Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

АВР секційного вимикача

Наша сеть партнеров Banwar

На рис. 8.8 приведена схема АВР на змінному оперативному струмі для секційного вимикача підстанції з двома трансформаторами, що харчуються без виключателœей на стороні вищої напруги від двох ліній. Секційний вимикач Q3 нормально відключений. Оперативний струм для живлення схеми автоматики подається від трансформаторів власних потреб ТЗ і Т4. Особливістю схеми є те, що при зникненні напруги на одній з ліній (W1 або W2) пристрій АВР включає секційний вимикач Q3, а при відновленні напруги на лінії автоматично відновлює нормальну схему підстанції.

Q3,

Мал. 8.8. Схеми АВР секційного вимикача на змінному оперативному струмі для двохтрансформаторної підстанції, підключеної до ліній електропередачі без виключателœей: а- схема підстанції; б-ланцюга управління і АВР вимикача Q1; в-ланцюга управління і АВР вимикача Q3; пунктиром обведені ланцюга, що відносяться до трансформатора Т2

Пусковим органом схеми автоматики є релœе часу КТ1 і КТ2 типу ЕВ-235, контакти яких КТ1. 2 і КТ2. 2 включені послідовно в ланцюзі YATI. Послідовно з контактами цих релœе включений миттєвий контакт релœе часу КТЗ. 1 трансформатора Т2, ĸᴏᴛᴏᴩᴏᴇ контролює наявність напруги на цьому трансформаторі. Обмотки релœе КТ1 і КТ2 включені на різні трансформатори (ТЗ і TV1), що виключає можливість помилкового дії пускового органу в разі несправності в ланцюгах напруги. Релœе КТ1, підключене до трансформатора власних потреб ТЗ, встановленому до вимикача трансформатора Т], використовується також для контролю за появою напруги на Т1 при включенні лінії W1.

При зникненні напруги в результаті відключення лінії W1 запустяться релœе часу КТ1 і КТ2 і розімкнути свої миттєві контакти КТ1. 1 і КТ2. 1, знімаючи напругу з обмотки релœе часу КТЗ типу ЕВ-248. Це релœе при знятті з його обмотки напруги миттєво повертається у вихідне положення, а при подачі напруги спрацьовує зі встановленою витримкою часу.

У разі якщо дією схеми АПВ лінії напруга на підстанції відновлено не буде, то з встановленої витримкою часу (більшою часу АПВ лінії) замкнуться контакти релœе часу КТ1.2 і К.Т2.2 і створять ланцюг на котушку відключення YAT1 вимикача Q1 трансформатора Т1. При відключенні вимикача Q1 замкнеться його допоміжний контакт SQ1.1 (рис. 8.8, в) в ланцюзі котушки включення YAC3 секційного вимикача Q3 через ще замкнутий контакт KQC1. 1 релœе однократності включення.

Секційний вимикач включиться і подасть напругу на 1-ю секцію підстанції, при цьому підтягнеться релœе часу КТ2, замкне контакт КТ2.1 і розімкне К.Т2.2. Релœе КТ1 залишиться без напруги, в зв'язку з цим його контакт КТ1. 1 залишиться розімкненим, а релœе часу КТЗ буде як і раніше перебувати в початковому положенні, тримаючи роз'єднаними всœе свої контакти.

При відновленні напруги на лінії W1 напруга з'явиться і на трансформаторі Т1, оскільки його відділювач залишався включеним. Отримавши напруга, релœе КТ1 підтягнеться, замкне контакт КТ1. 1 і розімкне контакт КТ1.2. При замиканні контакту КТ1. 1 почне працювати релœе часу КТЗ, ĸᴏᴛᴏᴩᴏᴇ своїм прослизають контактом КТЗ.2 створить ланцюг на включення вимикача Q1, а кінцевим контактом КТЗ. 3 - ланцюг на відключення секційного вимикача Q3, при цьому автоматично буде відновлена вихідна схема підстанції. Ланцюг на відключення в даному випадку секційного вимикача створюється лише за умови, що включений вимикач Q2 трансформатора Т2. У разі якщо включення вимикача Q3 буде неуспішним внаслідок наявності стійкого ушкодження на 1-й секції, вона повинна бути виведена в ремонт. Після закінчення ремонту харчування 1-ї секції відновлюється від Т1 або від 2-ї секції і вона автоматично вводиться в роботу. Схема автоматики, аналогічна наведеної на рис. 8.8, забезпечує дію АВР Т2.



  • - АВР секційного вимикача

    На рис. 8.8 приведена схема АВР на змінному оперативному струмі для секційного вимикача підстанції з двома трансформаторами, що харчуються без вимикачів на стороні вищої напруги від двох ліній. Секційний вимикач Q3 нормально відключений. Оперативний струм для ... [Читати подробенее]


  •  
      Обзор категорий  
     
    Шины
     
         
     
      Специальное предложение  
       
         
         
    Доставка осуществляется в города:
    Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

    © 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

    Каталог украинских интернет-магазинов