Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Авто Мото Спец

  1. У відповідь - тиша
  2. Якщо сів акумулятор
  3. Іммобілайзер і сигналізація
  4. втягує реле
  5. Бендикс
  6. втулки стартера
  7. блок щіток
  8. обмотки стартера
  9. Стартер не крутить на гарячу

Наша сеть партнеров Banwar

Самий неприємний сюрприз, який може піднести автомобіль - відмовитися запустити двигун. На будь-яку підлість з його боку можна розраховувати, але сама несподівана, це коли у відповідь на поворот ключа запалювання ми чуємо тишу або невиразні потьохкування. Найбільш неприємне те, що причин цього може бути занадто багато, щоб передбачити їх все. Але ми розглянемо основні моменти, які призводять до того, що стартер не крутить двигун. Самий неприємний сюрприз, який може піднести автомобіль - відмовитися запустити двигун

На фото стартер - служить для механічного запуску двигуна

У відповідь - тиша

Передбачити потрібно все, тому почнемо з самого очевидного. Вставляємо ключ в замок запалювання, провертає його, і чуємо повне мовчання. Керуючись здоровою логікою і знаннями в автомобільній електротехніці, можна припустити, що контактна група замка запалювання наказала довго жити. Звернемо увагу на панель приладів - якщо на ній загорілися контрольні лампи, з одного боку, це полегшить пошуки, а з іншого - надія на те, що все обійдеться контактною групою, звалилася.

Якщо сів акумулятор

Але можна розглянути варіант з посадженої АКБ, відсутністю контакту на клемах, відсутністю контакту на дроті маси, який кріпиться до кузова автомобіля. Акумулятор перевірити просто - знімаємо мінусову клему, заміряємо напруга і, якщо воно менше дев'яти вольт, ставимо акумулятор на зарядку і їдемо на роботу в громадському транспорті.

Відеоролик про причини несправності стартера

Якщо батарея заряджена, тоді перевіряємо контакти клем, але самий підступний контакт - дроти «мінус» з АКБ на корпус автомобіля. У нього є одне неприємне властивість. Контакт може то з'являтися, то зникати, тому потрібно його повністю відкрутити, зачистити, зібрати, і спробувати повторити спробу. Якщо спроба не вдалася, рухаємося далі.

Буває, що втягує реле клацає, але двигун відмовляється прокручуватися, і це теж вина акумулятора, але при цьому контрольні лампи на панелі приладів притухають або гаснуть зовсім. У такому випадку і в разі, коли стартер не клацає і не прокручується, всю провину покладаємо на акумулятор, заряджаємо його, але тепер потрібно думати про те, що привело до повної розрядки АКБ. Навіть якщо ми сьогодні зарядимо батарею, немає ніякої гарантії, що вона не розрядиться завтра.

Іммобілайзер і сигналізація

Автосигналізації також можуть негативно позначитися на роботі стартера

Іноді охоронні системи можуть теж підносити деякі сюрпризи. З'ясувати причину досить просто, а от виправити - складно. Справа в тому, що в сигнализациях з автозапуском і в штатних іммобілайзера деяких автомобілів можуть виникати невідповідності, які проявляються з часом. Така проблема була актуальна для Форд Фокус 2 2007-2008 років випуску. Без всяких на то причин, в один прекрасний ранок стартер відмовлявся працювати геть. Хоча все говорило про те, що електрообладнання в нормі, все контакти надійні, але стартер ні в яку не хотів крутити мотор. На Форді і на деяких інших автомобілях це вирішувалося заміною штатного іммобілайзера, причому офіціали це робили по гарантії. З'ясувати причину вдавалося просто - в обхід всіх систем просто через кнопку запускалося харчування з АКБ на стартер, і тоді він працював, як ні в чому не бувало. Випадки не повсюдні, але вони були, тому такий варіант теж не можна скидати з рахунків.

втягує реле

Потихеньку добираємося до стартера. На всіх вітчизняних автомобілях ВАЗ встановлені однотипні стартери, просто на ВАЗ 2101-2106 вони підключені за однією схемою, а на більш сучасних - Пріора, Калина, ВАЗ 2110, ВАЗ 2114, ВАЗ 2115, стартер підключений трохи по-іншому, але втягує реле влаштовано у всіх однаково. Ознаки його поломки прості:

  • стартер дзижчить і крутиться вхолосту, але не прокручує двигун;
  • стартер мовчить взагалі;
  • втягує реле спрацьовує, але двигун не прокручується;
  • Бендикс не входить в зачеплення з маховиком, хрумтить і не крутить двигун.

Перевірити саме втягує теж просто. Потрібно подати напругу прямо з акумулятора на керуючу клему реле (там найтонший дріт, відрізнити його легко), і якщо мотор нормально прокрутиться, значить, справа в самому реле. Швидше за все, підгоріли п'ятаки контактів. Щоб це усунути, потрібно зняти реле, зачистити п'ятаки, і все повинно стати на свої місця. Але потрібно враховувати, що таке реле довго не прослужить, оскільки на заводі на контактні п'ятаки наносився шар, який протистояв електричної ерозії. Оскільки шару тепер немає, невідомо, коли контакти обгорят в наступний раз.

Оскільки шару тепер немає, невідомо, коли контакти обгорят в наступний раз

Всі покоління ВАЗу мають однотипні стартери

З Бендиксен справа йде складніше, але з'ясувати це досить просто. Потрібно просто замкнути дві силові клеми на реле. Таким чином, ми пустимо струм в обхід реле, і побачимо, чи крутиться стартер. Якщо стартер дзижчить і крутиться добре, значить Бендикс не входить в зачеплення з маховиком при заведенні двигуна.

Бендикс

Бендикс - це шестерня, яка розташована на одному валу з ротором стартера, а служить він для того, щоб передавати крутний момент електродвигуна стартера на мотор. При включенні замку запалювання в положення «старт» спрацьовує втягує реле. Воно подає напругу на обмотку стартера і вводить в зачеплення шестерню Бендикс з венцової шестернею маховика двигуна, моментально передаючи крутний момент. Коли двигун запускається, ключ запалювання переводиться в робоче положення, ток на реле не подається, Бендикс виводиться з зачеплення з маховиком і стартер зупиняється.

Якщо ж шестерня Бендикс має сильний знос зубів, тоді вона не може мати досить надійне з'єднання з маховиком, прокручується в холосту і чути виразний тріск при запуску двигуна. Те ж саме може статися, якщо знос має венцових шестерня маховика. Ці дві проблеми лікуються тільки заміною вінця маховика і Бендикс. Для заміни Бендикс потрібно повністю розбирати стартер, а для ремонту маховика - демонтувати коробку передач.

втулки стартера

У передній і задній частинах стартера розташовані втулки або підшипники, на яких обертається вал. У разі їх зносу симптоми можуть бути різні - реле може клацати, але не прокручувати стартер, тому що вал втратив співвісність і первинна обмотка замикає зі вторинної. В цьому випадку є небезпека спалити обмотки, а це може привести до оплавлення проводів, коротке замикання в системі електроустаткування і в самому запущеному випадку - до пожежі.

В цьому випадку є небезпека спалити обмотки, а це може привести до оплавлення проводів, коротке замикання в системі електроустаткування і в самому запущеному випадку - до пожежі

Втулки і підшипники стартера з часом зношуються, що може призвести до пожежі

Якщо реле клацає, а стартер не крутиться, ні в якому разі не можна довго тримати включеним стартер. Після декількох спроб вал може стати на місце і запустити двигун, але при перших появи симптомів потрібно обов'язково розібрати стартер і замінити втулки. Тягнути в цьому випадку не варто з цілком зрозумілих причин.

блок щіток

Вникаємо глибше в надра стартера. Його електродвигун працює тільки тоді, коли напруга з АКБ через щітки подається на первинну обмотку. Ресурс у щіток дуже обмежений, оскільки вони виготовлені з графітового складу і мають властивість швидко стиратися. На око це можна прикинути по загальному пробігу автомобіля. Деякі моделі мають більш складну електросхему, яка зав'язана таким чином, що при зносі щіток струм не подається на втягує реле, і при включенні запалювання стартер може не клацати взагалі.

Така схема передбачена на нових інжекторних автомобілях і на ВАЗ 2110. В цьому випадку, щоб усунути несправність, потрібно розбирати стартер, добиратися до щіткового блоку і оцінювати стан щіток візуально. Цілком можливо, що вони своє відпрацювали і вимагають заміни.

обмотки стартера

Стартер - це звичайний силовий електродвигун з усіма властивими йому характерними хворобами, і знос обмоток - одна з них. Якщо обмотки стартера тільки починають тхнути при запуску двигуна - це вірна ознака того, що скоро вони вийдуть з ладу. Якщо розібрати стартер зі згорілими обмотками, ми побачимо, що захисний лак на них вигорів, вони потемніли. Як правило, це відбувається тоді, коли водій перестарається з запуском стартера.

Як правило, це відбувається тоді, коли водій перестарається з запуском стартера

Якщо з'являється запах у обмоток стартера, вони скоро вийдуть з ладу

Стартер не може крутитися довго, максимальна тривалість його роботи - кілька секунд, а недосвідчені автомобілісти можуть крутити стартером двигун, який не хоче запускатися з різних причин, по кілька хвилин до повної розрядки акумулятора або перегріву обмоток стартера. У цьому випадку найчастіше зі стартером доводиться прощатися, оскільки перемотування обмоток - справа досить клопітка і дороге. Найчастіше простіше замінити стартер, ніж мотати обмотки, так що не намагайтеся вичавити з стартера максимум. Бережіть його.

Стартер не крутить на гарячу

Найпоширеніша проблема - стартер погано і важко прокручує двигун на гарячу, або ж не крутить взагалі при зарядженому акумуляторі, тоді як на холодному двигуні запуск здійснюється без проблем. Тут на допомогу може прийти тільки здорова логіка або досвідчений автослюсар. Автослюсар не завжди може бути поруч, особливо вночі в поле, тому покладатися будемо тільки на себе. Якщо електрообладнання в порядку, запалювання відрегульоване і свічки сухі, справа в стартері.

Двигун в процесі роботи нагрівається, і це цілком природно. Разом з двигуном нагрівається і стартер, в якому маса механічних сполучень, що розширюються при нагріванні. В першу чергу це можуть бути втулки стартера, які неправильно підібрані за розміром. Вони нагріваються, подклінівая вал і не даючи стартеру обертатися з повною силою. Також є велика ймовірність того, що втрачено силовий контакт від АКБ до стартера. Перевірте всі клеми і контакти, в 80% випадків справа саме в них, але якщо стартер недавно ремонтувався, то виною всьому - втулки.

Кожен конкретний випадок утрудненого запуску автомобіля індивідуальний. Ми зібрали колекцію тільки найпоширеніших причин подібної поломки. Але головне - не втрачати самовладання і включати дедуктивний метод. Тоді ніяка поломка не зможе затьмарити ваш день. Навіть якщо машина не заводиться.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов