Наша сеть партнеров Banwar
У цьому році на дорогах шахтарського краю стали з'являтися автобуси російської марки «Волжанин». Але зібрані вони в українському місті Красний Луч. І, напевно, тому всі ці машини - червоного кольору.
Історія марки «Волжанин» почалася в грудні 1993 року. Саме тоді в місті Волзький за рішенням адміністрації Волгоградської області було створено «Волзьке автобусне виробництво» (ВАП). Його метою було забезпечити автобусами регіон, а потім вийти на загальноросійський ринок.
Спочатку тут збирали міські машини великого класу ЛіАЗ-5256, комплектуючі для яких отримували з Лікінський автобусного заводу. У 1996-1997 рр. були виготовлені перші дослідні зразки автобуса власної конструкції, а два роки по тому розпочато їх серійний випуск під маркою «Волжанин».
З самого початку завод зробив ставку на нові технології і прогресивну конструкцію кузова, а також використання комплектуючих від провідних виробників. «Волжанин» двічі отримував звання «Кращий автобус Росії», а підприємство, яке його випускає, стало першим російським заводом, що почав поставки автобусів в Західну Європу. Сьогодні група компаній «Волгабас» (Volgabus) випускає три серії автобусів: міські низькою підлогою автобуси «СИТИРИТМ» (довжиною 12, 15 і 18 м), туристичні моделі «Дельфін» (12,4 м) і автобуси середнього класу «Рітмікс» (8 , 2 м).
Перші кроки
До останнього часу автобуси «Волжанин» були майже невідомі в Україні. Правда, їх двічі показували на міжнародних автосалонах TIR в Києві - в 2005-м і 2007 роках, але комерційного успіху вони не мали.
Але ось в 2010 році в Луганській області почалася реалізація проекту з просування марки «Волжанин» і великовузлового складання цих автобусів в Україні. Фінансування проводилося повністю українською стороною. Роботи проходили за підтримки державної програми «Створення нових робочих місць в Україні в 2010-2011 рр.».
Як виробничої бази вибрали підприємство АТП-10911 в місті Красний Луч, яке входить до складу корпорації «Транспортний Союз Донбасу». Виділили виробничі площі в розмірі 6,9 га; реконструювали робочий виробничий корпус і частина інших споруд на цій території; придбали необхідне технологічне обладнання західноєвропейського виробництва.
Паралельно з цим проводилася пробна експлуатація автобусів «Волжанин» на маршрутах області. І потрібно сказати, що після річної роботи машини показали себе непогано. І ось, нарешті, 22 грудня 2011 року було урочисто відкрито складальне підприємство, що отримало назву ТОВ «Кан-Транс».
Першими зібраними в Красному Лучі автобусами стали моделі великого класу «Волжанин-5270». У міській версії машини розраховані на 110 пасажирів, місць для сидіння - 33. Приміська модифікація «52701» має меншу місткість - 90 чоловік, зате місць для сидіння тут більше - 41.
На автобусах можуть встановлюватися двигуни стандарту Євро 3: Сummins потужністю 273 л. с. або Deutz в 265 л. с. Коробка передач - механічна, 6-ступінчаста фірми ZF. На міській машині можливий і «автомат» ZF-Ecomatic. Підвіска коліс - пневматична, залежна.
Далі буде
Незабаром після відкриття підприємства «Кан-Транс» з його воріт стала виходити ще одна модель - «Рітмікс». Це новітня розробка волзького заводу, запущена в серію тільки в IV кварталі 2011 року.
Відзначимо, що підприємство «Волжанин» відомо насамперед автобусами великої та особливо великої місткості. Крім того, невеликими серіями свого часу випускався автобус малої місткості - «Волжанин-3290». Тепер же поруч зі «старшим братом» - автобусом «СИТИРИТМ» з'явився і «молодший» - модель середнього класу «Рітмікс» (на фото праворуч). Підкреслимо, що цю машину волжани приділяють особливу увагу. Для її виробництва вводиться в дію новий завод, споруджений поряд з колишнім. Проектна потужність підприємства - 3000 автобусів на рік.
У «Рітмікс» - стильний дизайн, комфортабельний салон з LED освітленням. У приміській версії він вміщує 48 пасажирів, у міській - 56. Кількість місць для сидіння - відповідно 30 і 18-24. Індійський дизель Ashok Leyland в 165 л. с. (5,8 л) випускається за ліцензією японської фірми Hino. Він має ресурс 800 тис. Км і відрізняється економічністю. За даними Групи компаній «Агат», офіційного дилера «Волгабас» в Росії, контрольний витрата палива при швидкості 60 км / год становить 20 л на 100 км. КП - механічна, 5-ступінчаста, фірми ZF. Підвіска - залежна, ресорна. Стійкість кузова до корозії забезпечують борту з суцільнотягнутої оцинкованої сталі і маски зі склопластику, передня і задня.
акокрасочное покриття - з матеріалів і за технологією голландської фірми Sikkens.
Підприємство «Кан-Транс» планує розширювати модельний ряд автобусів, зокрема, за рахунок туристичних машин.
Нове виробництво дозволило відкрити в Красному Лучі дві сотні робочих місць. А при виході його на проектну потужність - 200 автобусів на рік - чисельність працюючих зросте до 900 осіб.
Автобуси «Волжанин», зібрані в Красному Лучі, поки експлуатуються в основному в Луганській області. Зокрема, вони виграли тендер на поставку в ДП «Свердловськантрацит» і в «Сєвєродонецьк». Працюють ці машини і в Києві. Надалі вони, звичайно ж, з'являться і в інших регіонах України.
Леонід Гоголів
Фото автора та http://Krluch.info
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.