Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Audi R8: І він бика став молодшим братом

  1. сильна музика
  2. Брязкіт і рикання
  3. ефект магніту
  4. на громадянці

Наша сеть партнеров Banwar

Будь на моєму місці фотограф, його б картина не вразила

Будь на моєму місці фотограф, його б картина не вразила Будь на моєму місці фотограф, його б картина не вразила. Порожні трибуни автодрому Гоккенгаймринг, жорстке контрастне сонце і тіні від боксів. Але мені не потрібен гарний фон. Я бачу інше - марево розігрітого повітря навколо гальмівних механізмів і над моторами. Чую потріскування остигаючих вихлопних систем. Та й сама Audi R8 - це скульптура. Ще б пак, як там не є прямий родич Lamborghini Gallardo. Хоча і не такий екстремальний. Але при цьому набагато більш спортивний, ніж багато інших представників «братства чотирьох кілець».

сильна музика

Грані кузова «Ламбо» в інтерпретації алюмінієвої «ер вісім» заокруглені, але компоновка збережена. Правда, за спиною водія і єдиного пасажира не 520-сильний 5,0-літровий V10, а 420-сильний V8, зроблений на базі 4,2-літрового мотора Audi RS4.

Є навіть щось чарівне в тому, що над треком поки висить тиша. Скоро її підірве рев моторів.

Посадка дуже низька, але зручна. Спортивне кермо з випрямлення внизу ободом, розмічені до 9000 об / хв і 350 км / ч тахометр і спідометр, а також алюмінієвий важіль КП - ось основні «інструменти» драйвера. Він знаходиться в своєрідному кокпіті, утвореному спадаючим з козирка щитка бортиком. Все, що другорядне, - за його межами.

Можливо, пересувайся на цій машині по маршруту «будинок - робота - дім» (хоча уявити це важко), я міг би сказати, наскільки мені сподобалася опционная (2018 євро) аудіосистема Bang & Olufsen з 12-у динаміками і «сабом». Але сьогодні мій слух пестить «пісня» «вісімки» за спиною. Вона починається з низького баритона і поступово змінюється фальцетом, коли стрілка тахометра підлітає до 8000 об / хв. Тембр «голосу» змінюється дуже легко і швидко, але без вибухової різкості. Так само, як і повадки мотора.

Тяга наростає плавно і впевнено, і її запасу вистачає в будь-який момент. Хоча максимальна віддача відбувається на 7800 об / хв., Більш ніж 4,5-кілометрове кільце Гоккенгаймринг можна легко, але спокійно проїхати на одній лише третій передачі. Мотор не «захлинеться» в повільній шпильці і тільки на довгих прямиках «зажадає» вищу передачу.

Брязкіт і рикання

Для початку вибрав машину з механічною 6-ступінчастою КП. Така трансмісія буде менш популярна у покупців, але мені цікаво - адже подібний механізм з «відкритою» коробкою застосовується в Ferrari і Lamborghini. Як патрон в патронник, «вганяю» чергову передачу. Затворний брязкіт ніби обриває рев мотора, щоб він тут же «відстріл» наступним етапом. Це я зачіпаю важелем металеві зуби направляючої пластини при різкому, агресивному перемиканні. Класно, немов працює гоночна «секвенталка».

Не скажу, що трансмісія R-tronic мені сподобалася менше. У чомусь вона навіть зручніше. Виграш в економічності в наявності, а в динаміці програшу немає. Щоб не нарікати на якусь задума КП в звичайному автоматичному режимі, відразу переходжу в ручний. Коробка дозволяє міняти щаблі поштовхом важеля. Але те ж саме зручно робити підрульовими перемикачами. Ще гостріше працює R-tronic в спортивному режимі. Однак пік емоцій навіть не на розгоні, а перед крутим віражем. Коробка розлючено «гаркає» перегазовками при кожному включенні «зниженою». Ну прямо болід Формули-1! Гальма дозволяють дуже ефективно «гаситися» перед віражем. Але сильно збивати темп і не доводиться.

ефект магніту

Надані нам Audi R8 виявилися на опціонних 19-дюймових колісних дисках, на які «намотаний» тонкий шар гуми - 235/35 спереду і 295/30 ззаду. Повний привід, чудова підвіска і широченні низькопрофільні шини дозволяють дуже впевнено проходити віражі. Електромагнітна система амортизації Audi magnetic ride, випробувана на сучасних версіях Audi з літерою «S», постійно вирішує, які з чотирьох амортизаторів «подужати». Її суть в тому, що в масло амортизаторів домішали металеві частинки, які під дією магнітного поля змінюють в'язкість масла, а значить, і жорсткість амортизаторів. Вони працюють в спортивному і звичайному режимах, які легко вибрати кнопкою біля важеля КП - на "механіці" окремої, а на R-tronic - разом з відповідним режимом коробки.

На рівному полотні трека різниця в жорсткості амортизаторів непомітна. На високій швидкості підвіска в будь-якому випадку приголомшливо тримає машину, але не забиває жорстку гребінку поребриків в ребра.

Тяга на «передку» є завжди, але задньопривідні звички у «ер восьмий» переважають. Вискомуфта, що відповідає за підключення передніх коліс, може віддати їм всього лише від 10 до 35% крутного моменту. Audi R8 з включеною системою стабілізації дозволяє лише невеликий провал задньої осі. При бажанні пройти віраж в красивому заметі електроніку можна відключити. Але навіть в цьому випадку, щоб зірвати машину в занос, її треба спеціально спровокувати, що зробити не так вже й просто. Продумана аеродинаміка днища і піднімається задній спойлер як магнітом притягують машину до землі, і R8 непохитно стоїть на траєкторії. Але, як в черговий раз повторив інструктор, закони фізики не в силах скасувати навіть фахівці Audi quattro GmbH. І якщо не хочете втратити машину в віражі, бажання повинні збігатися з можливостями.

на громадянці

Audi R8 приголомшливий автомобіль. У нього є ім'я, запозичене у найуспішнішого спорткара в історії автогонок - спортпрототипа, який в 2000-2005 рр. 5 раз перемагав у «Ле Мані» і 77 - в інших багатогодинних гонках. Є зовнішність і компоновка справжнього спортивного автомобіля. При цьому «ер вісім» більш тихий, спокійний і поступливий, ніж його соплатформенний «бичок» Gallardo. Є багатий рівень оснащення. А тому свого покупця він знаходить і за 144 804 євро - такий мінімум призначений в Україні за Audi R8 з механічною трансмісією, і 154 940 євро (версія з R-tronic). При квотою 15 машин в рік вже продано 5 авто і замовлено 18, так що багатьом бажаючим мати Audi R8 доведеться почекати. Ось тільки до такої машини треба б ще і трек прикупити. Інакше де ще можна оцінити всі принади «ер восьмий»?

Audi R8Конкуренти  Porsche 911 Carrera 4S  Spyker C8 Laviolette  Lamborghin i GallardoЗагальні дані
Audi R8Конкуренти
Porsche 911 Carrera 4S
Spyker C8 Laviolette
Lamborghin i GallardoЗагальні дані

Тип кузова купе купе купе купе Дверей / місць 2/2 2/2 + 2 2/2 2/2 Габарити, Д / Ш / В, мм 4430/1900/1250 4427/1852/1300 4185/1880 / 1 245 4300/1900/1165 База, мм 2650 2350 2575 2560 Колія передн. / задн., мм 1630/1595 1485/1510 1400/1580 1620/1590 Кліренс, мм н. д. н. д. н. д. н. д. Маса споряджена / повна, кг 1560/1860 1475/1875 1275 / н. д. 1430/1800 Об'єм багажника, л 100 105 н. д. 110 Обсяг бака, л 75/90 67 75/100 90 Двигун Тип бенз. з непоср. впр. бенз. з розпод. впр. бенз. з розпод. впр. бенз. з розпод. впр. Роз. і кво цил. / кл. на цил. V8 / 4 Н6 / 4 V8 / 4 V10 / 4 Обсяг, см куб. 4163 3824 4172 4981 Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 309 (420) / 7800 261 (355) / 6600 298 (405) / 7000 382 (520) / 8000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 430/5500 400/4600 480/3400 510/4250 Трансмісія Тип приводу пост. повний пост. повний задній пост. повний КП 6ст. хутро. / 6ст. напівавт. 6ст. хутро. 6ст. хутро. 6ст. хутро. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. вент. диск. вент. / диск. вент. диск. вент. / диск. вент. диск. вент. / диск. вент. Підвіска передня / задня неза. / Неза. неза. / неза. неза. / неза. неза. / неза. Підсилювач Шини передн. / Задн. 235/35 R19 / 295/30 R19 235/35 R19 / 295/30 R19 225/40 ZR18 / 235/35 ZR18 235/35 ZR19 / 295/30 ZR19 Експлуатаційні показники Максим. швидкість, км / год 301 288 300 315 Розгін 0-100 км / ч, з 4,6 4,8 4,5 4,0 Расх. трассагород, хутро. / Rtronic, л / 100 км 10,2-22,1 / 9,620,4 8,5-17,5 10,0-20,0 12,4-24,8 Гарантія, років / км 3 / без огр. проб. 2 / без обмеж. проб. н. д. н. д. Періодичність ТО, км н. д. 15000 н. д. н. д. Вартість ТО, грн. н. д. 1600 н. д. н. д. Мін. стоїмо. грн. * 999191 864539 н. д. н. д.

Резюме «Автоцентру»

Прекрасна поведінка на дорозі   Високий рівень оснащення   виразний дизайн   Потужний і еластичний двигун   Грамотна робота КП R-tronic Прекрасна поведінка на дорозі
Високий рівень оснащення
виразний дизайн
Потужний і еластичний двигун
Грамотна робота КП R-tronic

У нашій країні складно використовувати весь потенціал машини У нашій країні складно використовувати весь потенціал машини

Представлений в трьох кузовах: купе, кабріолет і тарга. Є два невеликих сидіння другого ряду. Мотор розташований ззаду - це легендарна оппозитная шістка. Існують модифікації з механічною або автоматичною коробкою Tiptronic S. Самий «нешкідливий» з «Спайкер» оснащений схожим з «ер восьмий» мотором, який також розташований в базі перед задньою віссю. Автомобіль виділяється своїм дизайном. Привід тільки задній. Крім купе, можна вибрати відкриту версію Spyder. Незважаючи на загальну з Audi R8 платформою, покупців з ним не ділить. Всетаки «Ламбо» залишається більш агресивною машиною - різкою, вибуховою, динамічною. Більше нагадує гоночний болід. Пропонується також з кузовом родстер. Представлений в трьох кузовах: купе, кабріолет і тарга

тренувальний день

Audi SportCar Experience (ASCE) - одноденні курси екстремального водіння на спортивних автомобілях Audi, які організовуються для VIP-гостей Audi AG і журналістів Audi SportCar Experience (ASCE) - одноденні курси екстремального водіння на спортивних автомобілях Audi, які організовуються для VIP-гостей Audi AG і журналістів. Програма розроблена на базі постійно діючої вже протягом 25 років школи Audi Driving Experience.

Змінюються країни, гоночні треки, люди. Але не змінюється суть тренінгу. Вона в тому, щоб прищепити автомобілістам навички швидкої їзди і підвищити рівень їхнього професіоналізму. А це і правильна посадка за кермом, і грамотна побудова траєкторії, і вміння ефективно гальмувати, і використання потенціалу машини. А він не малий. Адже для тренінгу компанія виставляє кращі зразки, підготовлені спортивним підрозділом Audi quattro GmbH. Цього разу нам були запропоновані «заряджені» седани люкс-класу Audi S8, новітні купе Audi S5 і среднемоторная спорткари Audi R8. Захід проходить під суворим наглядом відомих гонщиків і інструкторів. В цьому році ми відвідали ASCE на автодромі Гоккенгаймринг.

Нас відразу попередили, що час відсікати ніхто не буде і в «Ле Ман» виступати за заводську команду Audi нас не відправлять. Почнеш «хуліганити» на трасі - мити підлогу в боксах, звичайно, не змусять, але всю групу можуть закликати на піт-лейн або просто знизити швидкість руху по кільцю. А це дуже жорстке покарання, повірте. Адже Гоккенгаймринг, якому в цьому році виповнилося 75 років (!), Ділить з легендарним Нюрбургринзі право приймати Гран-Прі Європи в Чемпіонаті світу в класі Формули-1. І промчати по трасі, де перемагали Нікі Лауда, Алан Прост, Нельсон Піке, Айртон Сенна, Міхаель Шумахер і інші великі гонщики, вдається далеко не кожному. Так навіщо псувати свято? Адже «пройняти» по трасі нам пропонують на повнопривідних машинах з моторами потужністю від 355 до 450 л. с.!

с

Дмитро Чабан
Фото автора та Audi AG

Редакція дякує Автомобільну групу «VIPOS» за надану можливість взяти участь в ASСЕ

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Інакше де ще можна оцінити всі принади «ер восьмий»?
Так навіщо псувати свято?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов