Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Aveo оселився в Європі

  1. Aveo «варять» роботи
  2. 100 тисяч для Європи
  3. Таріел Васадзе: «Ми будемо випускати мільйон автомобілів на рік».

Наша сеть партнеров Banwar

Подія, що відбулася 6 листопада в Варшаві, можна назвати одним з найбільш важливих для світового автопрому в поточному році

Подія, що відбулася 6 листопада в Варшаві, можна назвати одним з найбільш важливих для світового автопрому в поточному році Подія, що відбулася 6 листопада в Варшаві, можна назвати одним з найбільш важливих для світового автопрому в поточному році. Адже воно стало знаковим для декількох світових виробників. Американський концерн General Motors зробив серйозний крок для зміцнення своєї марки Chevrolet в Європі, де він раніше виробляв тільки Opel (в Англії - Vauxhall) і Saab. Але автомобілі корейського підрозділу GM-Daewoo під маркою Chevrolet стають все більш популярними. За результатами 2007 року попит на них в Старому Світі виріс на 32% в порівнянні з попереднім. «Aveo вже є бестселером в Європі - в цьому році зареєстровано понад 79 тис. Авто, - сказав Вайне Бреннон, виконавчий директор Chevrolet Europe. - Слідуючи своєму принципу робити машини там, де вони продаються, ми вирішили почати виробництво Aveo в Євросоюзі ». Втім, будувати новий завод американці не наважилися. Зате до речі довелося пропозицію українського партнера - корпорації «УкрАвто» - налагодити виробництво сучасної моделі на польському заводі FSO. До цього моменту там проводилися «Ланоси» для українського і російського ринку, і потужності FSO в 220 тисяч машин в рік були незавантажені. Реалізація цих планів почалася близько року тому. Були модернізовані цехи зварювання та складання, польські фахівці пройшли курс навчання в Кореї. До кінця жовтня створена дослідна партія Aveo. А 6 листопада 2007 року з конвеєра FSO зійшов перший «польський» Chevrolet Aveo.

На зварюванні кузовів задіяно 30 роботів, хоча більшість зварювальних операцій виконується вручну.

На кузов кріплять кришку багажника, капот, двері і «підганяють» зазори.

Збірка Aveo проходить на паралельному конвеєрі з Lanos.

Фахівці FSO вже готують виробництво трьох-і п'ятидверного хетчбека Aveo на зразках каркасів кузовів.

Aveo «варять» роботи

Згідно з попередніми домовленостями, 60% частки СП буде належати корпорації «УкрАвто» як нинішнього власника FSO, а 40% - корейському підрозділу General Motor - GM-DAT. Останній внесе свою частку грошима, ліцензією на виробництво, комплектуючими і технологіями.

Для виробництва Aveo в Варшаві модернізували цеху зварювання і складання автомобілів. На даний момент збирання відбувається дрібновузловим методом (зварювання, фарбування, зборка) з кузовних деталей, привезених з Кореї. Але вже зараз на FSO відправлені прес-форми основних кузовних панелей Aveo, і з квітня 2008 року модель буде збиратися по повному циклу, включаючи виготовлення деяких частин кузова. Рівень автоматизації зварювання кузовів Aveo на заводі FSO вище, ніж Daewoo Lanos, - якщо для зварювання останнього задіяні 10 роботів, то для Chevrolet - 30. Але більшість операцій виконують люди, адже кількість операцій по зварюванню Aveo більше. Згодом польське підприємство локалізує виробництво комплектуючих. Їх почнуть випускати підрозділи і суміжники FSO, які сьогодні роблять деталі для «Ланосів». Седани Aveo, які збираються в Варшаві, більш затребувані в Україні та інших країнах Східної Європи. Тому до квітня 2008 року всі польські Aveo будуть поставлятися в нашу країну. З другого кварталу майбутнього року тут планують випускати трьох-і п'ятидверний хетчбек, які знайдуть своїх покупців в країнах Євросоюзу. Через два роки Aveo замінить абсолютно нова модель із заводським індексом Т-300. Вже на початковому етапі запуску виробництва роботу отримають понад 1000 осіб.

Вже на початковому етапі запуску виробництва роботу отримають понад 1000 осіб

100 тисяч для Європи

У 2008 році на FSO планують провести по 70 тисяч Chevrolet Aveo і Daewoo Lanos, і ще 70 тисяч машинокомплектів для їх виробництва в Україні і Росії. А в 2009-му на заводі мають намір збирати не менше 100 тисяч Aveo щорічно тільки для Європи. Через кілька років завод вийде на проектну потужність - 220 тисяч машин на рік.

Автограф на першому польському Chevrolet Aveo поставили віце-президент General Motors Нік Райлі (зліва) разом з почесним президентом «УкрАвто» Таріелом Васадзе

Таріел Васадзе: «Ми будемо випускати мільйон автомобілів на рік».

Таріел Васадзе: «Ми будемо випускати мільйон автомобілів на рік»

? «Автоцентр»: Таріел Шакрович, виробництво Aveo в Польщі розраховане на європейський або український ринок?

Таріел Васадзе: До квітня 2008 року всі машини будуть поставлятися в Україну. Після цього наші партнери з General Motors розраховують продавати в Європі близько 100 тисяч Aveo в рік. Все, що будемо робити понад цієї цифри, можемо поставляти в Україну і Росію.

? «АЦ»: Чи вплине налагодження виробництва Aveo в Польщі на вартість автомобілів в Україні? Чи будуть тепер поставляти до нас машинокомплекти Aveo з Китаю?

Т. В .: Рівень і різницю в цінах на різні модифікації автомобілів Chevrolet в Україні встановлює концерн GM. Позиції марки в нашій країні сильні, тому не думаю, що станеться їх зниження. Безперечно, все більшу частку в собівартості автомобілів сьогодні займає логістика. Наприклад, вартість перевезення подібного автомобіля з Китаю в Україну становить 10-12% його ціни. Тому можливий перегляд поставок.

? «АЦ»: На польському заводі продовжать випускати «Ланос» для України?

Т. В .: Найбільш вигідно випускати на заводі одну модель, але в більших кількостях. Тому ми плануємо в Польщі випускати тільки Aveo, причому в різних модифікаціях. Імовірно через рік виробництво Lanos повністю перенесемо з Варшави в Запоріжжі і на наш російський завод в Нижньому Новгороді. Всі штампи кузовних панелей «Ланоса» передамо з FSO на «ЗАЗ». Крім того, ми вже замовили італійським дизайнерам проект модернізації «Ланоса» і через рік почнемо його випуск.

? «АЦ»: А яка доля запорізьких моделей ЗАЗ?

Т. В .: Автомобіль «Таврія» знятий з виробництва, на черзі «Таврія-Пікап» і «Славута». Вони поступляться місцем більш сучасним моделям, в тому числі «Ланос-Пікап» і модернізованому «Ланосу». Але марки ЗАЗ і FSO залишаться: згідно з нашими домовленостями з General Motors, модернізовані моделі Lanos і Aveo ми можемо випускати для свого ринку під нашими брендами.

? «АЦ»: Створення СП з GM передбачає виробництво двигунів? Якими моторами будуть оснащуватися ці машини?

Т. В .: На цьому етапі - не припускав. У наших американських партнерів є потужності з випуску сучасних силових агрегатів, які підійдуть для Aveo. На український ринок ця модель буде поставлятися з моторами 1,5 л, а також, можливо, 1,4 і 1,6 л. Ми як і раніше шукаємо можливість створення сучасних двигунів для «Ланосів» і Chevrolet в Україні, ведемо переговори щодо закупівлі обладнання. Для Європи на Aveo встановлюють двигуни 1,2 і 1,4 л, які відповідають новим європейським нормам токсичності Євро 5.

? «АЦ»: Які найближчі плани корпорації?

Т. В .: До 2012 року плануємо довести загальні обсяги виробництва машин на наших заводах в Польщі, Україні та Росії до мільйона авто в рік (сьогодні - близько 330 тисяч на двох заводах). І це не мрія - пропоную через чотири роки перевірити мою заяву.

Сергій Матусяк
фото автора

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

«Автоцентр»: Таріел Шакрович, виробництво Aveo в Польщі розраховане на європейський або український ринок?
«АЦ»: Чи вплине налагодження виробництва Aveo в Польщі на вартість автомобілів в Україні?
Чи будуть тепер поставляти до нас машинокомплекти Aveo з Китаю?
«АЦ»: На польському заводі продовжать випускати «Ланос» для України?
«АЦ»: А яка доля запорізьких моделей ЗАЗ?
«АЦ»: Створення СП з GM передбачає виробництво двигунів?
Якими моторами будуть оснащуватися ці машини?
«АЦ»: Які найближчі плани корпорації?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов