Наша сеть партнеров Banwar
01.02.2017
VW Golf - 5-місний автомобіль німецького концерну Volkswagen AG, за німецькою класифікацією відноситься до компакт-класу, за формою кузова хетчбек. Виробляються з 1974 року. Гольф, прийшовши на заміну знаменитому Жуку, став найуспішнішою моделлю Фольксвагена і займає 3-е місце в списку найбільш продаваних автомобілів світу.
Сьогодні VW Golf, Golf Plus, Golf Sportsvan оснащують турбований бензиновими моторами 1.2 л TSI 110 л.с., 1.4 л TSI 125 л.с., 1.4 л TSI 150 л.с. або дизельним двигуном з турбіною 2.0 л TDI 110 к.с. Volkswagen Golf GTI оснащений бензиновим потужним двигуном 2.0 л TSI 220 л.с., а ще більше заряджений Volkswagen Golf R отримав 2.0 л TSI потужністю 300 к.с.
Розміри і ємність штатних батарей на моделі Фольксваген Гольф різних поколінь
VW Golf Mk 1 (1974-1983) бензин: 44-60Ач (245 * 175 * 190 мм), дизель: 70-77Ач (278 * 175 * 190 мм)
VW Golf Mk 2 (1983-1992) бензин: 44-60Ач (245 * 175 * 190 мм), дизель: 70-77Ач (278 * 175 * 190 мм)
VW Golf Mk 3 (1991-1998) бензин: 44-60Ач (245 * 175 * 190 мм), дизель, 2.8VR6: 70-77Ач (278 * 175 * 190 мм)
VW Golf Mk 4 (1997-2003) бензин: 44-60Ач (245 * 175 * 190 мм), дизель, 2.8л-3.2л: 70-77Ач (278 * 175 * 190 мм)
VW Golf Mk 5 (2003-2008) бензин: 55-60Ач (245 * 175 * 190 мм), дизель: 70-77Ач (278 * 175 * 190 мм)
VW Golf Mk 6 (2008-2012) на всі версії 74-77Ач (278 * 175 * 190 мм)
VW Golf Mk 7 (2012 -) на всі версії 74-77Ач (278 * 175 * 190 мм)
Штатне місце для акумулятора у Фольксваген Гольф з першого по четверте покоління під капотом, біля лівої фари. Починаючи з Гольфа Mk 5 і у всіх наступних поколінь, батарея розміщується під капотом поруч з перегородкою, що відокремлює моторний відсік від салону.
У VW Golf акумулятор знаходиться в теплоізоляційному чохлі або в пластиковому корпусі. Пластиковий захисний корпус дозволяє встановити батарею розміром 278 * 175 * 190мм ємністю 70-80 Ач.
Правила вибору акумулятора на VW Golf:
- підійде тільки акумулятор з правим "плюсом" (зворотна полярність);
- потрібно АКБ європейського стандарту 60-77 Ач;
- наявність нижнього бортика у акумулятора обов'язково - в Гольф батарея утримується за цей бортик кріпленням;
- для бензинових двигунів можна застосовувати батарею ємністю 60-64 Ач, розміром 245х176х190 мм. (70-80Ач, 278х175х190 мм)
- для дизеля потрібен більш потужний АКБ 278х175х190 мм, ємність 70-77 Ач
- max. розмір батареї для Гольфа 278х175х190 мм
Моделі акумуляторів для VW Golf:
TopCar Premium 60 Аh 600 A 242 * 175 * 190 гарантія 3 роки
А-Mega Standard 60Аh 540A 242 * 175 * 190 гарантія 2 роки
Exide Premium (EA640) 64Аh 640A 242 * 175 * 190 гарантія 3 роки
Exide Premium (EA770) 77 Аh 760 A 278 * 175 * 190 гарантія 3 роки
Exide Start-Stop AGM (EK700) 70Аh 760A 278 * 175 * 190 гарантія 3 роки
Varta Blue D24 60Аh 540A 242 * 175 * 190 гарантія 2 роки
Заміна акумулятора на Volkswagen Golf
зняття:
1. Віджимаємо затискачі блоку запобіжників і знімаємо його з кришки АКБ
2. Ключем «на 10» послаблюємо клеми: спочатку мінусову, потім плюсову і в тій же послідовності їх знімаємо.
3. подовжувачі з головкою «на 13» викручуємо гвинт кріплення.
4. Дістаємо кріплення.
5. Дістаємо стару АКБ.
установка:
1. Встановлюємо новий акумулятор.
2. Ставимо на місце кріплення.
3. подовжувачі з головкою «на 13» закручуємо гвинт притискної пластини.
4. Надіваємо клеми: спочатку "плюс", потім "мінус". Ключем "на 10" затягуємо гайки на клемах.
5. Ставимо на місце блок запобіжників і защелкиваем його на батареї.
Важливо! У деяких випадках тимчасове знеструмлення при заміні АКБ може заблокувати магнітолу. Потрібен код активації, щоб включити її знову. Нічого більш, ніж звичайний скид збережених значень в блоці управління, не відбувається. Через кілька годин експлуатації автомобіля нові дані будуть записані в оперативну пам'ять блоку управління.
Після знеструмлення з'являться "помилки" комп'ютера. Необхідно після заміни АКБ повністю підняти і опустити склопідйомниками скла. Також треба "навчити" кермо: на маленькій швидкості і обертати кермо від упору до упору. Помилки ESP скинуться після першої поїздки.
В автомобілях останніх поколінь зазвичай застосовується Intelligent Battery Sensor (IBS) - інтелектуальний датчик батареї (знаходиться на мінусовій клеми), який вимірює струми заряду (розряду), напруга, внутрішній опір і температуру акумулятора. Ці дані використовують блок управління електроустаткуванням і блок керування двигуном. У машинах з такою системою (точні функції залежать від конкретної версії програми управління виробника і т.п.) напруга в системі змінюється від 12,5 В до 14,6В в залежності від ступеня зарядженості АКБ і кількості включених споживачів енергії. При наборі швидкості система зменшує струм збудження в генераторі (дає більше потужності мотору), а при гальмуванні збільшує ( «безкоштовна» енергія тобто рекуперативного гальмування). Після запуску двигуна система плавно піднімає напругу в мережі. Контролюється споживання струму (наприклад, не вище 10А) при вимкненому двигуні. Якщо ЕБУ бачить втрату заряду АКБ нижче розрахункового значення, то відключить самостійно «небезпечний» споживач. Крім цього для АКБ система розраховує дані про стан заряду SOC в%, рівень зносу SOH в% і пускових можливостей SOF в%. Ці значення розраховуються на підставі даних, отриманих системою за певний час (початкові характеристики батареї потрібно «прописувати» в систему авто вручну, особливо якщо нова батарея відрізняється за параметрами від штатної). ЕБУ також автоматично відключить функцію старт-стоп, якщо батарея розряджена або має низьку функціональність. Також система може враховувати вік встановленої батареї (але це не точно).
Крім того, в авто останніх поколінь існує тенденція використовувати менш потужні стартера, що не вимагають потужних струмів прокрутки від батареї. Натомість поліпшені програми ЕБУ холодного і гарячого пусків мотора: включення запуску від 100-150 оборотів двигуна, контроль збагачення суміші по оборотам і температурі, положення РХХ, кут запалювання залежить від оборотів, зменшений час вприскування палива, многоіскровой режим роботи свічок на низьких оборотах двигуна.
Завжди встановлюйте в авто якісний брендовий акумулятор, підібраний за необхідними виробником характеристикам, а не по рекламних гасел продавців батарей.