Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

AUTO-Consulting: ГАЗ-24 "Волга": улюблений лімузин радянської партноменклатури- Авто блог

Наша сеть партнеров Banwar

Виповнилося 45 років з того дня, як конвеєр Горьковського автозаводу був повністю відданий під випуск нової 24-ї "Волги". 15 липня 1970 року запуск у виробництво новинки стався в унікальний для автопрому СРСР спосіб - без зупинки і паралельно із завершенням виробництва "старої" ГАЗ-21.

15 липня 1970 року запуск у виробництво новинки стався в унікальний для автопрому СРСР спосіб - без зупинки і паралельно із завершенням виробництва старої ГАЗ-21

По конвеєру ГАЗ-24 почала рухатися слідом за "двадцять першою" і до кінця дня повністю її замінила. Завод ГАЗ перейшов на нову модель, яка стала для нього цілою епохою. А сама ГАЗ-24 - автомобілем-легендою. Але назвати ГАЗ-24 спадкоємицею "Волги" з оленем на капоті, язик не повертається. Це був абсолютно інший автомобіль, який спочатку замислювався, як молодший брат урядової "Чайки" ГАЗ-13. Може саме тому 24-я "Волга" довгий час була недоступною і такої жаданої для радянських автолюбителів.

Може саме тому 24-я Волга довгий час була недоступною і такої жаданої для радянських автолюбителів

15 липня 1970 року вважають офіційною датою народження "Волги" ГАЗ-24. Але непроста історія цієї моделі почалася значно раніше. Роботи над принципово новою "Волгою стартували ще в кінці п'ятдесятих років минулого ХХ століття. А власне проектування цієї моделі дало перші результати ще в 1958 р За 12 років до офіційного старту серійного виробництва! Чому так довго? Навіть для того часу. Нова" Волга "народжувалася в перехідний період. в СРСР це був перехід від хрущовської відлиги до брежнєвського розвиненому соціалізму. у автомобільному світі - від дизайну в американському аерокосмічному стилі до більш стриманого і мінімалістичному дизайну площин. та й будівельник ство заводу в Тольятті для випуску конкурента - масових "Жигулів" відтягнув модернізацію виробництва на ГАЗі. Навіть така величезна країна як СРСР не могла "потягнути" одночасно два таких масштабних проекту.

Молодша сестра "Чайки"

Читаючи історичні факти про те, якою могла б бути ГАЗ-24 "Волга", думаєш: ось це була б машина. За архівними фото перших ескізів і макетів нової "Волги" видно, що зовні вона дуже нагадувала зменшену копію "Чайки" ГАЗ-13.

Її навіть спочатку хотіли будувати на зменшеній в масштабі Х-образній рамі "Чайки". Цікаво, що на конкурсі ескізів і моделей переважали універсали. Це була реакція на захоплення тодішнього глави СРСР Микити Хрущова американським стилем. Він вважав, що радянським людям потрібен саме місткий універсал, для перевезення врожаю. А седани призначалися для автопарків. Останні, в основному, туди і потрапили. А для народу в кінцевому підсумку, не те, що універсалів, ніяких 24-х "Волг" передбачено не було взагалі.

Всі перші ескізи ГАЗ-24 були з модними плавниками, гнутими панорамними передніми і задніми стеклами, двокольорового забарвленням кузова. З одного боку це була данина тим впливом, який зробила на радянських інженерів і художників-конструкторів американська промислова виставка в московських Лужниках пройшла в 1959 році. З іншого, - багато конструктори та інженери ГАЗу пройшли навчання в США.

Останній факт зіграв свою позитивну роль у подальшій долі ГАЗ-24. На Горьківському автозаводі в той час відстежували всі світові автомобільні тенденції і вчасно зрозуміли, що аерокосмічний стиль поступається місцем більш стриманому. Тому, з молодшою ​​сестрою "Чайки" по дизайну не склалося. Зате, як у "Чайки" в ГАЗ-24 планували поставити мотор V8. А також V6 і модернізований 4-циліндровий двигун від ГАЗ-21. Передбачалася і установка декількох варіантів дизельних моторів, відповідно до побажань імпортерів "Волги" в Європі. Крім того, було заплановано як мінімум три типи трансмісії: механічна 3-ступінчаста з овердрайвом (автоматично включається підвищує передачею, приблизно як "п'ята" в сучасних коробках), механічна 4-ступінчаста і "автомат".

Крім того, було заплановано як мінімум три типи трансмісії: механічна 3-ступінчаста з овердрайвом (автоматично включається підвищує передачею, приблизно як п'ята в сучасних коробках), механічна 4-ступінчаста і автомат

Версії "Волги" з V6 і V8 спочатку планувалося для зовнішніх ринків і як "топову" комплектацію для радянської партійної еліти і спецслужб. Їх зовнішньою відмінністю повинні були стати чотири фари головного світла.

Їх зовнішньою відмінністю повинні були стати чотири фари головного світла

В панелі приладів повинен був з'явитися "революційний" стрічковий спідометр замість стрілочного. Він і з'явився, але через низьку надійності його швидко замінили на традиційний.

Він і з'явився, але через низьку надійності його швидко замінили на традиційний

Перемогти "Мерседес" і програти "Жигулям"

Як це нерідко трапляється, в серійне виробництво пішов самий простий і зручний для масового виробництва варіант. Він же самий нестаріючий. У конкурсі зі створення дизайну майбутнього автомобіля середнього класу переміг ескіз Леоніда Циколенко і Миколи Кірєєва. На ньому "Волга" була майже такою, якою згодом стала сходити з конвеєра. Головним конструктором призначили Олександра Невзорова, який створював ще ГАЗ-21.

Головним конструктором призначили Олександра Невзорова, який створював ще ГАЗ-21

Цікаво, що спочатку, за аналогією з японськими авто, зовнішні дзеркала заднього виду розташовувалися у "Волги" на капоті. В Японії це робили для того, щоб вчасно помічати велосипедистів. В СРСР таке розташування дзеркал, мабуть, просто скопіювали. Потім, дзеркала перекочували на звичне сьогодні місце. Але тільки на одну - водійські двері.

Але тільки на одну - водійські двері

Вже з 1965 року в околицях Горького стали роз'їжджати невідомі "іномарки" - прототипи ГАЗ-24 з шильдиками Super. На них випробовували різні варіанти моторів і КПП. Передсерійні прототипи здійснили пробіг через всю країну поруч з Chevrolet Chevy II і Ford Falcon. Це були державні випробування, які показали, що "Волга" нічим не гірші від закордонних аналогів. Хоча дорожній просвіт у 24-й був на 10 мм менше, ніж у 21-й (180 мм), це не робило її гірше на бездоріжжі. Потім ГАЗ-24 проходила тести в таксопарках, для яких вона, в першу чергу, і призначалася.

Потім ГАЗ-24 проходила тести в таксопарках, для яких вона, в першу чергу, і призначалася

Восени 1966 р ГАЗ-24 офіційно прийняли до серійного виробництва. Але до 1967 р - 50-річчя радянської влади, запустити в серію "Волгу" ГАЗ-24 не встигли. Завадив початок будівництва заводу в Тольятті для виробництва "Жигулів". Саме туди направили державні гроші. Хоча, Горьковський автозавод теж встигли суттєво модернізувати.

У порівнянні з 21-ї, 24-я "Волга" була технічно більш складною. Тому, перед початком її виробництва в квітні 1966 радянським урядом було затверджено проектне завдання по масштабної реконструкції Горьковського автозаводу і підприємств-суміжників, і виділена величезна на ті часи сума в 125 мільйонів рублів. ГАЗ отримав багато нового, в тому числі імпортного обладнання. А, наприклад, на Заволзькому моторному заводі (ЗМЗ), який випускав двигуни для ГАЗ-24, вперше в світовій практиці була розроблена і застосована високопродуктивна технологія литва алюмінієвих блоків циліндрів двигуна під тиском.

Першу дослідну партію в 31 екземпляр ГАЗ-24 зібрали тільки в 1968 р І за деякими даними, офіційний дебют (презентація) ГАЗ-24 відбулося в 1968 р на ВДНГ в Києві.

