Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Алейш Еспаргаро: Віньялес приховував рівень Suzuki

Наша сеть партнеров Banwar

Алейш Еспаргаро поміняв одну заводську команду на іншу, але погана карма залишилася при ньому. Попередній чемпіонат пройшов невдало, так як іспанцеві не вдалося домогтися успішного переходу з шин Bridgestone на шини Michelin. Тим часом результати його сокомандніка Маверік Віньялес, навпаки, піднялися, і команда Suzuki Ecstar не продовжила контракт Еспаргаро.

У поточному році рішення відпустити Алейша вже виглядає менш розумним. І Андреа Іанноне, і тим більше Алекс Рінс, напевно, із задоволенням погодилися б на ті результати, які показував # 41. Іспанський гонщик пояснив порталу Motociclismo, що справа швидше не в його невдачах або невдачах нових пілотів Suzuki, а в стилі пілотування Маверік, який водив байк абсолютно по-своєму, надаючи йому образ більш сильного мотоцикла, ніж насправді.

Зараз Алейш водить Aprilia - мотоцикл з іншими пріоритетами в конструкції, але з дуже близьким потенціалом. Гонщик провів на ньому достатньо часу, щоб порівняти зі своїм попереднім, і таке порівняння він провів в цій розмові.

Як ти зустрів початок цього сезону?

Фізично добре як ніколи. Це єдина річ, яку можна контролювати. Правда в тому, що я ніколи не тренувався по стільки годин. Мета була в тому, щоб стати струнким як ніколи, адже «Апрілія» - це дуже важкий байк, і за це він платить разгонами. Загалом, я все переклав на свою частину. З іншого боку, я почав з великим ентузіазмом, з морем позитивної енергії.

Чому ти провалив 2016 й?

Я не зміг пристосуватися до Michelin. Suzuki був створений під передню Bridgestone, яка була дуже гарною. У перший рік Suzuki не був конкурентним байком, він не їздив [швидко], а ми були поруч. Це тому що у нього попереду був великий зачіп, і можна було користуватися передком.

Мені здається, шини приховували проблеми мотоцикла. Коли я намагався жорстко гальмувати з «Мішлен», мотоцикл не тримав напрямок, було неможливо повернути. Я їм казав, що байк нестійкий на вході в поворот, що неможливо гальмувати на вході. Я робив все що міг, щоб адаптуватися, тому що все треба було робити навпаки.

Чи був в цьому фактор Віньялес?

Само собою. Схоже, у Іанноне і Рінс та ж проблема, що була у мене. Маверік - єдиний їздець на решітці, або один з небагатьох, хто сильніший працює газом, тому що він гальмує на випрямленном байці, і відкриває газ, коли нахиляє його. На треку з маленьким зацепом це дає більшу різницю. Маверік був дуже хороший на «Сузукі», але я ніяк не міг адаптуватися під такий стиль їзди.

Самокритика була?

Вважаю за краще думати, що це з моєї вини. Зрештою, Маверік був швидким на те байці, і значить, був спосіб швидко їздити на байку. Навіть якщо це була протилежність моєму стилю, спосіб був. Якщо до кінця року Іанноне і Рінс не зможуть переломити ситуацію і продовжать падати з переду кожен раз, коли тиснуть, я трохи заспокоюся, адже це означатиме, що так водити цей байк було неможливо.

За філософії Aprilia сильно відрізняється від Suzuki?

Само собою. У роботі з неяпонськими інженерами є хороші моменти і не дуже хороші. Взаємодія пряміше, і компоненти з'являються швидше, але японці працюють по-іншому, більш методично, і ймовірно, з більшою конкретикою. А у «Апрілії» важлива штука в тому, що в прем'єр-класі вона ніколи не була попереду - так, як «Сузукі» була, - і ти бачиш надію, бажання, і це окрилює.

Чого не вистачає, щоб бути попереду?

Здебільшого, двигуна і розгону. А потім - спритності, тому що при такому великому вазі сильна інерція. Як це і буває, завжди складно знайти компроміс, тому що «Сузукі» - самий моторний байк з усіх, які я коли-небудь водив, і тому він був дуже нестійким. Головне - скинути вагу, додати потужності двигуну і спритності.

У нього є щось спільне з ART, який ти пілотував в 2012 і 2013 роках?

Нічого. Насправді, та «Апрілія» більше схожа на «Сузукі», тому що її було дуже легко водити, була дуже коротка база. Пам'ятаю, у неї попереду був сильний зачіп, але правда ще в тому, що з передньої «Бріджстоун» таке відчуття давали все байки. Цей байк мені більше нагадує Forward Yamaha - повільні реакції, тяжкість, але більше стійкості на поворотному вході.

Багато думав перед підписанням з Aprilia?

Боявся трохи, чесно, бо не дуже вірив в проект, але з часом думка змінилася. До підписання я часто зустрічався з [директором Aprilia Racing] Романо Альбезіано, і він мене переконав. У мене прекрасна підтримка, ми розвиваємося, і якби мені тоді хтось сказав, що ми будемо там, де ми є, я б [відразу] підписався.

Ти думав про перехід в світовій Супербайк?

Доволі багато. Насправді, в SBK ми розмовляли з кількома заводами на кшталт «Кавасакі» та «Ямаха». Коли питання обговорювалося, у мене був жорсткий спад, але мені 27, і у мене ще багато речей тут не зроблено.

Коли питання обговорювалося, у мене був жорсткий спад, але мені 27, і у мене ще багато речей тут не зроблено

Як ти зустрів початок цього сезону?
Чому ти провалив 2016 й?
Чи був в цьому фактор Віньялес?
Самокритика була?
За філософії Aprilia сильно відрізняється від Suzuki?
Чого не вистачає, щоб бути попереду?
У нього є щось спільне з ART, який ти пілотував в 2012 і 2013 роках?
Багато думав перед підписанням з Aprilia?
Ти думав про перехід в світовій Супербайк?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов