А ви знали, що у бензину є термін придатності ? Я заливаю в свою Шкоду 95, хоча 92 дозволений. Купивши автомобіль більше ніж за "мільйон" намагатися заощадити на бензині? Дурість якась. Якби мені не вистачало на бензин, я б купив ВАЗ = 2104 і катався б задешево.
Але деякі мої товари, правда на б / у-шних іномарках економлять і ллють 92.
Чим це загрожує?
Питання вибору палива для машини були і 25 років тому, з тією лише різницею, що раніше люди вибирали між 76-м від бариги, який обходився в половину вартості, і 92-м з заправки. Економічна вигода в тому випадку перекривала потенційну шкоду, тому багато заливали низькооктановий бензин, всупереч рекомендаціям виробника.
92-й замість 95-го
Наша сеть партнеров Banwar
Сьогодні різниця в ціні між 92-м і 95-им становить близько 3 рублів. Тобто економія на одному баку становить приблизно 150 рублів. 1000 рублів вдасться заощадити тільки через 5 тисяч кілометрів. А 10 000 рублів - тільки через 50 тисяч кілометрів. За цей час на ремонт через неправильне палива можна витратити набагато більше.
Але що значить «неправильне паливо»? Неправильне - це те, що не допускається до використання заводом-виробником. Тобто, якщо у вас в інструкції або на лючке бензобака написано «не нижче АІ-95», 92-ий бензин буде неправильним для цієї машини, навіть не дивлячись на те, що по відчуттях машина їде нітрохи не гірше. І справа навіть не в тому, що мотор калибруется під певний вид палива. А в тому, що, якщо з мотором щось трапиться під час гарантії, на сервісі насамперед візьмуть на аналіз паливо. І якщо в баку виявиться не те, що рекомендував завод-виготовлювач, ні про яке гарантійному ремонті не може йти й мови.
Однак і тут є нюанси. Наприклад, один і той же французький мотор К4М під капотом Lada Largus вимагає виключно 95-й, а під капотом Nissan Almera, Renault Logan і Sandero може працювати на 92-му. Більш того, Renault навіть допускає короткочасну роботу двигуна на паливі з октановим числом 87 по дослідницькому методу, тобто навіть на неякісному 92-му мотор не помре.
Чому ж тоді тольяттинці так настійно рекомендують заливати в баки тільки 95-й? Інженери пояснюють це кращою економічністю, приемистостью і екологічністю. Плюс, іноді говорять про якийсь технологічний запас і перестрахування, мовляв, всі ми розуміємо, в якій країні живемо і яким бензином заправляємося. Тому якщо рекомендований 95-й, а в бак потрапить щось гірше, буде не страшно, а якщо буде рекомендований 92-й і в бак потрапить, щось гірше, то відповідати за поломку мотора по ідеї повинен буде завод-виготовлювач. Ось він і перестраховується.
І всеж. Крім бажання заощадити, багато водіїв, заливаючи 92-й замість 95-го, прикриваються тим, що в нашому 95-му занадто багато шкідливих присадок, а у 92-го хоч і нижче октанове число, він краще. Насправді чутки про огидному якості 95-го бензину занадто перебільшені. Так, він не ідеальний, але, якщо заправлятися на фірмових заправках, ніякого криміналу не буде.
Більш того, щоб ви розуміли, в Європі вже давним-давно немає ніякого 92-го. Тільки 95, 98, 100 та інші види палива. Так що, якщо у вас європейський автомобіль або автомобіль, який продається, в тому числі і в Європі, однозначним вибором буде 95-й. Навіть якщо на лючке або в інструкції допускається використання 92-го.
95-й замість 92-го
Якщо інструкція рекомендує заливати 92-ий, як, наприклад, на старих іномарках або вітчизняних Жигулях, то 95-й теж можна, нічого страшного не станеться. Але машина, як багато хто помилково думають, швидше не поїде.
95-й замість 98-го
Різниця в ціні між 95-м і 98-м уже відчутніша, тому (а ще тому, що 95-й все ще вважається основним видом палива сучасних бензинових машин в Європі) якщо інструкція допускає і те, і інше паливо, постійно можна заправлятися 95-м, а 98-ий заливати тільки в дуже спекотні дні. Чому? Справа в тому, що чим вище температура, тим більше ризик детонації, а з високооктанових паливом цей ризик зменшується.
А ось якщо для двигуна рекомендований виключно 98-й без будь-яких застережень, 95-м балуватися не варто - може погано скінчитися. Зазвичай 98-й рекомендують заливати в дуже сучасні мотори з високим ККД і складною електронікою. Ці мотори вкрай чутливі і вибагливі до якості палива, так що для них заміна 98-го на 95-й набагато більш чутлива, ніж заміна 95-го на 92-й в двигунах, які розраховані на 95-й. Я не кажу про те, що одноразова заливка в бак 95-го призведе до капітального ремонту двигуна, я говорю, що не можна постійно лити 95-й. Роблячи це, ви як би берете в борг у мотора - економите зараз, щоб потім витратитися на ремонт.
98-й замість 95-го і 92-го
Якщо є гроші і бажання заливати 98-й замість 95-го, можете сміливо це робити, нічого поганого не буде. У сучасних двигунах є системи, які адаптуються під паливо. А вище октанове число, на відміну від більш низького, майже для всіх машин нешкідливо.
Тепер кілька слів про користь 98-го бензину. Останнім часом і виробники, і заправки агітують лити в машини тільки 98-ий бензин (або навіть 100-й - вже є і такий). Чітких аргументів при цьому немає, лише нічим не підкріплені фрази, що 98-й, мовляв, краще і все тут. Я з цього приводу нічого не можу сказати, тому що ніяких експериментів і лабораторних дослідів не проводилось.
А з приводу чистячих присадок можу сказати тільки одне - якщо лити 98-й постійно, то так, мотор буде чистіше. А ось якщо заливати його зрідка, то можна зробити навіть гірше, відмивання якийсь великий шматок відкладень, який потім потрапить туди, де йому не потрібно бути.
Олександр Долгих
[ джерела ] джерелаhttp://svpressa.ru/auto/article/192790/ </ Div>Купивши автомобіль більше ніж за "мільйон" намагатися заощадити на бензині?
Але що значить «неправильне паливо»?
Чому ж тоді тольяттинці так настійно рекомендують заливати в баки тільки 95-й?
Чому?