кілька підвидів, опису і відмінності яких так само можна знайти в Інтернеті.

У нас в магазині продаються тільки гірські велосипеди «загального призначення» - найпоширеніші. У них в основному тип рами « хардтейл »(В перекладі з англійської« жорсткий хвіст »), що забезпечує відносно пряму посадку не сильно навантажувальну руки.

Мають більш міцні рами (найчастіше сталеві), жорсткий кермо, посилені колеса. покришки зазвичай ширше, зі спеціальним малюнком і грунтозацепами. Часто на них встановлюють передній амортизатор, задню підвіску і дискові гальма . Кількість передач на деяких спеціалізованих і професійних моделях доходить до 30.

У нас, в основному, продаються велосипеди, призначені для їзди по звичайному бездоріжжю, не по крутих гірських перевалів і дикої бруду. Хоча, поїздки на нашу асфальту з його численними тріщинами, вибоїнами, бордюрами і випирають корінням, можна сміливо назвати їздою по пересіченій місцевості. Для комфортної їзди по таким дорогам потрібна сталева посилена рама з хорошими амортизаторами. Так що гірський велосипед підійде у нас не тільки для заміських поїздок, але і для міста. Потрібно тільки на нього поставити універсальну покришку як для поїздок по асфальту, так і для пересіченій місцевості - так звані « полусліки ».

Яку раму вибрати?

Яку раму вибрати

Рами виготовляють з стали і різних її сплавів (наприклад, хроммолібдена), алюмінію , титану , Композитних матеріалів - карбону , Кевлара. Природно, кожен матеріал має свої плюси і мінуси.

Сталеві рами одночасно міцні і ударостійкі, добре гасять вібрації. Їх ціна прийнятна для середнього цінового діапазону. Алюмінієві легше сталевих і при грамотно підібраному геометрії досить надійні і міцні, але дорожче сталевих. Титанові і карбонові в рази міцніше і легше сталевих, але дуже дорогі.

Велосипеди з більш довгою рамою стійкіше на трасі, але менш маневрені. Тому для міської їзди більше підходять короткі моделі.

Більш детально почитати про геометрію рами і вплив її параметрів на поведінку велосипеда можна у відповідній статті на сайті .

Вибір велосипеда по зростанню

Вибір велосипеда по зростанню - одна з найголовніших завдань. Ви можете частково проапгрейдить деякі деталі велосипеда, але конструкцію рами вже точно ніяк не зміните.

Нижче наведена універсальна таблиця визначення відповідності висоти рами і зростання велосипедиста.

Нижче наведена універсальна таблиця визначення відповідності висоти рами і зростання велосипедиста

При виборі розміру рами враховуйте також і свої індивідуальні особливості, такі як довжина ніг, рук і т.д. Тому надійніше і правильніше просто приміряти обрану модель. Для цього потрібно:

  1. Встати, поставивши велосипед між ніг, і упевнитися, що б між верхньою трубою рами і промежиною залишалося 10-12 см. Для простоти виміру перевірте, чи проходить там долоню - вона в середньому 9-12 см.
  2. Попросіть продавця потримати велосипед і сядьте на сидіння, поставивши ноги на педалі. При цьому потрібно, щоб п'ята трохи зігнутою ноги діставала до педалі в самому нижньому положенні тіла, а верхньою поверхнею носка можна було б доторкнутися до нижньої поверхні цієї ж педалі. Наочно це видно на малюнку. Стегно ноги, що знаходиться на педалі у верхній точці повинно бути горизонтально або трохи нахилений до землі. Якщо Ви бачите, що налаштувати висоту сідла на обраної моделі не вийде або доведеться занадто високо піднімати підсідельний штир , Краще вибирайте собі інший велосипед.

Тепер коротко про інших моментах, на які слід звернути увагу.

Колеса і шини

Чим більше діаметр колеса - тим більшу відстань можна проїхати при тій же кількості витраченої велосипедистом енергії, впливає на швидкість їзди.

У гірських велосипедів, в основному, використовується стандарт в 26 дюймів. При виборі коліс необхідно враховувати, що якщо Ви хочете кататися по місту і їздити не дуже далеко (до 20-30 км) краще брати колеса в 26 дюймів. Якщо потрібно довго їздити в тривалих велопоходах - краще брати 28-29 дюймів. На них важче розігнатися, але і швидкість такої байк тримає краще. Колеса більшого діаметру так само легше долають різні дрібні вибоїни і тріщини на дорозі.

Зараз, в основному, використовують колеса з алюмінієвим ободом - він легкий і міцний.

Про рекомендованих покришках говорилося вище. Хочеться зупинитися на такому вигляді покришок як полусліки. Їх особливість - гладка поверхня в середині і невеликі бічні шипи. Це вдалий варіант для багатьох типів міських і гірських велосипедів, що використовуються для міських поїздок і недовгих прогулянок по пересіченій місцевості. Але потрібно враховувати, що при різких поворотах зменшується площа поверхні колеса, що контактує з грунтом (у них збоку шипи і колесо як би підводиться) і зменшується зчеплення, збільшуючи ризик падіння. Зазвичай початківці велосипедисти досить швидко починають «відчувати поворот».

Сидіння (сідло)

В даний час існує досить великий вибір велосипедних сидінь різних типів і призначень.

Для спокійної і не швидкісної їзди на міських велосипедах краще підійдуть широкі і довгі сідла. При таких поїздках велосипедист сидить в основному вертикально.

Для тривалих поїздках по бездоріжжю на гірських велосипедах - жорсткі і вузькі. Вибір сидіння - дуже важливий момент при підборі байка - сидіти то на ньому Вам. Радимо підходити до цього питання з усією серйозністю. І не забувайте, що якщо дуже подобається і підходить певна модель, але не походить сидіння, то його можна докупити окремо.

Детальніше про вибір сідла описано в статті «Підбір та регулювання велосипедного сидіння» .

гальма

Це основа безпечної їзди. на міських одне швидкісних велосипедах встановлюють ножні (барабанні) гальма. При цьому якщо до них додати передній ручний V-brake гальмо - вийде надійна комбінація, яка використовує переваги гальм обох типів і компенсує недоліки один одного.

Для велосипедів з декількома швидкостями ідеальні гальма V-brake Для велосипедів з декількома швидкостями ідеальні гальма V-brake. Вони володіють хорошим гальмівним зусиллям, малою вагою, низькою ціною (дуже проста конструкція), дешеві і легкі в обслуговуванні. Поміняти гальмівні колодки, підтягнути трос можна де завгодно за допомогою шестигранника.

На гірських велосипедах встановлюють як V-brake, так і дискові (механічні або гідравлічні) гальма. Мають ряд переваг перед вібрейки, але коштують дорожче. Детальніше всі нюанси цих типів гальм описані в статті «Основні види велосипедних гальм» .

Вилки (Амортизатори)

Тут коротко зупинимося на качанах і двох підвісних моделях. Тут коротко зупинимося на качанах і двох підвісних моделях

Вилки розрізняють жорсткі (Rigid) і амортизаційні (Hard Tail).

Якщо Ви маєте намір їздити по рівних дорогах (асфальт або укочена грунтовка), не збираєтеся стрибати по купинах і бордюрах, немає бажання переплачувати зайві гроші і хочете мати менше проблем при обслуговуванні велосипеда - то жорстка вилка відмінне рішення. Сталеві жорсткі вилки забезпечують простоту і жорсткість всієї конструкції велосипеда, роблять його легше, не вимагають ніякого обслуговування.

Фізичні властивості стали, в поєднанні з правильно підібраною покришкою, дозволяють такої конструкції гасити багато дрібних поштовхи і нерівності дороги. Найчастіше на таких моделях ставлять широку гуму, що забезпечує хороший накат і гасить більшість вібрацій. Руки при цьому не будуть сильно навантажувати і втомлюватися.

На міських велосипедах зазвичай використовують жорсткі вилки, хоча бувають моделі і з амортизаційної.

Амортизаційна вилка роблять поїздку більш комфортною, пом'якшуючи удари і зменшуючи вібрацію, тому на гірських моделях вона краще. Але майте на увазі - за нею потрібно доглядати, стежити, щоб не потрапляли під пильовик пісок і бруд. В іншому випадку прослужить вона недовго.

Існують ще й двох підвісні моделі. На передньому колесі стоїть амортизаційна вилка, а ззаду окрема підвіска з амортизатором. Поїздка на них ще м'якше, але вони важчі, на них складніше розганятися і важче крутити педалі.

Більш докладно про типи велосипедних вилок можна почитати у відповідній статті на нашому сайті.

перемикання швидкостей

Економити сили в поїздці Вам допоможе правильне перемикання швидкостей. Чим більше швидкостей - тим більше варіантів, проте врахуйте, що при цьому велосипед стає і складніше в обслуговуванні.

Якщо Ви любите надійність і простоту в обслуговуванні, збираєтеся їздити на в основному по місту - вибирайте одношвидкісні моделі і не заморочуватися. Для подібних поїздок цього цілком достатньо.

Якщо мають бути поїздки не тільки по міському асфальту, але і по трасах, пересіченій місцевості і Ви вибираєте гірську модель - то тут однозначно буде кілька швидкостей. Без них занадто складно долати підйоми і спуски, з "вітерцем" ганяти по трасах.

Більш докладно про перемиканні швидкостей можна прочитати в статті «Як перемикати передачі» .

додаткові нюанси

Зверніть увагу, чи можна встановити крила, що захищають від дорожнього бруду, і багажник на обраний велосипед. Особливо для міських і дорожніх моделей, на яких Ви збираєтеся в велопоходи.

Так само перевірте наявність світловідбивачів, захисту ланцюга (крім велосипедів з перемиканням передач), наявність підніжки. Якщо вони не йдуть в базовій комплектації, уточніть, чи можна їх купити і встановити самостійно. Іноді такі аксесуари значно полегшують життя, а іноді, як у випадку зі світловідбивачами, можуть коштувати життя.

висновок

Запам'ятайте основне правило - обов'язково приміряйте велосипед на собі і, по можливості, хоч трохи на ньому катайтеся.

І останнє. Обраний велосипед повинен подобатися бути зручним, викликати бажання на ньому кататися. Перед покупкою обов'язково подивіться і спробуйте кілька моделей - у Вас повинен бути вибір.

У нашому магазині всі моделі підібрані з оптимальною конфігурацією і найкращим співвідношенням ціна / якість на комплектуючі.

Відео про вибір велосипеда.

Я вже не кажу про добрих і ласкавих словах, злітають з вуст автомобілістів, які побачили ціни на заправці або в автомагазині - навіщо витрачати собі нерви?
Як це зробити правильно?
Яку раму вибрати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов