Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Акуратна розточування каналів ГБЦ на 8 клапанів ВАЗ 2109

  1. Ресурсна база і реальний ефект
  2. Інструмент і планування процесу розточування
  3. Обробка колекторів
  4. Самостійна розточування впускних і випускних каналів ГБЦ ВАЗ 2109 на 8 клапанів: хід і нюанси процесу
  5. Короткі відомості про технологію розточення

Наша сеть партнеров Banwar

свердління Конструкція головки блоку циліндрів будь-якого ДВС передбачає наявність камери згоряння, клапанного механізму, відлитих магістралей, що підводять свіжу суміш і відвідних продукти згоряння свердління Конструкція головки блоку циліндрів будь-якого ДВС передбачає наявність камери згоряння, клапанного механізму, відлитих магістралей, що підводять свіжу суміш і відвідних продукти згоряння. Останні елементи, в свою чергу, стикуються з випускним і впускним колекторами.

Ресурсна база і реальний ефект

Точна розточування каналів в ГБЦ на 8 клапанів призводить до збільшення коефіцієнта наповнення циліндрів, помітно підвищуючи «віддачу» мотора при комплексному тюнінгу. Доопрацювання часто є логічним завершенням процесу збільшення робочого об'єму двигуна.

Операція переслідує такі цілі:

  • невелике збільшення діаметра;
  • видалення дефектних ливарних ділянок у вигляді припливів / уступів;
  • зміна макрогеометрії: корекція радіусів заокруглень;
  • поліпшення мікрогеометрії: полірування каналів.

Геометрія впускного і випускного колекторів спільно з відповідними магістралями в ГБЦ представляє форму впускного / випускного тракту. Неточна стикування або пропорційне невідповідність розмірів перетинів деталей, що з'єднуються автоматично веде до збільшення газодинамічних втрат. Крім того, прокладки в місцях з'єднання здатні внести свої негативні корективи.

Інструмент і планування процесу розточування

Як формотворного інструменту при обробці каналів служать:

  • кульові фрези, відкалібровані за необхідним діаметру розточки (31, 32, 29 мм);
  • набір шарошок;
  • наждачний папір середньої зернистості.

підготовка Нерідко народні умільці замінюють кульові фрези на альтернативний інструмент, виготовлений самостійно: на клапанах відповідного діаметру формується ріжучий площину підготовка Нерідко народні умільці замінюють кульові фрези на альтернативний інструмент, виготовлений самостійно: на клапанах відповідного діаметру формується ріжучий площину.

Допоміжними пристроями служать:

  • дриль;
  • шланг трохи меншого діаметру, ніж розточений канал;
  • штангенциркуль.

Спрощено план технологічного процесу розточування каналів в ГБЦ ВАЗ 2109 з 8 клапанами виглядає так:

  • тюнінг колекторів;
  • виставлення співвісності отворів колекторів і «голови»;
  • обробка магістралей ГБЦ;
  • доробка прокладок.

Обробка колекторів

Методика доопрацювання геометрії колектора передбачає два етапи:

  • досягнення необхідного діаметра фрезерної обробкою;
  • полірування тракту спеціальним пристосуванням (наждачний папір, закріплена на шлангу, що обертається за допомогою дрилі).

Ключова вимога - зберегти штатний розташування осі каналу і форму перерізів проточної частини.

зауваження:

  • перед расточкой колектора настійно рекомендується точно визначити взаємне розташування колекторів щодо ГБЦ (встановити два штифта);
  • діаметр отворів впускного трубопроводу допускається виготовляти на 1-1,5 мм меншим, ніж розмір відповідних вікон в «голові» (з цієї причини впускний колектор іноді і зовсім не обробляється);
  • отвори випускного колектора повинні бути рівними або більшими на 1-1,5 мм по відношенню до розмірів відповідних трактів головки блоку.

Самостійна розточування впускних і випускних каналів ГБЦ ВАЗ 2109 на 8 клапанів: хід і нюанси процесу

інструмент Нова геометрія живлять і очищають трактів в обов'язковому порядку повинна бути сосною з уже обробленими колекторами інструмент Нова геометрія живлять і очищають трактів в обов'язковому порядку повинна бути сосною з уже обробленими колекторами. Для цього слід зістикувати трубопровід з головкою блоку циліндрів і за рештою слідах відтворити необхідну геометрію.

До відома. Добре вважати задає колектором контур допоможуть відбитки від нанесеного на торець «голови» солідолу або пластиліну.

Розміри, що досягаються в процесі розточування каналів ГБЦ двигуна на 8 клапанів, такі:

  • впуск - 31-32 мм;
  • випуск - 29 мм.

Послідовність обробки тракту в голівці блоку наступна:

  • фрезерувати з боку колектора до втулки під клапан;
  • фрезерувати з боку камери згоряння (сідла під нові клапана вже повинні бути встановлені або розгорнуті рідні);
  • доробка геометрії шарошками різних конфігурацій;
  • шліфування випускних магістралей.

Перед виконанням операції слід звернути увагу на нюанси:

  • доведення впускних каналів наждачним папером проводити не потрібно: вади поверхні сприяють осадженню крапель бензину і подальшого його випаровуванню;
  • при обробці впускний магістралі четвертого циліндра неминуче буде розкритий канал маслосистеми, в який необхідно буде встановити спеціально виточену втулку;
  • при доопрацюванні слід з особливою обережністю ставитися до збільшення діаметра каналу (рекомендованого 32 і 29 мм категорично не рекомендується): високий ризик розкриття поруч проходить сорочки охолодження, що призведе до неможливості подальшої експлуатації тюнінгуемой «голови».

шліфування Увага шліфування Увага! «Завтуліваніе» ділянки в четвертому впускному каналі обов'язково в будь-якому випадку. Залишивши канал прикритим тонкою алюмінієвою стінкою (розточування на діаметр менше 32 мм), екстрений прорив каналу під тиском масла на працюючому моторі неминучий.

Остаточно на торець ГБЦ встановлюється прокладка і проводиться її доопрацювання. З расточкой каналів ГБЦ дев'ятки прийнято поєднувати заміну всіх 8 клапанів на аналоги збільшеного розміру зі збереженням співвідношення: діаметр впускного клапана - 0,75 від діаметра випускного. У більшості випадків застосовується пара 39-34 мм; допускається до 41-34 мм. Фаски клапанів і сідел (вже розгорнутих або встановлених нових) підлягають доопрацюванню.

Короткі відомості про технологію розточення

  • Застосовуваний інструмент - кульові фрези підходящого діаметра (31-32, 29 мм), шарошки, наждачний папір.
  • Нюанси виконання - обробка має місце бути тільки після розточення колекторів і тільки по фасонного контуру, який виходить після попередньої стиковки.
  • Основні операції - фрезерування всіх каналів з боку колектора і камер згоряння з наступним шліфуванням тільки випускних.
  • Витримуються розміри: впуск - 31-32 мм; випуск - 29 мм.
  • Підводні камені - у впускному каналі четвертого циліндра розкривається маслоканал, що підлягає «завтуліванію»; сорочка охолодження пролягає досить близько і при перевищенні розмірів може бути розкрита (відновленню така ГБЦ не підлягає).

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов