Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Audi A4, Mercedes C200: Зустрічаються два українці ...

  1. По одягу?
  2. матчастину
  3. характер
  4. Друзі-сусіди

Наша сеть партнеров Banwar

Обидва автомобілі відносяться до преміум-сегменту європейського D-класу Обидва автомобілі відносяться до преміум-сегменту європейського D-класу. Крім Audi A4 і Mercedes C-Klasse, в цій ніші є ще один непримиренний суперник - BMW 3-ї серії. Але в сьогоднішньому протистоянні йому не знайшлося місця - завадила баварська «прописка». А ось Audi - в деякому роді житель заходу нашої країни, адже продаються в Україні A4 збирають на підприємстві «ЕвроВІП», яке базується на виробничих площах заводу «Єврокар» в селі Соломоново, що в Закарпатській області. Mercedes же можна назвати південцем, адже його збірка проводиться на одному із заводів ЗАТ «ЗАЗ» - ГРП «Іллічівський завод автоагрегатів», який розташований в портовому місті Іллічівську, в годині їзди від Одеси. На обох підприємствах машини проходять повний цикл післязбирального контролю якості на спеціальній лінії і в ходових випробуваннях. Так що обидва седана в однаковій мірі можна назвати «українцями».

По одягу?

Вигляд цих машин нам вже добре знайомий. Mercedes C-Klasse вийшов на ринок в 2000 році, а кілька місяців тому був проведений рестайлінг моделі. Але наш екземпляр ще дорестайлінговий.

Дизайн Audi розробили ще в 2001 році. До речі, в кінці осені її зовнішність зміниться, так що зараз цю машину можна купити в хорошій комплектації і за прийнятною ціною.

Салон Audi здається трохи ширше, ніж Mercedes'а, насправді ж їх ширина однакова - 1400 мм. Таке враження створюється завдяки обробці салону Audi кремовою шкірою, що візуально робить його більш просторим. Центральна консоль і трансмісійний тунель у Mercedes дещо ширше, внаслідок чого крісла розташовані ближче до дверей, а тому місця для ліктів залишається трохи менше.

На задньому ряду обох машин однаково просторо. У С-Кlasse є додаткові повітроводи, які розміщені на тунелі між передніми сидіннями. Для поїздок вп'ятьох обидва авто не дуже зручні - середньому пасажирові заднього ряду буде заважати трансмісійний тунель. У заднеприводном Mercedes там проходить кардан (до речі, існує версія з усіма провідними колесами - 4-Matic). Але звідки ж тунель у Audi, адже машина передньопривідна ?! Все вірно, просто кузов уніфікований з повнопривідною версією quattro, у якій в тунелі проходить привід на задні колеса.

Проте чи вистачить ніжитися на задніх кріслах - пора знову за кермо. Водійські крісла обох автомобілів оснащені регулюванням висоти. Але якщо в Audi вона механічна, то в Mercedes висота крісла і нахил спинки регулюються за допомогою електроприводу.

Комбінація приладів в Audi дуже інформативна і чітка. Створюється враження, що вона зроблена за принципом «Ви повинні бути в курсі всього»: великі кільця спідометра і тахометра, з боків від них - датчики рівня палива і температури охолоджуючої рідини, а в самому центрі - інформаційне табло.

Конструктори ж Mercedes швидше керувалися принципом «Вам нема чого знати зайве». Менша кількість подразників допомагає водієві більше уваги приділяти дорозі. У комбінації приладів головне місце займають спідометр і великий інформаційний дисплей. З боків - дуги шкал: зліва - тахометра, праворуч - рівня палива. Температура охолоджуючої рідини виводиться на дисплей. До речі, на екран одночасно можна вивести чотири важливих показника - середня витрата палива, добовий пробіг, середню швидкість і час в дорозі з моменту старту.

матчастину

Силові агрегати обох машин оснащені системами впуску з примусовою подачею повітря. Але у кожного з виробників свій підхід. Audi оснащується турбіною, яка приводиться в дію потоком вихлопних газів. В арсеналі ж Mercedes компресор c механічним приводом. На стороні машини з трипроменевою зіркою на капоті багаті технічні традиції (компресорні мотори Mercedes випускає з кінця 20-х років минулого століття). Потужність двигунів однакова - 163 л. с., а крутний момент у Mercedes на 5 Нм більше.

Ну, з матчастиною ніби все ясно. Тепер про головне - темперамент, який забезпечують машинам ці мотори.

характер

Розгінна динаміка Audi дещо краще, ніж у Mercedes: «сотню» вона набирає на 0,7 секунди раніше. Однак відчуття більш динамічного прискорення створюється за рахунок підхоплення з 3000 об / хв.

Технічні дані і графік зовнішніх швидкісних характеристик свідчать про те, що мотор A4 повинен тягнути рівніше в ширшому діапазоні оборотів. Але при їзді в міських умовах Audi змушує частіше орудувати важелем 5-ступінчастою механічною КПП, так і на додавання газу на високій передачі реагує менш охоче, ніж Mercedes.

А ось «мерседесовский» мотор підкуповує своєю напористістю. До того ж шість ступенів КПП допомагають підібрати передавальне число, яке ближче до оптимального в даний момент, але частіше за все в цьому немає необхідності. Двигун дуже тяговит - справно розганяє машину практично з холостих обертів і рівно, впевнено «штовхає» її. Чи шкодуєте, що цей автомобіль не оснащений АКПП? А навіщо вона потрібна, якщо вже з 55 км / год мотор на 6-й (!) Передачі розганяє машину без будь-яких вібрацій і перевантаження? Саме силовий агрегат можна назвати одним з найбільш істотних переваг C200 Kompressor.

У свою чергу, застосування заднього приводу в Mercedes дещо ускладнює завдання водієві. Благо система стабілізації курсової стійкості ESP постійно «на чеку». При старті вона сама відсікає «зайвий» хід педалі газу, а в повороті на мокрій дорозі притримує вже почали було зриватися задні колеса. З іншого боку, темпераментний мотор в поєднанні із заднім приводом може доставити масу задоволення - звичайно, при правильному зверненні. Часом непросто втриматися від того, щоб не відключити електронну «вуздечку». І ось проходимо небезпечний поворот з «забеганием» корми, а на мокрому асфальті радіус розвороту - і без того невеликий - стає зовсім мінімальним. Досить вивернути кермо в потрібну сторону і натиснути на газ, а потім в певний момент його відпустити, і машина розгортається на місці. Дитинство? Так. Приємно? Ще б!

Audi куди стриманіше. Навіть на слизькому покритті керувати машиною дуже легко. Втім, тут теж є ESP, строго стежить за поведінкою машини. Однак при її відключенні зберегти контроль над Audi досить просто.

У русі А4 демонструє хорошу енергоємність і «сбітость» ходової. У той же час відчувається, що підвіска налаштована під швидку їзду, і на деяких нерівностях автомобіль все ж струшує. «Мерседесовских» ж підвіска демонструє рідкісне поєднання комфорту і динаміки. Вона відмінно справляється з поганими дорогами, забезпечуючи високу плавність ходу.

При швидкісному маневруванні підвіски як Audi, так і Mercedes практично однаково впевнено утримують машини. Відмінність, мабуть, лише в тому, що у Mercedes крен кузова трохи більше.

Чіткість роботи і виразність зворотного зв'язку гальм краще у Audi. Педаль гостро і точно відгукується на натискання, і уповільнення відбувається дуже впевнено. Втім, це не означає, що гальма Mercedes заслуговують осуду. Ні в якому разі. За кермом цього автомобіля я ні разу не міг поскаржитися на брак їх ефективності. Мова про інше. Просто для досягнення однакового результату в Mercedes доводиться працювати педаллю енергійніше і рішучіше, ніж в Audi.

До речі, це стосується всіх органів управління Mercedes. Купуючи такий автомобіль, коштує не поскупитися і замовити підсилювач рульового управління зі змінною продуктивністю (параметричний). Адже звичайний гідропідсилювач тугий. Втім, до нього швидко звикаєш. До того ж в C-Klasse кожен перемикач або орган управління вимагає певного зусилля.

У місті, де постійно виникає необхідність в маневруванні, за кермом Audi простіше. Адже рульове управління цього авто оснащене електромеханічним підсилювачем зі змінним зусиллям: на малих швидкостях кермо можна крутити буквально одним пальцем, з ростом же швидкості він наливається опором. Та й взагалі машина менш вимоглива до водія.

Друзі-сусіди

Незважаючи на те, що машини перебувають в одній класової і ціновій ніші, орієнтовані вони на зовсім різних людей. Той, хто любить легкість і передбачуваність, безсумнівно оцінить переваги машини з чотирма кільцями на гратах радіатора. У Mercedes C200 Kompressor безліч своїх достоїнств: чудова підвіска і відмінний мотор - найважливіші серед них. Та й зірка з трьома променями, що вінчає капот Mercedes, діє заворожуюче - для багатьох це теж дуже важливо.

наш експертнаш експерт

Сергій Лук'янчук   Директор центру вищої водійської майстерності «Енергія руху» Сергій Лук'янчук
Директор центру вищої водійської майстерності «Енергія руху»

Audi створює враження більш дружнього автомобіля. Він підкуповує простотою і легкістю в управлінні. Кермо і педалі не вимагають докладання зусиль, так що машина дозволяє легко маневрувати. Гальма - дуже гострі, і ABS не поспішає зі своїм втручанням.

Хоча підвіска Audi жорсткіша, ніж в Mercedes, при швидких маневрах (проходженні «змійки») машини тримаються однаково впевнено.

Mercedes відрізняється більш статечним і солідним поведінкою. Його кермо важкуватий, що дає про себе знати як при швидкому рулюванні, так і просто на парковці. У той же час машина з трипроменевою зіркою на капоті може похвалитися відмінним мотором, який відмінно тягне у всьому діапазоні і забезпечує хорошу динаміку, і дуже комфортною підвіскою.


Audi


Mercedes

міжрегіональне змагання

Пора розставити всі крапки над «i» Пора розставити всі крапки над «i». Audi виявилася легшою в керуванні машиною. Тут доводиться активніше крутити мотор, але при цьому не треба докладати особливих зусиль до управління. Такий автомобіль підійде молодим і енергійним людям, хороший він і в ролі сімейного авто.

C-Klasse виконаний в стилі марки. Його підвіска дуже комфортна і перетворює все дороги в відмінний автобан. Особливо варто відзначити неймовірно тяговітий мотор, який створює ілюзію того, що під капотом двигун куди більшого обсягу, ніж 2,0 л. Потужний мотор і задній привід - поєднання, яке гідно оцінять любителі спортивного стилю їзди. Втім, машина, що заслужила п'ять зірок EuroNCAP, підійде і на роль сімейного авто.

Результат випробувань EuroNCAPAudi A4Mercedes C

Зірок 4 5 Балів при лобовому зіткненні 12 14 Балів при бічному зіткненні 18 17 Загальна кількість балів 30 33 * * Додано два бали за нагадування про непристебнутий ремінь у водія і пасажира Кліренс + 20 мм + 27 мм Адаптація паливної системи до низькоякісного палива + + Захист картера двигуна + + Тих. рідини для низьких температур + + Роздільний клімат-контроль + + Підсилювач керма + + Подушки безпеки 6 6 ABS + EBD + + ESP + + Ц / з з д / у + + Ел. склопідйомники + + Ел. привід і обігрує. дзеркал + + Ел. привід регулювань сидінь - + Протитуманні фари + + Фари ксенон біксенон Аудіосистема + - Кож. обшивка керма і Рич. КПП + + Шкіряне оздоблення салону + - Легкосплавні колісні диски R16 R16 Омивач фар - + Круїз-контроль - + Оздоблення деревом + + Підігрів передніх сидінь + - Тип кузова седан Дверей / місць 4/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4586 / 1772/1427 4526/1728/1426 База, мм 2648 2715 Колія передн. / задня, мм 1522/1522 1505/1476 Кліренс, мм 140 160 Маса спорядж. / повн., кг 1390/1940 1490/1970 Обсяг багажника, л 460 455 Обсяг бака, л 70 62 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. / турбо бенз. з розпод. впр. / компресор Расп. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 5 R4 / 4 Обсяг, см куб. 1781 1796 Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 120 (163) / 5700 120 (163) / 5300 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 225/1950 - 4700 230/2500 - 4800 Трансмісія Тип приводу передній задній КПП мех. 5-ст. хутро. 6-ст. Передавальні числа КПП 1-я 3,778 4,460 2-я 2,176 2,610 3-тя 1,429 1,720 4-я 1,092 1,250 5-я 0,838 1,000 6-я - 0,840 Задня 3,444 4,06 Головна передача 3,700 3,270 Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Неза. Підсилювач керма електрогідр гідро 205/55 R16 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 228 230 Розгін 0 - 100 км / ч, з 8,6 9,3 Расх. траса-місто, л / 100 км 6,4 - 11,3 7,0 - 14,3 Гарантія, років / км 2 / без обмеж. проб. 3 / без обмеж. проб. Періодичність ТО, км 15000 20000 * Вартість ТО, грн. 1000 800 Ціна тест. авто, євро 29990 30122 Ціна баз. версії, євро 26733 27300 * До 20000 км в залежності від показань бортового комп'ютера самодіагностики ASSYST

Андрій Волощенко
Фото Сергія Кузьмича

Редакція дякує «Автомобільну групу« Віпос »і Парк тестових автомобілів корпорації« Укравто »за надані на тест автомобілі

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

По одягу?
По одягу?
Але звідки ж тунель у Audi, адже машина передньопривідна ?
Чи шкодуєте, що цей автомобіль не оснащений АКПП?
А навіщо вона потрібна, якщо вже з 55 км / год мотор на 6-й (!) Передачі розганяє машину без будь-яких вібрацій і перевантаження?
Дитинство?
Приємно?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов