Наша сеть партнеров Banwar
Глава підрозділу приладів нічного бачення найбільшого постачальника автокомпонентів - Autoliv, Річард Шоейн заявив, що до кінця десятиліття подібними системами буде оснащуватися близько 300 000 автомобілів в рік.
Через десять років після прем'єри, система нічного бачення від Autoliv увійшла в оснащення флагманського Cadillac CT-6, який був представлений на Нью-Йоркському міжнародному автосалоні. Вперше Cadillac почав пропонувати систему нічного бачення ще на моделі DeVille в 2000 році.
За кілька років ця дуже недешева опція привернула лише 15000 клієнтів, а до 2005 року загальне число покупців склало 22 000 чоловік. Після американці від неї просто відмовилися. В даний час ці пристрої доступні лише як опції і тільки в топових модифікаціях європейських моделей преміум-класу . Однак, на думку Шоейна, все може різко змінитися вже через кілька років. Пов'язано це з розвитком автономного транспорту.
В середньому ціна пристроїв зараз варіюється в діапазоні від $ 2200 до $ 2600. Але, за словами топ-менеджера Autoliv, найближчим часом на ринку з'явиться кілька більш доступних комплексів, які встановлять в машини середнього цінового сегмента. Це стало можливим завдяки тому, що на ринок вийде вже четверте покоління систем нічного бачення, вартість якого вдалося знизити ще сильніше. Для порівняння, третє покоління систем на 50% дешевше другого.
Зараз технологія дозволяє «бачити» теплові зображення пішоходів і тварин на дистанції в 46 метрів. Завдяки тепловізора система дозволяє управляти машиною навіть в умовах сильної задимленості, туману або, скажімо, під час пилової бурі.