Мрію Хрущова - "Волгу" в кузові універсал стали випускати з 1972 року. Вона використовувалася, в основному, як карета "Швидкої Допомоги" (ГАЗ-24-03) і до населення взагалі не доходила. Звичайним людям по блату звичайно її можна було купити тільки після списання з медслужби і неодноразового капремонту.

Щоб зробити промо новинці і показати всьому світу досягнення радянського автопрому, в 1970 р на Лейпцизькому ярмарку (в соціалістичній частині Німеччини - НДР), нову "Волгу" нагородили золотою медаллю. А на Горьківському автозаводі зняли рекламний ролик, де ГАЗ-24 обганяє не тільки стару 21-ю "Волгу", але і з великим відривом фінішує раніше Mercedes-Benz W111. хоча Mercedes-Benz вже щосили тоді випускав іншу модель - W114 Правда, злі язики говорили, що "Мерс" був з найслабшим мотором, а "Волгу" спеціально форсували. Проте, максимальна швидкість ГАЗ-24 була на 15 км більше, ніж у ГАЗ-21 і дорівнювала 145 км / ч.

Культовий автомобіль або Перша номенклатурна

Зараз навіть важко собі уявити, чим в СРСР була ГАЗ-24. Це був не просто автомобіль. Це і недосяжна мрія і предмет заздрості і культу, гордості і марнотратства. Її не можна було купити того, кому не належить, хоча вони стояли в рідкісних на той час автомагазинах. Перші "Волги" ГАЗ-24 з'явилися з цінником в 9200 рублів - це були астрономічні гроші, адже новенькі "Жигулі" ВАЗ-2101 оцінювали в 5500 руб. Потім ГАЗ-24 подорожчала до майже 13000 рублів.

Але навіть якщо радянський трудівник і назбирав таку суму, йому просто так ніхто б не продав "двадцять четвірки". Їх розподіляли за особливі досягнення перед радянською владою. І ніяк інакше. Був, правда, ще один спосіб для простих людей роздобути "Волгу" - виграти в лотерею.

Власне, за радянськими мірками, ГАЗ-24 була в СРСР автомобілем на рівні Mercedes-Benz S-класу. Так що там говорити, на 24-й навіть їздив генеральний секретар ЦК КПРС і голова СРСР Леонід Брежнєв. Правда, на полювання. Але у нього була, природно, не зовсім проста "Волга". Такий собі прообраз кросоверів - повнопривідна ГАЗ-24-95 зі збільшеним дорожнім просвітом на базі УАЗика.

Такий собі прообраз кросоверів - повнопривідна ГАЗ-24-95 зі збільшеним дорожнім просвітом на базі УАЗика

Непрості "Волги"

Забарвлення нової 24-ї "Волги" передбачала багато квітів. А в імпортному виконанні був навіть ультрамодний для 80-х років минулого століття і недоступний в СРСР колір металік. Але реально, в СРСР було тільки чотири забарвлення "Волг" - чорна, біла, бежева і сіра емаллю фабрики "Перемога робітників". Чорна - для партійних працівників і директорату, біла - для народних артистів та іншої радянської культурної, спортивної еліти і всіляких лауреатів. А бежева і сіра - для іншої номенклатури. Згодом додали ще брудно-лимонний колір під назвою "Резеда" - для таксистів. Дуже рідко "проскакували" і екзотичні для "Волги" синій, вишневий або зелений кольори. Як правило, це були якісь "забраковані" експортні партії, які пускали в продаж для радянських громадян. У той час навіть був анекдот:

У той час навіть був анекдот:

Надходить син партійного керівника з однієї сонячної радянської республіки в МГУ. Батько, щоб стимулювати успішність сина йому і каже:

Якщо здаси сесію на п'ятірки - куплю тобі чорну "Волгу", якщо здаси на четвірки - подарую білу "Волгу", а якщо принесеш трійки - куплю тобі зелену "Волгу" і будеш їздити як дурень!

Під капотом у 24-й було більше різноманітності. Звичайні машини, які надходили в таксопарки і діставалися радянським лауреатам мали 2,4-літровий бензиновий мотор ЗМЗ-402 потужністю 85 і 95 к.с. в залежності від типу використовуваного палива (офіційно значилися заповітні 100 к.с.). КПП - 4-ст. механічна. Але деякі машини оснащували імпортними 6-циліндровими двигунами від BMW, Mercedes-Benz, Ford. В основному ці автомобілі експлуатувалися як дешевша альтернатива знаменитої "догонялки" з V8 (ГАЗ-24-24), а також служили "персоналками" для високопоставлених співробітників силових міністерств. Наприклад, така машина була службової у начальника ДАІ Горьковської області. Хоча, офіційно таких машин не існувало взагалі. Але їх можна було відшукати в гонах - гаражах особливого призначення.

Згодом були 24-е і з дизельними моторами від Peugeot і Volvo, і з роторними 170-сильними моторами.

Мотор V8 робочим об'ємом 5,53 літра потужністю 195 к.с., який ставили на спецмашини КДБ і автомобілі урядового супроводу, не уявляв собою чогось принципово нового. По суті, він перейшов до 24-ї від попереднього покоління швидкохідних автомобілів середнього класу, "Волги" ГАЗ-23.

Були також рідкісні ГАЗ-24-02 в модній сьогодні 7-місцевої версії з 3-ма рядами сидінь. Їх випуск почався в кінці 1972 року. Два задні ряди складалися, утворюючи рівну підлогу, на який можна було завантажити 400 кг. Навіть запасне колесо в універсалах було встановлено в окремій ніші так, щоб його можна було дістати через спеціальний люк не виймаючи вантажу. Такий універсал був у народного артиста СРСР Юрія Нікуліна. Йому в вигляді особливого виключення дозволили придбати цей автомобіль для перевезення циркового реквізиту.

Була навіть ГАЗ-24 а виконанні церемоніальний кабріолет, які випускали спеціально для участі у військових парадах. З списаних авто в невеликій кількості на ЧАРЗ виготовляли пікапи і фургони.

У таксі працювали ГАЗ-24-01 з дефорсировать до 85 к.с. моторами на 76-му бензині з миється дерматиновій оббивкою сидінь.

радянський маркетинг

Імідж ГАЗ-24 в СРСР підтримувався майже, як у сучасних лакшери-брендів, багато з яких, як відомо, штучно створюють черги за своїми новими моделями. Але "маркетологи" СРСР, переплюнули буржуазних колег. Не дивлячись на те, що нова "Волга" ГАЗ-24 була наймасовішою моделлю Горьковського автозаводу (включаючи ГАЗ-24-10 було зроблено 1,5 мільйона примірників), вона не продавалася простим трудящим взагалі і цим вдалося створити навколо автомобіля небувалий ажіотаж. Щорічний випуск ГАЗ-24 становив 60-70 тис. Авто в рік - трохи для величезної країни. І левова частка цього обсягу тут же розподілялася в автопарки різних відомств і установ, потім ГАЗ-24 йшли в таксопарки, МВС, медичні відділення. Залишок розподіляли для директорату заводів і будь-яких виробничих об'єднань і трестів, і лише потім наставав черга для громадян. Але простому інженеру або робочого нічого було і мріяти про "Волзі" - перед ним була черга з народних артистів і видатних діячів культури, "зірок" спорту і балету, цирку і кіно, письменників, академіків, професорів, генералів і полковників, передовиків виробництв і інших "лаурята". Тому, простим громадянам придбати цей автомобіль можна було тільки через магазини "Берізка" за чеки "Внешпосилторга". Цими чеками в СРСР розплачувалися з тими, хто працював за кордоном. Щоб не давати їм іноземну валюту Або ж купити "Волгу" можна було на вторинному ринку за "шалені" гроші - 25 тис. Рублів, а часом цінники доходили до 30-40 тис. Рублів. Кажуть, що стільки платили представники кавказьких республік.

Навіть директорам невеликих підприємств в СРСР не світило їздити на новенькій ГАЗ-24 в якості службового авто. Черга за ГАЗ-24 була така, що їм перепадали НЕ нові авто, а після капремонту. В СРСР існувала практика робити капремонт ГАЗ-24, які відпрацювали свій вік в таксопарках. Для цього в різних містах країни, в тому числі і в Києві, були великі автомобільно-ремонтні заводи (6-й КАРЗ). А таксисти і працівники тих самих АРЗов в той час були одночасно і успішними дистриб'юторами запчастин.

Ось, що означає штучний дефіцит, державна політика і пропаганда, що створили ГАЗ-24 дутий авторитет. Адже насправді, характеристики у ГАЗ-24 досить скромні. Розгін з місця до 100 км / ч був у звичайній 24-й - цілих 21 секунду! А у 195-сильною "догонялки" з мотором V8 - 16 секунд. Скажімо прямо, це не вражає. Та й витрата палива у "Волги" завжди був надмірним - 12 л / 100 км. Хоча, в реальному житті були всі 15 л.

Хоча, в реальному житті були всі 15 л

З цих причин збут "Волги" в Європі був дуже проблематичним і в основному обмежувався соціалістичними країнами, де їх точно так же примусово розподіляли.

З цих причин збут Волги в Європі був дуже проблематичним і в основному обмежувався соціалістичними країнами, де їх точно так же примусово розподіляли

Експортні перспективи "Волги" на Заході істотно підкосив з 1976 року Mercedes-Benz W123, а в 1984-му році остаточно добив W124. Конкурувати з ними "Волга" могла тільки на закритих ринках, куди іномарки просто не пускали. Рестайлінг 1985 року в модифікації ГАЗ-24-10 трохи освіжив "Волгу", особливо істотно змінився салон, а торпедо придбала стилістику від ГАЗ-3102. І в такому вигляді "Волга" випускалася до 1992 року, але до моменту закінчення виробництва продавалася вже виключно в Росії і країнах СНД. Ореол навколо "Волги" був настільки великий, що такі моделі ГАЗ-31029 і ГАЗ-3110 на іміджі, зароблений "двадцять четвіркою" ще протрималися на конвеєрі в Нижньому Новгороді до 2010 р Але потім капіталізм остаточно переміг розвинений соціалізм, уособленням якого так і залишилася "Волга". ГАЗ повністю згорнув виробництво легкових авто і зосередився на комерційних вантажівках.

ГАЗ повністю згорнув виробництво легкових авто і зосередився на комерційних вантажівках

Були в історії і дійсно швидкохідні "Волги", які теж підтримували імідж ГАЗ-24. Це - спортивні машини для кільцевих гонок з форсованими до 160-170 к.с. моторами. І з широкими литими дисками від вертольотів. Але не дивлячись на злісний вид, ці машини могли ганятися тільки самі з собою, а в серйозних змаганнях вже давно їздили на іншій техніці.

Але не дивлячись на злісний вид, ці машини могли ганятися тільки самі з собою, а в серйозних змаганнях вже давно їздили на іншій техніці

Сьогодні ті, хто сідає за кермо легендарної для свого часу ГАЗ-24, дивуються її, м'яко кажучи, поганий керованості. Відомі навіть випадки, коли люди, що поїздили на іномарках і вже в наш час виганяли з гаражів застояні там ГАЗ-24, іноді навіть отримували вивихи, коли намагалися відтворити на "Волзі" активну рулежку, як на якомусь японцеві. У свій час на старих ГАЗах, як на тренажері, в автошколах навіть просто вчили правильно крутити баранку. Але 45 років тому для автомобілістів величезної Країни Рад "Волга" була ідеальною. Тоді лише одиниці їздили на імпортних авто хоча б раз в житті. А відсотків 90 з мали права, і за кермо ГАЗ-24 ніколи не сідали. А тільки з заздрістю дивилися, як великими незграбними "Волга", немов катером керують їх власники. Це була ціла епоха. І "Волга" в ній займає найважливіше місце. Її поважали, цінували і шанобливо пропускали на перехресті, а рядовий радянський громадянин міг собі дозволити хоч раз в житті проїхати на "Волзі" -таксі від вокзалу до будинку. На задньому сидінні, як великий начальник.

На задньому сидінні, як великий начальник

Тисни! підписуйся ! Читай тільки краще!

Чому так довго?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов