Наша сеть партнеров Banwar
Ввести саме таку спецмито (33,4% і 47%) додатково до нині існуючої 10% мито на імпорт легкових автомобілів просить в уряду в рамках спецрозслідування Асоціація «Укравтопром», яка представляє ЗАТ «ЗАЗ», ЗАТ «Єврокар» і ВО «КрАСЗ». Аналітики Інституту автомобілебудування та автомобільного ринку України прогнозують, що в разі введення спецмита (А це може статися вже 17 серпня через 45 днів після початку спецрозслідування) частину представництв іноземних заводів-виробників в очікуванні реакції СОТ і світової спільноти на дії українського уряду можуть тимчасово припинити імпорт іномарок, тим більше що після землетрусу в Японії певний дефіцит автомобілів відчувається по всьому світу, хоча українські автоімпортери раніше повністю вибирали свою квоту.
У Всеукраїнській Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів підтверджують ці прогнози і заявляють, що внаслідок таких дій «Укравтопром» думає змусити українців пересісти з іномарок на Ланоси і Чері, але сам зіткнеться з дефіцитом машинокомплектів для їх складання. У ВААІД заявляють, що проблеми українського автопрому не в наявності імпорту, а у відсутності фінансування, недопоставки машинокомплектів для складання автомобілів і пов'язаних з цим простоїв заводів, а головне, в небажанні простих українців купувати їхню продукцію.
У разі введення спецмита на імпорт, за прогнозами ВААІД, замість очікуваного раніше 25% -го зростання авторинку, нас очікує за підсумками року 15% падіння в порівнянні з 2010 р, параліч авторинку, друга хвиля кризи в автосегменте, дефіцит автомобілів і водночас їх подорожчання на 30-50%.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.